مراقبت های قبل و بعد از هایفوتراپی

اگر از چین و چروک و شل بودن پوست خودتان ناراحت هستید. و به دنبال راهی هستید تا از شر چین و چروک های روی پوست صورت و بدن خودتان رهایی پیدا کنید. می توانید از روش هایفوتراپی برای سفت کردن ،بدون روش جراحی استفاده کنید.

هایفوتراپی چیست و چه کاربردی دارد:

از هایفوتراپی برای سفت شدن پوست صورت و بدن با استفاده از امواج متمرکز ماورای صوت که با شدت بالا به یک نقطه از پوست منتقل می شود. که باعث از بین رفتن چین و چروک بر روی پوست و رفع شل بودن پوست میشود. در این روش با استفاده از امواجی که به پوست منتقل می‌شود. باعث جمع شدن پوست می‌شود. و این عامل خود باعث ایجاد شدن کلاژن در زیر پوست می شود. که باعث سفت شدن پست میشود بدون اینکه آسیبی به پوست برساند.
برای درمان اعتادگی پوست و رفع چین چروک و نتیجه های مورد استفاده از هایفوتراپی را حداکثر پس از سه ماه از اتمام آخرین جلسه ای که برای شما تعیین شده است را خواهید دید.
هایفو به عنوان یک روش شناخته شده. بدون جراحی از مزایای خاصی برخوردار است. که باید بعد از انجام این روش مراقبت های مورد نیاز را بدانید و به آنها توجه کنید.

مراقبتهای بعد از انجام هایفوتراپی برای پوست:

برای مراقبت بعد از انجام هایفوتراپی باید این را بدانید. که در درمان با این روش دوره نقاهت ندارد. و شما می توانید بعد از انجام این روش به سرکار خودتان بازگردید. ولی باید نکاتی را مورد مراقبت از خودتان مورد توجه قرار دهید.
• در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
• واز قرار گرفتن در مکان های خیلی گرم و سرد اجتناب کنید.
• بعد از انجام هایفو آب زیادی بنوشید .
• و از مصرف مواد الکل دار به مدت ۳ روز حداکثر اجتناب کنید.
• بعد از انجام روش هایفو ممکن است در پوست شما قرمزی و حس سوزن سوزن شدن وجود داشته باشد که این یک امر طبیعی است و موقتی می باشد و به زودی رفع می‌شود و جای نگرانی ندارد .

نتایج استفاده از هایفوتراپی برای افرادی که استفاده می کنند چقدر طول میکشد وچه کارایی دارد:

نتایج بعد از انجام تزریق هایفوتراپی حدود ۶ تا ۸ هفته بعد از انجام روش قابل مشاهده است و با گذشت زمان به دلیل تولید بیشتر کلاژن در پوست نتایج بیشتر قابل رویت می باشد.
به دلیل این که پوست قادر به ساخت کلاژن و الاستین بیشتر می‌باشد خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست بیشتر می شود باعث سفت شدن گونه ها و همچنین از بین رفتن خطوط ریز بر روی صورت میشود باعث می‌شود تا علائم پیری رونده کنتری را سپری کنند.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روشها بسته به تعداد جلسه هایی که پزشک متخصص برای شما در نظر می‌گیرد متفاوت می باشد.
که شما می توانید برای گرفتن هزینه های مربوط به انجام این روش از طریق شماره گیری کلینیک بین المللی و آراد با مشاورانه این کلینیک ضمن مشاوره شدن از هزینه های مربوط به انجام این روش نیز اطلاع کامل را به دست آورید.

نتیجه :

برای داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک و سفت می توانید از روش هایفوتراپی استفاده کنید که بعد از  هایفوتراپی برای داشتن پوست خوب و جوان تر باید مراقبت‌های بعد از آن را نیز مورد توجه قرار دهید تا زودتر شاهد نتایج استفاده از هایفوتراپی برای پوست خود باشید.
تمام خدمات مربوط به انجام هایفوتراپی را میتوانید در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام بدهید و از نتایج فوق‌العاده این روش توسط پزشک عالی و باتجربه جناب دکتر علیزاده نیز بهره مند شوید.
دوستان عزیز شماره های زیر برایشما عزیزان در نظر گرفته شده است تا علاوه بر رزرو نوبت از مشاوره های این کلینیک نیز بهره مند شوید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/mk3s

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش