مراقبت های قبل و بعد از مزوتراپی مو

یکی از دغدغه های خانم ها و آقایان ریزش مو می باشد. امروزه از طریق روش های پزشکی می توان به درمان و جلوگیری از ریزش مو شوید.که یکی از این درمان‌ها می‌تواند استفاده از روشهای مزوتراپی باشد.

مزوتراپی مو چیست:

یکی از راه های درمان برای جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موها می تواند استفاده از روش مزوتراپی باشد. که به تنهایی می‌تواند باعث جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موها باشد. در این درمان پزشک متخصص با استفاده از موادی که شامل: ویتامین ها آنزیم ها هورمون ها و فاکتورهای رشد و دیگر عوامل هستند. محلولی را آماده می کند. و آن را به طور مستقیم به پوست میانی در نزدیکی فولیکول های مو برای رشد مجدد ریشه مو تزریق می‌کند. استفاده از مزوتراپی عوارض چندانی ندارد و حساسیت‌های زیادی به وجود نمی آورد.

دوره درمان با مزوتراپی چند جلسه میباشد:

دوره درمان را پزشک متخصص با استفاده از میزان ریزش موی شما برای شما در نظر می گیرد. که می تواند بین ۱۲ جلسه باشد که هر جلسه حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. و فاصله بین جلسه ها حداکثر ۱۵ روز می باشد.

مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی:

قبل از انجام روش مزوتراپی باید موارد زیر را رعایت کنید:
• شب قبل از انجام این روش موهای خود را بشویید.
• قبل از انجام روش مزوتراپی حداکثر از سه روز قبل از مصرف داروهایی که باعث رقیق شدن خون و آسپرین ها خودداری کنید مگر اینکه پزشک شما برای شما داروی تجویز کرده باشد فقط آن را مصرف کنید. از مصرف خودسرانه داروهای دیگر خودداری کنید.
• از مواد آرایشی برای تقویت مو حداقل تا ۲۴ ساعت قبل از انجام این روش اجتناب کنید.
• اگر بر روی پوست سر شما زخم یا عفونتی وجود داشته باشد آن را با الکل ۷۰ درصد یا بتادین شستشو میدهند نیازی به ضدعفونی کردن پوست سر نیست.

چه کسانی کاندیدای مناسب برای انجام روش مزوتراپی میباشند:

1. از مزوتراپی می‌تواند در درمان آلوپسی و بیماری‌های نظیر این ها استفاده کرد. که باعث جلوگیری از ریزش مو و رویش مجدد موها میشود.
2. ولی مزوتراپی بر روی افرادی که بیماری زمینه‌ای مثل سیفلیس دارند جواب نمی دهد.
3. بیماری هایی نظیر دیابت ،هموفیلی و ایدز اگر شخصی داشته باشد. باید حتما تحت نظر پزشک متخصص باشد و از روشهای دیگر برای درمان ریزش مو استفاده کند.
4. افرادی که بالای ۶۰ سال سن دارند و از بیماریهای نظیره اندروژنی شدید رنج می‌برند استفاده از این روش مناسب نمی باشد.
5. خانم های باردار و یا خانم هایی که در زمان شیردهی هستند سعی کنند که این روش را به زمانی دیگر موکول کند.

مراقبت های بعد از انجام روش مزوتراپی:

از مراقبت های بعد از انجام این روش می‌توان موارد زیر را نام برد
• سعی کنیم تا ۲۴ ساعت بعد از انجام هر روش مزوتراپی از موادی که برای حالت دهنده مو و تقویت کننده مو می باشد استفاده نکنید.
• بعد از نجام این روش حداکثر تا ۸ ساعت از شستن موهای سر خود اجتناب کنیدو حداکثر ۳ روز بعد می توانید به حمام بروید ووسعی کنید بیشتر از ۱۵ دقیقه در حمام نمانید.
• از ورزش های سنگین و کارهای زیاد اجتناب کنید آب و مایعات فراوانی بنوشید.
• اگر بر روی پوست سر شما برآمدگی ایجاد شده به معنی این است که پوست سر شما دارو را جذب نکرده و شما نسبت به محلول مزوتراپی حساسیت داشته اید حتماً با پزشک متخصص خود تماس حاصل فرمایید.
• همچنین پس از درمان با این روش سعی کنید تا ۲۴ ساعت اول از مصرف داروهای ضد التهابی و ویتامین e خودداری کنید و طبق نظر پزشک داروهایی که برای شما تجویز کرده است را سر وقت مصرف نمایید.

مزیت استفاده از مزوتراپی:

از مزایای مزوتراپی می توان گفت که این روش باعث می‌شود تا جلوگیری از ریزش مو بدون انجام عمل جراحی میشود* و بدون داشتن دوره ریکاوری بهبودی سریع برای افراد دارد * بدون درد می باشد* همچنین از بیهوشی در این روش استفاده نمی‌شود و فقط اگر نیاز باشد از بی حس کننده های موضعی استفاده می شود* مناسب برای درمان ریزش مو و رفع مشکلات سر مثل چربی شوره و ترمیم موهای آسیب دیده می باشد . *هزینه های مربوط به این روش نسبت به روش های دیگر از هزینه‌های کمتری برخوردار است.

هزینه :

هزینه های مربوط به انجام روش مزوتراپی بسته به تعداد جلساتی که پزشک متخصص شما برای شما در نظر می‌گیرد متفاوت می باشد.
شما می توانید برای اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به انجام روش مزوتراپی با کلینیک بین المللی آرا که تحت درمان جناب دکتر علیزاده می باشد تماس حاصل فرمایید و از هزینه‌های مربوط به این روش اطلاع کامل را به دست آورید.

نتیجه:

به دنبال روشی برای رفع ریزش مو و رشد مجدد موها می‌توان از مزوتراپی بهره برد که برای انجام این روش باید مراقبت های قبل و بعد از مزوتراپی را یاد گرفته و آن ها را رعایت کنید، زیرا رعایت مراقبت ها می تواند مارادر روند این درمان یاری کند.
شما می توانید خدمات مربوط به انجام مزوتراپی را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر علیزاده که از سوابق کاری بالا و تجربه های زیادی که در این روشها دارند بهره مند شوید. شما می توانید برای انتخاب بهترین روش برای جلوگیری از ریزش مو های خود با کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و خدمات مشاوره این کلینیک که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد بهره مند شوید.
دوستان عزیز شماره های زیر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا ضمن مشاوره شدن نسبت به رزرو نوبت نیز اقدام فرمایید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/oorm

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش