مراقبت های قبل و بعد از انجام لیفت

با گذر زمان پوست دچار افتادگی و پیری میشود و لکه های روی صورت ایجاد می‌شود. که باعث نارضایتی بین افراد می‌شوند. و به دنبال انجام درمان هایی برای از بین بردن این چین و چروک می باشند. که یکی از این درمان‌ها استفاده از لیفت صورت با نخ می باشد. که برای انجام لیفت صورت با نخ باید مراقبت های قبل و بعد از انجام این روش ها را بدانید.

مراقبت های قبل از لیفتینگ و جوانسازی با نخ جراحی:

• قبل از اینکه لیفت نخ را انجام می دهید یک پزشک متخصص و ماهر را برای انجام این روش در نظر بگیرید.
• قبل از انجام این روش از مصرف سیگار و مواد دخانیات از هفت روز قبل از انجام این روش اجتناب کنید.
• از مصرف مواد الکل دار و مشروبات الکلی و همچنین داروهایی که موجب به رقیق شدن خون میشود. و قرص آسپرین و ویتامین e و سی را نیز قبل از انجام این روش از یک هفته قبل مصرف ننمایید.
• برای انجام این روش اگر سن شما بالا می باشد نیاز به تکرار می باشد. و بعد از ۲ تا ۶ ماه باید تکراره لیفت نخ برای جوانسازی صورت را انجام دهید.
• اگر سابقه تبخال داریم پزشک متخصص را در جریان قرار دهید. تا طبق سلاح ایشان از سه روز قبل از قرص‌هایی که برای رفع تبخال برای شما تجویز می کند استفاده کنید.

مراقبت های بعد از لیفتینگ برای جوانسازی صورت:

بعد از انجام لیفت نخ برای از بین بردن چین و چروک بر روی صورت باید مراقبت هایی را رعایت کنید. تا دوره ریکاوری این درمان ب بعد از انجام لیفت نخ برای از بین بردن چین و چروک بر روی صورت باید مراقبت هایی را رعایت کنید. تا دوره ریکاوری این درمان زود سپری شود. و دوره بهبودی برای شما انجام می گیرد که می تواند شامل موارد زیر باشد؛
1. سعی کنیم بعد از انجام لیفت با نخ از زیاد صحبت کردن و خندیدن و همچنین فریاد و جیغ زدن بیش از اندازه و خمیازه کشیدن اجتناب کنید.
2. بعد از انجام لیفت از خوردن غذاهای سفت که نیاز به جویدن ه زیاد دارد خودداری کنید و حتی الامکان از مایعات و غذاهای نرم برای خوردن تا دوره بهبودی و گذراندن دوره ریکاوری این درمان استفاده کنید.
3. بعد از انجام لیفت نخ سعی کنیم از رفتن به استخر و سونا و جاهای گرم خودداری کنید.
4. سعی کنید برای وقتی که می‌خواهید بیرون از منزل رفت و آمد کنید حتما از کرم ضدآفتاب استفاده کنید و بعد از انجام این روش میکرودرم و یا روش هایی برای پاکسازی صورت انجام ندهید.
5. از ورزشهای سخت که باعث تعریق زیاد میشود نیز خودداری کنید و پوست صورت خودتان را سعی کنید ماساژ ندهید.
6. سعی کنید از هرگونه روش برای پاکسازی صورت و فرم دهی به صورت مثل تزریق ژل بوتاکس و نه گذاری تا یک ماه بعد از عمل لیفت خودداری کنید.
7. حداقل امکان تا ۳ روز بعد از انجام این روش از استفاده کردن لوازم آرایشی به روی صورت خودتان اجتناب کنید

ادامه:

8. و برای ترمیم جای سوزن که بر روی پوست خودتان باقی مانده است. می توانید از ترمیم کننده پوست ملایم استفاده کنید.
9. بعد از انجام این روش برای بهبود درد و سوزش های محل های انجام شده لیفت نق می توانید برای تسکین این درد ها از کمپرس یخ استفاده کنیم ولی سعی کنید زیاد فشار نیاورید و تا ۲۴ ساعت بعد از انجام این روش از حمام کردن و مصرف مواد شوینده بر رویه صورت خودتان خودداری کنید.
10. اگر پزشک متخصص شما برای شما آنتی‌بیوتیک تجویز کرده است حتما داروها را سر وقت میل نمایید.
11. ایجاد کبودی و تورم بر روی پوست صورت بعد از لیفت نخ یک امر طبیعی است و شما می توانید از کمپرس سرد برای رفع این مشکلات استفاده کنید و برای رفع کبودی می توانید طبق تجویز پزشک از کرم رفع کبودی استفاده کنید .
12. درد مختصر حین صحبت کردن طبیعی است اما در صورتیکه طبع یا درد شدید و غیر قابل تحملی دارید حتماً پزشک متخصص را در جریان قرار دهید

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام لیفت صورت بسته به تعداد نخ هایی دارد که برای لیفت صورت پزشک معالج برای شما در نظر می گیرد همچنین انتخاب یک پزشک و کلینیکی که می خواهی و بشار را در آن انجام دهید می‌تواند بر هزینه‌های این روش تاثیر گذار باشد.

نتیجه:

برای انجام لیفت صورت باید مراقبت های قبل و بعد آن را در نظر داشته باشیم تا بهتر به نتیجه مطلوب تری برسید شما می توانید برای انجام لیفت نخ و نتیجه گرفتن بعد از انجام لیفت نخ تمام مراقبت های قبل و بعد آن را در نظر بگیرید تا یک نتیجه مطلوب تری از انجام این روش ببینید
شما می‌توانید تمام روش های مربوط به لیفت نخ را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهیم و از خدمات فوق العاده این کلینیک برای انجام این درمان نیز برخوردار باشید شما میتوانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن در جهت انجام این روش با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/u6pv

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش