هایفوتراپی

مراقبت های بعد از هایفو تراپی

مراقبت های بعد از هایفو تراپی

همراه با افزایش سن به تدریج شاهد علائم پیری در چهره خواهید بود و این موضوع یکی از طبیعی ترین اتفاقات زندگی است که همه افراد تجربه می‌ کنند و نمی‌ توان روند  آن را متوقف کرد.  بنابراین باید برای داشتن پوستی جوان برای مدت طولانی در کند کردن روند پیری مراقبت‌ های لازم  انجام شود تا بتوانید از شادابی و جوانی چهره لذت بیشتری ببرید.  چون زیبایی و جوانی چهره یکی از موضوعات مهم است که از دیر باز تا کنون مردم از راه کار های زیادی برای کند کردن روند پیری استفاده کرده اند . یکی از روش های موثر برای پیشگیری از ایجاد علائم پیری در چهره و همچنین جوان سازی پوست فرایند هایفو تراپی می باشد که باید به همراه آن مراقبت های مناسبی به کار گرفته شود تا ماندگاری نتایج آن تا مدت طولانی برای ما افزایش یابد.  در طی این نوشتار ما سعی داریم در مورد این پروسه زیبایی توضیحات بیشتری ارائه دهیم و  مراقبت هایی که مدت ماندگاری و تاثیر آن را افزایش می‌‌ دهد به شما معرفی کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یکی از فرایند های زیبایی و جوان سازی پوست است که با کمک امواج متمرکز فرا صوت با شدت بالا انجام می شود.  این تکنیک جزء روش های نسبتا مدرن است و در جهت سفت کردن و لیفت پوست انجام می‌ شود. این فرآیند زیبایی روشی غیر تهاجمی است و می تواند جایگزین مناسبی برای لیفت با جراحی باشد . در طی این عمل امواج متمرکز الکترو سوند با طول موج معین به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و با گرمای ایجاد شده در این ناحیه میزان تولید کلاژن و الاستین پوست را افزایش می‌ دهد. کلاژن یکی از پروتئین های مهم و موجود در پوست است که باعث استحکام و قوام پوست می شود.  این پروتئین با افزایش سن،  در بدن کمتر تولید می‌ شود.  بنابراین به تدریج شاهد شلی و افتادگی پوست خود خواهید بود.‌ فرایند هایفو یکی از روش های درمانی مناسب است که تحت تایید سازمان غذا و دارو می باشد و جزء ایمن ترین روش های زیبایی محسوب می شود.  طی تحقیقات و نتایج به دست آمده فرایند هایفو وضعیت ظاهری پوست ها را به شکل مطلوب تغییر داده و نتایج بی‌ نظیری به همراه دارد .

مراحل انجام هایفو تراپی

قبل از انجام این فرایند زیبایی نیاز نیست مراقبت خاصی را انجام دهید اما باید تحقیقات کافی در مورد پزشک و کلینیک انتخابی خود داشته باشید و همچنین در هنگام حضور در کلینیک هیچ آرایشی نداشته باشید.  همه مراحل این فرایند زیبایی به صورت سرپایی انجام می شود که شامل موارد زیر می باشد .

متخصصین ابتدا ناحیه درمان را ضد عفونی و بی حس کرده و از ژل لوبریکانت استفاده می شود .  این ژل در هنگام انجام سونوگرافی نیز مورد استفاده قرار می گیرد . پس از پوشاندن لایه سطحی پوست توسط ژل،  دستگاه هایفو بر سطح ناحیه درمان  قرار می گیرد تا مراحل درمان آغاز شود . متخصصین زیبایی در مانیتور طول موج امواج را مشخص می کند.  این امواج به صورت متمرکز و پالس‌ های کوتاه به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند . این فرآیند  زیبایی در جلسات ۳۰ تا ۹۰ دقیقه ای انجام خواهد شد . در حین انجام هایفو احساس گر گرفتگی و یا سوزن سوزن خواهید داشت . متخصصین توصیه می کنند که قبل از آغاز درمان مسکن های مناسب تجویز شود  تا بتوانید مراحل درمان را به راحتی پشت سر بگذارید.

مزایا و کاربرد های هایفوتراپی

  • انجام فرآیند هایفو در طی یک تا چند جلسه که بر حسب میزان مشکلات پوستی تعیین می شود.
  • ماندگاری طولانی مدت نتایج و مشاهده نتایج در مدت زمان کوتاه
  • بدون نیاز به برش و بخیه و خونریزی
  • بدون نیاز به گذراندن دوره نقاهت و استراحت
  • عوارض نا چیز
  • فرایند هایفو را می ‌توان با روش‌ های زیبایی دیگر مانند میکرونیدلینگ ترکیب کرد تا بتوان نتایج بهتری حاصل کرد.
  • هزینه این عمل نسبت به لیفت با جراحی با صرفه تر می باشد.

کاربرد

  • از بین بردن همه چین و چروک های عمیق و سطحی پوست
  • درمان خطوط سطحی پوست از قبیل خطوط پیشانی، خط اخم خط بین دو ابرو خط خنده
  • زاویه سازی صورت
  • درمان غبغب
  • لیفت گونه، پلک و ابرو ها
  • کشیدگی و استحکام پوست
  • بهبود وضعیت کانتور صورت
  • درمان خط خنده
  • لیفت پیشانی
  • بهبود یافتن رنگ پوست
  • کوچک شدن و بستن منافذ باز پوست
  • مورد استفاده برای انواع پوست ها
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – هایفو تراپی

بهترین کاندیدای هایفو تراپی چه کسانی هستند؟

معمولا این فرایند زیبایی را افرادی که در سنین ۳۰ تا ۷۵ سال قرار دارند انجام می دهند.  چون در این سنین به تدریج شاهد کاهش کلاژن،  افتادگی پوست و چین و چروک های سطح پوست خواهید بود که به مرور زمان افزایش می یابد.  با نفوذ امواج الکترو سوند به لایه های عمیق پوست روند پیری کنترل شده و روشی مناسب برای کسانی است که به فکر جوان سازی پوست خود هستند.  هر چه سن پایین تری داشته باشید نتایج بهتری از فرایند هایفو حاصل خواهید کرد.

افرادی که به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت طولانی زیبایی پوست خود را از دست داده اند نمی توانند بلافاصله از تاثیرات بی نظیر این فرایند بهره مند شود و پس از مدتی می‌ توانند دوره درمان را آغاز کنند.  چون در این شرایط تاثیرات درمان بر پوست آن ها کاهش می یابد.  استفاده از دستگاه سولاریوم نیز مانند نور خورشید عمل می کند پس اگر قصد دارید از این فرآیند زیبایی بهره مند شوید از انجام این عمل بپرهیزید .

کسانی که میزان افتادگی و شلی پوستشان شدید شده است بهتر است به جای هایفو،  لیفت با جراحی را انجام دهند . افرادی که به بیماری های فعال پوستی ، واکنش های کیستی و عفونت های پوستی مبتلا هستند کاندیدای مناسبی برای انجام هایفو نمی باشد.

کسانی که قبلا از روش‌ های جوان سازی پوست مانند تزریق ژل،  تزریق بوتاکس ، تزریق چربی و لیزر استفاده کرده‌ اند باید جلسات هایفو را به چند ماه بعد موکول کنند.

کسانی که دندان فلزی و یا ایمپلنت دارند نمی توانند از نتایج درمان بهره‌مند شوند.

عوارض هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یکی از روش های ایمن و بی خطر است که بدون نیاز به تیغ جراحی،  برش و بخیه انجام می شود.  البته هر روش زیبایی و درمانی با عوارض‌ رایجی همراه  است که فرایند هایفو جزء کم عارضه ترین روش های زیبایی شناخته می شود و عوارض ناشی از آن در مدت زمان کوتاهی برطرف خواهد شد.  از عوارض رایج این عمل می توان به مقداری قرمزی،  گز گز شدن پوست و گر گرفتگی در حین درمان اشاره کرد که پس از چند ساعت به طور کامل از بین می رود.  همان طور که می دانید فرایند لیفت با جراحی جزء خطرناک ترین روش های زیبایی پوست محسوب می شود . در طی جراحی شما عوارضی مانند خونریزی،  عفونت،  ریزش مو و ….را تجربه خواهید کرد که هیچکدام از این عوارض در فرایند هایفو اتفاق نمی افتد و شما پس از مرخص شدن از کلینیک می‌ توانید فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان شما می توانید از انواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست بهره‌مند شوید.  در این کلینیک علاوه بر فرایند هایفوتراپی روش های دیگر جوان سازی پوست از قبیل

  • لیفت با نخ
  • تزریق ژل
  • تزریق چربی
  • تزریق بوتاکس
  • رادیو فرکانسی
  • آندولیفت
  • لیزر و … انجام می شود که هر کدام از روش ها بر اساس میزان افتادگی و شلی پوست و آسیب های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه هایفو تراپی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان چقدر است؟

همه ما می دانیم که هزینه روش زیبایی و جوان سازی پوست با امواج متمرکز الکترو سوند نسبت به لیفت با جراحی مناسب تر است.  چون در این روش لازم نیست شما هزینه ای برای اتاق عمل و بیهوشی و مراقبت های پس از آن پرداخت کنید.  میزان افتادگی و شلی پوست یکی از عوامل تعیین کننده هزینه فرآیند هایفو می باشد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در جهت کسب رفاه  حال عزیزان مراجعه کننده تخفیفات مناسبی که در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید این فرایند زیبایی را انجام دهید.  به طور کلی هزینه‌ های روش زیبایی هایفو بر اساس تعداد جلسات تعیین شده ، وسعت پوست،  شدت افتادگی و شلی پوست،  آسیب های پوستی،  میزان مهارت و تجربه پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه می شود.  برای آگاهی بیشتر از هزینه ها و تخفیفات در کلینیک زیبایی آراد اصفهان می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه کلینیک تماس حاصل فرمایید و اطلاعات مورد نیاز خود را در این زمینه کسب کنید.

مراقبت های قبل از انجام هایفوتراپی

  • در جلسات مشاوره شرکت کنید و در مورد مشکلات پوست خود با پزشک صحبت کنید. اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا داروهایی مصرف می کنید پزشک را آگاه سازید. تا در صورت نیاز قطع شود و یا دارو های دیگر را جایگزین کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک آرایش صورت نداشته باشید.
  • در صورت داشتن دندان فلزی و یا ایمپلنت پزشک را مطلع کنید.
  • اگر در دو ماه اخیر از روش های جوانسازی دیگر مانند تزریق ژل، چربی ،  بوتاکس و لیزر استفاده کرده‌ اید به پزشک اطلاع دهید.
  • از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون، ضد التهابی،  مکمل ها ویتامین ها و دارو های گیاهی یک هفته قبل از آغاز روند درمان خودداری کنید.
  • از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید.
  • از مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین و گازدار خودداری کنید .
  • از لایه برداری ، برنزه کردن و رفتن به سولاریوم دو هفته قبل از آغاز درمان بپرهیزید.
  • چند روز قبل از انجام هایفو در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

مراقبت های پس از انجام هایفوتراپی

  • پس از پایان جلسه درمانی هایفو از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید. متخصصان پیشنهاد می کنند که در فاصله ۴ تا ۶ هفته از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید تا بتوانید نتایج مطلوبی در این زمینه حاصل کنید. چون پس از انجام هایفو پوست شما بسیار حساس است و با نفوذ امواج فرابنفش نور خورشید شاهد لکه های هایپرپیگمنتیشن بر سطح پوست خواهید بود . میزان آسیب های پوستی و آفتاب سوختگی شدید خواهد شد.  استفاده از ضد آفتاب و کلاه دو مراقبت مهم پس از انجام هایفو است  چون ضد آفتاب از پوست شما در مقابل اشعه نور خورشید محافظت می کند.  ضد آفتاب های مناسب دارای  SPF بالای ۳۰ می باشد. با استفاده از ضد آفتاب های معتبر و مناسب از ایجاد لکه های پوستی پیشگیری کنید.
  • قرار گرفتن در دستگاه سولاریوم نیز تاثیرات منفی بر پوست خواهد داشت. امواج این دستگاه مانند نور خورشید برای از بین بردن تاثیرات درمان یکسان خواهد بود چون در این دستگاه نیز از اشعه UV استفاده می شود.
  • از مصرف نوشیدنی های الکلی، گاز دار و کافئین دار خودداری کنید. یکی از مراقبت هایی که باید قبل از لیفت با جراحی و هایفو انجام دهید مصرف نکردن انواع نوشیدنی های حاوی گاز و کافئین می باشد.  پس سعی کنید از روز قبل از انجام هایفو مصرف این نوشیدنی ها را کنار بگذارید تا بتوانید نتایج بهتری از این روش زیبایی حاصل کنید.  چون وقتی کافئین و الکل وارد بدن می شود کبد درگیر سم زدایی ترکیبات این مواد خواهد شد.  بنابراین نمی‌ تواند سلول های چربی غیر فعال را تحت تاثیر قرار دهد.
  • از خاراندن پوست خود خودداری کنید. یکی از عوارض رایج پس از انجام هایفو خارش پوست است که باید از انجام این عمل خودداری کنید. چون در این دوره درمانی پوست حساس تر است و با حالت کششی و خارش ،  باعث ایجاد  زخم بر پوست خواهد شد در نتیجه تاثیرات درمان کاهش می یابد.
  • آب زیاد بنوشید .

متخصصین توصیه می کنند که پس از انجام هایفو آب زیاد بنوشید.  همان قدر که شما را  نوشیدنی های کافئین دار و گاز دار را منع می کنند به مصرف نوشیدنی های سالم مانند آبمیوه و سبزیجات تاکید دارند.  با نوشیدن آب کافی پوستتان هیدراته شده بنابراین می توانید با سرعت بالا  به نتایج درمان دست یابید و ماندگاری نتایج را افزایش دهید.

همان طور که می دانید فرایند هایفو به مرور زمان نتایج آن قابل مشاهده است و بلافاصله نمی توانید تاثیرات آن را مشاهده کنید.  با نوشیدن آب زیاد میزان خونرسانی پوست افزایش یافته و کلاژن سازی با سرعت بالاتری انجام خواهد شد . بنابراین شما سریعتر به نتایج قطعی دست خواهید یافت.

  • پس از انجام هایفو از رفتن به جکوزی، حمام داغ، سونا و… خودداری کنید.  شاید فکر کنید که پس از انجام هایفو نباید به حمام بروید و یا باید پوست خود را با آب سرد شستشو دهید.  در صورتی که پس از انجام هایفو نباید در مجاورت هوای سرد و گرم قرار گرفت .

با رفتن به جکوزی و سونا تاثیرات درمان کاهش می یابد و همچنین با ماندن در حمام به مدت طولانی چربی های طبیعی پوست از بین رفته و در نتیجه تاثیرات درمان کاهش می‌ یابد و پوستتان خشک خواهد شد. پس سعی کنید در هنگام رفتن در حمام از آب ولرم استفاده کنید و از ماندن مدت طولانی در حمام خودداری کنید تا سریع تر به نتایج این فرایند زیبایی دست یابید.

توصیه ها و مراقبت های دیگر

  • از قرار دادن کمپرس سرد بر سطح پوست بپرهیزید. چون با سرد کردن ناحیه درمان تاثیرات امواج هایفو کاهش یافته و اثرات مثبت آن از بین می رود.
  • فرآیند هایفو بدون درد انجام می شود . در دوره درمان نیاز به مصرف مسکن ندارید .
  • پس از انجام این عمل زیبایی می توانید آرایش کنید اما بهتر است این کار را چند روز بعد انجام دهید چون باعث تحریک شدن پوست خواهد شد.
  • اپیلاسیون ، وکس کردن و لایه برداری پوست تا سه روز پس از انجام هایفو توصیه نمی شود.
  • روز پس از انجام این فرآیند زیبایی می توانید از محصولات مراقبتی استفاده کنید.
  • استفاده از مرطوب کننده ها و کرم های آب رسان بسیار مناسب می باشد.
  • تزریق بوتاکس، ژل و چربی پس از یک هفته قابل انجام می باشد.
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – هایفو تراپی

اثرات و نتایج

بر اساس تجربیات و تحقیقات به دست آمده  این فرآیند زیبایی فرایند  کلاژن سازی به مرور زمان در پوست اتفاق می‌ افتد و شما بلافاصله پس از جلسات درمانی نمی توانید نتایج قطعی آن را مشاهده کنید.  بنابراین پس از سه ماه نتایج آن قابل مشاهده است.  در صورتی که  اگر جوان سازی پوست با جراحی را انجام دهید یک سال طول می‌ کشد تا بتوانید نتایج آن را مشاهده کنید.

به دلیل عوارض خفیف و تاثیرگذاری امواج متمرکز در این روش جزو محبوب ترین روش های زیبایی محسوب می شود.  اگرچه ماندگاری این عمل طولانی مدت نیست متخصصین پیشنهاد می کنند که با اعمال مراقبت های اصولی از پوست،  ورزش منظم،  تغذیه مناسب و سبک صحیح زندگی می توان ماندگاری آن را افزایش داد . چون به مرور زمان مجدداً تولید کلاژن کاهش می یابد و تاثیرات درمان را کاهش می‌ دهد.  متخصصین برای کسب نتایج مطلوب با ماندگاری بالا توصیه می‌ کنند فرایند هایفو را  به طور سالیانه انجام دهید.  در صورت اعمال مراقبت های توصیه شده می توان تا ۱۲ سال از نتایج بی نظیر این عمل زیبایی و غیر جراحی بهره مند شوید.

دوره نقاهت پس از انجام هایفو تراپی چقدر است؟

همان طور که می دانید فرایند هایفو بر عکس لیفت با جراحی به صورت کاملاً سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود که قبل از انجام آن حتی نیاز به مصرف مسکن و پماد های موضعی ندارید و می توانید رفتار خود را با پوست همانند گذشته ادامه دهید . در صورتی که اگر لیفت با جراحی را انجام دهید مدتی در بیمارستان بستری خواهید شد و به مدت دو هفته باید مراقبت های ویژه را در منزل انجام دهید و دوره بهبودی تا یک سال طول خواهد کشید.  اگرچه نتایج لیفت با جراحی دائمی تر از فرآیند هایفو می باشد.  نوشیدن مایعات زیاد ، مصرف سبزیجات و میوه های تازه ، قرار نگرفتن در معرض نور خورشید از مراقبت های مهم پس از انجام هایفو می باشد . قرمزی پوست ، گزگز شدن و بی حسی در فاصله زمانی کوتاهی برطرف می شود و به مرور زمان شاهد نتایج بی نظیر آن خواهید بود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%ac%d8%b2%d9%87-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%ac%d8%b2%d9%87-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

تعداد جلسات هایفوتراپی چقدر است؟

فرایند هایفو نیز مانند روش های درمانی دیگر در طی چند جلسه انجام می شود. البته تعداد جلسات آن برحسب میزان آسیب های پوستی و افتادگی پوست مشخص خواهد شد. کسانی که در سنین جوانی برای پیشگیری از افتادگی و شلی پوست از این عمل بهره‌مند می‌ شوند به جلسات کمتری نیاز دارند اما برای افتادگی های شدید پوست در ۱ تا ۳ جلسه مشخص می شود که هر جلسه درمانی به ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارد.  شما می توانید برای کسب نتایج دائمی و قطعی  این فرایند زیبایی را به طور سالیانه انجام دهید.  چون به مرور زمان مجدداً میزان کلاژن پوست کاهش یافته و پوست به حالت قبل باز می گردد . برای افتادگی های شدید پوستی متخصصین جلسات بیشتری با فواصل ۲ تا ۳ ماه در نظر می گیرد. تا بتوان به نتایج مطلوب دست یافت.

نتیجه گیری

هایفو تراپی یکی از روش های موثر و خاص برای داشتن پوستی جوان و زیبا می باشد.  امواج متمرکز این دستگاه بدون آسیب لایه سطحی پوست،  امواج الکترو سوند را به لایه های عمیق تر هدایت می کند.  وقتی امواج الکترو سوند به لایه های عمیق پوست برخورد کرد با تولید گرما و انرژی سبب کشیدگی و تقویت عضلات خواهد شد.  امواج الکترو سوند به عمق برابر با ۱/۵ و ۴/۵ میلی متر نفوذ کرده تا با افزایش دما  ۵۰ تا ۷۰ درجه ، کلاژن سازی پوست اتفاق بیفتد.  فرایند هایفو جزء روش های تقریباً مدرن است که به طور هوشمند لایه های داخلی پوست را کشیده و سفت می کند و شاهد درمان آسیب های ظاهری پوست خواهید شد . همه مراحل انجام هایفو بدون درد و آسیب انجام می شود . متخصصین زیبایی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هایفوتراپی را گزینه مناسبی به جای لیفت با جراحی می‌ دانند چون در این روش شما بدون نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت،  برش و بخیه می توانید به نتایج عالی و بی نظیر دست یابید.  سبک صحیح زندگی،  ورزش منظم،  قرار نگرفتن در معرض نور خورشید،  نوشیدن مایعات و قرار دادن میوه ها و سبزیجات تازه در برنامه غذایی می تواند تا سال ها ماندگاری این فرایند زیبایی را افزایش دهد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/3rn0

لینک آپارات: https://aparat.com/v/tnymO

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/exUuovd4

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1479457868059455489?s=20

لینک یوتیوب: https://youtu.be/uQYD7CEZES0

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش