مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل لب

یکی از زیبایی‌های صورت لب ها می باشند که اگر شکل لبها به گونه‌ای باشد. که صورت را زیباتر نشان بدهد. می توان از تزریق ژله لب برای این کار استفاده کرد. که قطعاً افرادی که تزریق ژل لب برای زیباتر شدن فرم لب خودشان استفاده می کنند. باید مراقبت های بعد از تزریق ژل لب را برای نتیجه بهتر رعایت کند.

چه مراقبت های قبل از تزریق ژل صورت انجام دهیم:

اگر قصد انجام تزریق ژل لب را دارید باید حتماً از قبل برنامه‌ریزی داشته باشید. که دلیلش می تواند این باشد که بعد از انجام روشهای درمانی زیبایی در بیماران عوارض سریع پدیدار میشوند. برای گرفتن نتیجه کامل به زمان و صبر نیاز است و همچنین ممکن است.
• بعد از انجام تزریق ژل لب ممکن است. که دچار قرمزی و یا زخم و یا ورم شود که اینها همه واکنش‌های بدن نسبت به انجام این روش می باشد. شما باید همیشه این را قبل از تزریق در نظر داشته باشید ممکن است. که هیچ گونه این عوارض را نداشته باشید در همه افراد عوارض جانبی متفاوت می باشد.

چند روز قبل از انجام مهمانی و یا مراسم خاص می توان عمل تزریق ژل را داشته باشید:

سعی کنید انجام روش تزریق ژل لب برای لبهای خود را حتماً با برنامه‌ریزی انجام بدهید، مخصوصاً اگر شما مراسم خاصی دارید و یا خود شما عروس آن مجلس باشید حتما از سه هفته قبل برای تزریق زیبایی لب برای خود زمان در نظر گرفته باشید ،چون در این زمان فرصت کافی را به بدن خود داده اید تا عوارض جانبی مختلف نظیر ورم ،و یا زخم و کبودی، را پشت سر بگذارد و حالت عادی خود را از سر بگیرد.

مراقبت هایی که باید بعد از تزریق ژل لب رعایت کنیم:

بعد از تزریق ژل لب باید نکاتی را در مورد مراقبت انجام گیرد از جمله :
• بعد از تزریق ژل لب حداکثر تا ۲۴ ساعت از مواد آرایشی بر روی لب های خود استفاده نکنید.
• از ورزش های سنگین و کارهای سخت اجتناب کنید.
• در معرض اشعه های نور خورشید قرار نگیرید.
• و از مصرف مواد الکلی و مصرف دخانیات اکیداً خوداری کنید
• حداکثر تا ۷۲ ساعت بعد از تزریق از دست زدن به مناطق که تزریق انجام شده خودداری کنید.
• تا می توانید از غذاهای سخت مثل ساندویچ و یا استفاده از نان های خشک که نیاز به گاز زدن دارند خودداری کنید حداقل تا سه روز.
• بعد از تزریق ژل ممکن است که کبودی و قرمزی و درد در نواحی لب احساس کنید که تا دو هفته این دردها عادی هستند و جای هیچ گونه نگرانی ندارد.

کبودی های حاصل از تزریق ژل لب را چگونه از بین ببریم:

بعد از تزریق ژل ممکن است هیچگونه کبودی و ورم در محل تزریق وجود نداشته باشد و در هر فرد نسبت کبودی متفاوت می باشند و ممکن است در بعضی افراد فقط اندکی ورم ایجاد شود و هیچ گونه کبودی رخ ندهد که این کبودی ها ورم ها ممکن است تا دو روزه باشد و بعد از این دو روز هیچ گونه ورم و یا کبودی در افراد دیگر دیده نشود . ولی اگر کبودی و یا ورم بعد از تزریق بود می توانید ،کمپرس یخ در در ساعات اول تزریق انجام دهید و بعد از آن در روزهای متوالی می توانید از کمپرس گرم استفاده کنید.
همچنین میتوانید از قرص های ویتامین سی نیز برای کاهش کبودی استفاده کنید، و از غذاهایی همچون آناناس نیز برای تسکین درد و ورم میتوان استفاده کرد.
در مواقعی ممکن است که ژل که دکتر برای لبهای شما استفاده کرده است به شکل گلوله گلوله در آید که جای نگرانی ندارد و تا چند روز ادامه دارد و اگر بعد از روز چهارم باز هم این مشکل را داشتید حتماً به پزشک متخصص مراجعه کنید ،چون درمان سریع این مشکل بهتر از این است که به تعویق بیفتاد.
و حتماً ظرف مدت ۲ هفته بعد از تزریق ژل برای معاینه نزد پزشک متخصص خود بروید که اگر نیاز به تزریق مجدد بود حتما انجام دهد.

هزینه:

هزینه های مربوط به تزریق ژل لب با توجه به نوع تزریق و یا استفاده از فیلر برای افراد متفاوت می باشد و عواملی نظیر انتخاب کلینیک و همچنین پزشک متخصص برای این کار در هزینه های این روش تاثیر گذار می باشد.
دوستان عزیزی که قصد انجام تزریق ژل لب برای زیبایی لب های خود را دارید می توانید با کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و از تمامی خدمات این کلینیک برای انجام تزریق برخوردار شوید.
همچنین در این کلینیک‌مشاوره توسط بهترین مشاورانه حرفه ای به صورت کامل رایگان برای شما در نظر گرفته شده است.

نتیجه:

برای انجام تزریق ژل لب باید مراقبت های بعد از تزریق ژل و همچنین مراقبتهای قبل را در نظر بگیرید و برای اینکه یک تزریق کاملا ایده آل داشته باشید حتماً با برنامه ریزی و در نظر گرفتن شرایط عادی بدنتان این کار را انجام دهید.
شما اگر قصد انجام روش تزریق ژل و یا فیلر را برای لبهای خود دارید و می خواهید از لب های گوشتی و زیبایی برخوردار باشید می توانید تمامی این خدمات را در کلینیک بین المللی آراد تحت درمان دکتری با تجربه و سوابق کاری بالا جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از نتایج فوق العاده بعد از انجام این روش بر روی زیبایی صورت خودتان بهره مند شوید.
دوستان عزیز شماره های زیر جهت رزرو نوبت و مشاوره شدن قبل از انجام تزریق برای شما در نظر گرفته شده است.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/nxqz

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

5 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش