مراقبت بعد از تزریق بوتاکس

بوتاکس یکی از روش‌های درمانی است که بیشتر جنبه آرایشی دارد. و باعث رفع چین و چروک بر روی پوست می شود .که باید مراقبت بعد از تزریق بوتاکس برای نتیجه بهتر گرفتن از این تزریق را مدنظر قرار دهیم.

انجام مهمترین مراقبت بعد از تزریق بوتاکس

علتهای باعث ایجاد چین و چروک پوست صورت میشود:

روشهای زیادی باعث به وجود آمدن چین و چروک بر پوست صورت میشود که می توان بالا رفتن سن مشکلات ژنتیکی و هورمونی و محیطی نیز می‌تواند برای ایجاد چین و چروک برای پوست صورت تاثیرگذار باشد که با استفاده از تزریق بوتاکس می توان به رفع این مشکلات کمک کرد ولی باید بعد از بوتاکس مراقبت بعد از تزریق بوتاکس را رعایت کنید تا بهترین درمان را جهت درمان چین و چروک پوست صورت خودبهرمند شوید.

استفاده از تزریق بوتاکس برای چه کسانی مناسب میباشد و چه هزینه هایی دارد:

استفاده از تزریق بوتاکس برای تمام افرادی که به دنبال راهی برای رفع چین و چروک پوست صورت خود هستند و از عمل های جراحی می هراسند بهترین گزینه می باشد که از مزیت های استفاده از این روش بدون درد بودن و بدون انجام هیچ گونه عمل جراحی برای پوست می باشد که با استفاده از این روش می توانید به رفع چین و چروک پوست صورت خود کمک شایانی کنید که برای نتیجه بهتر گرفتن از انجام این کار باید مراقبت بعد از تزریق بوتاکس را نیز رعایت کنید.

مراقبتهای قبل از تزریق بوتاکس:

قبل از تزریق بوتاکس سعی کنید که اول یک پزشک معالج را برای انجام این روش در نظر بگیرید تا مراقبت بعد از تزریق بوتاکس را برای شما بازگو کند و به شما بگوید که قبل از انجام این تزریق چه کارهایی باید انجام بدهید یکی از کارهایی که باید قبل از تزریق بوتاکس انجام دهید نخوردن داروهای رقیق کننده خون نظیر آسپرین تا یک هفته قبل از انجام این روش می باشد.

مراقبت بعد از تزریق بوتاکس:

مراقبت بعد از تزریق بوتاکس می تواند شامل موارد زیر باشد:
• یکی از مهمترین مواردی که میتوان بعد از تزریق بوتاکس به آن اشاره کرد این است که سعی کنید بعد از تزریق بوتاکس از هیچگونه لایه برداری و یا میکرودرم و استفاده از مواد شیمیایی برای لایه برداری پوست استفاده نکنید.
• و اینکه بعد از تزریق بوتاکس باید حتما تا ۴ ساعت بعد از تزریق سعی کنید که دراز نکشید و تا ۲۴ ساعت از ماساژ دادن مناطقی که در آن تزریق انجام شده است نیز خودداری کنید.
• سعی کنین بعد از تزریق بوتاکس از هیچ گونه دارویی الگول دار استفاده نکنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام بوتاکس بستگی دارد به حجم استفاده شده از موادی که برای رفع چین و چروک پوست صورت برای بوتاکس استفاده میشود.

نتیجه:

مراقبت بعد از تزریق بوتاکس یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می توانید پس از تزریق بوتاکس انجام دهید تا از نتایج مطلوب تری نسبت به انجام روش بوتاکس برای رفع چین و چروک روی پوست صورت خود شوید.
شما می توانید جهت انجام خدمات مربوط به روش بوتاکس را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید و از خدمات فوق العاده این کلینیک بر روی پوست صورت خود برخوردار شوید.
شماره های زیر برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته شده است تا به راحتی بتوانید با کلینیک بین المللی آراد تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/j48u
برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/m22y
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش