مراقبت بعد از تزریق بوتاکس پیشانی

هنگام گرد افزایش سن برای هم خانم ها و هم آقایان رخ می دهد. باعث می شود تا پوست خاصیت کشسانی خود را از دست بدهد. و به وجود آمدن چین و چروک بر روی صورت و پیشانی شود. که با استفاده از تزریق بوتاکس پیشانی می توان به رفع مشکلات چین و چروک کمک کرد.

مراقبت بعد از تزریق بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی چیست:

بوتاکس با استفاده از یک سم به نام بوتولینیوم انجام می‌گیرد که جنبه درمانی و رفع چین و چروک که پوست صورت و همچنین جنبه درمانی برای رفع میگرن نیز استفاده می شود استفاده از بوتاکس جز به درمان‌های موقتی است و پس از چند ماه از بین می رود و باید برای ترمیم آن حداکثر سالی دو بار از این روش استفاده کرد با استفاده از تزریق بوتاکس پیشانی می توانیم به رفع چین و چروک های به وجود آمده بر پیشانی کمک شایانی کنید.

مزیت های استفاده از بوتاکس پیشانی:

از بوتاکس پیشانی میتوان برای رفع چین و چروک استفاده کرد تزریق بوتاکس پیشانی می تواند به حفظ زیبایی و جوانی پوست صورت شما کمک کند و همچنین می توان ازتزریق بوتاکس پیشانی باعث رفع دردهای میگرنی و سردرد ها شد.

چه کسانی نباید ازتزریق بوتاکس پیشانی استفاده کند:

افرادی که دارای سن ۱۸ سال و یا بیشتر از ۷۵ سال دارند نباید از این روش استفاده کنند همچنین افرادی که دچار بیماری‌های قلبی و عروقی هستند و یا از بیماری‌های عفونی رنج می‌برند استفاده از تزریق بوتاکس پیشانی برای آنها میسر نمی باشد.

مراقبتهای قبل از تزریق بوتاکس:

قبل از تزریق بوتاکس پیشانی سعی کنید از یک هفته قبل از انجام این روش از هیچگونه اپلاسیون و یا لایه بردار برای پوست صورت خود استفاده نکرده باشید و همچنین در معرض اشعه های آفتاب قرار نگرفته باشید که باعث ایجاد آفتاب‌سوختگی در پوست شما شود.

مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس:

بعد از تزریق بوتاکس پیشانی سعی کنید از حرکات عضلانی برای جذب سریعتر مواد بوتاکس استفاده کنید تا نتیجه مطلوب تری از این تزریق بگیرید و همچنین سعی کنید از خوردن مواد الکل دار و دخانیات تا یک هفته بعد از انجام این روش نیز خودداری کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش بوتاکس بستگی دارد به انتخاب کلینیک برای انجام این روش و همچنین حق الزحمه پزشک معالج و دوزه داروی مصرف شده برای رفع چین و چروک پوست صورت.

نتیجه:

تزریق بوتاکس پیشانی می تواند باعث رفع چین و چروک روی پیشانی که بر اثر افزایش سن و مشکلات ژنتیکی و یا اخم های طولانی مدت به وجود آمده است بشود.
شما اگر قصد انجام تزریق بوتاکس پیشانی را دارید می‌توانید این خدمات را در کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید.
شماره های زیر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا علاوه بر رزرو نوبت با مشاوران این کلینیک به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار داده می شود نیز مشورت نمایید شما میتوانید جهت رزرو نوبت با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/3raw
برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/ygnc
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش