محو شدن چین و چروک صورت

پیری و چروک شدن صورت برای همه یک واقعیت سخت و غیرقابل پذیرش است. مخصوصاً برای کسانی که چین و چروک زیادی روی پیشانی و صورت خودشان دارند. و برای محو شدن چین و چروک به دنبال راه‌های درمانی زیادی می باشد.

علت های به وجود آمدن چین و چروک و روی صورت:

علت های زیادی از نظیره سن می‌تواند باعث شود تا کلاژن و الاستین در پوست کاهش پیدا کند. و باعث شود تا چین و چروک و روی پوست ایجاد شود همچنین عوامل آلودگی هوا کم آبی و مشکلات به راستی و کشیدن سیگار و نداشتن رژیم های غذایی مناسب و کم خوابی می تواند از علتهای به وجود آمدن تیم و چروک روی صورت باشد و برای محو شدن چین و چروک صورت می‌توان از درمان‌های پزشکی استفاده کرد.

چه درمان هایی میتوان برای محو شدن تین و چروک به کار برد:

برای محو شدن چین و چروک میتوان از روشهای نظیره بوتاکس استفاده از لیزر و همچنین استفاده از هایفوتراپی و میکرونیدلینگ استفاده کرد که با استفاده از این روش ها می توان صورتی صاف و بدون چین و چروک برای خود به ارمغان آورید یکی از این روش‌ها می‌تواند استفاده از میکرونیدیلینگ باشد که در این روش با استفاده از سوزن های بسیار ریز وارد پوست می شود باعث تحریک پست به ساخت کلاژن و الاستین بیشتر می شود که در این روش امکان خونریزی خیلی خفیف وجود دارد در این روش وارد کردن سوزن ها عمیق نیست و هیچ تخریب زیادی برای پوست شما ندارد و شما می توانید بدون هیچ نگرانی از این روش برای محو شدن چین و چروک استفاده کنید.

میکرونیدلینگ برای چه افرادی مناسب می باشد:

از میکرونیدلینگ هیچ محدودیت سنی ندارد و تمام افراد خانم ها و آقایان می توانند از این روش برای درمان پوست خود استفاده کنم حتی زنان باردار هم می توانند از این روش استفاده کنند و هیچ محدودیتی برای انجام این روش در هیچ رده سنی وجود ندارد

میکرونیدلینگ کاربردی برخوردار می باشد:

برای منفی شدن چین و چروک می‌توانی از میکرونیدلینگ استفاده کنیم که میکرونیدیلینگ به محو شدن چین و چروک کمک شایانی می‌کند همچنین می توان از این روش برای درمان سوختگی و رفع تیرگی و لک های پوست و همچنین رفع خط خنده و افزایش قوام پوست و استحکام آن استفاده کرد.

مراقبت های قبل از انجام میکرو نیدلینگ:

قبل از انجام میکرونیدلینگ ممکن است کمی احساس درد کنیم که برای کمتر شدن این درد از سرم ها و یا کرم هایی برای بی حس شدن پوست استفاده می کنند اگر شما سابقه تبخال دارید قبل از انجام این عمل حتما پزشک متخصص خود را در جریان قرار دهید و می توانید برای درمان از داروی ضد تبخال استفاده کنید. تا با انجام میکرونیدلینگ باعث شوید به محو شدن چین و چروک خود کمک شایانی کنید

مراقبتهای بعد از عمل میکرونیدلینگ:

برای محکم شدن چین و چروک می‌توانید از عمل میکرونیدلینگ استفاده کنید که بعد از انجام این روش باید حداکثر تا ۷۲ دو ساعت به دلیل اینکه ممکن است تورم و قرمزی بر روی پوست شما ایجاد شود از آبرسان های مناسب برای رفع خشکی استفاده کنید ممکن است در شرایط خاصی به پزشک شما برای شما آنتی‌بیوتیک و تجویز کننده حتما سر وقت از این داروها استفاده کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام میکرونیدلینگ دیم بسته به تعداد جلساتی می باشد که پزشک متخصص برای شما درنظر می‌گیرد چون میکرونید این یک روش زیبایی محسوب می شود به همین علت تحت پوشش بیمه نمی‌باشد و بعضی از کلینیک ها ممکن است به صورت اقساطی برای پرداخت این روش برای شما در نظر بگیرند ولی تعداد جلسات و سرم هایی که در این روش استفاده می‌شود و همچنین امواج رادیویی می تواند بر هزینه‌های این روش در تاثیرگذار باشد.

نتیجه:

برای محو شدن چین و چروک می توانید از روش های پزشکی نظیره میکرونیدلینگ استفاده کنید که در این روش که برای تمام سنین مناسب می باشد باعث می‌شود تا چین و چروک صورت با تحریک پوست ساخته کلاژن و الاستین بیشتر رفع شود و باعث محو شدن چین و چروک در صورت شوید.
شما می توانید خدمات مربوط به میکرونی دیدیم را توسط پزشک متخصص و ماهر جناب دکتر علیزاده در کلینیک بین المللی و آراد انجام دهید همچنین شما می توانید از تخفیفات فوق العاده این کلینیک که برای انجام روش های پزشکی در نظر گرفته است نیز بهره مند شوید .
شما میتوانید جهت رزرو نوبت و مشاوره شدن با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/dukl

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش