محصولات مراقبت از پوست خشک خانم ها

مراقبت از پوست خشک خانم ها امری بسیار حائز اهمیت است.زیرا پوست خشک باعث ایجاد چین و چروک های صورت میشود.مراقبت از پوست خشک خانم ها باعث میشود که روند پیری کندتر شود.

محصولات مراقبت از پوست خشک خانم ها

دلایل مراقبت از پوست خانم ها

پوست خشک بیشتر از چرب مستعد چین و چروک است.پس افرادی که دارای پوست خشک اند باید بیشتر از بقیه مراقب پوست خود باشند تا به چین و چروک وپیری زودرس دچار نشوند.

انواع روش های درمانی برای مراقبت از پوست خانم ها

روش های درمانی برای مراقبت از پوست خانم ها علاوه بر استفاده از درمان های خانگی و کرم های جوانسازی میتوان از رو شهای همچو مزوتراپی،هایفو،تزریق فیلر،تزریق چربی ،میکرودرم استفاده کرد.

تزریق چربی یکی از مراقبت پوست خانم ها

تزریق چربی یکی از مراقبت های پوست در خانم ها است. شما میتوانید بدون افزایش وزن صورت خود را چاق تر و جوانتر کنید.معمولا مشکل بسیاری از مردم بعد از کاهش وزن لاغر شدن بیش از حد صورت و افتادگی ان است.این به این دلیل است وقتی وزن شما کم میشود،یعنی بافت چربی بدنتان کم حجم میشود.در بسیاری از مواقع کشیدن و سفت تر شدن پوست باعث جوانتر شدن ان نمیشود.پوست زمانی که پر میشود فرد زیباتر و با نشاط تر به نظر میرسد.

چه افرادی برای درمان با استفاده از تزریق چربی مناسب اند؟

افرادی که صورت انها  لاغر بوده و پوستی خشک دارند و دارای چروک های ریز هستند میتوانند بااستفاده از این روش به پوستی روشن وجوان دست پیدا کنند.همانگونه که میدانید تزریق چربی یکی از مراقبت های پوست خشک خانم هاست.

مزایا و کاربرد

در بعضی از مواقع بعضی از قسمت های پوست کم حجم میشوند.مثل گونه ها،زیر چشم ها،اطراف چشم ها،خط خنده ،چانه و لبها و..علاوه بر این ممکن است در بدن نیز قسمت هایی کم حجم شود مثل سینه ها ،دستها و واژن.در این موارد میتوان چربی را به این نقاط تزریق کرد تا بافت از بین رفته ی چربی انها جبران شود.

مراقبت های قبل ازانجام

قبل از تزریق چربی و خارج کردن چربی ها از قرص های رقیق کننده مصرف نکنید.از سیگار و الکل نیز استفاده نکنید.با پزشک مشورت کنید.

مراقبت های بعد از انجام

بعد از انجام تزریق چربی درصورتی که تورم داشتید از کمپرس سرد استفاده کنید.از داروهای رقیق کننده و مشروبات الکلی استفاده نکنید.نمک کمتر مصرف کنید تا تورم شما کمتر شود.توصیه های پزشک را به خوبی گوش دهید تا نتیجه ی نهایی مورد تایید شما باشد.

هزینه ی انجام این عمل چقدر است؟

بستگی به پزشک و کلینیک مربوطه دارد.در کلینیک بین المللی اراد تخفیفات ویژه ای برای مراجعین همراه با مشاوره ی انلاین قرار دادند.

نتیجه

مراقبت از پوست خشک خانمها مسئله  ی مهم و قابل اهمیتی است.زیرا پوست خشک زودتر از پوست چرب دچار چین و چروک میشود.یکی از راه های مراقبتی تزریق چربی است.در تزریق چربی از چربی های خود فرد گرفته شمیود و به مناطق دیگر بدن اوتزریق میشود.هزینه ی انجام این عمل بستگی به پزشک و کلینیک مربوطه دارد.

معرفی

کلینیک بین المللی اراد زیباجویان بسیاری را داردکه همه ی انها از عملکرد پزشک این کلینیک جناب دکتر علیزاده رضایت کامل را داشته اند و همواره توصیه میکنند که اگر قصد انجام تزریق چربی را دارید،به این کلینیک مراجعه کنید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/gam4

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/j8do

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

11 ساعت پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

4 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

1 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش