محصولات مراقبت از پوست آقایان

امروزه داشتن پوست زیبا و شفاف وقت مختص خانم‌ها نیست. و آقایان نیز برای داشتن پوست شفاف و صاف به دنبال راههای درمان هستند. از پوست آقایان می توان با استفاده از روش های خانگی و پزشکی محافظت کرد.بهترین راه برای مراقبت از پوست آقایان میکرودرم است

محصولات مراقبت از پوست آقایان

چه عواملی باعث می‌شود تا پوست شما جوانی خود را از دست بدهد:

عواملی که باعث می‌شود از پوست آقایان در برابر آن محافظت کرد. می‌تواند استفاده از یک شوینده مناسب و یک تیغ مناسب برای رفع موهای زائد صورت استفاده نکردن از یک ضدآفتاب مناسب برای جلوگیری از اشعه های نور زیان بار خورشید می‌تواند عواملی باشد که اگر آن‌ها را رعایت نکنیم باعث می‌شود تا جوانی و شادابی پست صورت خود را از دست بدهید.

چه درمانهای می‌توان برای جوانی پوست از پوست آقایان استفاده کرد:

درمانهای که می‌توان برای جوانسازی پوست و مراقبت از پوست آقایان استفاده کرده می‌تواند روش‌های خانگی و استفاده از روش‌های پزشکی نظریه لیزر درمانی تزریق ژل بوتاکس لیفت صورت مزوتراپی هایفوتراپی میکرودرم ابریژن استفاده کرد
با استفاده از میکرودرم ابریژن به لایه برداری از پوست آقایان کمک شایانی میتوان کرد در این روش با استفاده از دستگاه های خاصی نوعی کریستال ظریف از نوع اکسید آلومینیوم با فشار قابل تنظیم با لایه های پوست در تماس قرار می‌گیرد و یک تراش بسیار ظریف بر روی لایه پوست ایجاد می کند.

میکرودرم ابریژن برای چه کسانی مناسب می باشد

از میکرودرم ابریژن برای جوانسازی و مراقبت از پوست آقایان می توان استفاده کرد که همچنین افرادی که از نظره پوستی سالم هستند می‌توانند این روش را انجام دهند همچنین میکرودرم ابریژن برای کسانی که آکنه و چین و چروک دار نیز می توان استفاده کرد.

مزیت های استفاده از میکرودرم ابریژن:

با استفاده از میکرودرم ابریژن می‌توان برای مراقبت از پوست آقایان در جوانسازی و رفع لک و مک و شادابی و سرحال شدن پوست صورت کمک شایانی کرد همچنین باعث رفع چین و چروک های پوست صورت و رفع اسکار باقیمانده از جای زخم نیز می‌توان با استفاده از این روش شد.

مراقبت های قبل از انجام میکرودرم به عنوان مراقبت از پوست آقایان:

برای درمان با میکرودرم ابریژن برای مراقبت از پوست آقایان باید از ۷۲ ساعت قبل از انجام این روش از اصلاح صورت و و همچنین لایه بردار ها برای پوست استفاده نشود.

مراقبت های بعد از انجام میکرودرم ابریژن

میتوان از میکرودرم ابریژن برای مراقبت از پوست آقایان استفاده کرد که بعد از انجام این روش آقایان نباید اصلاح صورت تا دو روز بعد از انجام این روش را انجام دهند و باید برای بیرون رفتن از خانه از کرم‌های ضدآفتاب در برابر اشعه های زیان آور نور خورشید استفاده کنند.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام میکرودرم ابریژن بستگی دارد به انتخاب کلینیک و همچنین حق الزحمه پزشک معالج می‌تواند بر هزینه‌های این روش تاثیر گذار باشد.

نتیجه:

برای مراقبت از پوست آقایان می توان از روش هایی نظیر میکرودرم ابریژن استفاده کرد که با استفاده از این روش می‌توان پوست را شاداب تر و جوان تر کرد و باعث از بین رفتن آکنه و چین و چروک های پوست نیز می‌توان با استفاده از این روش شد. که برای انجام روشهای میکرودرم ابریژن می توانید تمام این خدمات را تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده در کلینیک بین المللی آراد انجام دهید.
شما میتوانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/zx6u

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/d420

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش