ماندگاری لیفت ابرو چقدر است؟

ماندگاری لیفت ابرو به عوامل مختلفی از جمله انتخاب روشی که برای لیفت انتخاب کردید بستگی دارد.لیفت ابرو لیفت ابرو جز یکی از روش های محبوب برای جوانسازی میباشد.در این روش ابروها به سمت بالا کشیده میشوند.استفاده از این روش باعث میشود که چروک های پیشانی،پل بینی،بین چشم ها کاهش یابد.خط اخم نیز برطرف میشود.

دلایل لیفت ابرو

این روش جراحی تاثیر بسزایی را در جوانی و زیباتر شدن چهره دارد.پایین بودن ابروها باعث میشود که چهره ی فرد غمگین و یا حتی خسته به نظر رسد.بالابردن ابرو و انجام دادن لیفت ،باعث شده که ابروی افتاده را بالا ببرد و وضعیت هوشیاری را ایجاد کند.

انوع روش های درمانی لیفت ابرو و همچنین ماندگاری لیفت ابرو چقدر است؟

روش های غیرتهاجی برای لیفت و روشهای تهاجمی مثل جراحی و لیفت صورت و پیشانی
برای لیفت از روشهای غیرتهاجمی نیز استفاده میشود.به این صورت که این افتادگی به وسیله ی تزریق بوتاکس ،تزریق ژل،لیفت با نخ،به سمت بالا انرا میکشند.درصورتی که تقارن بین ابروها نیز وجود نداشته باشد،این روش درمانی ان را برطرف میکند.لیفت ابرو پس به سه روش قابل انجام است: استفاده از بوتاکس که باعث میشود عضلاتی که وظیفه ی انها نگه داری ابروها است،ازادانه و بدون داشتن مانع کار خود را انجام دهند.
استفاده از ژل که این نوع روش باعث میشود حجم از دست رفته مجدد به پوست برگردد.
استفاده از نخ باعث میشود که به جابجایی ابرو ها و همچنین پیشانی کمک بسیاری شود و انهارا بالا ببرد.البته بدانید که تزریق ژل و بوتاکس نتیجه ی بهتری را به شما ارائه میدهد.
ماندگاری روش غیرتهاجمی موقتی است ولی اگر به دنبال ماندگاری بالاتری هستید روش جراحی را به شما پیشنهاد میکینم زیرا دائمی است.

استفاده از بوتاکس برای لیفت و ماندگاری لیفت ابرو چقدر است ؟

ماندگاری لیفت ابرو به روش بوتاکس بین 3 تا 6 ماه ماندگاری دارد .استفاده از بوتاکس به این صورت است که محل درمان را با استفاده از کرم های بی حس کننده بی حس میکنند.سرانجام زمانی که بی حسی اثر کند، بوتاکس را در محل مورد نظر به وسیله ی چند تزریق کوچک انجام میشود.

چه افرادی برای لیفت ابرو مناسب اند؟

انجام دادن این عمل برای افرادی مناسب است که ابروهای انها افتادگی پیدا کرده است.برا یاینکه بدانید شما میتوانید این عمل را انجام دهید یا نه بایدابتدابه متخصص مربوطه مراجعه کنید و او شمارا راهنمایی میکند و دصورت لزوم این عمل را برای شما انجام میدهد

مزایا و کاربرد های لیفت ابرو با بوتاکس

مهم ترین مزیت ان است که عوارض جانبی را ندارد.در چهره ی شما تاثیر زیادی میگذارد و باعث تغییرحالت چهره ی شما از فردی خشمگین به فردی مهربان میشود.انجام دادن این روش بدون بی هوشی است.از همه مهم تر شما بعد از انجام دادن ان نیازی به استراحت ندارید و میتوانید کارهای روزمره خود را انجام دهید.

مراقبت های قبل ازانجام

قبل از تزریق بوتاکس از داروهای رقیق کننده مصرف نکنید.در روز تزریق ارایش نکنید.درصورت داشتن حساسیت از تزریق خودداری کنید.

مراقبت های بعد از انجام

بعد از تزریق برای رفع تورم و کبودی ازکمپرس یخ استفاده کنید.تا چند روز اول از ارایش کردن خودداری کنید.سعی کنید بیشتر بشینید و از دراز کشیدن خودداری کنید.

هزینه ی انجام این عمل چقدر است؟

هزینه ی انجام این عمل بستگی به برند بوتاکس و همچنین مقدار تزریق شده بستگی دارد.علاوه بر این به کلینیک مربوطه نیز بستگی دارد.کلینیک اراد مراجعین زیادی در سراسر دنیا دارد.تخفیفات ویژه و همچنین مشاوره ی رایگان از مزایای کلینیک اراد است.

نتیجه

لیفت کردن ابرو با استفاده از سم بوتولینوم یا سم ابوبوتولینوم امکان پذیر میباشد.استفاده از هر یک از روش ها باعث ریلکس شدن ماهیچه ها میشوند.این ماهیچه ها مسئولیت بالا و پایین بردن ابروهارا دارند.
زمانی که فرد بوتاکس کند عضلاتی که مسئولیت بالا و پایین بردن ابروهارا دارند دیگر کار نمیکنند.اثر بوتاکس موقتی است و ماندگاری لیفت ابرو 3تا6ماه دوام دارد.هزینه ی این عمل نیز بستگی به برند و مقدار تزریق دارد.
برای اطلاعات بیشتر در این زمینه از این لینک استفاده کنید:
https://clinicarad.com/xy2i
کلینیک بین الملی اراد که تمامی کارهای زیبایی این کلینیک به وسیله ی دکتر علیزاده انجام میشود،مراجعین بسیاری را در سراسر ایران دارد که همگی رضایت تام را از عملکرد انها داشته اند.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/trqy

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش