لیفت بینی با نخ خاردار

با رسیدن به سن پیری و همچنین شرایط زندگی پر ستاره چین و چروک میشود. که میتوان با استفاده لیفت بینی با نخ خاردار دوباره جوان ها و بسته خود هدیه دهید. استفاده از این روش یک روش جدید و بدون خطر با استفاده از نخ و سوزن های خیلی ظریف جهت کشیدن پوست انجام می گیرد.

نخ خاردار چیست و چگونه می توان از این نخ استفاده کرد:

هزینه برای لیفت بینی با نخ خاردار استفاده می شود که این نخ برای بالا کشیدن پوست گردن و پیشانی نیز به کار می رود همچنین می توان برای رفع خطوط خنده و گونه از این نان خشک استفاده کرد جنسی اینه از جنس pdo و یا pcl می‌باشد که روی بدنه آنها بر جهت خلاف شان خارهایی وجود دارد استفاده از این نوع نخ دارای دو عملکرد است که یکی باعث کشش بافت و دیگری باعث ترمیم بافت می‌شود از طریق ساخت کلاژن و الاستین موجود در پوست.

چگونگی انجام لیفت با نخ خاردار،

لیفت با نخ خاردار به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می گیرد و از یک زن پزشک متخصص نخاع را وارد پوست می کند و از سمت دیگر خارج می کند در این روش بدون هیچ گونه خونریزی و دردی همراه است و هیچ جای زخمی بر روی پوست شما باقی نمی ماند.

چه کسانی نمی توانند از این روش استفاده کنند:

برای انجام عمل لیفت بینی با نخ خاردار تمام افرادی که دارای سنی ۳۰ تا ۵۰ سال می باشند و برای برطرف کردن ه چین و چروک بمبه ای بینی می‌خواهند از این روش استفاده کنند مناسب می باشد همچنین افراد مسن می توانند از این روش برای فرم دهی بینی خود به جای روش های جراحی استفاده کنم همچنین افرادی که قبلاً از لیفت صورت بهره برد نمی توانند لیفت بینی بانخ گاد را نیز برای فرم دهی بینی خود استفاده کند

مراقبت های بعد از انجام لیفت بینی با نخ:

• بعد از انجام لیفت بینی با نخ خاردار سعی کنیم تا حداکثر سه هفته پس ازاز انجام فعالیت‌های سنگین و ورزش های سخت خودداری کنید.
• از ماساژ دادن و فشار دادن مناطق که در آن لخته انجام شده است اجتناب کنید.
• اگر تا چند روز بعد از انجام لیفت بینی با نخ خاردار احساس کشش در محل های بخیه داشت جای هیچ گونه نگرانی ندارد و با گذشت زمان رفع میشود.
• آقایانی که انجام لیفت بینی با نخ خاردار را انجام می‌دهند از اصلاح صورت و تراشیدن موی صورت خود تا دو هفته بعد از انجام این روش خودداری کند.

مراقبت های قبل از انجام لیفت بینی با نخ خاردار:

1. یکی از مهمترین اقداماتی که باید قبل از انجام لیفت بینی با نخ خاردار انجام بدهیم انتخاب یک پزشک متخصص برای انجام این کار می باشد که برای انتخاب این پزشک می توانید از دوستان و همچنین سرچ در گوگل اطلاعات کامل را پیدا کنید.
2. قبل از انجام لیفت بینی با نخ خاردار حتماً استحمام کرده باشید و بهداشت فردی خود را رعایت کرده باشید.
3. آقایانی که قصد انجام این روش را دارند حتما همیشه به خود را تراشیده باشند
4. قبل از انجام لیفت بینی از مصرف داروهای رقیق کننده خون و همچنین وارفارین و آسپرین خودداری کنید.
5. اگر قبلا از روشهایی نظیره تزریق ژل و بوتاکس برای فرم دهی بینی خود استفاده کرده و قبل از انجام آن را به پزشک متخصص را در جریان بگذارید.

هزینه:

هزینه لیفت بینی با نخ باید با توجه به دستمزد پزشک و تعداد نخی که در این عمل به کار می‌رود و همچنین هزینه‌های داروها و انتخاب یک پزشک متخصص و همچنین کلینیک معتبر نیز می‌تواند بر هزینه‌های این روش تاثیرگذار باشد شما می توانید برای اطلاع کامل از هزینه های مربوط به انجام این روش با کلینیک بین المللی آرا تماس گرفته و از هزینه‌های مربوط به این عمل اطلاع کامل را به دست آورید.

نتیجه:

استفاده از لیفت بینی با نخ خاردار برای فرم دهی و باسازی حبینی یکی از روش‌های رایج میباشد که در این روش بدون عمل جراحی افراد فرم دلخواه بینی خودشان را به دست می آورند ند همچنین هزینه‌های ای روش نسبت به عمل جراحی برای فرم دهی بینی بسیار کمتر می باشد علاوه بر عوارضی که بیهوشی برای عمل جراحی بینی به دنبال دارد شما می توانید م روش‌های مربوط به لیفت بینی با نخ کاگ را در کلینیک بین المللی یا آرا تحت درمان جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از خدمات فوق العاده این کلینیک برای انجام این روش بهره‌مند شوید .
شما عزیزان برای شماره گیری جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن توسط مشاوران کلینیک می توانید با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/jyo7

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش