لیفت بینی با لیزر

یکی از بهترین اعضای صورت بینی است. که زیبایی آن چشم می رسد اگر دچار مشکل شود. اعتماد به نفس فرد را کاهش می‌دهد. پس برای از بین بردن اب های بینی باید روش‌های مناسبی را استفاده کنید. یکی از این روش‌ها لیفت بینی با لیزر است.

علائم و دلایل استفاده از لیزر:

درمان زیبایی بینی از درمانهای دیگر صورت ارجعیت دارد و اگر بینی با نواقص زیاد دارید یا بینی شما دچار خمیدگی شده می توانید از لیفت بینی با لیزر استفاده کنید که انجام این درمان همراه با رینوپلاستی اثر جادویی در صورت به جا می گذارد البته برای این مورد باید با مشورت پزشک اقدام کنید.

انواع درمان برای رفع نواقص بینی:

لیفت بینی با لیزر:

این درمان پوست روی بینی و بافت اضافه آن از بین می‌رود و پوست بینی در اثر لیزر گم شده و تحت فرایند درمان قرار می‌گیرد این روش برای بینی هایی که اندازه کوچکتری دارند جوابدهی دارد البته باید این روش با مشورت پزشک انتخاب شده تا خواسته شما از این درمان برآورده شود.

چه کسانی گزینه مناسب تری برای انجام لیفت بینی با لیزر هستند:

زیبایی بینی با لیفت بینی بالیزر برای افرادی که دارای بینی های گوشتی و قوز دار هستند و قصد کوچک کردن بینی خود را دارند پیشنهاد می شود البته باید با مشورت پزشک همراه باشد تا مشخص شود که این درمان جواب دهی دارد یا خیر.

لیفت بینی با لیزر چه کاربردی دارد:

لیفت بینی بالیزر درمان زیبایی است که باعث کوچکتر شدن و فرم دادن به بینی میشود و می تواند پوست اضافه بینی و چین و چروک اطراف را از بین برد و صورت را زیبا و شاداب تر کرد و این درمان عوارضی برای فرد در پی نخواهد داشت و حدود یک تا دو ساعت زمان می‌برد فرد می‌تواند پس از انجام درمان به کارهای روزانه خود بپردازد و نیازی به انجام عمل های سنگینه زیبایی بینی ندارد.

مراقبت های قبل از انجام لیفت بینی با لیزر:

قبل از انجام درمان لیفت بینی بالیزر باید با پزشک مشورت کنید تا پزشک با توجه به نوع پوست و بینی شما نتیجه را به شما اعلام کند و مصرف هرگونه دارو و یا داشتن بیماری مزمن باید به پزشک اطلاع داده شود همچنین باید از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات از یک هفته قبل پرهیز کنید.

مراقبتهای پس از انجام لیفت بینی با لیزر:

برای بهبود بهتر و رفع کبودی و تورم پس از انجام لیفت بینی با لیزر از کمپرس سرد استفاده کنید و تا ۲۴ ساعت پس از انجام درمان از لوازم آرایشی پرهیز کنید و به توصیه های و داروهای تجویز شده توسط پزشک توجه کنید.

هزینه:

هزینه انجام لیفت بینی با لیزر با توجه به فرم بینی شما و ساختمان پوستی مشخص می شود و شما می توانید با مراجعه به کلینیک های معتبر از هزینه این درمان مطلع شوید و درمان را تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید.

نتیجه:

بینی که از عنصر های زیبایی صورت است که ممکن است به صورت ژنتیکی دچار نواقصی باشد اما شما می توانید با انجام لیفت بینی با لیزر این عیب ها را برطرف کنید و باعث افزایش اعتماد به نفس خود شوید شما می توانید با مراجعه به کلینیک های معتبر و انجام مشاوره و اطلاعات کافی را از این درمان به دست آورید و درمان را انجام دهید این درمان عوارضی برای شما در پی نخواهد داشت و نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت نیز ندارد.
شما میتوانید با مراجعه به کلینیک بین المللی آراد اطلاعات کافی را از لیفت بینی با لیزر به دست آورید همچنین می توانید از مشاوره رایگان کلینیک استفاده کنید و از تخفیفات روزانه کلینیک مطلع شوید این درمان را می توانید تحت نظر پزشک متخصص کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام دهید و به فرم دلخواه خود برسید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/705b

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش