لیفت بینی با لیزر چگونه است؟

یکی از عناصر زیبایی صورت بینی است که هر گونه مشکلی برای آن زیبایی صورت فرد و اعتماد به نفس او را کاهش می دهد پس باید به دنبال روشی برای زیبا سازی بینی باشیم که یکی از این روش ها لیفت بینی با لیزر است.

علائم و دلایل انجام لیفت بینی با لیزر:

با افزایش سن پوست شروع به شل شدن و افتادگی می کند و این افتادگی روی فرم بینی نیز اثر می‌گذارد و نوک بینی به سمت پایین کشیده و دچار چین و چروک می شود و همچنین باعث انحراف بینی شده و بسیاری از افراد نیز به دلیل ژنتیک دچار افتادگی بینی و انحراف هستند که می توانند با روش‌های درمانی جدید این مشکلات را برطرف کنند که یکی از این روش ها لیفت بینی بالیزر است که میتوانید در کلینیک‌ها انجام دهید.

انواع درمان مشکلات بینی:

درمان های زیادی برای خوش فرم شدن و زیبا شدن بینی وجود دارد مانند :
°تزریق ژل
°تزریق چربی بدنی
°تزریق فیلر نیمه دائمی
°تزریق فیلر دائمی
°پلاسما جت
°لیفت بینی با لیزر
لیفت بینی بالیزر یک روش امروزی است که با استفاده از لیزر پوست بینی که دارای ضخامت زیاد است سوخته و حذف می‌شود لیفت بینی با لیزر برای بینی هایی که گوشتی هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چه کسانی بهترین کاندیدا برای لیفت بینی بالیزر هستند:

لیفت بینی بالیزر برای افرادی که دارای بینی گوشتی و بزرگ هستند و افرادی که دارای انحراف بینی کمی هستند گزینه مناسبی برای انجام این درمان هستند تا به بهترین فرم بینی برسند و مشکلات بینی خود را برطرف کنند.

لیفت بینی با لیزر چه کاربردی دارد:

لیفت بینی بالیزر روشی مناسب برای کوچک کردن و نازک کردن بینی و از بین بردن قوز و انحرافات بینی بدون انجام عمل های جراحی سخت و دشوار و هزینه مناسب است که فرد می‌تواند از آن برای از بین بردن نواقص بینی و خشک کن کردن بینی خود استفاده کنند.

مراقبت های قبل از انجام لیفت بینی با لیزر:

قبل از تصمیم در مورد درمان لیفت بینی بالیزر با پزشک مشورت کنید تا بتوانید به روش و فرم دلخواه خود برسید، قبل از درمان دوش بگیرید و پوست خود را تمیز کنید چون ممکن است تا چند روز نتوانید حمام کنید و آب فراوان بنوشید تا آب بدن شما کم نشود.

مراقبت های پس از انجام لیفت بینی با لیزر:

از کمپرس سرد برای کاهش کبودی و تورم استفاده کنید، اگر دچار درد شدید از مسکن استفاده کنید اما اگر این درد شدید بود به پزشک مراجعه کنید، از ماساژ و فشار دادن بینی خودداری کنید، تا ۴۸ ساعت به پشت بخوابید و از فشار آوردن به صورت پرهیز کنید و در نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید چون باعث حساس شدن پوست میشود با رعایت این نکات و توصیه های واژن توسط پزشک می توانید بهترین نتیجه را از لیفت بینی با لیزر به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام لیفت بینی با لیزر با توجه به ساختمان پوستی شما و همچنین مدت زمان انجام لیزر و فرم بینی شما مشخص می‌شود و شما می‌توانید با انجام معاینات مخصوص در مراکز زیبایی معتبر از هزینه این درمان مطلع شوید.

نتیجه:

هر فردی ممکن است بر اثر عواملی مانند ژنتیک یا اصابت ضربه از فرم بینی خود راضی نباشد که می‌تواند با انجام روش های جدید مانند لیفت بینی با لیزر به فرم دلخواه بینی خود برسد این روش کاملا ایمن بوده و نیازی به گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت و انجام عمل جراحی سنگین ندارد و شما می توانید با هزینه مناسب به فرم دلخواه بینی خود برسید.
اگر به دنبال یک مرکز معتبر برای انجام لیفت بینی با لیزر هستید ما به شما کلینیک بین المللی آراد پیشنهاد می کنیم شما می توانید این درمان را تحت نظر پزشک متخصص کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام دهید و با دستان هنرمند این پزشک به نتیجه دلخواه خود برسید و باعث افزایش زیبایی خود شوید همچنین از مشاوره رایگان دارد تخفیفات روزانه کلینیک بهره مند شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/fcxj

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

5 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش