لیفت ابرو

لیفت ابرو با نخ چگونه است؟

لیفت ابرو با نخ چگونه است؟

با افزایش سن، پلک بالایی چشم ها دچار افتادگی شده و ابروها نیز به همراه آن به سمت پایین کشیده می شوند که این عمل بر اثر کاهش تولید کلاژن سازی پوست است که با افزایش سن کاهش پیدا می‌کند می‌توان با روش‌های جدیدی مانند لیفت ابرو با نخ این مشکلات را برطرف کرد و چشمانی باز تر و بشاش تر داشت که در این مقاله می‌خواهیم به لیفتینگ ابرو با نخ اشاره کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت ابرو با نخ چیست؟

لیفت ابرو با نخ یکی از روشهای جوانسازی صورت است که استفاده از آن چهره شما را زیبا می‌کند با گذشت زمان ابروها به سمت پایین کشیده می‌شود و در بعضی افراد به طور ژنتیک ابروها به سمت پایین است که باعث عبوس و اخمو بودن فرد می‌شود که می‌توان با لیفتینگ ابرو با نخ این مشکل را حل کرد تا چهره زیبا و شاداب به شما هدیه داد.

لیفتینگ ابرو با نخ برای چه چیزی استفاده میشود؟

استفاده از لیفت ابرو، با بالا کشیدن ابروها،چین و چروک اطراف چشم و پیشانی را نیز از بین می برد و پوست شما زیبا میشود و همچنین پف بالای چشم را نیز از بین می‌برد و تیرگی های اطراف چشم نیز حذف می شود و این کار می تواند شما را تا ۱۰ سال جوانتر کند.

چرا از لیفت ابرو با نخ استفاده میکنیم؟

با مرور زمان، پوست سفتی و جوانی خود را از دست می‌دهد و تولید کلاژن کاهش پیدا می کند و باعث شل شدن و افتادگی پوست میشود و این عمل باعث بروز چین و چروک در صورت می شود و جذابیت پوست از بین می‌رود.
در برخی از موارد به دلیل ژنتیک صورت اخمو و درهم است و چین و چروک بیشتری نیز به مرور زمان پیدا می‌کند.

استفاده از لیفت ابرو با نخ باعث از بین رفتن حالت اخم و خستگی از چهره می‌شود و چشم‌ها بازتر به نظر می رسند و باعث افزایش اعتماد به نفس در فرد می شوند و شادابی پوست را به همراه دارد.

آیا لیفت ابرو با نخ برای همه مناسب است؟

اگرچه لیفتینگ ابرو با نخ یکی از بهترین روش‌های موجود برای از بین بردن چین و چروک اطراف چشم ،پیشانی و بالا بردن ابروها می باشد ولی برای همه افراد مناسب نمی باشد.

به طور مثال افرادی که پوست نازکی دارند و همچنین افرادی که پوست خشک و شکننده ای دارند انجام لیفت ابرو با نخ برای آنها توصیه نمی ‌شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-هزینه لیفت ابرو

لیفت ابرو با نخ چگونه انجام می شود؟

برای انجام این درمان زیبایی از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود. که بعد از انجام این بی‌حسی نخ های مخصوص با استفاده از سوزن های کوچک وارد پوست شده. و با کشیدن آن چین و چروک اطراف چشم و پیشانی برطرف شده. و ابروها به سمت بالا کشیده می‌شود و همچنین ماندگاری آن بین ۱ تا ۲ سال می باشد. و می توانید برای ماندگاری بیشتر و نتیجه بهتر به یکسری نکات توجه داشته باشیم از جمله:
برای کاهش کبودی و تورم پس از لیفت ابرو با نخ از کمپرس سرد استفاده کنید.
برای تعویض پانسمان و چسب زخم محل بخیه باید به پزشک مراجعه کنید.
پس از انجام لیفت نخ ابرو ممکن است. کمی دچار درد شویم که طبیعی بود و بعد از اتمام دو هفته درمانی تمام کبودی و آثار لیفت کامل از بین میرود.
دوش گرفتن با آب ولرم و فشار ملایمی تواند کمک زیادی به ماندگاری لیفت ابرو بکند.

هزینه:

لیفت ابرو با نخ با توجه به مقدار افتادگی پوست و چین و چروک و همچنین نخ مورد استفاده شده بسیار متفاوت بوده و پس از انجام این درمان زیبایی می‌توان قیمت دقیق را به شما اطلاع داد اما شما می توانید با مراجعه به مراکز زیبایی از قیمت حدودی این درمان زیبایی لیفتینگ ابرو با نخ اطلاعات کافی را به دست آورید.

نتیجه:

در این مقاله به لیفت ابرو با نخ پرداختیم که یکی از روش‌های جدید جوانسازی صورت است. که نیازی به بیهوشی و عمل‌های سنگین جراحی ندارد. و هم چنین عوارضی را برای شما به همراه نخواهد داشت. البته اگر توسط پزشک متخصص انجام شود.
با انجام لیفت ابرو با نخ نه تنها ابروهای شما از افتادگی برطرف می‌شوند. بلکه چین و چروک پیشانی و اطراف چشمان شما نیز برطرف خواهد شد. و پف پلک بالایی چشم و تیرگی های اطراف چشم نیز از بین خواهند رفت.

البته اگر به دنبال یک درمان زیبایی بدون عوارض و با نتیجه مطلوب هستید پیشنهاد ما به شما کلینیک بین المللی آراد است.

لیفت ابرو با نخ توسط جناب دکتر علیزاده پزشک ماهر و متخصص کلینیک بین المللی آراد انجام می شود و شما می توانید با خیالی آسوده به جوانسازی پوست خود بپردازید و زیبایی و جوانی را بار دیگر تجربه کنید همچنین یکی از امکانات ویژه این کلینیک امکان مشاوره رایگان برای مراجعه‌کنندگان است که شما میتوانید از این فرصت استثنایی استفاده کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/cutb

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش