لیفت ابرو

لیفت ابرو با بوتاکس

لیفت ابرو با بوتاکس

همه انسانها به تاثیراتی که ابروها بر جلوه ظاهری آنها دارد واقفند. برخی از افراد به دلیل اینکه ابروهای افتاده ای دارند چهره شان خسته و اخمو به نظر می رسد.

همچنین با بالا رفتن سن تعقیراتی در  چهره افراد رخ میدهد که با توجه به حس زیبا پسندی، این تعقیرات خوشایند نیست. برای رفع افتادگی ابرو از روش های مختلفی استفاده می شود که یکی  از این روشها تزریق بوتاکس است.

اگر می خواهید درباره نحوه تزریق بوتاکس، عوارض و مراقبت های لازم پس از آن بدانید تا پایان با ما باشید.

لیفت ابرو با بوتاکس چیست؟

برای تعقیر حالت ابروها جهت ایجاد تعادل در صورت و در نتیجه ایجاد نمای متفاوت در چشم ها مثلا درشت جلوه دادن آنها، در اکثر مواقع از لیفت ابرو با تزریق بوتاکس استفاده می شود.

در این روش از سوزن های بسیار ظریف تزریق بوتاکس استفاده می شود بنابراین درد زیادی  نخواهد داشت با این حال برای اینکه  زیبا جوی حتی کوچکترین درد و ناراحتی احساس نکند از کرم های موضعی برای بیحس کردن ناحیه مورد نظر استفاده می شود.

مراحل انجام کار

1-مراجعه و معاینه توسط پزشک متخصص

2-انجام ازمایش های مربوطه

3-بی حسی موضعی برای کاهش درد

4-تزریق توسط پزشک

بهتراست  برای انجام بوتاکس و لیفت و نیز هر گونه عمل زیبایی به کلینیک های زیبایی (کلینیک پوست، مو و زیباییی آراد با امکانات به روز و کادر مجرب) مراجعه فرمایید و زیر نظر متخصص، عمل زیبایی را انجام دهید.

چه کسانی بهترین کاندید برای لیفت ابرو با بوتاکس هستند؟

تزریق فقط برای افراد بالای 18 سال توصیه میشود هم مردان و هم زنانی  که دارای خطوط کم یا متوسط یا شدید هستند. همچنین  افرادی که میخواهند خطوط اخم خود را محو کنند میتوانند از این روش درمان استفاده کنند.

بهترین نتیجه لیفت برای کسانی است که دچار افتادگی شدید پوستی هستند. قبل از انجام این روش لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنند.

زنان باردار و شیرده ممکن است کاندید مناسبی برای تزریق بوتاکس نباشند زیرا سموم مورد استفاده در این ماده ممکن است  به نوزاد یا جنین آسیب جدی برساند.

تزریق بوتاکس و عوارض آن

با علم  به اینکه در این روش از هیچ ماده بیهوشی یا برش و بخیه ای استفاده نمی شود تنها عوارض جانبی آن: تورم، التهاب و قرمزی می باشد  که آن هم کاملاً طبیعی است که پس از مدت کوتاهی خود به خود از بین می رود.

اما باید  این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که  تزریق بوتاکس را در یک کلینیک معتبر(کلینیک  بین المللی و تخصصی آراد اصفهان) و نزد یک پزشک متخصص انجام دهید

چرا که متاسفانه برخی از سالن های زیبایی بدون داشتن تخصص و یا استفاده از مواد نامطلوب، تزریق بوتاکس انجام می دهند که می تواند عوارض خطرناک و جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.

مزایای لیفت ابرو با بوتاکس – کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

هزینه لیفت ابرو با بوتاکس

هزینه تزریق بوتاکس ابرو با توجه به میزان  تزریق دارو، دستمزد پزشک و همچنین تعداد جلسات محاسبه می شود. لازم به ذکر است که در کلینیک تخصصی وبین المللی آراد مشاوره رایگان است.

جهت اطلاع یافتن از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک میتوانید با مشاورین و کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت قبل از عمل تزریق بوتاکس

در این روش بیشتر متخصصین مصرف داروهایی مانند آسپیرین که سبب رقیق شدن خون میشود را خطرساز اعلام کرده و شما باید مصرف آن را متوقف سازید. تزریق بوتاکس در مدت زمان کمی انجام میشود اما در برخی از موارد میان ابرو ها از کرم های بی حسی جهت کاهش درد استفاده میکنند.

اگر نسبت به داروها و مواد بی حسي حساسیت دارید به پزشک اطلاع دهید.

برای تزریق بوتاکس ساعات اولیه روز اقدام کنید تا زمان بیشتری برای خوابیدن و استراحت کردن داشته باشید.

چند روز قبل از تزریق بوتاکس از مصرف سیگار و مشروبات الکلی خود داری کنید.

مراقبت بعد از بوتاکس

یک روز پس از تزریق بوتاکس احتمال تورم و کبودی در محل تزریق زیاد است اما میتوانید با نرمش هایی همچون اخم کردن یا چپ چپ نگاه کردن به بهتر جایگیری بوتاکس کمک زیادی کنید.

بعد از بوتاکس سعی کنید از کارهایی همچون

1 ماساژ دادن یا مالیدن صورت

2  دراز کشیدن حداقل چهار ساعت پس از تزریق

3 انجام ورزش سنگین

4خوردن مسکن های ضد التهاب مثل ایبوپروفن

5 سیگار کشیدن و نوشیدن الکل

6 حمام با آب داغ، سونا یا جکوزی

خود داری کنید و راجع به مراقبت های بعد از بوتاکس با پزشک مربوطه مشورت کنید.

اثرات و نتایج لیفت ابرو با بوتاکس

با توجه به اینکه روند کلی بوتاکس چند دقیقه طول میکشد

اما مشاهده نتایج آن پس از یک هفته و در برخی موارد کم، پس از یک ماه است که در صورت مراقبت های مناسب و درست گاهی چهار تا پنج ماه و در برخی موارد حتی شش ماه برای ترمیم دوباره طول میکشد.

دوره نقاهت و ریکاوری

بوتاکس را روش «ساعت ناهار» می‌ نامند، زیرا  بیماران بعد از انجام بوتاکس بلافاصله میتوانند به فعالیت‌ های روزانه خود بازگردند. بوتاکس به هیچ برش، بخیه یا باند پیچی نیاز ندارد. عوارض جانبی آن بسیار خفیف هستند مانند: کبودی، تورم یا قرمزی اطراف محل تزریق و همین طور سردردهای جزئی.

بیمار نباید بعد از انجام بوتاکس تا چهار ساعت دراز بکشد و به مدت دوازده ساعت از مالش دادن موضع اجتناب کند، چرا که ممکن است محلول تزریق شده به سمت سایر نقاط بدن حرکت کند. اکثر بیماران می‌ گویند که نتایج درمان حدود ۴ تا ۶ ماه محسوس است.

به تدریج، عضلات توانایی خود را برای انقباض به دست می‌ آورند و چین و چروک‌ ها دوباره ظاهر می‌ شوند. بسیاری از بیماران برای جلوگیری از این اتفاق تزریق بوتاکس را تکرار می‌ کنند.

مزایای لیفت با بوتاکس

یکی از بهترین روش ها جهت از بین بردن افتادگی ابرو و همچنین برطرف کردن چین و چروک اطراف چشم، استفاده از بوتاکس می باشد. البته لازم به ذکر است که انجام این عمل باید توسط پزشک متخصص انجام شود (کلینیک پوست و موی آراد اصفهان)

تعداد جلسات

لیفت ابرو با بوتاکس در یک جلسه انجام میگردد و مدت زمان آن  بستگی به میزان افتادگی ابرو . مهارت پزشک دارد. که در کلینیک بین المللی آراد تحت نظر بهترین متخصصین و کادر مجرب انجام میشود.

همچنین در این مراکز کلیه خدمات مربوط به تزریق ژل به صورت نیز انجام می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله هزینه تزریق ژل در صورت مراجعه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد: 09120043630

شعبه اصفهان: 09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://www.instagram.com/clinic.arad

آدرس سایت:

https://Clinicarad.com

لینک کوتاه : https://clinicarad.com/r45l

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر حرفه ایی انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از لینک زیر استفاده کنید :

https://Clinicelahieh.com

لینک اپارات :  http://m.aparat.com/v/

 

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

11 ساعت پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

4 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

1 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش