لیزر بیکینی، بدون درد

لیزر بیکینی، بدون درد

اپیلاسیون و شیو موهای زائد معمولا به زمان زیادی نیاز دارد، علاوه بر آن، آسیب هایی که در اثر شیو نادرست به مناطق مختلف بدن می رسد و بدتر از آن ماندگار شدن لکه های پوستی بعد از شیو که تا مدتی باعث ایجاد تصویر بد و از دست دادن زیبایی و در نتیجه اعتماد به نفس می شود.
همینطور موقت بودن شیو و اپیلاسیون از دلایلی است که باعث می شود از بین بردن موهای زائد به یک مسئله روزمره و حساس تبدیل شود.
به همین دلیل کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد این مقاله را به موضوع لیزر موهای زائد بیکینی اختصاص داده است.
کلینیک زیبایی آراد-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

لیزر بیکینی، چیست؟

موهای زائد در نواحی مختلف بدن از صورت و پاها گرفته تا ناحیه حساسی مانند نواحی تناسلی رشد می کنند و برای از بین بردن این موها راهکاری دائم، کم هزینه و با حداقل عوارض لازم است، این موضوع در رابطه با محل های مورد حساسیت بیشتر به چشم می خورد از جمله ناحیه تناسلی…
لیزر بیکینی -کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

انجام لیزر بیکینی:

▪️ انتخاب پزشک ماهر در زمینه لیزر و کلینیک تخصصی
▪️ مشاوره و گفتگو با پزشک بررسی وضعیت عمومی شما
▪️ مراقبت های قبل از لیزر
▪️ انجام لیزر بیکینی
▪️ مراقبت های بعد از لیزر بیکینی

نحوه انجام لیزر بیکینی چگونه است؟

در این روش بعد از بی‌حسی پوست پرتوهای دستگاه لیزر باطول موج معین به رنگدانه وریشه مو بیکینی نفوذ می کند. که باعث از بین رفتن موهای زائد وزیر پوستی بیکینی مي‌شود و از رشد مجدد آن ها جلوگیری می کند

پوست لطیف پس از لیزر بیکینی:

همانطور که می دانید وجود موهای زائد و ریشه های مو که در عمق هستند منافذی را در سطح پوست ایجاد می کند که این منافذ باعث ناصاف شدن و زبری منطقه می شود.

همچنین زمان رویش مجدد موها تا زمان شیو مجدد، ایجاد جوش، خارش، قرمزی و مشکلات دیگر در روشهای مختلف اپیلاسیون وجود خواهد داشت.
لیزر بیکینی این مشکلات را ندارد، زمانی که لیزر انجام می شود.
ابتدا موهای زائد از بین رفته و پس از آن در ظرف مدت زمان کوتاهی منافذ پوست بسته می شوند و به این خاطر که رویش مجدد موها اتفاق نمی افتد تمامی مشکلاتی که در روشهای شیو و اپیلاسیون قبلی وجود داشت در این روش نخواهد بود و پس از لیزر، پوستی صاف، روشن و کاملا لطیف و بدون مو خواهید داشت.

چرا لیزر بیکینی:

این ناحیه از بدن با حساسیت های بیشتری مواجه است و از بین بردن موهای زائد در ناحیه با دردسرهای بیشتری همراه است.

رفتارهایی از قبیل استفاده از موم، کرم های از بین برنده مو، تیغ و یا مواردی مانند این هرکدام به دلیل موقت بودن و اینکه رویش نهایتا پس از چند روز اتفاق می افتد و گاها با گیر افتادن فولیکول مو در زیر پوست باعث ایجاد جوشهای چرکی و دردناک نیز می شود.

 لطافت و تمیزی پوست به طور موقت و تنها برای چند ساعت و یا چند روز خواهد بود و به نظر می رسد این جنجال بر سر از بین بردن موهای زائد هرگز تمام نمی شود، ولی یک راه حل خوب برای این مشکل هست.

مشاورین ما در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان به هرگونه سوال و ابهامات شما، درباره لیزر به صورت رایگان پاسخ میدهند.

کاربردها و مزایای لیزر بیکینی چیست؟

▪️ زیبایی و سفیدی ناحیه تناسلی و برطرف شدن ضخامت و زبری مو های بیکيني
▪️ افزایش اعتماد به نفس در برقراری رابطه جنسی برای خانمها و آقایان
▪️ رفع موهای زیر پوستی
▪️ جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه ها
▪️ شستشوی راحت بیکینی و همچنین جلوگیری از بیماری ها و عفونت های و قارچ هاي ناحیه تناسلی.

اثرات و نتایج لیزر بیکيني:

لیزر بیکینی، طی چند جلسه به فاصله زمانی منظم انجام می شود که در این روش موهای ناحیه بیکینی بطور کامل ریشه کن خواهد شد و باعث مشود پوست ناحیه تناسلی سفیدتر و روشن تر هم شود.
همچنین بهترین راه برای جلوگیری از بیماری‌های ناحیه تناسلی می باشد چون شستشوی پوست ناحیه تناسلی راحت تر انجام می شود.

دوره نقاهت لیزر بیکيني:

در این روش، نیاز به دوره نقاهت و استراحت نیست و افراد می توانند به راحتی به کارهای روزمره خود بپردازند بهتر است از فعالیت هایی که باعث عرق کردن آنها می شود تا چند روز خودداری کنند.
باید توجه داشته باشید که موهای زائد ناحیه بیکینی در افراد مختلف با هم فرق میکند  و این بستگی به رنگ پوست ، ضخامت مو، رنگ موها و جنس مو بستگی دارد ولی بطور کلی نتایج اولیه لیزر بیکینی، 14 روز پس از اولین جلسه لیزر مشخص خواهد شد ولی نه بصورت کامل و برای بدست آوردن نتایج کامل باید تمامی جلسات دوره خود را بروید.
لیزر بیکینی -کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

تعداد جلسات لیزر بیکيني چقدر است؟

موهای قسمت بیکینی به علت ضخامتی که دارد معمولا راحت تر از بین می روند  و بدون هیچ دردی می باشد وطی 5 تا 7 جلسه یک ماهه بطور کامل رفع می شوند البته در صورتی که موها خیلی زیاد باشند ممکن است به جلسات بیشتری نیاز باشد.

کاندیدای مناسب لیزر بیکيني،چه کسانی هستند؟

لیزر میتواند بر روی پوست ها و همینطور موها در رنگ های مختلف متفاوت عمل کند.
مثلا در پوست های روشن و موهای تیره بسیار عالی است همینطور در موهای نازک با پوست سبزه نیز میتواند تاثیر خوبی داشته باشد ولی درموهای بلوند و قرمز تاثیری ندارد و برای این افراد لیزر موهای زائد پیشنهاد نمی شود به طور کلی برای کسانی که خواهان بیکینی صاف و عاری از مو هستند و کسانی که از سلامتی کامل برخوردارند و موهای ضخیم و تیره دارند مناسب می باشد.

عوارض و معايب لیزر بیکینی ،چیست؟

افرادی که از این روش استفاده کرده اند میگویند درد خیلی خفیفی مانند سوزن سوزن شدن دارد و افراد در تحمل درد متفاوت هستند پس برای بعضی افراد که تحمل کمی دارند از بی حس کننده بيشتري استفاده می شود.
از شايعترين عوارض لیزر بیکيني را می توان قرمزی و خارش پوست را نام برد که البته این عوارض در مدت کوتاهی برطرف می‌شود اگر لیزر توسط افراد بی تجربه صورت گیرد ممکن است سوختگی پوست ایجاد شود.

قبل از لیزر بیکینی، چه کارهایی نیاز است؟

به مدت 1 ماه قبل از انجام آن از ژیلت برای رفع موها استفاده کنید به مدت یک ماه از موم و وکس و کندن موهای زئد خودداری کنیدیک روز قبل از لیزر موهای زائد را شیو کنید قبل از انجام لیزر از لوسیون و عطر و… استفاده نکنید.
اگر حساسیت پوستی یا بیماری خاصی دارید پزشک را در جریان قرار دهید.
مشاورین ما در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان به هرگونه سوال و ابهامات شما، درباره لیزر به صورت رایگان پاسخ میدهند.

بعد از لیزر بیکینی، چه کارهایی نیاز است؟

لباس زیر نخی و گشاد بپوشیدمحل لیزر شده را لمس نکنیداز رفتن به استخر و سونا بپرهیزید تعداد جلساتی که برای شما در نظر گرفته شده است را کامل کنید.

هزینه:

هزینه در این روش بر حسب ضخامت موها، رنگ پوست، وسعت پوست و موقعیت جغرافیایی کلینیک و تعداد جلسات هر فرد محاسبه می شود
مشاورین ما در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان به هرگونه سوال و ابهامات شما، درباره لیزر به صورت رایگان پاسخ میدهند.

نتیجه گیری:

لیزر بیکینی، می تواند راه حلی عالی برای رفع موهای زائد در ناحیه تناسلی باشد که باعث افزایش  اعتماد به نفس در خانمها میشود و شیو کردن روزانه موها که بسیار آزار دهنده و سخت است را به طور کل از بین می برد و یک روش ایمن
می باشد.
کلینیک زیبایی آراد-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicarad

تلگرام

https://t.me/clinic_arad

سروش

https://splus.ir/clinicarad

ایتا

https://eitaa.com/clinicarad

روبیکا

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش