جراحی ها

قیمت عمل چشم گربه ای

عمل چشم گربه ای یا چشم روباهی جز عمل های محبوبی است که در سالهای اخیر طرفداران زیادی را پیدا کرده است.همانگونه که میدانید چشمان کشیده و روبه بالا تاثیر بسیاری را در جوانسازی و همچنین زیبایی فرد دارد.انجام دادن این عمل به صورت تزریق فیلر ،لیفت با نخ،یا جراحی است.

قیمت عمل چشم گربه ایی

دلایل انجام عمل چشم گربه ای

انجام دادن این عمل دلیلی نمیخواهد.برخی از افراد دوست دارند چشمانی کشیده را داشته باشند.انها میتوانند با استفاده از این عمل چشمانی زیبا و کشیده را تجربه کنند.همچنین افرادی که چشمان انها حالت افتادگی را داشته باشد نیز ازاین عمل میتواننداستفاده کنند.

انوع روش های عمل چشم گربه ای

همانگونه که اشاره شد ،عمل‌چشم گربه ای به روش های مختلفی انجام میشود.این روش ها شامل تزریق فیلر، لیفت با استفاده نخ و همچنین عمل جراحی است.

عمل جراحی چشم‌گربه ای

این عمل جز روشهای دائمی است و دوره ی نقاهت طولانی نیز دارد.

چه افرادی برای عمل چشم گربه ای  مناسب اند؟

برای انجام دادن عمل معمولا افرادی کاندید میشوند که چشمانی افتاده و بدون حالت را دارند.علاوه بر این اینعمل نیز جز یکی از عمل های جوانسازی به کار میرود و حالت افتادگی چشم هارا برطرف میکند.

مراقبت های قبل ازانجام عمل‌چشم گربه ای

قبل از انجام دادن این عمل،ابتدا باید با یک پزشک مشورت کنید.درصورت یکه افتادگی چشم شما زیاد نباشد پزشک به شما پیشنهاد میکند که از تزریق فیلر استفاده کنید.ولی درصورتی که شمابه دنبال راه و روشی دائمی هستید میتوانید از روش های جراحی استفاده کنید.

مراقبت های بعد ازانجام عمل چشم گربه ای

بعد از انجام عمل جراحی،فرد میتواند بعد از 4 هفته فعالیت های روزمره خود راانجام دهد.رد دو هفته ی عمل از انجام دادن فعالیت های بدنی باید به شدت خودداری شود.برای رفع تورم و کبودی از کمپرس اب یخ استفاده کنید.تا چند روز ارایش نکنید.هنگامی که میخواهید صورتتان را بشورید به ارامی این کار را انجام دهید.از الکل استفاده نکنید و همچنین پوست ناحیه ی تحت درمان را نمالید.

هزینه ی انجام این عمل

فردی که خواستار این عمل است باید هزینه هایی را در نظر بگیرد.این هزینه های شامل دستمزد پزشک، هزینه ی ابزار،هزینه های دارو، هزینه های ویزیت های قبل و بعد از عمل.این هزینه هامتغییر است و بستگی به نظر پزشک دارد.در کیلینک بین المللی اراد تخفیفات ویژه ای روزانه اعمال میشود که مراجعین میتوانند از انها بهرمند شوند .همچنین افراد میتواننداز مشاوره ی رایگان زیبایی نیز بهرمند شوند.

نتیجه

انجام دادن عمل چشم گربه ای دارای دوره ی نقاهت طولانی میباشد.درصورتی که میخواهید از روش های دائمی استفاده کنید باید عواقب انرا نیز پذیرا باشید.البته برای این عمل انتخاب پزشک متخصص بسیار حائز اهمیت است.
کلینک بین المللی اراد هرساله دارای زیباجویان زیادی را در سراسر ایران و جهان میباشد.علاوه بر این زیباجویان بسیاری کارهای زیبایی خود را به دست پزشک این کلینک جناب دکتر محمد علیزاده سپرده اند که همگی انها رضایت کامل را داشته اند.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/vhz7

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/lc3d

ashkan300

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش