قیمت دستگاه هایفو چقدر است ؟

یکی از مشکلات رایجی که با افزایش سن ایجاد می شود کاهش تولید کلاژن در پوست صورت،  گردن و بالای سینه می باشد و با ضعیف شدن و از بین رفتن حالت کشسانی پوست،  شاهد  افتادگی،  چین و چروک ها و لکه های پوستی در این نواحی خواهیم بود .

این موضوع سبب نگرانی افراد زیادی شده است که تاثیرات نا خوشایند ی در اطراف چانه و فک ناحیه گردن و ابرو ها خواهد داشت.  دستگاه هایفو یکی از دستگاه های پیشرفته جدید و قوی می باشد که با پیشرفت تکنولوژی در زمینه جوان سازی ابداع شده است.  این دستگاه می تواند به شکل مطلوبی سبب محکم شدن پوست ،  افزایش انعطاف پذیری و شفافیت پوست در بخش های مختلف صورت مانند گونه ،  چانه،  گردن و … شود.

هدف از انجام این تکنیک جوان سازی؛  افزایش تولید کلاژن،  کشیدگی پوست،  از بین بردن خطوط سطح پوست،  کوچک کردن غبغب و …. مورد استفاده قرار می گیرد.  این دستگاه با منتقل  کردن امواج فرا صوت به سمت  لایه های زیرین پوست مانند SMAS  روند کلاژن سازی آغاز می شود  در این روش با تحریک کلاژن سازی پوست کشیده و سفت تر  می شود.

به دلیل اثر بخشی بالای امواج فرا صوت این تکنیک بهترین روش جوان سازی معرفی می شود.  در این تکنیک درمانی و زیبایی دستگاه با گرم کردن لایه های عمیق پوست دریافت پاسخ مناسبی از بدن را آغاز می‌ کند و به طور طبیعی  و تدریجی سطح کلاژن در پوست افزایش خواهد یافت. و  در نهایت به سفت شدن پوست منجر می‌شود .

این روش به راحتی می تواند نشانه های ناشی از افزایش سن را از بین ببرد تا  ظاهری جوان و شاداب بر سطح پوست ایجاد کند.  امواج فرا صوت با نفوذ به لایه های زیرین پوست به صورت غیر تهاجمی بهترین گزینه به جای روش های تزریقی لیفت با جراحی ، لیفت  با نخ و  …. می باشد.

در طی مطلب پیش رو ما قصد داریم شما را با انواع دستگاه های هایفو تراپی و  تاثیرات آن بر پوست و مراقبت هایی که باید پس از درمان انجام دهید آشنا کنیم.  پس در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

دستگاه هایفو چگونه باعث جوان سازی پوست می شود ؟

با نفوذ امواج فرا صوت با شدت بالا در نقاط خاصی از لایه های پوستی و تمرکز امواج در ناحیه مورد نظر میزان حرارت در این ناحیه به شدت افزایش می یابد .‌به این نقاط میکرو برن گفته می شود میکرو برن ها به صورت لحظه ای دمای ناحیه درمان را ۷۰ تا ۹۰ درجه افزایش می دهند. با نفوذ امواج  تنها در لایه میانی و سطحی پوست سبب تحریک فیبروبلاست ها خواهد شد.

فیبروبلاست ها بخشی از سلول های پوستی هستند که وظیفه آن ها ترشح رشته های کلاژن و الاستین می باشد.  الاستین و کلاژن نیز  مهم ترین رشته های حفظ قوام و استحکام پوست خواهند بود . بنابراین با نفوذ امواج دستگاه هایفو تراپی به صورت خودکار و طبیعی میزان رشته های کلاژن در پوست افزایش می یابد.

مهم ترین بخش دستگاه هایفو تراپی کارتریج می باشد که  وظیفه کارتریج انتقال امواج به ناحیه مورد نظر درمان خواهد بود . پس  اگر قصد دارید که این دستگاه را خریداری کنید به برند و مارک آن توجه داشته باشید . دستگاه های پیشرفته امروزه دارای انواع کارتریج ۱/۵ ، ۳، ۴/۵، ۸ و  ۱۳ می باشد  که بر اساس کاربرد های آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  معمولاً برای انجام فرایند هایفو تراپی هر زیبا جو به طور میانگین به ۵۰۰ شات نیاز دارد.  سپس کارتریج تعویض می شود.  هر کدام از کارتریج های معرفی شده کاربرد های متفاوتی دارند اما مکانیسم آن ها یکسان است که در ادامه به شما معرفی می کنیم.

  • کارتریج ه با عمق ۱/۵ میلی متر

این نوع کارتریج کمترین نفوذ را به لایه های پوستی خواهد داشت و مناسب برای چین و چروک ها و افتادگی خفیف پوست می باشد که معمولاً برای بخش های استخوانی صورت مانند پیشانی و چانه مورد استفاده قرار می گیرد.  انرژی امواج التراسوند ناشی از این کارتریج به لایه سطحی پوست نفوذ می کند و با فعال سازی سلول های پوستی سبب جوان سازی پوست خواهد شد.

این نوع کارتریج برای کسانی که پوستی نازک و حساس دارند مناسب می باشد. درم  ضخیم ترین لایه پوست محسوب می شود که در عمق بیشتری از هیپدرم  قرار دارد . به دلیل ضخامت لایه درم کارتریج ۱/۵ میلی متر لایه های سطحی درم  را تحت تاثیر قرار می دهد و برای پوست های نازک تاثیر بهتری خواهد داشت.

لایه بالایی درم پاپیلار نامیده می شود که این امواج بیشترین تاثیر را بر این ناحیه خواهد داشت.  این نوع کارتریج می تواند انرژی التراسوند را با شدت ۱۰ مگا هرتز به پوست انتقال دهد.

  • کارتریج با عمق ۳ میلی متر

قدرت نفوذ و تاثیر گذاری لایه میانی پوست با این نوع ،  کارتریج و در جهت لیفتینگ و سفت کردن پوست بخش های مختلف صورت و گردن به جز مناطق سینوسی اطراف چشم مورد استفاده قرار می گیرد.

  • کارتریج با عمق ۴/۵ میلی متر

این کارتریج در عمق بیشتری از پوست به صورت تخصصی نفوذ می کند و لایه SMAS را تحت تاثیر قرار می دهد . این لایه دقیقاً لایه ای است که در حین جراحی لیفت پوست کشیده و سفت می شود.  از این کارتریج برای لیفتینگ پوست صورت و از بین بردن غبغب مورد استفاده قرار می گیرد.

کارتریج با عمر ۸ و ۱۳

این نوع کارتریج ها  برای از بین بردن چربی های انباشته شده در بخش های مختلف بدن مانند پهلو،  شکم، ران،  بازو و …. مورد استفاده قرار می گیرد.  قدرت این کارتریج بسیار بالا است و پس از خورد کردن سلول های چربی توسط سیستم دفاعی  از بدن دفع می شوند و یکی از روش های موثر در لاغری موضعی خواهد بود.

مکانیسم عملکرد دستگاه هایفو چگونه است ؟

مکانیسم فرایند زیبایی و جوان سازی هایفو تراپی همانند یک ذره بین می باشد مانند  زمانی که ما پرتو های نور خورشید را با استفاده از ضربه بین بر سطح کاغذ می تابانیم تا نقطه‌ ای از کاغذ را تحت تاثیر قرار  دهد.  امواج فرا صوت در دستگاه هایفوتراپی نیز دقیقاً همین گونه عمل می کند و با تمرکز بر لایه انتخابی پوست سبب جوان سازی پوست این ناحیه خواهد شد.

این روش به عنوان پیشرفته ترین تکنولوژی برای زیبایی و جوان سازی پوست محسوب می‌ شود حتی برای درمان برخی از بیماری ها مانند تومور های سرطانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.  پس از نفوذ  امواج التراسوند به لایه های عمیق پوست این ناحیه را دچار آسیب سلولی خواهد کرد و در نتیجه روند ترمیمی پوست آغاز  می‌شود و شما به تدریج شاهد تاثیرات و نتایج تکنیک زیبایی هایفوتراپی بر زیبایی پوست خواهید بود.

این تکنیک زیبایی روشی کاملا غیر تهاجمی است و بهترین جایگزین لیفت صورت معرفی می شود.  امواج این دستگاه همانند دستگاه سونوگرافی می باشد و تفاوت آن ها در متمرکز کردن انرژی در لایه انتخابی پوست می باشد که به تحریک و تولید رشته های کلاژن منجر می شود.

وظیفه کلاژن استحکام و قوام پوست می باشد لذا این اتفاق سبب از بین بردن چین و چروک ها و سفتی پوست خواهد شد.  استفاده از دستگاه های هایفو تراپی در جهت زیبایی در سال ۲۰۰۸ مطرح شد و در سال ۲۰۰۹ مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا برای لیفت ابرو قرار گرفت و در سال ۲۰۱۴ در جهت درمان خطوط  و چین و چروک های گردن و بالای سینه مورد تایید قرار گرفت.

به دلیل جدید بودن این تکنولوژی برخی از کاربرد های آن همچنان مورد تایید سازمان FDA  قرار نگرفته است اما بر اساس شواهد و تجربیات به دست آمده مضر بودن این دستگاه نیز مورد تایید قرار نگرفته است و به عنوان ایمن ترین روش زیبایی و جوان سازی پوست محسوب می شود.  بر اساس پژوهش های کوچکی که بر این فرآیند انجام شده این تکنیک سبب  لیفت پوست و بهبود یافتن چین و چروک ها و  خطوط به صورت ایمن و موثر می شود.

کسانی که از مکانیسم تکنیک هایفو تراپی بهره مند شده اند  در طی چند ماه به تاثیرات مثبت آن پی برده اند بدون اینکه عوارض و خطرات ناشی از جراحی و لیفتینگ پوست را تجربه کنند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-هایفو

استفاده از دستگاه هایفو برای جوان سازی صورت

زیبایی هایفوتراپی با متمرکز کردن امواج اولتراسوند بر  لایه‌ های سطحی پوست سبب افزایش دما در این ناحیه خواهد شد.  زمانی که سلول های لایه مورد نظر به دمای خاصی رسیدند دچار آسیب سلولی خواهند شد.  شاید این مکانیسم با اهداف شما تضاد زیادی داشته باشد اما سبب کیفیت پوست صورت می شود زیرا آسیب به سلول‌ های پوستی تولید کلاژن را افزایش می دهد.

هر چه میزان کلاژن در بافت پوست افزایش یابد قطعاً شما پوستی سفت تر و زیبا تر خواهید داشت.  با افزایش کلاژن سازی پوست سفت و عاری از چین و چروک خواهد شد؛  زیرا امواج پر قدرت التراسوند روی لایه های خاصی از پوست تمرکز پیدا می کنند و با کشیدگی لایه های زیرین لایه های سطحی پوست صاف و یکدست خواهد شد.

این تکنیک کاملاً ایمن و بی خطر است و هیچ آسیبی به ماهیچه ها و اعصاب سطح سلول های پوست وارد نخواهد کرد.

جوان سازی پوست با دستگاه هایفو برای چه کسانی مناسب می باشد ؟

معمولاً این تکنیک زیبایی برای افرادی که در مقطع سنی ۳۰ تا ۷۵ سال قرار دارند گزینه مناسبی می باشد زیرا،  افراد در این سن با افتادگی های خفیف تا متوسط مواجه هستند بنابراین می توانند روند پیری پوست را به تعویق بیندازند.

هدف اصلی از انجام تکنیک زیبایی هایفو تراپی کاهش سرعت روند پیری پوست خواهد بود.  اما،  این فرایند در افرادی که در سنین جوان تر قرار دارند پاسخ دهی بهتری خواهد داشت. متقاضیان بالای ۲۵ سال نیز می‌ توانند از این تکنیک برای پیشگیری از علائم پیری بر سطح پوست استفاده کنند.

 کسانی که به دلیل قرار گرفتن مداوم در برابر نور خورشید و اشعه فرا بنفش پوستی شل و افتاده دارند می توانند با این تکنیک زیبایی در طی چند جلسه شادابی و جوانی را به چهره خود باز گرداند.

  متاسفانه کسانی که در سنین بالا قرار دارند و میزان افتادگی و شل شدگی پوست آن ها در ناحیه گردن و صورت شدید است کاندیدای مناسبی برای هایفو تراپی نمی باشند و احتمالاً برای دستیابی به نتایج مطلوب باید عمل جراحی زیبایی انجام دهند.

 این روش برای کسانی که در ناحیه درمان دچار زخم،  عفونت ، آکنه های کیستی و ایمپلنت های فلزی هستند مناسب نخواهد بود.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از انجام جوان سازی پوست با فرایند هایفو تراپی ابتدا شرایط جسمانی و بدنی شما را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌ دهند و در صورت مساعد بودن شرایط این عمل زیبایی را انجام خواهند داد در غیر این صورت و روش های جوان سازی دیگر را پیشنهاد می دهند.

دستگاه هایفو چه کاربرد هایی دارد ؟

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم این تکنیک زیبایی در سال ۲۰۰۸ در جهت جوان سازی و لیفت پوست شهرت زیادی پیدا کرد و روز به روز متقاضیان آن افزایش یافت.

به طوری که در پنج سال اخیر متقاضیان این روش تا ۶۰ درصد افزایش یافته اند.  این تکنیک زیبایی کاربرد های زیادی دارد که در ادامه به شما معرفی می کنیم

  • از بین بردن و کاهش چین و چروک های سطحی پوست
  • لیفتینگ و درمان افتادگی و شل شدگی پوست در بخش های مختلف صورت،  گردن و غبغب
  • کشیدگی و سفت شدن گونه ها
  • لیفت ابرو ها
  • درمان افتادگی پلک ها
  • بهبود وضعیت خط خنده، خط چانه
  • صاف و یکدست شدن پوست صورت
  • لیفتینگ گردن و دکلته
  • اصلاح طرح لبخند
  • مورد استفاده برای انواع تیپ های پوستی
  • درمان منافذ باز پوست
  • از بین بردن چربی های انباشته شده در بخش های مختلف صورت و بدن از قبیل غبغب، بازو ها،  ران،  شکم و پهلو

مزایای استفاده از دستگاه هایفو چیست ؟

تکنیک زیبایی و درمانی هایفو تراپی جزء روش های پیشرفته،  غیر جراحی و  غیرتهاجمی برای جوان سازی و لیفتینگ پوست صورت می باشد که مزایای بی نظیری به همراه دارد.

این تکنیک زیبایی می تواند در طی یک تا سه جلسه شما را به نتایج دلخواه تان برساند.  نتایج حاصل از این فرایند طی چند سال ماندگار می باشد.

 در طی جلسات فرایند هایفو زمان زیادی صرف نخواهید کرد و هر جلسه در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد.

 تکنیک زیبایی و درمانی هایفو روشی کاملاً بی درد سر و آسان می باشد و نیاز به دوره نقاهت و استراحت ندارد.

  • در این تکنیک زیبایی هیچ برش و بخیه ای بر سطح پوست ایجاد نمی شود.

 پس از انجام فرآیند هایفو تراپی شما نیاز به استراحت در منزل نخواهید داشت و می توانید با اعمال مراقبت های مناسب مدت ماندگاری آن را افزایش دهید.

 این تکنیک زیبایی را می توانید با روش های درمانی دیگر مانند میکرونیدلینگ ترکیب کنید .

هزینه این تکنیک زیبایی نسبت به لیفت پوست با جراحی،  مقرون به صرفه تر خواهد بود .

همه افراد اعم از زن و مرد با هر نوع تیپ پوستی می توانند از این تکنیک زیبایی استفاده کنند و همچنین انواع آسیب های پوستی مانند منافذ باز پوست و  جوش های پوستی مورد درمان قرار می گیرد.

مراقبت های قبل از انجام هایفوتراپی

  • قبل از این که بخواهید این تکنیک زیبایی را انجام دهید بهتر است اطلاعاتی در مورد انواع دستگاه هایفو حاصل کنید .
  • متخصصین زیبایی قبل از انجام این فرایند جلسه مشاوره را برای شما در نظر می گیرند تا میزان چین و چروک‌ ها و خطوط سطح پوست ناحیه درمان و شدت افتادگی پوست را مورد بررسی قرار دهند.
  • کارتریج دستگاه بر اساس میزان مشکلات پوستی و انتظارات شما انتخاب خواهد شد.
  • پس از معاینات انجام شده پزشک در مورد اعمال مراقبت ها قبل از این تکنیک زیبایی توضیحاتی در اختیار شما قرار می دهد.
  • حداقل یک هفته قبل از آغاز جلسه هایفو از مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی و غیر استروئیدی خودداری کنید .
  • یک هفته قبل از درمان از مصرف سیگار، قلیان و مشروبات الکلی خودداری کنید.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید.
  • اگر در ناحیه درمان با زخم باز ، تبخال یا آکنه های فعال و  بیماری های پوستی مبتلا هستید به پزشک اطلاع دهید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک از آرایش کردن صورت خودداری کنید.
  • از اپیلاسیون ، وکس کردن، بند انداختن و لایه برداری پوست خودداری کنید.
  • با نوشیدن مایعات کافی پوست و بدن خود را هیدراته کنید.
  • چند روز قبل از آغاز جلسات هایفو در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از رفتن به سولاریوم خودداری کنید زیرا باعث کاهش تاثیرات درمان خواهد شد.
  • اگر در سه ماه اخیر از روش های جوان سازی صورت مانند تزریق ژل ، تزریق بوتاکس و تزریق چربی استفاده کرده اید پزشک را مطلع کنید.
  • اگر ایمپلنت یا دندان فلزی دارید پزشک را مطلع کنید.

مراحل انجام جوان سازی پوست با دستگاه هایفو

شما قبل از این که تکنیک زیبایی و درمانی هایفو تراپی را انجام دهید نیاز به مراقبت خاصی نخواهید داشت.  متخصصین در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در مورد اعمال مراقبت های قبل و پس از این تکنیک زیبایی در اختیار شما قرار می دهند.

همچنین میزان چین و چروک و افتادگی پوست بررسی می‌ شود و بر اساس آن کارتریج دستگاه انتخاب خواهد شد.  در طی مراحل هایفو تراپی متخصصین ناحیه درمان را از هر نوع آلودگی،  پاک سازی می کنند سپس از کرم بی حس کننده استفاده خواهند کرد تا احساس درد در حین هایفوتراپی کاهش یابد.

 همچنین متخصصین از ژل مخصوصی به نام لوبریکانت استفاده می کنند.  شاید در هنگام سونوگرافی این ژل را از نزدیک دیده باشید . پس از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه درمان،  دستگاه بر سطح پوست قرار می گیرد تا روند درمان آغاز شود . متخصصین نیز از طریق مانیتور دستگاه امواج دستگاه را تنظیم می کنند.

این امواج با پالس های کوتاه به ناحیه درمان فرستاده می شود . هر جلسه هر جلسه هایفو تراپی در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد سپس دستگاه را از سطح پوست برداشته خواهد شد.  شما در حین نفوذ امواج به لایه های پوست احساس گز گز شدن یا گرمای خفیفی خواهید داشت که متخصصین برای حل این مشکل پیشنهاد می دهند که از دارو های مسکن غیر استروئیدی استفاده کنید.

 پس از پایان جلسه هایفو تراپی شما می توانید بدون معطلی کلینیک را ترک کنید به محل کار خود باز گردید.

تعداد جلسات هایفوتراپی چقدر است ؟

متخصصین برای دستیابی به نتایج مطلوب توصیه می کنند که در طی  سال اول فرآیند هایفو را در طی دو جلسه انجام دهید و در سال های آتی برای افزایش مدت ماندگاری در جلسات درمان شرکت کنید.  البته،  تعداد جلسات بر اساس انتظارات و خواسته های شما متغیر خواهد بود اما بر اساس تجربیات حاصل شده تعداد جلسات مشخص شده  می تواند نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد.

کسانی که دارای چین و چروک های بسیار ظریف و سطحی هستند می توانند با یک جلسه درمان از عمیق شدن و افزایش چین و چروک ها جلوگیری کنند اما برای چین چروک های عمیق تر جلسات بیشتری در نظر گرفته می شود.  به طور کلی تعیین تعداد جلسات بر عهده پزشک می باشد تا شما بتوانید به نتایج مورد نظر خود برسید.

مراقبت های بعد از هایفو تراپی

  • پس از انجام فرآیند هایفو تراپی از خاراندن، فشار دادن و دستکاری کردن پوست خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید زیرا، پوست شما بسیار حساس است و اشعه فرا بنفش نور خورشید تاثیرات مخربی بر پوست خواهد داشت.
  • پس از پایان جلسه هایفو مایعات زیاد بنوشید و میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.
  • از قرار گرفتن در معرض هوای گرم و سرد خودداری کنید .
  • هنگام خارج شدن از منزل حتما از ضد آفتاب استفاده کنید .
  • چند روز هنگام استراحت سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا از ایجاد تورم جلوگیری کنید.

عوارض پس از استفاده از دستگاه هایفو چیست ؟

به طور کلی تکنیک زیبایی و جوان سازی هایفو تراپی روشی کاملا ایمن و بی خطر می باشد البته،  همه روش ها چه تهاجمی و غیر تهاجمی با عوارض رایجی همراه می باشد و فرایند هایفوتراپی نیز از این مقوله مستثنی نمی باشد اما احتمال بروز عوارض شدید در این روش بسیار کم است. و  زیبا جویان شاهد عوارض بسیار خفیف و موقتی خواهند بود.‌ از عوارض این تکنیک زیبایی می توان به مواردی از قبیل

  • احساس درد

شما ممکن است در حین جلسات درمانی احساس گز گز شدن خفیف داشته باشید که این درد بسیار خفیف و جزئی است و پس از پایان جلسه درمان رفع می شود.

  • قرمزی پوست

قرمزی پوست جزء رایج ترین عوارض پس از هایفو تراپی می باشد.  این عوارض یکی از واکنش های طبیعی پوست نسبت به روند درمان خواهد بود که در مدت زمان کوتاهی از بین می رود.  قرمزی پوست پس از چند ساعت از بین می رود و در موارد نادر ممکن است تا ۴۸ ساعت ادامه دار باشد.

  • تورم پوست

پس از انجام فرآیند هایفو تراپی تورم به ندرت اتفاق می افتد . تورم و قرمزی نیز جزء عوارض خفیف و موقتی محسوب می شوند.

  • بی حسی پوست

نفوذ امواج پر قدرت به لایه های زیرین پوست زیبا جویان،  در برخی مواقع احساس بی حسی در ناحیه درمان خواهند  داشت البته این عارضه به ندرت اتفاق می‌افتد و پس از دو هفته از بین می رود.

  • تیرگی پوست

هایپر پیگمنتیشن و یا لکه های تیره رنگ بر سطح پوست به عنوان عوارض نادر پس از هایفو تراپی شناخته می‌ شوند که تا کنون علت آن شناسایی نشده است.  برای پیشگیری از این عوارض متخصصین تست پج را انجام می‌دهند.  در این تست ناحیه کوچکی مورد درمان قرار می گیرد تا واکنش بدن نسبت به این دستگاه سنجیده شود.

  • بی اثر بودن تکنیک هایفو

حتی اگر شما کاندیدای مناسبی برای هایفو تراپی باشید ممکن است به احتمال بسیار کم نتوانید تاثیرات مطلوبی حاصل کنید.  متاسفانه در برخی مواقع اثرات کلاژن سازی در لایه های عمیق پوست نسبت لایه های سطحی کمتر است.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان فرایند  زیبایی هایفو تراپی با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می شود دستگاه هایی که در این کلینیک مورد استفاده قرار می گیرند با برند های جهانی و ساخت کشور آمریکا می  باشد و زیبا جویان می‌ تواند بهترین نتایج ممکن را پس از درمان حاصل کنند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-هایفو

اثرات و نتایج :

تکنیک زیبایی هایفو تراپی یکی از روش های موثر در جوان سازی پوست صورت، گردن، دکلته  و بالای سینه می باشد. این تکنیک زیبایی در جهت

  • از بین بردن چین و چروک های سطح پوست
  • لیفتینگ و سفت شدن پوست
  • از بین بردن چربی های تجمع یافته در بخش های مختلف بدن و صورت

 جزء کاربردهای درمانی موثر این فرایند محسوب می‌شود

‌هایفو تراپی دارای مزایای فوق العاده ای  می باشد. که بلافاصله تا  ۲۰ درصد از نتایج آن بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده خواهند بود و این که شما دردسرهای پس از عمل جراحی را تجربه نخواهید کرد همچنین  به عنوان روشی ایمن و کم عارضه شناخته می شود.

هایفو تراپی به عنوان گزینه مناسبی برای لیفت پوست می باشد و تاثیرات شگفت انگیزی خواهد داشت.  همچنین این عمل جهت فرم دهی به بازو و ران  ها با ایمنی بالا انجام می‌ شود. نتایج  حاصل از این فرایند را مدیون امواج پر قدرت دستگاه هایفو می باشیم که با اثر گذاری بر لایه عمیق SMAS نتایج عالی و ماندگار به همراه خواهد داشت.

این فرایند نتایجی شبیه به تکنیک های لیزر و آر اف  می باشد و بدون آسیب دیدگی بافت های مجاور کلاژن‌ سازی را در پوست افزایش می دهد.  در این فرآیند دقیقاً لایه ای  از پوست تحت تاثیر قرار می گیرد که در لیفت با جراحی کشیده و سفت خواهد شد.  بدون این که شما درد سر های پس از جراحی را مشاهده کنید.

اکثر مراجعین پس از پایان جلسه می توانند تا ۲۰ درصد تاثیرات اولیه درمان را بر پوست خود  احساس کنند و با روند ترمیمی و کلاژن سازی پوست نتایج قطعی در فاصله زمانی ۶ تا ۱۲ هفته قابل مشاهده می باشد.

روند  کلاژن سازی در پوست تا  مدت ها ادامه دار است و در کنار جوان سازی سبب ترمیم و بازسازی رشته‌ های کلاژن خواهد شد.  اما متاسفانه روند  پیری پوست امری اجتناب نا پذیر و نا خواسته است و مجدداً رشته های کلاژن تحلیل می رود . اگر می خواهید نتایج عالی و ماندگار حاصل کنید توصیه می شود جلسه هایفو را به طور سالیانه ادامه دهید.

دوره نقاهت پس از جوان سازی پوست با دستگاه هایفو چقدر است ؟

بلافاصله پس از پایان جلسات هایفوتراپی شما می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید و نیاز به استراحت کردن و بستری شدن و محدودیت‌های این گونه نمی باشد و  توصیه می شود پس از پایان جلسه هایفو تراپی به هیچ وجه در معرض نور خورشید،  مجاورت هوای سرد و گرم قرار نگیرید.

همچنین حتماً هنگام خارج شدن از خانه از کرم‌ های ضد آفتاب و مرطوب کننده با کیفیت بالا استفاده کنید تا از خشک شدن و  آسیب‌دیدگی پوست  خود جلوگیری کنید.

 نکته مهم دیگر در دوره بهبودی مصرف مایعات زیاد است تا بتوانید از کم آبی و خشکی پوست خود جلوگیری کنید.‌

 تا ۴۸ ساعت پیشنهاد می شود که از مصرف نوشیدنی های کافئین دار و الکلی خودداری کنید .

 تا ۲۴ ساعت برای جلوگیری از تحریک شدن پوست از آرایش کردن خودداری کنید.

به دلیل نفوذ امواج التراسوند به لایه های عمیق،  پوست  کمی قرمز می شود که در طی چند ساعت این عارضه رفع خواهد شد.

برخی از مراجعه کنندگان در حین نفوذ پالس های دستگاه  احساس گز گز شدن خفیف یا حساس شدن پوست نسبت به لمس را تجربه می کنند . این عوارض کاملاً زود گذر و موقتی هستند و پس از یک هفته به طور کامل از بین می رود.

هزینه جوان سازی پوست با دستگاه هایفو چقدر است ؟

فرایند زیبایی و جوان سازی هایفو تراپی یکی از روش های مقرون به صرفه نسب به عمل جراحی لیفت می باشد.  البته نمی‌ توان برای این تکنیک زیبایی هزینه مشخصی اعلام کرد زیرا عوامل مختلفی هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  این عوامل عبارتند از :

  • تعداد جلسات
  • ناحیه درمان
  • میزان چین و چروک ها
  • شدت افتادگی پوست
  • مهارت و تخصص پزشک
  • نوع دستگاه هایفو تراپی

 می باشد.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هزینه‌ ها با تعرفه استاندارد و معقول ارائه می‌ شود.  شما عزیزان نیز  می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک به صورت کاملاً رایگان انجام می شود.

برای جوان سازی پوست دستگاه هایفو بهتر است یا لیفت صورت ؟؟

تکنیک زیبایی هایفو تراپی در مقایسه با عمل جراحی لیفت خطرات و هزینه کمتری به همراه دارد.  اما قطعاً مدت ماندگاری و تاثیرات آن بر پوست کمتر است و ممکن است شما در طی سال های آینده نیاز به تکرار و تمدید مجدد داشته باشید.  به همین دلیل ما در ادامه مطلب در مورد تفاوت های این دو تکنیک زیبایی گفت‌ و گو خواهیم کرد

  • میزان تهاجمی بودن

تکنیک زیبایی  هایفو تراپی روشی کاملاً غیر تهاجمی است در این روش هیچ برشی بر سطح پوست ایجاد نمی شود و  نیاز به تزریق ماده ای به پوست نخواهد بود.  در مقابل لیفت صورت روشی کاملاً تهاجمی است در این روش مراحل جراحی با بی هوشی عمومی سپری می شود و نیاز به برش و بخیه و پانسمان خواهد داشت.

  • هزینه ها

هزینه تکنیک زیبایی هایفو تراپی نسبت به عمل لیفت جراحی مقرون به صرفه تر می باشد.   هزینه ها در این  تکنیک زیبایی به شرایط پوستی هر فرد و تعداد جلسات بستگی دارد.

شما برای انجام عمل جراحی لیفت باید هزینه هایی برای بستری شدن،  دوره نقاهت مراقبت های ویژه و بی هوشی پرداخت کنید.  در صورتی که برای تکنیک زیبایی هایفو تراپی نیازی به پرداخته هزینه ها برای این موارد نخواهد بود.

  • زمان ریکاوری و استراحت

پس از انجام لیفت صورت شما به دوره نقاهت ۲ تا ۴ هفته ای نیاز دارید و پس از انجام این جراحی تا مدتی باید پانسمان بر پوست شما قرار گیرد و تخلیه مایعات از طریق لوله ای که در زیر پانسمان قرار دارد انجام شود.

و پس از یک هفته برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید.   التهاب ،تورم، کبودی، جای زخم نیز  از عوارض رایج پس از جراحی می باشد که بهبودی آن چند ماه طول می‌ کشد.  در صورتی که پس از انجام هایفو نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری نخواهید داشت و پایان جلسه هایفو تراپی  نیاز به هیچ گونه مراقبت و دوره نقاهتی نخواهید داشت. بنابراین شما  می توانید به محل کار خود باز گردید و با پوست خود همانند گذشته رفتار کنید.

  • عوارض

پس از انجام فرآیند هایفو تراپی  شما عارضه خاصی را تجربه نخواهید کرد.  کمی قرمزی و تورم جزء عوارض رایج هایفو تراپی است  در صورتی که از خطرات لیفت با جراحی می توان به بی هوشی عمومی،  خونریزی، عفونت،  ایجاد لخته خون،  نکروز،  ایجاد زخم و  ریزش مو ها در ناحیه جراحی اشاره کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

نتیجه گیری :

با افزایش چین و چروک ها و همچنین افتاده شدن پوست در سنین بالا  نگرانی های همه افراد افزایش می یابد اکثر این افراد به دنبال راهی مناسب برای کاهش چین و چروک ها و پیشگیری از عمیق شدن این آسیب های پوستی هستند.

فرایند زیبایی و درمانی  هایفو تراپی یکی از روش های بدون جراحی است که امروزه به عنوان جایگزین مناسبی به جای لیفت صورت با جراحی و نخ قرار گرفته است.  لازم است بدانید که متقاضیان این فرآیند در ۵ سال اخیر ۶۰ درصد افزایش یافته اند.  برند و مارک دستگاه هایفو اهمیت زیادی  در کسب نتایج درمان خواهد داشت.

کلینیک هایی که در این زمینه زیبایی فعالیت دارند باید از دستگاه های قوی استفاده کنند زیرا اثر بخشی دستگاه به نوع و برند آن بستگی داد که بتواند امواج متمرکز التراسوند را  به طور یکنواخت و مرتب با انرژی یکسانی به ناحیه انتخابی به صورت ماتریکسی منتقل کند.

البته این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد اما مهم ترین آن جنس و کیفیت پریز و سرامیک هایی است که در این دستگاه مورد استفاده قرار می‌ گیرد و باعث تفاوت اثر بخشی و قیمت آن خواهد شد.

در تکنیک زیبایی هایفو تراپی نقاطی که مورد درمان قرار می گیرد باید در یک راستا و با یک انرژی یکسان قرار گیرند تا زیبا جویان بتوانند پس از پایان دوره درمان به نتایج مورد نظر خود برسند در غیر این صورت جوان سازی پوست به خوبی انجام نمی شود و سبب عدم  تقارن در چهره فرد خواهد شد.

مجوز IMED این دستگاه می‌ تواند نگرانی‌ های زیبا جویان را از بابت کیفیت خدمات بر طرف کند.  قطعاً در کلینیک های معتبر تخصصی از دستگاه های پیشرفته با برند های جهانی استفاده می شود تا زیبا جویان بتوانند بهترین خدمات را در این زمینه دریافت کنند.

شما با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان می‌ توانید برای جوان سازی پوست خود از تکنیک های بی نظیر استفاده کنید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید .  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/50ek

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/HiUUpQei

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش