یکی از سلامتی های عمومی بدن میتواند داشتن موهای شاداب و زیبا باشد. همان طوری که موها و برای سلامتی خودشان نیاز به مواد مغذی و ویتامین ها دارند. می‌توان برای رفع این مشکلات از قرص جلوگیری ریزش مو استفاده کرد. که این قرص ها حاوی املاح و مواد مورد نیاز برای مو می باشد.
علت ریزش مو چه می باشد.

علت ریزش مو:

به دنبال علت برای ریزش مو راهی برای جلوگیری ریزش مو می توان پیدا کرد. که الناز هایی از نظیره بالا رفتن سن و همچنین عوامل تغییرات هورمونی و همچنین به راست زایمان مشکلات غده تیروئید ای و سندروم تخمدان در خانم ها می تواند از جمله علت های باشد که باعث ریزش مو میشود.

راههای درمانی برای جلوگیری از ریزش مو:

برای جلوگیری ریزش مو میتوان از راههای درمانی خانگی و همچنین استفاده از راه های درمانی پزشکی نظیره مزوتراپی prp استفاده کرد ‏prp بر عنوان یکی از شناخته شده ترین روش هایی در پزشکی می باشد که با استفاده آن می توان از ریزش مو جلوگیری کرد که پزشک متخصص با استفاده از خون ک از افراد می‌گیرد آرا در دستگاه خاصی به نام سانتریفیوژ قرار می‌دهد و پلاسمای غنی شده ای که آماده شده است را جهت جلوگیری ریزش مو به نزدیک فولیکول های مو تزریق می کند تعداد جلساتی که برای این روش در نظر گرفته می شود حدود ۶ جلسه می باشد که نسبت به میزان ریزش موها برای افراد متفاوت می باشد.

استفاده از روش prp برای جلوگیری ریزش مو برای چه افرادی مناسب میباشد:

از پی آر پی برای جلوگیری ریزش مو می‌تواند تمام افرادی که از نظر سلامتی هیچ مشکلی ندارند استفاده کند ولی افرادی که سیگار مصرف می کنند و یا داروهای رقیق کننده خون و همچنین مصرف الکل دارند این روش ممنوع میباشد همچنین کسانی که پلاکت های خون آنها کم است و بیماری های تیروئید و دیابت دارند این روش را نباید انجام دهند

کاربرد و مزایای روش پی آر پی:

از مزیت استفاده از روش prp بدون عارضه بودن و حساسیت بودن این روش برای افراد می باشد زیرا از خونه خود افراد برای این روش استفاده می شود همچنین با درمان توسط پی آر پی افزایش رشد موها ۳ تا ۴ ماه بعد از عمل به طور کامل قابل رویت است و هشت ماه وقت نیاز دارد تا به طور کامل اول اثرات را بر روی موی خودتان ببینید.

مراقبت های قبل از انجام پی آر پی:

قبل از درمان prp برای جلوگیری ریزش مو سعی کنی از مصرف رقیق کننده های خون و همچنین ویتامین ها و خوراکی هایی مثل روغن جگر ماهی و از جمله این موارد از یک هفته قبل از انجام روش prp کنار گذاشته شود و همچنین داروهای فشار خون و قلب استفاده نکنید و اگر این داروها را مصرف می‌کنیم قبل از درمان آن‌ها را کنار بگذارید و با پزشک متخصص خود مشورت نمایید.

مراقبت های بعد از انجام پی آر پی:

بعد از انجام بی آر بی برای جلوگیری ریزش مو سعی کنید برای دستیابی به نتایج بهتر طبق توصیه های پزشک معالج از کمپرس سرد بر روی محل هایی که بعد در آن prp انجام داده اید استفاده کنید و همچنین از دست دادن به مناطقی که پی آر پی انجام داده و ماساژ دادن آن خودداری کنید و از کلاه بعد از روش پی آر پی استفاده نکنید و بعد از درمان سر کنیم تا ۵ روز از رنگ کردن موهای خود پرهیز کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام پی آرپی بستگی دارد به اینکه پزشک متخصص شما برای جلوگیری ریزش مو چند جلسه بسیار خوبی برای شما در نظر گرفته شده است پس به طور قطع نمی توان هزینه های مربوط به انجام این روش را محاسبه کرد.

نتیجه:

جلوگیری ریزش مو با استفاده از درمان‌هایی نظیر پی ار پی بهترین روش برای جلوگیری از ریزش مو می باشد که با استفاده از این روش‌ها می‌توان باعث رشد مجدد موها نیز شد شما می توانید برای انجام هر روش پی آر بی توسط پزشک معالج جناب دکتر علیزاده در کلینیک بین المللی و آراد اقدام به جلوگیری از ریزش موها و رشد مجدد موهای خود کنید و از مزایای بیشماری روش برای موهای خود بهره مند شوید.
شما می‌توانید برای رزرو نوبت و مشاوره شدن توسط مشاوران حرفه ای ای کلینیک که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار داده می شود با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/691a

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش