قرص جلوگیری از ریزش مو کدام است؟

بسیاری از خانم‌ها و آقایان سلامتی موی خود را نشانه سلامتی عمومی بدن خودشان میدانند. همانطوری که می دانید موها نیز برای رشد نیاز به مواد مغذی و ویتامین ها و پروتئین ها دارند. که در واقع کمبود این مواد باعث ریزش مو میشود.که می توانید برای جلوگیری ریزش موها از قرص جلوگیری از ریزش مو استفاده کنید.

قرص جلوگیری از ریزش مو کدام است؟

قرص جلوگیری از ریزش مو:

برای جلوگیری از ریزش مو از داروهایی نظیره مینوکسیدیل فیناستراید هیربرست تیروئید ،پیلفود کمپلکس، پرفکت هلسی، حیض نیل ،قرص فولیکوژن و داروهایی که می‌توانید در داروخانه ها برای ریزش مو تهیه کنید وجود دارد، که این داروها مناسب برای سلامت پوست و تقویت آن و جلوگیری از ریزش مو در نظر گرفته شده اند. و به کمک و حفظ سلامتی پوست و مو نیز کمک می کند. که استفاده از این قرص ها باید تحت نظر پزشک متخصص باشد. و حداقل روزی یکبار باید مصرف شود. تا از نتیجه قرص جلوگیری از ریزش مو بر روی موهای خود برخوردار شوید.

آیا ریزش مو دائمی است:

خیر ریزش مو در اثر عواملی که دارد. یا استفاده از قرص های خاص نظیر ضد بارداری و نظیر اینها به صورت دائمی نیستند. و زمان آغاز و پایان آن برای افراد متفاوت است و می توان گفت که اشکال های هورمونی که باعث ریزش مو میشود معمولا تا سه ماه وجود دارد و بعد از سه ماه از بین میرود.
همچنین می‌توانید در کنار استفاده از قرص ها برای جلوگیری از ریزش موی خود از درمان های پزشکی نیز بهره مند شوید که یکی از این درمان ها برای جلوگیری از ریزش مو می تواند روش مزوتراپی باشد.

انجام روش مزوتراپی برای جلوگیری از ریزش مو:

قرص جلوگیری از ریزش مو می تواند باعث جلوگیری از ریزش مو شود ولی می‌توان در کنار آن از روش‌های درمانی پزشکی نیز بهره برد که با نظر پزشک متخصص حتماً باید انجام گیرد که در این روش پزشک متخصص با استفاده از سوزن های ریزی که از آن استفاده می کند ترکیبات مورد نیازی که از ویتامین ها آنزیم ها و مواد معدنی ساخته شده است را به پیاز مو تزریق می کند که آن را باید به صورت مستقیم به لایه میانی پوست برساند.
البته میتوان از داروهایی نظیر همان ماینوکسیدل استفاده کرد اما به دلیل این که این داروها نمی توانند از لایه میانی یا همان اپیدرم عبور کند تاثیر کمتری بر ریزش مو دارند و استفاده از مزوتراپی بهترین روش برای جلوگیری از ریزش مو می باشد که روش انجام مزوتراپی در حداکثر ۱۲ جلسه انجام می‌گیرد که هر جلسه حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد، و تعداد جلسه ها را با توجه به تعداد ریزش موهای شما پزشک متخصص حداکثر بین ۱۵ روز یکبار انجام می‌دهد. و به خاطر اینکه از سرنگ‌های خیلی ریزی دری روش استفاده می شود درد خیلی کمی دارد و می توان برای همه سنین از این روش استفاده کرد.

هزینه:

هزینه های مربوط به روش مزوتراپی را می توانید از کلینیک بین المللی و آراد جویا شوید که با توجه به نوع تزریق و تعداد جلسه هایی که برای شما در نظر گرفته می شود مشخص می شود.
شما می توانید ضمن تماس با این کلینیک از مشاوره شدن توسط مشاوران حرفه این کلینیک نیز برخوردار شوید که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده می شود.

نتیجه:

برای جلوگیری از ریزش مو می توانیم از قرص جلوگیری از ریزش مو مثل قرص میناستراید و دیگر قرص هایی که با توجه به نظر پزشک برای شما تجویز می شود استفاده کرد.اما بعضی از قرص ها نمی تواند به خوبی به لایه میانی پوست جذب شود و مانع ریزش مو شود. در کناره درمان با قرص طبق نظر پزشک می‌توان از روش مزوتراپی نیز بهره مند شد.
شما عزیزانی که قصد انجام روش مزوتراپی را دارید می توانید این روش ها را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر علیزاده انجام دهید و خدمات این کلینیک نیز بهره مند شوید. شماره های زیر برای تماس شما عزیزان جهت شماره گیری با کلینیک بین المللی آراد و رزرو نوبت در نظر گرفته شده است:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/1eqx

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش