قرص برای ریزش موی زنان

ریزش مو یکی از مشکلات رایج امروزی بود که باید توجه زیادی به آن داشته باشد. ا علاوه بر ریزش مو که امر مهمی در زیبایی و جوانی فرد دارد در فرد موجب از بین رفتن حس اعتماد به نفس و افسردگی نیز می‌شود. ریزش موی زنان بیشتر از مردان اهمیت دارد. و زنان ریزش مو را امری وحشتناک می‌دانند چون مو در زنان نقش مهمی در زیبایی آنها به عهده دارد.

قرص های ریزش مو:

استفاده از دارو و قرص برای جلوگیری از ریزش مو می تواند تا حدی کارآمد باشد قرصها برای ریزش مو در زنان انواع مختلف دارد و هر کدام اثر خود را بر روی پوست و مو به جا می گذارند مثلاً برخی چربی مو را تنظیم می‌کند برخی سلامت مغز خام تان را تامین می کند که شما باید با مشورت با پزشک قرص برای ریزش موی زنان استفاده کنید و هرگز خودسرانه مصرف قرص و داروی نیاورید.

علت های زیرش مو:

یکی از شایع‌ترین علت های ریزش مودرزنان ترشح هورمون آندرو ژنتیک است این هورمون بیشتر در بانوان در چهل سالگی رخ می‌دهد اما در برخی موارد در جوانی نیز ترشح می شود که باعث ریزش موی زنان می شود بهتر است که زنان برای درمان ریزش مو به پزشک مراجعه کنند و درمان مناسب را به آنها پیشنهاد دهد.

درمان ریزش موی زنان:

یکی از راههای درمان مبارزه با ریزش موی زنان و جلوگیری از طاسی که بدون نیاز به مصرف دارو و قرص بوده و عوارض مصرف دارو و قرص را ندارد و نیاز به دوره درمان زیاد و رسیدگی زیادی هم ندارد و به درمان پی آرپی است که می‌توان آن را روشی آسان و با جواب دهی بالا برای قطع ریزش موی زنان و راهی برای جلوگیری از کم مویی و طاسی سر دانست.

پی ار پی چیست و چگونه انجام میشود:

پی آر پی یک روش درمانی جدید برای جلوگیری از ریزش موی زنان و افزایش رشد مو ها است که هر فردی به هر علتی که دچار ریزش مو شده باشد می‌تواند از این درمان استفاده کند.
درمان پیازی با استفاده از خون خود بدنه مراجعه کننده انجام می‌شود به این صورت که مقدار مشخصی خون از بدن مراجعه‌کننده تخلیه می‌شود و پس از انجام آزمایشات و قرار گرفتن در دستگاه های مخصوص با پروتئین‌ها ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز پوست سر و ریشه مو مخلوط می شوند
و پس از انجام بی‌حسی موضعی توسط سوزن های مخصوص به پوست سر و ریشه مو تزریق می‌شوند و باعث جلوگیری از ریزش موی زنان و همچنین مردان میشود و افزایش رشد موها را نیز به همراه دارد همچنین درمان بدون درد و خونریزی انجام می‌گیرد و نیازی به انجام عمل های جراحی سنگین با بیهوشی کامل ندارد و دوره نقاهت بسیار کمی دارد و شما پس از انجام تزریق می توانید به کارهای روزمره خود ادامه دهید.

مزایای پی آر پی:

جلوگیری ازریزش موی زنان و مردان
افزایش رشد موها
افزایش حجم مو ها
افزایش ضخامت موها
ایجاد نرم کنندگی و درخشندگی موها
تولید کلاژن بیشتر
افزایش جریان خون در پوست سر
و….
مواردی که گفته شد فقط چند نمونه از مزایای درمان پی آرپی هستند که شما می توانید با انجام مشاوره و انجام درمان پی آرپی از مزایای دیگر این درمان نیز باخبر شوید و برای جلوگیری از ریزش موی زنان و حتی مردان از این روش استفاده کنید و نتیجه مطلوب خود را به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام درمان پی آر پی به عوامل زیادی بستگی دارد به عنوان مثال مقدار حجم موی باقیمانده شما و مقدار موی از دست رفته و همچنین مقدار موادی که به پوست سر شما تزریق می شود و داروهای بی حسی و همچنین سوزن های استفاده شده نقش موثری در قیمت‌گذاری این درمان دارند و برای هر فرد ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشد.

نتیجه:

در این مقاله به ریزش موی زنانه شار کردیم همان طور که گفته شد شما می توانید با مراجعه به پزشک از داروهای تجویز شده پزشک استفاده کنید اما این داروها برای همه تأثیر مثبتی بر جای نمی گذارد و ممکن است تا برای بسیاری از افراد اصلا پاسخگو نباشد و یا اگر نتیجه‌ای داشت موقتی بوده و پس از گذشت دوره کوتاهی این تأثیرات از بین خواهند رفت و ریزش موی زنان و مردان دوباره شروع می شود اما شما می توانید درمان پی آرپی استفاده کنید که یک روش جدید و پرطرفدار است و واریز و برای شما به همراه نخواهد داشت و به خاطر استفاده از خون خود فرد حساسیت ای برای شما ایجاد نمی کند و عوارضی را به همراه نخواهد داشت و همچنین درمان دوره نقاهت کوتاهی دارد و پس از تزریق شما می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید.
پیشنهاد ما به شما برای انجام درمان پی آرپی کلینیک بین المللی آراد است که شما می توانید این درمان را برای جلوگیری از ریزش موی زنان و مردان تحت نظر جناب دکتر علیزاده پزشکی ماهره این کلینیک انجام دهید و نتیجه فوق‌العاده آن را مشاهده کنید همچنین امکان مشاوره رایگان برای کلیه مراجعه کنندگان به این کلینیک وجود دارد که شما می توانید سوالات خود را با مشاوران با تجربه این کلینیک در میان بگذارید و پس از انجام مراحل مختلف درمان پی آر پی را انجام دهید و از ریزش موی زنان و مردان جلوگیری کنید و باعث تقویت موهای خود شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/ktqk

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش