فیتاستراید و درمان ریزش مو

افرادی که دچار ریزش مو شده اند و می خواهند. درمانی برای قطع ریزش مو پیدا کنن یکی از راه‌های آن مصرف فیتاستراید است. که این ماده در بدن در تبدیل تستوسترون به دی هیدروتستوسترون در بدن جلوگیری می کند.

فیتاستراید و درمان ریزش مو

فیتاستراید چیست:

از فیتاستراید برای درمان ریزش مو استفاده می شود. و همچنین برای درمان بزرگ شدن پروستات در مردان نیز استفاده می‌شود ریزش مو در مردان هنگامی رخ می‌دهد که تولید دی هیدروتستوسترون اجازه جذب مواد مغذی به فولیکول‌های مو را نمی دهد و باعث آسیب رسیدن به ریشه مو می‌شود که این امر باعث نازکی و ریزش مو می شود اما این ماده مانع تولید هیدروتستوسترون شده و از فولیکول های مو محافظت می کند و باعث رشد مجدد مو نیز می‌شود.
با مصرف فیتاستراید می توانید شاهد ضخیم شدن مو و تراکم آن و جلوگیری از ریزش مو باشید که مصرف این ماده باعث کاهش ۷۰ درصدی دی هیدرو تستوسترون می‌شود.

نحوه استفاده از فیتاستراید:

فیتاستراید مصرف یک قرص در روز است که باید دوره درمان کامل داشته باشد تا به نتیجه برسد توصیه می‌شود که این قرص را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید تا مصرف آن فراموش نشود و مصرف این قرص می تواند حدود یک تا دو سال ادامه داشته باشد تا جواب دهی خوبی به شما بدهد.
البته استفاده از قرص فیتاستراید برای ۹۰ درصد مصرف کننده ها تأثیر مثبت داشت و ۳۵ سال مصرف ۴۸ درصد مردان افزایش رشد مو و ۴۲ درصد قطع ریزش مو را به همراه داشتند البته این قرص برای کنترل ریزش مورد استفاده قرار می گیرد نه درمان قطعی اما شما می توانید برای انجام درمان قطعی ریزش مو از روش مزوتراپی استفاده کنید.

مزوتراپی چیست و چگونه انجام میشود:

مزوتراپی یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین روش ها برای درمان ریزش مو است که می توانید به جای استفاده از فیتاستراید از این درمان استفاده کنیم در انجام این درمان مواد شیمیایی و مواد مغذی و پروتئین ها و ویتامین های مورد نیاز ریشه مو با هم مخلوط می شوند و پس از انجام بی حسی کامل توسط سوزن های مخصوص به پوست سرعت تزریق می‌شود و باعث تقویت ریشه موها شده که باعث افزایش ضخامت حجم و رشد موها می‌شود و ریزش مو را به صورت قطعی درمان می‌کند و این روش عوارض را برای فرد در پی نخواهد داشت و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد و شما پس از انجام تزریق می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.

هزینه:

هزینه انجام درمان مزوتراپی برای هر فرد متفاوت است چون با توجه به حجم موهای از دست رفته و باقی مانده و همچنین مقدار مواد آماده شده برای تزریق هزینه مشخص می شود و شما می توانید با انجام مشاوره و معاینات مخصوص از هزینه این درمان اطلاعات کافی را به دست آورید.

نتیجه:

در این مقاله با استفاده از قرص فیتاستراید اشاره کردیم که برای درمان ریزش مو استفاده میشود که باید حدود یک تا دو سال ادامه داشته باشد تا جواب دهی مثبتی داشته باشد اما برای همه افراد پاسخگو نیست و فقط برای کنترل ریزش مورد استفاده قرار می گیرد و درمان قطعی ریزش مو را انجام نمی دهد اما شما می توانید از روش مزوتراپی استفاده کنید که کاملا آسان و بی خطر بوده و می توانید با استفاده از این روش از ریزش موها به صورت قطعی جلوگیری کنید و باعث تقویت موها شوید و اگر تحت نظر پزشک متخصص و ماهر این درمان را انجام دهید عوارضی برای شما در پی نخواهد داشت.
پیشنهاد ما به شما کلینیک بین المللی آراد است یکی از بهترین کلینیک های زیبایی بوده و شما می توانید درمان مزوتراپی را در این کلینیک توسط جناب دکتر علیزاده انجام دهید و نتیجه دلخواه خود را به دست آورید همچنین می توانید برای دریافت نتیجه‌ای بهتر از امکان مشاوره رایگان این کلینیک استفاده کنید و اطلاعات کافی را بدست آورید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/v1ng

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش