1فرم دهی و حجم دهی لب ها با تزریق ژل لب

فرم دهی و حجم دهی لب ها با تزریق ژل لب

فرم دهی لب با تزریق ژل لب یکی از عمل های زیبایی است که امروزه جزو پرطرفدارترین و راحت ترین روش های جوانسازی و زیبایی لب است.
با توجه به این که در سنین بالا مقدار زیادی از چربی موجود در لب ها از بین می رود و چروک هایی در این ناحیه پدید می آید، روش هایی مانند پر کننده های مختلف که شامل چربی و تزریق ژل است باعث می شود تا جوانی و خوش فرم بودن لب ها مجددا برگردد و این بخش مهم را در لب بتوان بهبود بخشید.
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

تزریق ژل لب چیست و چه مزيتها کاربردی دارد؟

این تزریق ژل به یک نوع عمل سرپایی گفته می شود که بر روی لب ها انجام می گیرد و به کمک آن حجم لب بیشتر می شود. این عمل جزو عمل های درمانی و زیبایی است که به دلایل مختلفی قابل انجام است.
برخی افراد قصد دارند لب هایی خوش فرم تر و زیباتر داشته باشند از این رو با افزایش حجم لب به کمک پر کننده ها و تزریق آن ها در بافت های درون لب، این کار را انجام می دهند.
علاوه بر جنبه زیبایی، تزریق ژل به لب در سنین بالا باعث می شود تا چروک های این ناحیه و اطراف لب ناپدید شوند و چهره فرد به مراتب جوان تر به نظر برسد. پرکننده های مختلفی وجود دارند که ژل یکی از متداول ترین آن هاست.
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-تزریق ژل لب

تزریق ژل با چه موادی صورت می گیرد؟

جوانسازی و فرم دهی لب، سالهاست که به کمک پرکننده های مختلف انجام می گیرد. ژل های تزریقی به صورت و لب از ابتدای ورود به بازار پزشکی تا کنون تغییرات زیادی داشته اند. و از مواد مختلفی ساخته شده اند. امروزه بهترین ژل هایی که در بازار وجود دارد از هیالورونیک اسید که یک ماده طبیعی است. و در بدن نیز وجود دارد، ساخته می شود. این ماده باعث می شود. تا بتوان به راحتی فرم لب ها را بهبود بخشید. و مدت زمان بیشتری به نسبت تزریق چربی در لب ها ماندگاری دارد.
ژل های دیگری نیز وجود دارند که شامل کلاژن، کلسیم هیدروکسی آپاتایت و پلی لاکتیک اسید هستند. اما به طور معمول هیالورونیک اسیدها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا در عمق کمتری قابل تزریق هستند. برندهای مختلفی از ژل های آمریکایی، آلمانی، کره ای و … در بازار موجود است و کیفیت آن ها نیز متفاوت است.

کاندیدای تزریق ژل لب چه کسانی هستند و برای چه افرادی توصیه نمی شود؟

تزریق ژل لب به دلایل مختلفی انجام می گیرد، کسانی که کاندیدای این عمل زیبایی هستند، به چند گروه تقسیم می شوند:
افرادی که به صورت مادرزاد فرم لب هایشان نازک است یا دوست دارند، نسبت به حالت اولیه خود لب های برجسته تری داشته باشند.
برخی افراد به علت زخم ها و آسیب های وارد شده، به لب یا بیماری های مختلف زیبایی لب های خود را از دست داده اند، یا حالت تقارن در لب هایشان دیده نمی شود.
از این رو می توانند ژل را به سایر قسمت هایی که اندازه کوچک تر دارند تزریق کنند تا حالت لبشان طبیعی و زیبا شود.یکی از دلایل تزریق ژل لب، جوانسازی صورت است.
کاندیدایی که به این علت مراجعه می کنند، معمولاً با افزایش سن دچار کاهش اندازه لب و ایجاد چروک در لب و اطراف آن شده اند.
به همین علت به کمک پر کننده های لب و ژل، چهره خود را چندین سال جوان تر می کنند. علاوه بر این کسانی که مشکل عفونت تبخال در لب و دهان، دیابت، لوپوس و مشکلات مربوط به لخته شدن خون دارند کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل لب نیستند.

مراحل انجام تزریق ژل در لبها:

تزریق در زمان کمی و بدون جراحی انجام می گیرد. برای تزریق ژل، باید لب استریل شده و بی حس شود. این بی حسی مانند: زمانی است که برای ترمیم دندان خود به دندانپزشک مراجعه می کنید.
و در زمان کمی انجام می گیرد. پس از حدود نیم ساعت که لب کاملاً بی حس شد، تزریق ژل انجام می گیرد.
در این زمان باید علامت گذاری دقیقی برای مکان های تزریق انجام شود. مقدار تزریق و نواحی آن بسته به انتظاراتی است. که بیمار نسبت به این عمل زیبایی دارد.
تزریق ژل با سوزن بسیار ریز انجام می شود. پس از تزریق معمولاً از کمپرس یخ بر روی نواحی تزریق استفاده می شود. تا درد و تورم آن کاهش یابد. در این مراحل باید دقت داشت که فشار بر روی ناحیه تزریق اعمال نشود.

نحوه فرم دهی لب با تزریق ژل:

ابتدا پوست لب بی حس میشود و ژل هیالورونیک اسید آرام آرام در زیر پوست لب تزریق خواهد شد پزشک در حین تزریق ماساژ های کوچکی به پوست لب می دهد تاجر به خوبی در زیر پوست پخش شود ژل هیالورونیک اسید قابلیت جذب در بدن دارد و با بدن انسان سازگار است و هیچگونه عارضه حساسیتی ایجاد نمی‌کند

مراقبتی قبل از فرم دهی لب با تزریق ژل:

قبل از این که تزریق ژل انجام گیرد، معمولاً یک جلسه مشاوره بین پزشک و بیمار برگزار می شود، تا سطح سلامت عمومی فرد بررسی شود. همچنین انتظاراتی که متقاضی تزریق ژل از این عمل دارد، عنوان شود تا نتیجه مطابق نظر وی باشد.
برای تزریق ژل به لب نیز یک سری توصیه توسط پزشک بر اساس وضعیت بیمار، ارائه می شود. که باید رعایت شود. بهتر است، چند هفته قبل از تزریق، از استعمال دخانیات و الکل خودداری شود و داروهای خاصی مانند آسپرین و داروهای گیاهی، نیز یک هفته قبل از تزریق مصرف نشود.

مراقبت بعد از فرم دهی لب با تزریق ژل  :

بعد از انجام تزریق به راحتی می توانید، به فعالیت های روزانه خود بپردازید و نیازی به بستری شدن، یا استراحت در منزل ندارید. اما یک سری مراقبت ها وجود دارد.
که باید به آن ها دقت کنید تا نتیجه مطلوب تری ببینید. تزریق ژل ممکن است بعد از اتمام بی حسی کمی درد داشته باشد، در هیچ صورتی بر روی لب خود اعمال فشار نکنید.
زیرا ممکن است فرم آن به مرور تغییر کند. از داروهای ضد تبخال که شامل قرص و پمادهایی است. که پزشک برایتان تجویز می کند، به صورت مرتب استفاده کنید تا از عفونت لب جلوگیری کنید. تا ۷۲ ساعت پس از تزریق ژل حمام نروید. و صورت خود را نشویید. بهتر است از دوش گرفتن با آب داغ خودداری کنید تا ماندگاری تزریق ژل لب بیشتر شود.

نتیجه تزریق ژل درون بافت لب ها و ماندگاری آن

هنگامی تزریق ژل به درون بافت های لب انجام می گیرد، به علت حساس بودن بافت های لب، تورم در این ناحیه صورت می گیرد و ممکن است. در پوست های حساس ایجاد کبودی نیز کند. از این رو بعد از تزریق فورا نمی توانید نتیجه را ببینید، و حجم لب ها پس از بهبود تورم و کبودی کمتر خواهد شد.
همانطور که گفته شد تزریق ژل لب با مواد مختلفی صورت می گیرد. و بسته به برند و نوع ژل ممکن است زمان ماندگاری آن ها متفاوت باشد. همچنین شرایط بدنی و مراقبت های فردی سبب می شود.
تا ماندگاری در افراد مختلف متفاوت باشد. ولی به طور معمول بین ۴  تا ۶ ماه لب برجستگی و فرم خود را حفظ می کند. ماندگاری ژل در لب به علت حرکت بیشتر آن نسبت به گونه کمتر است.

مشکلات لب که با فرم دهی با ژل برطرف می شود:

علاوه بر مسائل زیبایی ژل ها میتوانند، باعث رفع مشکلاتی که لب ها دارند شوند مانند : افتادگی لب، نازک بودن لب ها، عدم تقارن در لب ها، عدم تناسب بین لب بالا و پایین و…

فرم دهی لب با ژل برای افراد زیر 18 سال انجام می شود:

خیر برای افراد زر 18 سال تزریق ژل انجام نمیشود، و پزشکان ای کار را توصیه نمیکنند، ولی بسیاری از کارهای مربوط به پوست و زیبایی برای افراد، زیر 18 سال صورت می گیرد

دوره نقاهت فرم دهی لب با تزریق ژل لب چقدر است:

دوره نقاهت ندارد و نیاز به بستری شدن نیست بعد از انجام فرم دهی میتوانید به راحتی به سرکار های روز مره با گردیدخیلی سریع نتیجه آن مشخص می شود و نتایج آنی است ایمن و غیر تهاجمی است ظاهری طبیعی و زیبا به چهره میبخشد

تعداد جلسات تزریق ژل به لب چقدر است:

فرم دهی لب واژن در یک جلسه صورت میگیرد که شما می توانید این روش زيبايي را برای دفعات بیشتری تکرار کنید

عوارض و معایب فرم دهی لب با تزریق ژل:

از رایج ترین عوارض تزریق ژل به لب‌ها کبودی و تورم، سوزش محل تزریق می باشد که پس از چند روز برطرف میشود بهتر است برای کاهش عوارض از کمپرس یخ استفاده شود میزان مهارت و تبحر پزشک عوارض ناشی از تزریق ژل را به حداقل می‌رساند

انواع فرم دهی لب با ژل:

با استفاده از ژل ها میتوانیم مدل های مختلفی را به لب ها بدهیم، که در این مقاله چند مدل محبوب را معرفی می کنیم.
فرم دهی کلاسیک: که این روش به شکل قلب کلاسیک است و حجم متوسطی دارد.فرم دهی پر حجم: که در این مدل لب ها با حجم کامل می باشند. البته با حفظ ظرافت و زیبایی که برجستگی به سمت بیرون است.
فرم دهی گرد :که به آن مدل سیب هم گفته میشه که حجم زیادی، در قسمت وسط است و کمان بصورت کلاسیک می باشد.
فرم دهی گرد پرحجم: در این روش تمرکز تزریق ژل بر روی لب بالایی و همچنین اطراف لب ها، می باشد. که دارای طرحی ظریف و حالت نرم است.
فرم دهی کامل لب بالا: که در این مدل حجم لب بالا از لب پایین بیشتر می باشد، و یک اثر بسیر زیبا خلق می شود.
فرم دهی تمرکز روی مرز لب: که در این مدل خاص حجم در روی لب، یکنواخت است و در کمان لب بالا حجم متوسطی وجود دارد. و بیشترین حجم را لب پایین دارد.

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد فرم دهی لب با تزریق ژل توسط کادری حرفه ای و با تجربه صورت می گیرد

هزینه تزریق ژل به لب ها چقدر است:

هزینه تزریق بستگی به نوع ژل مقدار تزریق ژل دستمزد پزشک و تعرفه کلینیک دارد
اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌باشد
شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

نتیجه گیری:

فرم دهی لب ها با ژل روشی است، که در آن برای حجم دهی لب ها از پر کننده هایی برای جم دهی و فرم دهی، به لب ها استفاده می شود. که این پرکننده ها میتواند از ژل های هیالورونیک اسید، باشد که سازگاری بسیار بالایی با بدن افراد دارد، و محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.
در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد فرم دهی لب با استفاده از بهترین نوع برند ژل و توسط پزشک فوق العاده جناب دکتر علیزاده انجام می شود.
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/disj

لینک آپارات:

لینک نماشا:

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش