فرم دهی بینی بدون جراحی

بینی یکی از عناصر زیبایی صورت است. که بروز هر مشکلی در بینی باعث ازبین رفتن زیبایی صورت می‌شود. و می‌توان گفت که زیبایی و درمان بینی از اصلی‌ترین واجبات صورت است. برای فرم دهی بینی بدون جراحی راهکارهای زیادی وجود دارد. که می توانید با آن به داشتن بینی خوش فرم و زیبایی برسید.

علائم و دلایل فرم دهی به بینی:

امروزه با پیشرفت علم روش های نوینی برای درمان مشکلات بینی بدون انجام عمل جراحی به وجود آمده. که فرد می تواند فرم دهی‌بینی را بدون انجام عمل جراحی انجام دهد و مشکلات آن را از بین ببرد.

انواع درمان و فرم‌دهی بینی:

روشهای متعددی برای فرم دهی‌بینی وجود دارد که بدون نیاز به عمل جراحی می توان به آن دست یافت مانند: تزریق فیلر، لیفت بینی با نخ ،لیفت بینی با لیزر و استفاده از دستگاه های پلاسما جت.
که یکی از این روش های فرم دهی بینی با تزریق فیلر است که فیلر به وسیله سوزن های مخصوص به بینی تزریق می‌شود و باعث فرم دهی بینی می‌شود.

چه کسانی برای انجام فرم دهی بینی با روش تزریق فیلر مناسب هستند:

افرادی که نمی خواهند تغییرات زیاد و چشم گیری روی بینی خود انجام دهند و افرادی که نوک بینی افتاده دارند و همچنین کسانی که فرم بینی شان رضایت ندارند و نمی خواهند با انجام عمل سنگین این نواقص را از بین ببرند می‌توانند از این درمان برای فرم دهی‌بینی خود استفاده کنند.

‍ کاربرد فرم دهی بینی با تزریق فیلر چیست:

در این روش برای فرم‌دهی بینی فیلر به وسیله سوزن های مخصوص به بینی تزریق می شود و جاهای خالی و عیب های بینی از بین می‌رود و از کاربرد آن می توان به: رفع مشکل کج بودن بینی، رفع افتادگی، فرم‌دهی به بینی بدون عمل جراحی، از بین رفتن فرورفتگی بینی، برآمدگی ها ناصافی های روی بینی اشاره کرد.

مراقبت های قبل از انجام تزریق فیلر برای فرم دهی بینی:

باید قبل از انجام تزریق فیلر برای فرم‌دهی بینی به چه نکاتی توجه کنیم مانند: استفاده نکردن از مسکن ها و قرص های منعقد کننده خون، تمیز نگه داشتن پوست و جلوگیری از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی.

مراقبتهای پس از انجام تزریق فیلر برای فرم دهی بینی:

بعد از درمان از دست زدن به بینی و ماساژ آن خودداری کنید، تا ۲۴ ساعت از مواد آرایشی استفاده نکنید، داروهای تجویز شده را طبق دستور پزشک مصرف کنید و آب فراوان بنوشید تا بدن دچار کمبود آب نشود با رعایت این نکات و مراقبت های توصیه شده توسط پزشک می توانید بهترین نتیجه را از فرم دهی بینی به روش تزریق فیلر به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام تزریق فیلر برای انجام فرم‌دهی بینی با توجه به مقدار فیلر تزریق شده و همچنین فرم بینی شما و استفاده از داروهای بی حسی موضعی مشخص می شود و برای هر فرد با توجه به مشخصات فردی متفاوت است.

نتیجه:

بینی یکی از عوامل زیبایی صورت است که ممکن است تغییرات آن نقش به سزایی در صورت ایجاد کند اما روشهای زیادی برای فرم دهی بینی وجود دارد که شما بدون انجام عمل جراحی سنگین می‌توانید به فرم دلخواه بینی خود برسید که یکی از این روش‌ها تزریق فیلر است که می‌تواند تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید و به فرم دلخواه بینی خود برسید.
شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی آراد تزریق فیلر برای فرم دهی بینی بدون انجام عمل جراحی را تحت نظر پزشک متخصص کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام دهید همچنین می توانید از امکان مشاوره رایگان کلینیک و تخفیفات روزانه گلینیک برای مراجعه‌کنندگان بهره مند شوید و به فرم و حالت دلخواه بینی خود برسید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه : https://clinicarad.com/qokl

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش