عکس پروتز مو :

پروتز مو امروزه یکی از کم هزینه ترین و سریع ترین روش ها زیبایی است  که همانند کاشت مو بخش های کم پشت  و طاس سر را پوشش می دهد.  البته این فرآیند روشی غیر جراحی است و مطمئنا نتایج کاشت مو را به دنبال ندارد.

  در این روش به دلیل عدم نیاز به تیغ جراحی افراد زیادی از این فرایند استفاده می کنند و می توانند در زمان کوتاهی مو های پر پشت و زیبا داشته باشید.  امروزه روش های مختلفی برای افزایش تراکم مو ها در بین خانم ها و آقایان وجود دارد از کلاه گیس گرفته تا عمل جراحی کاشت مو که هر کدام ویژگی‌ های خاص خود را به دنبال خواهد داشت.

  پروتز یا ترمیم مو روشی ما بین کاشت مو و استفاده از کلاه گیس می باشد که مزیت هایی به همراه دارد .  این روش نه دائمی است و نه موقتی اما روش جالبی است که ما قصد داریم در این مطلب در مورد آن گفت و گو کنید.  پس اگر شما کاندیدای مناسبی برای کاشت مو نیستید و به دنبال راهی غیر جراحی و سریع برای پوشاندن نواحی کم پشت سر خود هستید پیشنهاد می کنیم که در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

پروتز مو چیست ؟

پروتز یا ترمیم مو ها روشی غیر جراحی برای باز گرداندن مو های از دست رفته می باشد که این روش جزء روش های مدرن و امروزی است که طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده است.

با کمک این روش می‌ توان به صورت موقت مو های کم پشت و طاس سر را پر پشت کرد و برای افرادی که به دلیل ریزش مو های خود با طاسی و افت اعتماد به نفس مواجه شده اند این فرایند مورد توجه خواهد بود .

در این روش بر عکس عمل کاشت مو از تار های موی مصنوعی از جنس نانو استفاده می شود.  این مو ها بسیار ظریف و مشبک هستند و در بخش های کم پشت و طاس سر چسبانده می شود. ترمیم مو با مو هایی مصنوعی اما شبیه به مو های انسان انجام می شود.

گرافت های مصنوعی در این روش شبیه مو های طبیعی ساخته می شود اما قطعاً نمی توانند نتایج طبیعی به همراه داشته باشد و توانایی رشد ندارند و ضخامت آن ها ثابت خواهد ماند . در این گرافت های مصنوعی هیچ ریشه زنده‌ ای وجود نخواهد داشت و عدم رشد مو ها یکی از معایب این عمل محسوب می شود.  ماندگاری این روش در حدود یک تا دو سال می باشد و مجدداً باید برای تمدید آن اقدام کرد.

مراحل انجام پروتز مو :

در این روش بر خلاف عمل جراحی کاشت مو به جای گرافت های طبیعی از گرافت های مصنوعی از جنس نانو استفاده می شود اما قبل از این که توضیحی در مورد مراحل انجام آن  ارائه دهیم بهتر است بدانید که این گرافت ها چه ساختاری دارند و چگونه انتخاب می شوند؟

گرافت هایی که در این روش استفاده می‌ شوند تقریباً به مو های طبیعی افراد شباهت خواهند داشت اما جنسی کاملا متفاوت دارد. ضخامت تار های این مو ها در حدود ۳۵/. می باشد که یک تا چند تار مو را در بر می گیرد.

این تار ها به گونه‌ ای ساخته می‌ شود که امکان نفوذ هوا در آن ها وجود خواهد داشت.  انتخاب گرافت های مصنوعی متخصصین به رنگ ، جنس و ضخامت مو ها توجه می کنند و با انجام اسکن و آنالیز های لازم تار های مو تهیه می شود .

پس از تهیه گرافت های مورد نیاز با استفاده از چسب های مخصوص به نواحی کم پشت چسبانده می شود.  قبل از اتصال گرافت های مصنوعی ناحیه مورد نظر از هر نوع آلودگی پاک سازی خواهد شد تا گرافت ها  راحت‌ تر چسبیده شود . برای چسباندن گرافت های مصنوعی از چند روشی استفاده می شود.

پروتز ها بر روی سر با استفاده از چسب های مخصوص گیاهی و استفاده از کلیپس که به مو های دیگر اتصال پیدا می کنند این فرایند در طی یک جلسه انجام خواهد شد و مدت زمان آن به حجم مو های چسبانده شده بستگی دارد. متخصصین توصیه می کنند قبل از حضور در جلسه درمان بخش هایی که قرار است مو ها چسبانده شود تراشیده شود.

پروتز مو بهتر است یا کاشت ؟

در بخش قبلی این مطلب شما را با چگونگی انجام پروتز و ترمیم مو آشنا کردیم حالا نوبت این است که در مورد انجام کاشت مو صحبت کنیم . کاشت مو نوعی عمل جراحی است که با استفاده از گرافت های طبیعی انجام می شود .

در این روش گرافت هایی که بخش های کم پشت مو را پر می کنند دارای فولیکولی زنده است  و بر عکس گرافت های پروتز که هیچ ریشه ای در آن ها وجود ندارد گرافت های کاشته شده در کاشت مو قابل رشد هستند و ضخامت آن ها نیز افزایش می یابد.

متخصصین برای برداشت گرافت ها یکی از نواحی پر پشت پوست سر که قوی تر هستند را انتخاب می‌ کنند و با ابزار های مناسب گرافت ها خارج خواهند شد . متخصصین در این مرحله سعی می کنند گرافت ها را به گونه ای استخراج کنند که میزان آسیب دیدگی گرافت ها به حداقل برسد .‌

پس از استخراج گرافت ها،  آن ها را مورد معاینه قرار می‌ دهند و در محلولی مغذی و مقوی قرار خواهند داد.

پس از آماده کردن ناحیه کم پشت با ایجاد شیار های ظریف  گرافت های استخراج شده به این ناحیه منتقل می شود . پس از انجام کاشت مو زخم های ظریفی بر ناحیه اهدا کننده و گیرنده ایجاد می شود.

در صورتی که در روش پروتز هیچ برش و بخیه ایجاد نمی شود و مراحل آن نیاز به بی حسی نیز نخواهد داشت.  مطمئنا متخصصین نتایج طبیعی کاشت مو را مناسب تر می دانند. اما برخی افراد به دلیل نداشتن بانک موی مناسب نداشتن و هزینه کافی برای انجام پیوند مو و یا ابتلا به بیماری های خاص نمی توانند عمل کاشت مو را انجام دهند بنابراین باید روش پروتز را انتخاب کنند.

پروتز مو چه مزایا و کاربرد هایی دارد ؟

فرآیند پروتز یا ترمیم مو ها برای کسانی که نمی توانند عمل جراحی کاشت مو  را انجام دهند گزینه مناسبی خواهد بود و مدت ماندگاری آن ها در حدود ۱ تا ۲ سال می باشد.

با کمک گرافت های مصنوعی می توان قسمت های کم پشت و طاس سر را سریعاً پوشش داد .

نتایج حاصل از این عمل بلافاصله قابل مشاهده است.

میزان تراکم مو ها بر حسب سلیقه و نظر متقاضیان تعیین می شود به دلیل تمدید مجدد  پروتز نمی‌ توان این روش را نسبت به کاشت مو با صرفه معرفی کرد.

یکی از مزایای دیگر این عمل توانایی عبور هوا و رطوبت در لابه لای مو ها می باشد زیرا این مو ها مشبک هستند و قابلیت جا به جایی هوا را خواهند داشت.

گرافت هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند از نظر ضخامت،  جنس و رنگ آن به مو های متقاضیان شباهت دارد .

پروتز و ترمیم مو برای خانم ها و آقایان قابل انجام است و هیچ تفاوتی در نحوه انجام عمل وجود نخواهد داشت. تفاوت مو های مردانه و زنانه تنها در بلندی و کوتاهی آن ها می باشد.

به دلیل غیر جراحی بودن این روش نیاز به گذراندن دوره نقاهت نیست و  پس از پایان جلسه این فرایند زیبایی می‌ توانید بدون محدودیت به فعالیت های خود ادامه دهید .

پس از انجام پروتز نیاز به اعمال مراقبت های دشوار نخواهد بود و شما با مشکلاتی از قبیل زخم  تورم و کبودی مواجه نمی‌ شوید .

میزان تراکم مو ها بر حسب سلیقه و نظر متقاضیان تعیین می شود در صورت عدم رضایت متقاضیان می توان به راحتی گرافت های متصل شده را برداشت تا مو ها به حالت قبل باز گردد.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد -پروتز مو

بهترین کاندیدای پروتز مو چه کسانی هستند ؟

یکی از علت‌ های گرایش برخی افراد به این فرایند زیبایی نداشتن بانک موی مناسب برای انجام کاشت مو خواهد بود. پس اگر فردی همه مو های خود را از دست دهد می‌ تواند با این عمل مو هایی زیبا و پر پشت داشته باشد .

(اگر می خواهید با کاندیدای مناسب کاشت مو آشنا شوید با مراجعه به وب سایت کلینیک زیبایی آراد توضیحات کاملی در این زمینه حاصل خواهید کرد .)

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان کاشت مو با تکنیک ها و روش های مدرن و امروزی انجام می شود.  حتی برای کسانی که بانک موی مناسبی ندارند کاشت مو به روش BHT انجام می شود. در این روش به جای گرافت های پشت سر و یا بغل گوش از مو های بدن استفاده می شود.

کاندیدای دیگر پروتز زیاد ترمیم مو ها افرادی هستند که درگیر بیماری های خاص از قبیل دیابت ، خود ایمنی،  انواع سرطان ها ، فشار خون و می باشند و امکان انجام کاشت مو برای آن ها امکان پذیر نیست.

اما افرادی که درگیر بیماری های پوستی و خاص هستند نمی توانند حتی عمل پروتز را انجام دهند و ممکن است نسبت به مو های مصنوعی دچار حساسیت شوند . شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان و مشورت با متخصصین زیبایی متوجه شوید که کدام راه زیبایی برای شما گزینه مناسبی خواهد بود تا از هدر رفتن وقت و هزینه خود جلوگیری کنید.

عوارض و معایب پروتز مو :

برای انجام پروتز از گرافت های مصنوعی استفاده می شود این گرافت ها رشد نمی کنند و ابعاد و ضخامت آن ها ثابت است و تغییری نخواهد کرد . حتی برخی افراد پس از قرار دادن گرافت های مصنوعی بر پوست سرشان با مشکلاتی از قبیل عفونت،  قارچ و یا حساسیت های پوستی مواجه شوند.

خارش بیش از حد پوست سر به دلیل استفاده از چسب ها نیز آزاردهنده خواهد بود. متخصصین برای کاهش  خارش پوست سر  را تامین رطوبت پوست توصیه می کنند. افرادی که دارای پوست چربی هستند ممکن است با ریزش گرافت های مصنوعی مواجه شوند.

بنابراین مجدداً باید برای ترمیم اقدام کنند . حتی برخی افراد پس از مدتی شاهد تغییر حالت گرافت ها خواهند بود ومجدداً هزینه های آن ها را افزایش می دهد. نتایج حاصل از این روش طبیعی نیست و تقریباً نتایجی شبیه به کلاه گیس خواهد داشت.  در برخی مواقع چربی پوست سر در زیر پروتز باعث ایجاد بوی بد خواهد شد و نتایج نا مطلوب به دنبال خواهد داشت.

به طور کلی از معایب این فرایند  می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قرمزی پوست سر
  • خارش و حساسیت پوستی شدید
  • هزینه بالا به دلیل تغییر حالت گرافت ها و یا ریزش آن ها
  • نتایج غیر طبیعی بدون فولیکول زنده و عدم رشد مو ها
  • روشی موقتی با هزینه های بالا

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی مو از قبیل مزوتراپی،  پی آر پی،  تزریق فیلر ، دارو درمانی،  لیزر تراپی و ترمیم مو انجام خواهد شد . متخصصین هر یک از راه کار های درمانی را بر حسب شرایط افراد و اهداف آن ها تعیین خواهند کرد. در صورت مراجعه به کلینیک های تخصصی و معتبر بعد از هیچ یک از روش های درمانی شاهد عوارض خطرناک و نا خوشایند ی  نخواهید بود زیرا متخصصین نسبت به هر روشی درمانی اطلاعات و مهارت کافی دارند و شما عزیزان می توانید نتایجی عالی حاصل کنید.

هزینه پروتز مو چقدر است ؟

مطمئنا اگر بخواهید برای هر روش درمانی و زیبایی به کلینیک های مختلف سر بزنید متوجه می شوید که قیمت های متفاوتی برای شما ارائه خواهند داد.  بنابراین در هر کلینیک هزینه ها بر حسب موقعیت جغرافیایی کلینیک و میزان مهارت و تخصص پزشکان تعیین می شود . در این روش عواملی از قبیل میزان کم پشتی و طاسی سر،  نوع جنس و رنگ مو ها و مدت زمان انجام پروتز هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  معمولاً هزینه این روش در حدود یک تا سه میلیون می باشد .

برای کسب آگاهی بیشتر از هزینه های کلینیک زیبایی آراد اصفهان می توانید با مشاوران ما در تماس باشید. مشاوران و کارشناسان ما به صورت آنلاین در شبکه های مجازی پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با تعرفه های مناسب ارائه خواهد شد تا زیبا جویان عزیز بتوانند از انواع خدمات زیبایی و درمانی کلینیک بهره مند شوند.

مراقبت های قبل از پروتز مو :

شما قبل از این که بخواهید این فرایند زیبایی را انجام دهید نیاز به مراقبت دشوار و سختی نخواهید داشت اما در جهت اطمینان از مهارت و تخصص پزشک خود باید تحقیقات لازم را انجام دهید و در مورد این روش زیبایی اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید به نتایج مطلوب و رضایت بخش دست یابید . شما در جلسات مشاوره می توانید با پزشک در مورد اهداف و نظرات خود و میزان تراکم مو ها مشورت کنید .‌ متخصصین در مرحله اول گرافت های مصنوعی را بر حسب  رنگ،  جنس،  ضخامت و ساختار تار های مو تعیین خواهند کرد تا بتوانند نتایجی طبیعی برای شما ارائه دهند.

هنگامی که شما برای انجام این عمل به کلینیک مراجعه کنید بخش هایی که قرار است گرافت ها جایگذاری شود را باید بتراشید.

قبل از مراجعه به کلینیک، مو های خود را به خوبی بشویید تا چسب ها به خوبی به پوست سر فیکس شود.

مراقبت های پس از پروتز مو :

همانطور که می دانید این روش جزء به روش های غیر جراحی است که حتی نیاز به بیحسی پوست سر نخواهد داشت . ‌متخصصین مراقبت هایی که ارائه می دهند در جهت افزایش ماندگاری و کسب نتایج مطلوب خواهد بود.

زمانی که تصمیم دارید مو های خود را بشویید از ماساژ دادن و چنگ زدن مو ها خودداری کنید .

برای شست و شو مو ها از  شامپو هایی که حاوی ترکیبات الکلی و مواد شیمیایی قوی هستند استفاده نکنید.

شست و شوی مو های خود را با آب ولرم انجام دهید و از استفاده از آب داغ بپرهیزید .متخصصین در کلینیک توضیحات کامل در مورد نوع شوینده برای شما ارائه خواهند داد .محصولات مراقبتی حاوی الکل برای این عمل مناسب نخواهد بود .

برای داشتن مو های خوش حالت و زیبا استفاده از نرم کننده توصیه می شود.

دستگاه های حرارتی از قبیل اتوی مو  و سشوار را کاهش دهید و برای خشک کردن مو ها روش های طبیعی را استفاده کنید.

برای رو بالشتی خود پارچه از جنس ساتن استفاده کنید تا از ایجاد اصطکاک و آسیب به گرافت های مصنوعی پیشگیری کنید.

زمانی که مو های شما خیس است مو های خود را شانه نزنید و از شانه کردن بیش از حد مو ها خودداری کنید.

به استخر هایی که دارای آب کلر دار هستند نروید .

مو های خود را بیش از حد شست و شو ندهید.

اثرات و نتایج :

پروتز مو یکی از راه های پر پشت کردن و افزایش تراکم مو ها به صورت غیر جراحی  با نتایج تقریباً طبیعی می باشد.  این فرایند زیبایی تفاوت های زیادی با عمل جراحی پیوند مو خواهد داشت و مهمترین تفاوت آن ها مصنوعی بودن گرافت های مو در روش پروتز می باشد در صورتی که کاشت مو با گرافت های زنده و دارای فولیکول انجام خواهد شد و پس از جایگذاری در ناحیه ی کم پشت مو ها رشد می کنند و نتایجی طبیعی به همراه خواهد داشت.  نتایج حاصل از کاشت مو دائمی است اما در پروتز،  گرافت های مورد استفاده از جنس نانو می باشد که به دست انسان تولید می شود.

بنابراین هیچ فولیکول زنده ای وجود ندارد و قابلیت رشد نخواهد داشت.  نتایج حاصل از این عمل موقتی است و در طی یک تا دو سال باید برای تمدید مجدد اقدام کرد. گرافت های مصنوعی در این روش بر اساس ساختار،  جنس رنگ و ضخامت مو ها تعیین می‌ شود تا بتوانید نتایجی طبیعی حاصل کنید. شما پس از انجام پروتز می توانید بلافاصله شاهد نتایج قطعی این عمل باشید.

در صورتی که پس از انجام پیوند مو ۶ تا ۹ ماه زمان نیاز است تا فولیکول های کاشته شده رشد کنند و شما به نتایج قطعی دست یابید. شاید از نظر شما عمل پروتز نسبت به کاشت مو هزینه مناسب تری دارد اما با تمدید و تکرار مجدد این عمل مطمئناً هزینه‌  ای بیشتر  از پیوند مو پرداخت خواهید کرد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین ما بهترین خدمات زیبایی و درمانی را برای زیبا جویان عزیز ارائه خواهند داد.  متخصصین برای کسب  نتایج مطلوب  ابتدا شرایط جسمانی و بدنی شما را می سنجند تا بتوانند بهترین راه کار را برای شما ارائه دهند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-پروتز مو

دوره نقاهت پس از پروتز مو چقدر است ؟

ما در این مطلب سعی کردیم شما را با مراحل انجام این عمل آشنا کنیم . همان طور که می دانید مراحل انجام این عمل به صورت سر پایی  است و حتی نیاز به بی حسی پوست سر نمی باشد .‌متخصصین برای اتصال گرافت های مصنوعی بر قسمت های کم پشت از روش های مختلفی مانند چسب های گیاهی،  استفاده از گیره یا  کلیپس استفاده می کنند.  شما پس از اینکه این عمل را انجام دادید بدون نیاز به استراحت می توانید فعالیت های روزانه خود را بدون محدودیت انجام دهید. ورزش کردن،  رفتن به استخر و جکوزی  و انجام فعالیت‌ های دیگر مانعی نخواهد داشت.

برخی افراد به دلیل استفاده از چسب ها با مشکلات پوستی از قبیل حساسیت و واکنش های آلرژیک مواجه می‌ شوند که در این شرایط باید به پزشک خود اطلاع دهند. همچنین در برخی مواقع به دلیل عرق کردن و یا تجمعی چربی ها در زیر گرافت ها با بوی بد مواجه خواهید شد .‌بنابراین باید  جهت تمیزی و شست‌ و شوی مو ها دقت کافی داشته باشید و از شوینده های مناسب استفاده کنید.‌ کشیدن مو ها نتایج عمل را تحت تاثیر قرار می دهد پس از کشیدن  و چنگ زدن مو ها خودداری کنید تا بتوانید مدت ماندگاری پروتز را افزایش دهید.

تعداد جلسات پروتز مو چقدر است ؟

پروتز و یا ترمیم مو ها در جهت افزایش حجم و تراکم مو ها انجام می شود.  درست است که این عمل نیاز به جراحی ندارد اما مطمئنا اگر شما در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کنید نتایج طبیعی تر و ماندگار تری حاصل خواهید کرد. متخصصین در جلسات مشاوره در مورد اهداف و نظرات شما گفت‌ و گو خواهد کرد.‌ گرافت های مصنوعی  برای متقاضیان بر حسب جنس،  ضخامت، رنگ و ساختار مو ها تعیین می شود . هرچه پزشک شما مهارت و تخصص بیشتری داشته باشد مطمئناً شما نتایج طبیعی و موثر تری حاصل خواهید کرد.  مدت زمان انجام این عمل به حجم مو های شما بستگی دارد و کاملا سلیقه ای خواهد بود.‌

این عمل در طی یک جلسه انجام می شود و شما در در پایان دوره ماندگاری می توانید مجدداً این عمل را تکرار کنید.  شما با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان می توانید در مورد این فرایند زیبایی اطلاعات کاملی حاصل کنید . مشاوران ما در این کلینیک آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهند بود تا شما بتوانید با روش های درمانی و زیبایی و خدمات کلینیک بیشتر آشنا شوید و با خیال راحت در جهت زیبایی پوست و موی  خود اقدام کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%85%db%8c/

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%aa%d8%b2-%d9%85%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b9%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%af%d9%87/

نتیجه گیری :

اگر شما جزء افرادی هستید که کم پشتی مو های تان آزار دهنده است و شرایط انجام کاشت مو را ندارید پیشنهاد می کنیم که پروتز مو را تجربه کنید . در این روش با استفاده از گرافت هایی از جنس نانو بخش های کم پشت سر پوشانده می شود تا متقاضیان مجدداً احساس جوانی و شادابی داشته باشند. متاسفانه این فرآیند به دلیل هزینه های بالا،  ماندگاری کوتاه مدت نسبت به عمل کاشت و نتایج نه چندان طبیعی طرفداران زیادی ندارد . متخصصین این روش را برای کسانی که نمی‌ توانند از راه کار های درمانی و زیبایی دیگر استفاده کنند توصیه می کنند پس بهتر است که در صورتی این روش زیبایی را امتحان کنید که قادر به انجام فعالیت های دیگر درمانی نباشید .

مشکلاتی از قبیل بیماری های پوستی،  خارش شدید ، بوی بد و  بروز حساسیت ها از عیب های رایج این عمل می باشد . پس باید نکات مراقبتی و بهداشتی را جدی بگیرید تا بتوانید نتایجی موثر با ماندگاری طولانی مدت حاصل کنید.  در کلینیک زیبای آراد اصفهان متخصصین برای افزایش تراکم و پر پشتی مو های شما خدماتی از قبیل پی آر پی،  مزوتراپی،  کاشت مو،  تجویز دارو ها و موارد دیگر را تجویز خواهند کرد.  بنابراین شما می توانید بر حسب شرایط خود انتخابی درست و منطقی داشته باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد -کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/eqdr

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش