بلفاروپلاستی

عوارض و ماندگاری بلفاروپلاستی

عوارض و ماندگاری بلفاروپلاستی :

در چند سال اخیر عمل بلفاروپلاستی یا همان جراحی پلک این شرایط را برای همه افراد فراهم کرده است که با استفاده از روش های پیشرفته و نوین پزشکی و تجهیزات مدرن عضلات و چربی های اضافه بخش فوقانی و تحتانی پلک ها را از بین برود و در بهبود یافتن ظاهر و عملکرد پلک ها به آن ها کمک کند .

در این روش با ایجاد تغییراتی در شکل پلک ها ، چشم ها درشت تر به نظر می رسند به همین دلیل افرادی که می خواهند زیبایی را مجدداً به چشمان خود بازگردانند این عمل جراحی را در نزد بهترین متخصصین زیبایی انجام می دهند و پس از پشت سر گذاشتن دوره نقاهت چشمانی زیبا، درشت و هوشمند را تجربه خواهند کرد .

چهره های که فرق چندانی با روز های جوانی آن ها نخواهد داشت و مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک و پف چشم برطرف می شود. اگر شما نیز به دلایل مختلفی با این مشکلات مواجه شده اید جراحی پلک می تواند به شما کمک کند و با توجه به ارتقاء کیفیت در این روش می توانید برای مدت های طولانی و یا حتی تا آخر عمر از زیبایی چشم های خود لذت ببرید.  در طی این مطلب ما قصد داریم شما را با چگونگی انجام این عمل،  عوارضی که به همراه دارد و ماندگاری آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم پس پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

عمل بلفاروپلاستی چیست ؟

عمل بلفاروپلاستی،  همان جراحی پلک است که در جهت درمان افتادگی پلک ها و از بین بردن پوست اضافه در بالا و پایین پلک مورد استفاده قرار می گیرد.  با کمک این روش می توان پوست پیرامون چشم را لیفت و سفت تر کرد تا چهره ای جوان و چشمانی هوشیار را تجربه کنید . حتی برخی افراد از این جراحی برای بر طرف کردن مشکلات بینایی خود که به دلیل تورم و افتادگی پلک ها حاصل شده انجام می دهند.

در این روش پوست اضافه و چربی های تجمع یافته و عضلات اطراف چشم دچار تغییر خواهند شد. اما، در برخی مواقع دیگر تنها با حذف پوست اضافه مشکل افتادگی پلک برطرف می شود. برخی افراد عمل جراحی پلک را، لیفت یا بالا بردن پلک نیز می نامند. البته این جراحی را نباید با جراحی پتوز اشتباه بگیرید زیرا در جراحی پتوز تاندون ها و عضلات پلک، که پلک ها را بالا نگه می دارند سفت می شوند . البته این عمل جراحی می تواند مشکل افتادگی پلک ها را نیز بر طرف کند .

اما ، در صورتی که بخواهید سنگینی و افتادگی پلک ها را برطرف کنید جراحی پلک به سادگی انجام می شود.  پس در نتیجه  این عمل جراحی دارای دو جنبه زیبایی و درمانی خواهد‌ بود. متخصصین انجام جراحی زیبایی پلک ها را ضروری نمی دانند اما اگر پلک های افتاده ، بینایی افراد را دچار اختلال کند باید در جهت رفع این مشکل و جنبه درمانی آن اقدام کرد. با جراحی پلک چهره از حالت خستگی و خماری خارج می شود و به چهره ای جذاب و هوشیار تبدیل خواهد شد. جراحی پلک توسط متخصصین چشم، گوش و حلق و بینی قابل انجام می باشد.

یکی از کاربرد های درمانی دیگر جراحی پلک مشکلی است که افتادگی پلک ها در ساختار پلک ایجاد می کنند. زیرا با تورم بیش از حد پلک ها استفاده از عینک و لنز ها سخت می شود و یا برای برطرف کردن التهابات پوستی که به دلیل افتادگی چین های پلک بر روی یکدیگر حاصل می‌ شود انجام خواهد شد.

کسانی که با افتادگی پلک شدید مواجه می شوند برای نگاه کردن به مسیر های طولانی اذیت می‌ شوند و با بالا گرفتن دائم سر خود به عضلات گردن و پیشانی فشار زیادی وارد خواهند کرد که به مرور زمان این نواحی را نیز دچار آسیب می کند.  شما باید برای رفع این مشکلات و زیبایی چهره خود به متخصصین با تجربه و کلینیک های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید از ماندگاری طولانی مدت این فرایند با حداقل عوارض لذت ببرید.

مراحل انجام عمل بلفاروپلاستی :

عمل جراحی پلک برای هر دو پلک تحتانی و فوقانی قابل انجام است.  در طی این جراحی متخصصین با تجربه برش هایی هم جهت با چین های طبیعی پلک  در پلک بالایی و یا در زیر مژه ها در پلک پایینی ایجاد می کنند تا بتوانند با کمک این برش ها چربی ها و مایعات تجمع یافته را استخراج کنند. متخصصین برش ها را با مهارت و تخصص بالایی ایجاد می کنند تا پس از بهبودی شاهد هیچ جای زخمی بر پلک ها نباشید .

متخصصین قبل از آغاز جلسه جراحی محل برش ها را مشخص می کنند تا بتوانند به بهترین شکل بالشتک های چربی را همراه با پوست اضافه بردارند. برش ها توسط ابزار های دقیق و پیشرفته انجام می شود و در پایان جراحی با استفاده از بخیه های غیر جذبی بسته می شوند. علت استفاده از بخیه های غیر جذبی حرکت مداوم پلک ها می باشد . در برخی از کلینیک ها نیز برای بستن برش ها از دستگاه های پیشرفته لیزر استفاده می شود .

در این روش بروز عوارضی مانند خونریزی و کبودی پس از جراحی به حداقل می رسد .‌زیرا عروق خونی سریعاً بسته خواهند شد. متخصصین مقدار استخراج چربی و برداشتن پوست اضافه پلک را بر اساس ساختار استخوانی،  تقارن ابرو ها و ساختار عضلانی صورت تعیین خواهند کرد. شما می توانید پس از بهبودی نیز برای جوان سازی پوست اطراف چشم خود از لیزر دی اکسید کربن استفاده کنید تا بتوانید پوست این ناحیه را جوان کنید . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی به صورت جراحی و غیر جراحی توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود و شما عزیزان می توانید با خیال راحت زیبایی و بینایی خود را تا سال های طولانی تضمین کنید.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-بلفاروپلاستی

کاربرد های عمل بلفاروپلاستی :

درمان افتادگی پلک ها و یا برداشتن پوست اضافه و شل شده در بالای پلک که باعث ایجاد چین و چروک ها و التهاب در این ناحیه می شود . به طوری که به بهبود انحنای سطح کانتور پلک منجر خواهد شد .

درمان افتادگی پلک که می تواند سنگینی پلک ها را به دلیل حذف پوست اضافه درمان کند و اختلالات بینایی را از سر راه بردارد .

درمان افتادگی پلک که سبب می شود که بخش های سفید چشم در زیر قرنیه بیشتر به نظر برسد .

درمان افتادگی پلک در جهت حذف پوست اضافه و چین و چروک های ظریف بر پلک پایینی

درمان افتادگی پلک در جهت تغییر فرم چشم ها، درشتی چشم ها و افزایش اعتماد به نفس

مزایای عمل بلفاروپلاستی :

عمل زیبایی و درمانی جراحی پلک در رفع مشکلات بینایی و باز گرداندن زیبایی به چهره مورد استفاده قرار می گیرد. پس از انجام این جراحی شاهد چشمانی درشت، هوشیار و زیبا خواهید بود و چهره شما از حالت کسلی و خستگی به حالتی جذاب و هوشیار تبدیل می شود .

همه مراحل انجام جراحی پلک با بی حسی موضعی بدون نیاز به بیهوشی و به صورت سر پایی سپری خواهد شد. در نتیجه متقاضیان عوارض پس از بیهوشی را تجربه نمی کنند. البته در برخی شرایط با صلاحدید پزشک این جراحی را با بی هوشی عمومی انجام می دهند.

پس از جراحی پلک متقاضیان نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت نخواهند داشت و پس از ۷ روز می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

عوارض ناشی از این جراحی پس از یک تا دو هفته برطرف می شود. شما می توانید تا سالیان طولانی از نتایج بی نظیر و ماندگاری این عمل بهره مند شوید زیبایی چشمان خود را چندین برابر کنید.

با عمل جراحی پلک زیبایی چهره مطمئناً اعتماد به نفس زیبا جویان عزیز افزایش می یابد.

بهترین کاندیدای بلفاروپلاستی چه کسانی هستند ؟

قطعاً تنها کسانی که می توانند تعیین کنند که چه کسی کاندیدای جراحی پلک است متخصصین زیبایی و یا متخصصین چشم هستند که شما بر اساس نیاز های درمانی و زیبایی خود به این متخصصین مراجعه می کنید .

شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان ما گفت و گو کنید و یا با گرفتن وقت حضوری با پزشک مطمئن شوید که این جراحی برای شما مناسب است یا خیر!!

به طور کلی اگر شما چشمانی متورم و افتاده دارید باید برای رفع مشکل خود با متخصصین مربوطه مشورت کنید. برخی افراد به دلیل بروز آلرژی و یا حساسیت دچار این عارضه ها می شود و با مصرف دارو های ضد حساسیت مشکل آن ها برطرف می شود.  پس زمانی که می خواهید این عمل جراحی را انجام دهید باید مطمئن شوید که تورم و افتادگی پلک های شما دلایل دیگری دارد.

متخصصین در جلسات مشاوره با زیبا جویان عزیز گفت‌ و گو خواهند کرد تا بتوانند نسبت به نتایج عمل درک واقع‌ بینانه ای پیدا کنند. برخی افراد فکر می‌ کنند که با برطرف کردن مشکلات ظاهری پلک های خود اکسیر جوانی دریافت کرده اند در صورتی که روند پیری پوست همچنان ادامه دار است و ممکن است پس از چند سال شما مجددا با این مشکل مواجه شوید.

متخصصین این جراحی را برای کسانی مناسب می دانند که از نظر سلامتی و جسمانی در شرایط مساعدی باشند و بتوانند مراقبت های دوران بهبودی را به خوبی اعمال کنند. میانگین ماندگاری این فرآیند ۱۵ سال می باشد که برخی افراد نیز تا آخر عمر با نتایج بی نظیر این جراحی همراه می باشند.

کسانی که درگیر بیماری های مزمن و حاد هستند از شانس کمتری نسبت به انجام این عمل جراحی برخوردار می باشند. زیرا ممکن است به دلیل اختلال در سیستم ایمنی بدن آن ها،  بیماری های ویروسی،  مشکلات انعقادی،  فشار خون کنترل نشده و یا دیابت عوارض نا خوشایند ی را پس از جراحی تجربه کنند.  پس متخصصین توصیه می کنند که قبل از اقدام به جراحی بیماری خود را کنترل و درمان کنید تا بتوانید از مزایای بی نظیر این عمل بهره مند شوید .

کسانی که دائما سیگار می کشند و یا دخانیات مصرف می کنند مطمئناً نمی‌ توانند از این عمل جراحی نتایج مثبتی حاصل کنند زیرا با اختلالاتی که نیکوتین در بدن ایجاد می کند عوارض پس از جراحی را افزایش می دهد و دوره بهبودی چندین هفته طول می کشد. پس متخصصین توصیه می کند ۱ ماه قبل از جراحی مصرف دخانیات را متوقف کنید.

عوارض بلفاروپلاستی چیست ؟

افراد زیادی که در سنین بالا در جهت درمان افتادگی پلک و بهبود پوست اطراف چشم  خود عمل جراحی پلک را انجام می دهند. و سعی می‌ کنند تا بینایی و زیبایی چشمان خود را افزایش دهند. حذف پوست اضافه در بالا و پایین چشم چهره را شاداب و جوان نمایان خواهد کرد.  برخی افراد جراحی پلک را عملی ایمن و بدون عوارض می دانند اما آیا این تصور درست است؟؟ اگر اینگونه نیست چه عوارضی به همراه دارد؟ آیا عمل پلک بالا عوارض بیشتری نسبت به پلک پایین خواهد داشت؟  چطور می توان شدت عوارض را کاهش داد ؟ در ادامه مطلب ما به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

به دلیل این که در طی این جراحی ماهیت و ساختار آناتومی پلک دچار تغییر می شود در کنار برنامه ریزی های دقیق این جراحی باید شما درک واقع بینانه ای نسبت به عوارض این عمل پیدا کنید تا بتوانید عوارض پس از این جراحی را به خوبی کنترل کنید . مدیریت عوارض و اعمال مراقبت ها به اندازه تکنیک جراحی قابل اهمیت است و تغییر در ساختار پلک ها باعث بروز عوارضی خواهد شد . عوارض شایع پس از جراحی پلک عبارت است از :

  • کبودی تورم و خون مردگی

تورم و کبودی جزء رایج ترین عوارض پس از جراحی پلک می باشد که همه متقاضیان پس از جراحی آن را تجربه می کنند. برای کاهش کبودی باید ۳ هفته قبل  از جراحی مصرف دارو های ضد انعقادی خون را کنار بگذارید .زیرا با کبودی بیش از حد دوره نقاهت طولانی تر شده و با مشکلاتی از قبیل عفونت و تغییر در رنگ پلک ها همراه می باشد.

  • باز شدن زخم ها

زمانی که بخیه زدن به شکل نا مناسبی انجام شود ممکن است محل زخم ها باز شود که با باز شدن زخم ها مشکلاتی از قبیل بد خوابی ، عفونت و ترومای جزئی ایجاد می شود. زخم هایی که به دلیل برش های لیزری ایجاد می شود تقریباً پس از ۷ روز پس از جراحی التیام می یابند.

  • ناهنجاری ها و عدم تقارن

با ایجاد برش های نا متقارن ، نا هنجاری هایی در پلک ایجاد می‌ شود بنابراین پزشک باید در ایجاد برش ها و هنگام بخیه زدن مهارت و دقت بالایی داشته باشد . اگر برش ها به مدت چهار هفته برآمده و قرمز باشند باید با استفاده از کرم ویتامین E  و ماساژ های ملایم بهبود یابند.

  • برداشت بیش از حد پوست پلک بالا

عمل جراحی بلفاروپلاستی با برداشتن پوست اضافه در پیرامون چشم انجام می شود.  اگر پزشک شما در این زمینه مهارت کافی نداشته باشد و پوست این ناحیه را بیشتر از حد لازم برش بر دارد فرد در هنگام بستن چشم ها دچار مشکل می شود و نمی تواند چشم های خود را ببندد و با مشکلاتی از قبیل خشکی چشم مواجه می شود.

  • انقباض و برداشت بیش از حد پلک پایین

با برداشتن کیسه های چربی زیر پلک و یا تصحیح بیش از حد پلک پایین عوارض دیگر جراحی پلک را تجربه خواهید کرد . در این شرایط قرمزی داخل چشم نمایان می شود و پلک پایین دچار مشکل خواهد شد متخصصین برای رفع این مشکل مجدداً مقداری چربی در زیر پلک پایین تزریق می کنند.

  • تاری دید

دو بینی و تاری دید از عوارض دیگر جراحی پلک بالا و پایین است که البته این عارضه موقتی و زودگذر است و در طی چند روز بعد خود به خود از بین می رود.

  • عفونت در جای بخیه

عفونت ناحیه بخیه از عوارض نادر است که در پلک بالا و پایین ممکن است ایجاد شود. به دلیل مراقبت نادرست از زخم ها،  کبودی بیش از حد و گسترده و قرار گرفتن در معرض آلودگی های محیطی باعث عفونت در بخیه ها خواهد شد.

  • جوش در محل بخیه

بعد از انجام جراحی پلک امکان دارد که شما با جوش های سر سفید در محل ایجاد برش ها مواجه شوید. جوش های حاصل شده بسیار ظریف و کوچک هستند و پس از مدتی از بین می روند در صورتی که این جوش ها محو نشدند متخصصین با استفاده از سوزنی ریز و تمیز آن ها را تخلیه می کنند.

افرادی که جراحی پلک انجام می‌دهند باید برای پیشگیری از عوارض جراحی مراقبت های قبل و بعد پس از آن را به خوبی انجام دهند که در ادامه مطلب شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-بلفاروپلاستی

مراقبت های قبل از بلفاروپلاستی :

برای انجام جراحی پلک کلینیک های معتبر و تخصصی را انتخاب کنید زیرا در صورت مهارت کم پزشک شما عوارض نا خوشایندی را تجربه خواهید کرد و دوره نقاهت طولانی مدتی را باید سپری می کنید.

در جلسات مشاوره حضور داشته باشید و هر سوالی در مورد جراحی پلک دارید بدون تعارف با پزشک در میان بگذارید . متخصصین نیز در طی این جلسات توضیحات کاملی در مورد عوارض،  اعمال

مراقبت ها ، مدت ماندگاری و نتایج عمل برای شما ارائه خواهند داد. شما با مشاهده نمونه کار های پزشک می توانید نسبت به نتایج عمل درک واقع بینانه ای آن ها داشته باشید .

متخصصین در جلسه مشاوره از شما سوالاتی در مورد بیماری های شما و یا دارو هایی که مصرف می کنید خواهد پرسید . شما باید به طور دقیق و کامل به سوالات پزشک پاسخ دهید .همچنین متخصصین معاینات بینایی سنجی و آزمایش‌ های لازم را انجام می دهند تا اطلاعات کاملی در مورد بدن شما در اختیار داشته باشند.

 متخصصین توصیه می کنند یک ماه قبل از جراحی مصرف دارو های رقیق کننده خون ، ضد التهابی،  دم نوش ها و دارو های گیاهی ، مکمل ها و ویتامین ها را کنار بگذارید زیرا ، این دارو ها باعث اختلال در سیستم گردش خون خواهد شد و عوارض و خونریزی را افزایش خواهد داد.

 یک هفته قبل از جراحی پلک مصرف انواع دخانیات از قبیل سیگار و قلیان را کنار بگذارید زیرا،  با افزایش غلظت خون شدت عوارضی مانند تورم و کبودی افزایش می یابد و دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری خواهید کرد .

هنگام مراجعه به کلینیک آرایش چشم نداشته باشید و حتماً یکی از اعضای خانواده را به همراه داشته باشید زیرا، پس از پایان جراحی و هنگام بازگشت به خانه باید شما را همراهی کنند.

 شب قبل از جراحی پلک استراحت کافی داشته باشید ، استرس خود را کنترل کنید و به پزشک خود اعتماد کنید.

 چند ساعت قبل از جراحی پلک از خوردن غذا و نوشیدن مایعات بپرهیزید.

مراقبت های پس از بلفاروپلاستی :

مراقبت هایی که در ادامه مطلب برای شما عنوان می شود در جهت کاهش عوارض و ماندگاری بیشتر پس از جراحی خواهد بود.

  • استراحت کردن

متخصصین یک تا دو هفته پس از جراحی پلک،  توصیه می کنند که استراحت کافی داشته باشید تا بتوانید عوارض پس از این عمل را کاهش دهید . در این فاصله زمانی فعالیت های خود را کاهش دهید.

 ۲ تا ۳ روز پس از جراحی از انجام حرکات ناگهانی و شدید بدنی خودداری کنید و هنگام استراحت زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید و سرتان را در زاویه ۴۵ تا ۶۰ درجه نگه دارید.

  • استفاده از کمپرس سرد و گرم برای کاهش تورم

تا ۳ روز پس از جراحی برای کاهش تورم از کمپرس سرد استفاده کنید.  استفاده از کمپرس در شب های اول پس از جراحی سرعت بهبودی را افزایش خواهد داد. در سه روز دوم با کمک کمپرس گرم خونرسانی را افزایش دهید تا بهبودی سریع تر حاصل شود.

  • استفاده از پماد ها، قطره های چشمی و دارو هایی که پزشک تجویز کرده

متخصصین برای پیشگیری از بروز عوارضی از قبیل سوزش،  خشکی چشم و خارش چشم  ها قطره های چشمی را تجویز می کنند. شما برای بهبود یافتن سریع تر زخم ها باید به توصیه های پزشک دقت کنید و پماد های تجویز شده را به آرامی بر سطح پلک خود بمالید.

  • استفاده از گاز استریل در محل بخیه

در برخی مواقع متخصصین پس از جراحی پلک چشم ها را با استفاده از گاز استریل می بندند.  توصیه می شود که هنگام خواب در سه روز اول برای پیشگیری از آسیب به بخیه ها بر روی آن ها از گاز استریل استفاده کنید.

  • محافظت از چشم ها در برابر نور خورشید

تا پایان دوره بهبودی و برای افزایش ماندگاری جراحی توصیه می شود که از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.  استفاده از کرم های ضد آفتاب و عینک آفتابی چشم های شما را در برابر نور خورشید محافظت خواهد کرد.

  • استراحت دادن به چشم ها

برخی افراد پس از جراحی پلک در روز های اول با مشکلاتی از قبیل دوبینی یا تاری دید مواجه می شوند این افراد باید چشم های خود را استراحت بدهند تا سریع تر بهبود یابند. متخصصین توصیه می کنند برای رفع این مشکلات از نگاه کردن به صفحه موبایل ،رایانه و تلویزیون و حتی مطالعه کردن خودداری کنید.

  • عدم انجام فعالیت های شدید بدنی

پس از انجام جراحی تا بهبودی کامل باید از انجام فعالیت ها و ورزش های سنگین را که فشار خون شما را بالا می برد جداً خودداری کنید. زیرا،  با عدم توجه به این مسئله عوارض پس از جراحی را به شدت افزایش خواهد یافت.

  • دوری از شرایط استرس زا

با قرار گرفتن در شرایط استرس زا  سیستم ایمنی بدن دچار مشکل خواهد شد و باعث می شود که بهبودی شما کند تر اتفاق بیفتد. در این شرایط سعی کنید استراحت کافی داشته باشید و از عواملی که باعث استرس شما می شود دوری کنید.

  • ترک دخانیات مشروبات الکلی

با مصرف دخانیات و مشروبات الکلی میزان خونریزی شما افزایش می‌ یابد و زخم های شما کند تر بهبود خواهند یافت و شاهد عوارض جبران ناپذیری خواهید بود. پس در نتیجه متخصصین توصیه می کنند سه تا چهار هفته پس از جراحی مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را کنار بگذارید.

  • تغذیه مناسب

با رعایت یک رژیم غذایی اصولی که بتوانید انواع ویتامین ها و مواد مغذی و پروتئین ها را دریافت کنید می توانید زخم های خود را سریع تر بهبود بخشید و از بروز عوارض پس از بلفاروپلاستی را کاهش دهید.

  • جلوگیری از عفونت

از دستکاری پلک ها با دست خودداری کنید چون ممکن است آلودگی‌ ها از طریق دست به ناحیه برش ها نفوذ کند و سبب عفونت شود.

از قرار گرفتن در معرض گرد و خاک، باد و آلودگی‌ های محیطی خودداری کنید.

هزینه عمل بلفاروپلاستی چقدر است ؟

عوامل مختلفی هزینه های جراحی پلک را تحت تاثیر قرار می دهند که شامل :

  • دارو های تجویز شده و مورد استفاده در حین جراحی و پس از آن
  • هزینه آزمایش ها و معاینات پزشک مانند آزمایشی خون و بینایی سنجی که پس از بستری شدن در بیمارستان قبل از انجام جراحی باید انجام دهید.
  • پس از جراحی نیاز به بستری شدن نخواهید داشت و هزینه‌ ای برای این عمل پرداخت نخواهید کرد.
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • تجهیزات و وسایلی که در حین جراحی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • میزان اختلالات و مشکلات پوست پیرامون چشم
  • مدت زمانی که عمل جراحی انجام می شود.
  • تعرفه و موقعیت جغرافیایی کلینیک

می باشد.

هزینه‌ های این عمل  بر اساس اهداف و نظرات شما متفاوت خواهد بود . اگر این جراحی بر روی یک پلک انجام شود مطمئناً شما هزینه کمتری نسبت به جراحی دو پلک پرداخت خواهید کرد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های دقیق عمل بلفاروپلاستی می توانید با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما تماس بگیرید و یا با حضور در کلینیک با پزشک گفت و گو کنید.

اثرات و نتایج :

عمل زیبایی و درمانی جراحی پلک می تواند به شکل مطلوبی اختلالات بینایی را درمان کند و ساختار پلک شمارا به بهترین نحو تغییر دهد . پس از انجام این جراحی شما شاهد نتایجی قطعی و ماندگار خواهید بود. نتایج پس از جراحی بلافاصله قابل مشاهده نیست و شما باید مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام دهید.

افرادی که جراحی پلک انجام می دهند برای مشاهده تغییراتی که در چهره آن ها ایجاد شده عجله می کنند در صورتی که باید پوست اطراف چشم مجدداً ترمیم و بازسازی شود و به زمان کافی نیاز دارد. کبودی و تورمی که در اطراف چشم حاصل می شود به مرور زمان و در طی چند هفته برطرف می شود.

با انجام جراحی پلک می توانید  شاهد نتایج چشمگیری بر زیبایی و بینایی خود باشید. اما برای دست یافتن به نتایج عالی و ماندگار باید مهارت و تخصص پزشک شما در سطح بالایی باشد و مراقبت های توصیه شده به خوبی انجام شود. شما می توانید برای بهبودی سریع و رفع مشکلات خود در دوران بهبودی با مشاوران و کارشناسان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان گفت و گو کنید.  در صورت نیاز دستور العمل‌ های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

یکی از سوالات رایجی که در ذهن همه زیبا جویان وجود دارد این است که اگر این جراحی ماندگاری دائمی دارد چه مواردی باعث می شود که ماندگاری این عمل دائمی نباشد و مجدداً این جراحی را باید انجام داد ؟؟  در پاسخ این سوال باید به موارد زیر اشاره کرد.

زمانی که متقاضیان اقدامات قبل و بعد از عمل جراحی را جدی نگیرند مسلماً با مشکلات و عوارض زیادی مواجه خواهند شد . پس با رعایت این نکات می توانید سرعت بهبودی را افزایش دهید و از شر عوارض احتمالی و ناخوشایند پس از جراحی در امان بمانید.

در برخی مواقع با مراجعه به مکان های غیر تخصصی و نا معتبر و انتخاب پزشکان کم تجربه که مهارت کافی در انجام جراحی ندارند متقاضیان می توانند به نتایج مورد نظر خود دست یابند و با عوارض نا خوشایندی مواجه شوند که پس از انجام این جراحی مجبورند  مجددا دست به جراحی مجدد بزنند.

برخی افراد به دلیل عوامل ژنتیکی پس از چند سال باید مجدداً افتادگی پلک های خود را درمان کنند . این افراد باید پس از جراحی دقت بیشتری در اعمال مراقبت‌ ها داشته باشند.

زمانی که متقاضیان به سن میانسالی نزدیک‌ تر می‌ شوند مطمئناً سلول های پوستی آن ها به حالت اولیه باز نمی گردند و پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده است. در این شرایط همچنان عمل جراحی پلک انجام می شود و باید در سنین کهنسالی نیز این جراحی انجام شود.

دوره نقاهت بعد از عمل بلفاروپلاستی چقدر است ؟

عمل زیبایی و درمانی جراحی پلک  همانند جراحی های دیگری که در بخش‌ های مختلف بدن انجام می شود سخت و دشوار نخواهد بود و شما معمولاً پس از یک هفته می توانید فعالیت های سبک و روزانه خود را آغاز کنید و حتی به محل کار خود باز گردید. اما فعالیت های شدید بدنی پس از یک ماه قابل انجام است . پس از جراحی بهتر است که سریع راه بروید و پیاده‌ روی کنید. اما از انجام فعالیت های ورزشی  شدید بدنی خودداری کنید تا سرعت بهبودی را افزایش دهید.

برخی از فعالیت های ورزشی مانند جا به جایی اشیا سنگین و خیره شدن به صفحه موبایل و رایانه فشار زیادی به چشم‌های شما وارد می کند و سرعت بهبودی کاهش می یابد. پس بهتر است از انجام این فعالیت ها خودداری کنید تا دوره نقاهت سپری شود. در این دوره مراقبت های توصیه شده را به خوبی جدی بگیرید در دوره بهبودی اگر با علائم زیر مواجه شدید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

  • اگر کبودی و تورم پیدا کردید و شدت آن به مرور افزایش یافت.
  • اگر با مصرف دارو های مسکن درد شما آرام نشد.
  • مشاهده عوارضی از قبیل استفراغ ، حالت تهوع ، تب و لرز و یا سر درد
  • اگر تب شما بالای ۳۸ درجه افزایش یافت باید در جهت پایین آوردن دمای بدن سریعاً اقدام کنید.
  • اگر در ناحیه برش با خونریزی مواجه شدید و خونریزی شما قطع نشد حتماً سریعاً به کلینیک مراجعه کنید .
  • بی حسی ، اختلال در تنفس، عدم توانایی در حرکت اجزاء بدن یا واکنش های شدید
  • آلرژی‌ و واکنش های حساسیت زا

 باید پس از مشاهده این علائم حتماً به پزشک اطلاع دهید. شما با انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر و اعمال مراقبت ها قبل و بعد از جراحی می توانید بهترین نتایج ممکن را از عمل زیبایی جراحی پلک حاصل کنید. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع جراحی های زیبایی چشم از قبیل بلفاروپلاستی،  اپیکانتو پلاستی و کانتو پلاستی انجام می شود.

تعداد جلسات عمل بلفاروپلاستی چقدر است ؟

مطمئنا حضور در جلسات مشاوره به اندازه مهارت در تکنیک این جراحی اهمیت زیادی دارد و شما باید با شرکت در این جلسات با مراقبت های قبل و بعد از جراحی آشنا شوید تا بتوانید عوارض این عمل را کاهش دهید و مدت ماندگاری جراحی را افزایش دهید. متخصصین در جلسه مشاوره نمونه کار های خود را به شما نشان خواهند داد. حتی می توانید با مراجعه به سایت  کلینیک اطلاعات دقیقی در مورد مهارت و تخصص پزشک حاصل کنید و درک واقع  بینانه ای نسبت به نتایج داشته باشید.

  جراحی زیبایی ودرمانی  پلک در یک جلسه انجام می شود . این جراحی در حدود یک تا دو ساعت طول می کشد البته مدت زمان جراحی به اهداف این عمل و میزان مشکلات پوست اطراف چشم بستگی دارد . اگر جراحی بر هر دو پلک انجام شود مطمئنا مدت زمان عمل بیشتر خواهد بود.  برای بستن برش های ایجاد شده از بخیه  های غیر جذبی استفاده می شود و شما پس از یک هفته باید برای برداشتن بخیه ها مجددا به کلینیک مراجعه کنید. در این شرایط نتایج عمل را مورد بررسی قرار می‌ دهند و در صورت نیاز به دارو های مناسب را تجویز خواهند کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%84%d9%81%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D9%88-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%84%D9%81%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%A8/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%a8%d9%84%d9%81%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b9%d9%84%db%8c/

نتیجه گیری:

چشم ها یکی از اعضای ضروری و بسیار حساس بدن است که همه افراد می توانند احساسات خود را با چشمان خود بدون کلام به دیگران منتقل کنند پس در نتیجه با چشمانی خسته و پف کرده مطمئناً شما فردی افسرده و کسل به نظر می رسید و همه امور زندگی شما را تحت شعاع قرار می دهد .‌همچنین روز به روز مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک ها،  پف چشم ، سوزش و  سنگین پلک ها دید شما نیز دچار مشکل خواهد شد و به مرور زمان چشم های تان ضعیف تر می شود.

پس اگر شما به دنبال راهی مناسب برای سلامتی و بازگرداندن زیبایی چشمان خود هستید ما عمل جراحی بلفاروپلاستی را به شما پیشنهاد می کنیم.  البته برای به دست آوردن نتایج ماندگار و همیشگی و همچنین پیشگیری از عوارض جبران نا پذیر باید به کلینیک های معتبر تخصصی مراجعه کنید و همه مراقبت های توصیه شده و بعد از جراحی را با دقت بالا انجام دهید. با عمل جراحی پلک می توانید چهره ای جذاب و چشمانی هوشیار را تجربه کنید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو و عمل های زیبایی چشم به صورت جراحی و غیر جراحی انجام می‌شود و شما عزیزان می توانید با خیال آسوده از نتایج بی نظیر آن لذت ببرید . اگر شما در مورد این عمل جراحی سوالی در نظر دارید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/iwo3

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

10 ساعت پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

4 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

1 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش