زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

عوارض لیزر مو های زائد تناسلی مردان

عوارض لیزر مو های زائد تناسلی مردان
لیزر موهای زائد بدن یکی از پرطرفدار ترین روش ها برای از بین بردن موها بدون استفاده از تیغ و وسایل موبر می باشد که برای موهای زائد تناسلی مردان نیز می توان از این روش استفاده کرد که علاوه بر مزیت هایی که دارد می تواند عوارض لیزر مو های زائد ناحیه تناسلی مردان نیز به نوبه خود وجود داشته باشد.

عوارض لیزر مو های زائد تناسلی مردان

لیزر مو های زائد چگونه انجام میگیرد:

استفاده از لیزر مو های زائد ناحیه تناسلی مردان معمولاً یک روش ایمن می باشد. زیرا ناحیه تناسلی معمولی معمولاً تیره تر از بقیه بدن است. و باعث می‌شود که این ناحیه بیشتر در مراجع سوختگیهای لیزر باشد و این می‌تواند از عوارض لیزر موهای زائد تناسلی مردان باشد.

عوارض لیزر موهای زائد تناسلی مردان چه چیزهایی میباشد:

از عوارض لیزر مو های زائد ناحیه تناسلی مردان می توان این نکته را مد نظر قرار داد که هزینه انجام این نواحی برای لیزر گرانتر است و نکته دیگر این است که برای هر نوبت لیزر باید هزینه های دیگری نیز پرداخت کنید ممکن است جلسات متعددی برای دستیابی به نتایج متعدد نیاز داشته باشید و همچنین با توجه به حساس بودن این آیه ها از بدن ممکن است کمی پوست شما حساس و نازک تر شود و یا قرمزی و تورم ایجاد کند که باید مراقبت های لازم جهت رفع این عوارض را حتما مد نظر قرار دهید

مزیت های استفاده از لیزر موهای زائد تناسلی:

با استفاده از لیزر مو های ناحیه تناسلی مردان علاوه بر عوارض لیزر مو های زائد ناحیه تناسلی مردان می تواند دارای مزیت هایی باشد که می توان باعث رفع موهای زائد به طور کامل از این نواحی می شود و همچنین باعث می‌شود تا به عنوان یک روش دائمی برای رفع میتوان از لیزر استفاده کرد که باعث نازک تر شدن و کمتر شدن موها و حتی از بین رفتن آنها در جلسات بعدی شوید.

مراقبت های قبل از انجام لیز؛

قبل از انجام لیزر حتماً یک پزشک متخصص را برای انجام این روش در نظر بگیرید تا از عوارض لیزر مو های زائد ناحیه تناسلی مردان برای شما توضیحاتی را ذکر کنند و همچنین از مزیت های استفاده از این روش را می توانید از پزشک متخصص جویا شوید و سعی کن قبل از انجام این روش حتماً از چند هفته قبل از انجام لیزر موهای نواحی تناسلی خود را با تیغ می توانید از بین ببرید تا به ریشه موها آسیبی نزنید زیرا در هنگام استفاده از لیزر باید ریشه موها وجود داشته باشد و از اپیلاسیون و یا موم برای رفع موهای زائد استفاده نکنید.

مراقبت های بعد از انجام لیزر موهای زائده تناسلی مردان:

به دنبال عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان باید مراقبت های بعد از آن را رعایت کنید تا از مزیت های استفاده از این روش برخوردار شوید که از جامعه از مراقبت هایی که بعد از انجام لیزر باید به آنها توجه کنید می‌تواند قرار نگرفتن در معرض اشعه های زیان آور نور خورشید و همچنین استفاده از مواد آرایشی که حاوی الکل می باشد نیز باید با احتیاط مصرف شود و حتی برای چند مدت از این لوازم استفاده نکنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش لیزر بستگی دارد به تعداد جلساتی که پزشک معالج برای رفع موهای زائد برای شما در نظر گرفته است.

نتیجه:

عوارض لیزر مو های زائد ناحیه تناسلی مردان می تواند از جمله سوختگی های خفیف در ناحیه تناسلی مردان باشد که این ها از عوارض خیلی نادر برای انجام لیزر می باشد که اگر تحت درمان یک پزشک معالج و با تجربه این روش را انجام بدهید هیچ عوارضی برای شما به دنبال نخواهد داشت شما می توانید برای انجام لیزر مو های زائد ناحیه تناسلی خود این درمانها را تحت درمان جناب دکتر علیزاده در کلینیک بین المللی آراد و پرسنل ایشان انجام دهید و از خدمات فوق العاده این کلینیک بر پوست خود بهره مند شوید.
شما میتوانید جهت رزرو نوبت به همچنین مشاوره شدن قبل از انجام لیزر با مشاوران این کلینیک با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/azn7
برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/en0j
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.