زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

عوارض لیزر مو زائد ناحیه تناسلی مردان

عوارض لیزر مو زائد ناحیه تناسلی مردان
لیزر موهای زائد یک روش بسیار مناسب و راحت و مطمئن برای رفع موهای زائد می‌باشد. که می‌تواند دارای عوارض لیزر و منفعت های نیز باشد.

چه عواملی باعث میشود تا از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده کنید:

موهای زائد هم برای خانم ها و هم آقایان می تواند ناراحت کننده باشد. و برای اینکه از شر آنها خلاص شوید باید بهداشت فردی را رعایت کنید. بعضی از افراد با استفاده از لیزر به طور دائم باعث رفع موهای زائد میشود که در کنار عوارض لیزر می توان از منفعت های این روش نیز نام برد.

چه درمان هایی میتوان برای رفع موهای زائد استفاده کرد:

برای رفع موهای زائد میتوان از روشهایی نظیره لیزردرمانی استفاده کرد که با استفاده از این روش می‌توانید باعث نابودی موهای زائد طی چند جلسه شوید که علاوه بر عوارض لیزر که ممکن است در انجام لیزر برای افراد وجود داشته باشد انجام لیزر برای رفع موهای زائد می‌توانند از مزیت های فراوانی برخوردار باشد.

چه کسانی نمی توانند از روش نیزه برای رفع موهای زائد استفاده کنند:

استفاده از لیزر برای خانمهای باردار و شیرده ممکن است عوارض لیزر را به همراه داشته باشد همچنین افرادی که در دوران قاعدگی هستند سعی کنند به دلیل تغییرات هورمونی در هنگامه پریودی انجام جلسه لیزر به زمانی دیگر موکول کنند.

مزایای و عوارض لیزر:

از مضرات لیزر موهای زائد و عوارض لیزر میتوان به طولانی بودن زمان درمان برای نتایج بهتر از این فرآیند اشاره کرد یکی از عوارض لیزر که بسیار نادر می باشد سوختن پوست می باشد که اگر دستگاه که با آن لیزر انجام می شود تنظیمات درستی نداشته باشد ممکن است باعث ایجاد سوختگی بر روی پوست شود ولی از مزایای لیزر می توان گفت که باعث رفع مشکلات پوستی و همچنین رفع موهای زائد بر روی پوست می توان با استفاده از این روش شد.

مراقبت های قبل از انجام لیزر:

قبل از انجام لیزر حتماً با یک پزشک متخصص در مورد لیزر موهای زائد و عوارض لیزر و منفعت های آن مشورت نمایید و سعی کنید برای انجام لیزر حداقل از ۴ هفته قبل از درمان از اپیلاسیون و کندن موهای خود خودداری کنید و همچنین در معرض سه نور خورشید قرار نگیرید.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد:

بعد از تصمیم به انجام لیزر و تمام شواهد و عوارض لیزر و مزیت های لیزر می توانید از این روش استفاده کنید که بعد از انجام این روش سعی کنید از کمپرس یخ بر روی نواحی درمان استفاده کنید همچنین از کرم ضد افتاب به صورت روزانه باید استفاده شود و در حرارت و آب گرم قرار نگیرید و سعی کنید این مواد آرایشی معدنی بر روی پوست خود و از محصولات پوستی تهاجمی استفاده نکنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام لیزر با توجه به عوارض لیزر و مزیت های لیزر که می خواهید برای رفع موهای زائد استفاده کنید بستگی دارد به تعداد جلساتی که پزشک معالج برای رفع موهای زائد شما در نظر می گیرد.

نتیجه:

عوارض لیزر با توجه به مزیت های آن خیلی کمتر و نادرتر می باشد و می توان از روش لیزر به عنوان یک روش برای رفع موهای زائد استفاده کرد با کمترین عوارض لیزر
شما اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید می توانید تمام این خدمات را در کلینیک بین المللی و آراد تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید.
شماره های زیر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا بتوانید به راحتی با کلینیک بین المللی آرا جهت رزرو نوبت و مشاوره شدن تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/sdcu
برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/zxoz
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.