عوارض جراحی پلک

چشم ها یکی از ارکان مهم و حساس صورت است که در نگاه اول مورد توجه همه افراد می باشد. به همین دلیل اغلب افراد دوست دارند که از این جزء مهم زیبایی خود را به بهترین نحو محافظت کنند .

چشم ها به دلیل حساس بودن بیشتر تحت تاثیر عوامل محیطی و افزایش سن قرار می گیرند و سریعاً دچار آسیب می شوند .‌جراحی پلک یکی از روش های زیبایی است که با هدف برداشتن پوست افتاده و شل شدن بالای چشم و از بین بردن ناهنجاری های پلک انجام می شود تا چشم ها مجدداً ظاهری جوان و شاداب داشته باشند.

پس از جراحی می‌توانید نتایج بی نظیری حاصل کنید اما مشاهده این نتایج بلافاصله قابل مشاهده نیست و باید مقداری صبور باشید. اکثر کسانی که تصمیم دارند از نتایج بی نظیر این عمل بهره‌مند شوند باید نسبت به دوره نقاهت عوارض و مراقبت هایی که باید انجام دهند آگاه باشند تا دوره بهبودی را به بهترین نحو سپری کنند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

جراحی پلک چیست؟

جراحی پلک یکی از عمل های زیبایی چشم است که البته جنبه درمانی نیز دارد . جراحی پلک زمانی انجام می شود که  مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک،  متورم شدن پلک بالا و پایین پلک یا چسبندگی پوست پلک ها ایجاد شود.  بنابراین متخصصان تصمیم می گیرند با برطرف کردن این مشکلات فرم ظاهری پلک ها را بهبود بخشند. این عمل باعث جوانی و زیبایی چهره می شود .

گاهی مواقع افتادگی پلک و وجود پف چشم در افراد به دلیل پیری و بالا رفتن سن می باشد که به مرور زمان شدت آن افزایش می یابد. اما اگر افراد سن بالایی نداشته باشند و این عمل برای زیبایی چشم ها انجام شود پزشک توصیه های لازم را برای شما ارائه خواهد داد. این جراحی ممکن است بر روی یک  و یا هر دو پلک به صورت همزمان انجام شود.

شما باید برای انجام جراحی پلک به کلینیک های معتبر و پزشکان ماهر مراجعه کنید تا بتوانید با خیال آسوده این عمل جراحی را پیش ببرید.  وقتی افزایش سن تغییراتی که در ساختار پلک ها ایجاد می کند ظاهر فرد افسرده و سالخورده به نظر می رسد و با این جراحی چهره حالتی هوشیار و شاداب  پیدا کرده‌  و میدان دید را افزایش می دهد.‌

حضور چین و چروک های ظریف در اطراف چشم،   شل شدگی پوست پلک ، جمع شدن چربی ها در زیر پلک،  ضعیف شدن عضلات پلک،  افتادگی ابرو ها و  مشکلات دیگر چهره را  پیر و خسته نشان می دهد و حتی با شدت یافتن آن ها میدان دید کاهش می‌ یابد و چشم ها دچار آسیب خواهد شد.

مراحل جراحی پلک

این جراحی بر پلک پایین و یا بالا و یا به طور همزمان انجام می‌ شود.  اما مهمترین مرحله قبل از اقدام به جراحی انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر است.  زیرا این جراحی نیاز به مهارت و تخصص بالا دارد و در صورت عدم آگاهی ممکن است عوارض خطرناکی برای شما به همراه داشته باشد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع عمل های زیبایی چشم توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود.

جراحی زیبایی پلک فوقانی

وقتی جراحی برای پلک بالا انجام شود پوست اضافه افتاده شده بر روی پلک و کیسه های چربی که پف چشم را ایجاد می کنند برای بهبود وضعیت چشم ها و پلک ها برداشته می شود.  در این جراحی موقعیت پلک بالا و شکل آن بهبود می‌ یابد و در صورتی که پوست شل  شده بالای چشم میدان دید را مسدود کرده باشد این مشکل برطرف خواهد شد و در نهایت چشم ها ظاهری جوان و هوشیار پیدا خواهد کرد.  در طی این جراحی برش ظریفی همسو با چین طبیعی پلک بالا زده می‌شود و با استخراج کیسه های چربی و برداشتن پوست اضافه برش ها با بخیه بسته خواهند شد.

جراحی زیبایی پلک پایین

اصلی ترین جراحی زیبایی پلک پایین با هدف حذف چربی های جمع شده در زیر پلک می باشد . همچنین به همراه ان پوست اضافه نیز برداشته خواهد شد. با انجام این عمل چهره ظاهری جوان تر پیدا خواهد کرد. برش ها در این نوع جراحی در زیر خط مژه و یا داخل پلک زده می شود. اگر بخیه ها در زیر پلک باشد از بخیه های غیر جذبی و در داخل چشم به صورت جذبی استفاده می شود.

به دلیل سر پایی بودن جراحی متقاضیان می‌ توانند پس از یک ساعت استراحت و معاینه پزشک به منزل باز گردند و دوره نقاهت را سپری کند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – جراحی پلک

مزایای جراحی پلک

  • جراحی به صورت سرپایی بدون بیهوشی عمومی انجام می‌شود.
  • دوره نقاهت کوتاه مدتی دارد.
  • با انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر عوارض بسیار خفیف و ناچیز خواهد بود.
  • میدان دید افزایش می‌ یابد و عضلات پلک تقویت می شود .
  • مدت زمان انجام عمل کوتاه مدت است و نتایج آن ماندگاری طولانی مدتی خواهد داشت و تا سالیان طولانی نیاز به ترمیم ندارد.
  • این جراحی در طی یک جلسه انجام می شود.
  • هزینه عمل جراحی نسبت به نتایج و مزایای بی نظیر آن ناچیز است.

کاربرد های جراحی پلک

  • درشت تر شدن چشم ها
  • افزایش میدان دید
  • افزایش اعتماد به نفس
  • درمان افتادگی پلک
  • درمان پف بالا و پایین چشم
  • شادابی و هوشیاری چهره
  • برطرف کردن سنگینی و حالت خستگی چشم ها
  • جلوگیری از بیماری‌ های چشمی و تقویت عضلات چشم
  • برطرف کردن علائم پیری
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – جراحی پلک

بهترین کاندیدای جراحی پلک چه کسانی هستند؟

جراحی زیبایی پلک برای بهبود و ترمیم شکل ظاهری پلک ها انجام می شود و عارضه هایی از قبیل افتادگی پلک های بالا و پایین چشم، چین و چروک و خطوط اطراف پلک را ازبین می برد.  کسانی که دوست دارند چشمانی سالم و زیبا داشته باشند می توانند به انجام این عمل زیبایی و جراحی بپردازند . البته جنبه درمانی این عمل برای افراد سالخورده و کسانی که به طور ژنتیکی با این مشکلات مواجه هستند انجام می شود،  زیرا افتادگی پلک میدان دید را کاهش داده و این افراد برای مشاهده مسیر های طولانی دچار  مشکل خواهند شد. بنابراین به عضلات  گردن و پیشانی آن‌ ها فشار زیادی وارد می شود.

جنبه ی زیبایی جراحی فرم چشم ها را تغییر داده و چشم ها درشت تر خواهند شد. بنابراین برای کسانی که چشمانی با مدل آسیایی، ریز و کوچک دارند مناسب است.

معمولا خانم های جوانی که به ظاهر و زیبایی خود اهمیت زیادی می‌ دهند بیشتر متقاضی این جراحی می باشند. متخصصانی که این عمل جراحی را انجام می‌ دهند باید مهارت بالا در این زمینه داشته باشند پس شما باید با جستجو در سایت های مختلف و مشاهده نمونه کار های پزشک تصمیمی درست و عاقلانه بگیرید تا از عوارض خطرناک جراحی  در امان باشید.

عوارض جراحی پلک چیست؟

  • تورم و کبودی در پیرامون چشم

پس از انجام عمل جراحی تا چند روز چشم های شما به قدری ورم می کند که نمی توانید چشمان خود را به راحتی باز و بسته کنید . متخصصان برای کاهش ورم کمپرس سرد را پیشنهاد می کنند. در سه روز اول پس از جراحی کمپرس سرد را بر روی پلک ها قرار دهید.  این عمل را باید چندین بار در طول روز تکرار کنید تا التهاب در این ناحیه کاهش یابد.  علت ایجاد تورم پس از جراحی جمع شدن مایعات چشمی در زیر پلک ها است.  تورم ایجاد شده پس از مدت کوتاهی رفع می شود. در صورتی که مدت زمان این عارضه بیشتر از دو هفته شد با پزشک خود در تماس باشید. عوارض دیگری که پس از جراحی حاصل می شود کبودی اطراف چشم است . این کبودی تا گونه ها و پیشانی ادامه خواهد داشت . به دلیل وجود کبودی ها شما نمی توانید نتایج قطعی جراحی را مشاهده کنید و پس از کاهش ،  کم کم علائم جراحی نمایان خواهد شد. کبودی پس از جراحی تقریباً ده روز طول می کشد.

  • درد پس از جراحی

به دلیل تغییراتی که در حین عمل در پلک ایجاد می‌ شود پوست اطراف چشم تحریک خواهد شد و همراه با این تغییرات در دوره بهبودی مقداری درد را تجربه می کنید.  میزان درد برای همه متقاضیان متفاوت است جزء عوارض رایج پس از جراحی می باشد.  متخصصان برای کنترل در مسکن های مناسب تجویز می کند تا در زمان اعلام شده مصرف شود. اگر درد شدید داشتید از مصرف مسکن های که پزشک تجویز نکرده خودداری کنید و در مورد این موضوع با پزشک گفتگو داشته باشید.

  • خشکی چشم و سوزش

پس از جراحی عوارضی مانند سوزش، خشکی چشم و قرمزی کاملاً طبیعی هستند و متخصصان برای رفع عوارض دارو های مخصوصی تجویز می کنند. در دوره بهبودی سعی کنید از دست زدن به پلک ها بپرهیزید،  زیرا سبب التهاب پوست و روند بهبودی را کاهش می دهد. متخصصان برای رفع خشکی چشم اشک های مصنوعی تجویز می کنند.

سخت شدن پلک ها و اشک ریزی همانطور که گفته شد به دلیل تغییراتی که در پلک ها ایجاد می شود باز و بسته کردن پلک ها دشوار است و در تا چند روز حس ناخوشایندی خواهد داشت. این عارضه پس از کاهش کبودی، تورم و التیام یافتن زخم ها رفع می شود. اشک ریزی عارضه دیگری است که پس از جراحی مشاهده می شود معمولاً وقتی پلک پایینی دچار تغییر شود میزان آن بیشتر است زیرا حفره های چشمی دچار فشار خواهند شد این عارضه زودگذر و موقتی است در صورت طولانی شدن اشک ریزی، پزشکان را در جریان قرار دهید.

  • حساس شدن به نور و تاری دید

کسانی که  دوره بهبودی را سپری می‌کنند با  تاری دید مواجه می‌شوند که این عارضه کاملا موقتی است و پس از چند روز برطرف خواهد شد. در طی دوره بهبودی به هیچ وجه به چشمان خود فشار وارد نکنید و از نگاه کردن به موبایل، تلویزیون، رایانه و… خودداری کنید .‌پس از جراحی برخی افراد البته به ندرت دچار دوبینی و یا نابینایی می شوند که تا چند ساعت پس از عمل ادامه دارد.

حساس شدن چشم ها پس از جراحی در روز های اول ایجاد می شود اگر در معرض نور خورشید قرار گیرید دچار ریزش اشک  می‌شوید .پس بهتر است  از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و یا در صورت خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید.

  • جای زخم اسکار ، خونریزی و عفونت

اگر پزشک برش ها را در ناحیه دقیقی انجام ندهد و یا مراقبت هایی که توسط پزشک ارائه می شود جدی نگیرید. ممکن است در ناحیه برش با زخم و اسکار دائمی مواجه شوید.

البته این عارضه فقط برای جراحی در پلک ها اتفاق نمی افتد و هر جراحی که به خوبی مراقبت نشود ممکن است دچار عفونت شود . در صورت مشاهده عفونت باید حتماً به پزشک مراجعه کنید.

کیست های سفید رنگ که بر روی پلک ها ایجاد می شود  پس از جراحی ممکن است در سطح پوست مشاهده شود.

حضور این کیست ها خطری برای شما ندارد و پس از مدت کوتاهی خود به خود از بین می رود. برای بهبودی سریعتر بهتر است به پزشک مراجعه کنید. پزشک با عملی ساده کیست ها را خارج می کند.

اگر پس از جراحی در ناحیه جراحی شاهد خونریزی بودید باید به پزشک اطلاع دهید پزشک ناحیه برش را مجدداً باز می کند تا علت آن را مشخص کند و راهی برای پیشگیری از آن ارائه دهد گاهی مواقع وجود لخته خون علت بروز خونریزی پس از جراحی خواهد شد

  • باز شدن محل برش

یکی از عوارض پس از جراحی باز شدن پوست پس از کشیدن بخیه ها می باشد . در این ناحیه پوست به خوبی جوش نخورده است و احتمال باز شدن آن وجود دارد.  برای زخم های کوچک و بزرگ در ناحیه برش از چسب های مخصوص و یا بخیه مجدد استفاده می شود تا مشکل را برطرف شود.

  • نامتقارن شدن و عدم بسته شدن کامل چشم ها

اگر در حین جراحی بافت پوست به اندازه مساوی برداشته نشود شاهد نامتقارن شدن پلک ها خواهید بود و یا در برخی مواقع بافت پوست بیشتر از حد معین برداشته می شود. بنابراین فرورفتگی یا شیار هایی در سطح پلک ایجاد می شود.

در جراحی پلک بالا اگر پوست زیادی برداشته شود چشم ها به راحتی بسته نمی شوند بنابراین با مشکلاتی از قبیل سوزش و خشکی چشم  مواجه خواهید شد.

اگر در پلک پایین مقدار زیادی از پوست برداشته شود شاهد اشک ریزی دائمی به دلیل فشار آمدن به حفره اشکی خواهید بود.

اگر این مشکل به طور شدید رخ دهد  در کنار تحت تاثیر قرار دادن زیبایی مشکلات چشمی دیگری نیز برای بیمار حاصل خواهد کرد.

  • خونریزی داخلی و آسیب کره چشم

پلک ها از کره چشم مواظبت می کنند و دو جزء بسیار نزدیک به هم هستند بنابراین ممکن است در حین جراحی به کره چشم آسیبی وارد شود.

در طی جراحی ممکن است قرنیه و یا دیگر بافت‌ های چشم دچار آسیب شوند.  پس این جراحی باید به صورت کاملا آگاهانه و مهارت بالا انجام شود.

البته ایجاد این عارضه بسیار نادر است. فضای داخلی چشم اگر دچار خونریزی شود باعث آسیب دیدگی اعصاب بینایی و در نهایت نابینایی خواهد شد.

  • برگشتن و افتادگی پلک

یکی از عوارضی که پس از جراحی  غیر استاندارد ایجاد می شود  برگشتن پلک می باشد.  این اتفاق با کشیدگی زیاد بافت پلک ایجاد می شود و به طرف بیرون و یا داخل کشیده می شود.

اگر جراحی در پلک فوقانی انجام شود و عضلات بالابرنده پلک آسیب ببیند  شاهد افتادگی‌پلک خواهید بود.  البته این عارضه را می‌ توانید در هنگامی که به عضله داخلی آسیبی وارد نشده باشد مشاهده کنید که به صورت موقتی و گذرا بر طرف خواهد شد.

  • تغییر رنگ پلک و پوست اطراف چشم

ممکن است پس از جراحی به دلایل متعددی پوست اطراف چشم تیره شود . متخصصان برای رفع این تیرگی پماد های مخصوص یا فرایند لیزر را پیشنهاد می‌ کند.

برای کاهش این عارضه بهتر است تا مدتی پس از جراحی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

  • نکروز چربی و یا بافت مردگی

در حین هر عمل جراحی بافت های غیر هدف تحریک و دستکاری می‌ شوند و بافت های ناحیه جراحی دچار بافت مردگی خواهند شد و حالت توده ای و سخت پیدا می کند.

اگر این ناحیه را لمس کنید احساس درد خواهید داشت. اما ایجاد این عارضه طولانی مدت  نیست و در مدت زمان کوتاهی برطرف خواهد شد. با مراقبت های ساده که توسط پزشک ارائه می‌ شود می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

  • مشکل باز و بسته کردن پلک ها

اگر در هنگام جراحی بافت های عضله‌ای دچار تغییر یا زخم شوند هنگام پلک زدن دچار مشکل خواهد شد. اگر میزان انقباضات پلک خفیف باشد این عارضه زودگذر است و با ماساژ دادن در مدت زمان کوتاهی رفع خواهد شد.

در برخی مواقع که نمی‌ توان به راحتی پلک ها  را حرکت داد متخصصان جراحی دیگری را انجام می دهند.

جراحی های اصلاحی که برای رفع مشکلات پلک بعد از جراحی ایجاد می شود کار دشواری است و باید توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام شود.

عوارضی که در همه جراحی ها ایجاد می‌شود و فقط مختص جراحی پلک مشاهده نمی شود حساسیت نسبت به دارو های بی حسی است  که در همه افراد میزان آن متفاوت است.

برای کاهش میزان عوارض بهتر است در جلسه مشاوره پزشک را در جریان بیماری های خود ، حساسیت‌ ها و دارو هایی که در گذشته مصرف کرده اید قرار دهید تا این جراحی را با کمترین عوارض تجربه کنید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان جراحی پلک توسط متخصصین مجرب و حرفه ای و در مکانی کاملاً مجهز به تجهیزات پیشرفته و استاندارد انجام می‌شود .‌تا شما با حداقل عوارض بتوانید بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.‌

تاکنون  در این کلینیک عوارض خطرناکی گزارش نشده  و همه  زیبا جویان عزیز از نتایج جراحی رضایت کامل حاصل کرده اند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – جراحی پلک

هزینه جراحی پلک در کلینیک زیبایی آراد اصفهان چقدر است؟

هزینه جراحی با هدف زیبایی و درمانی متفاوت می‌ باشد. اگر جراحی برای افراد مسن به دلیل افتادگی پلک و کاهش بینایی انجام شود بیمه هزینه آن را تقبل می‌ کند اما با هدف زیبایی همه هزینه ها بر عهده متقاضی می باشد.

اگر این جراحی با روش‌ های دیگر ترکیب شود باید هزینه بیشتری پرداخت کنید .

زیرا مدت جراحی افزایش می یابد و باید تغییرات بیشتری در ساختار پلک ها ایجاد شود.  هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بر اساس میزان تخصص و مهارت پزشک،  نوع جراحی،  مدت زمان انجام عمل،  تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده ، دارو هایی که در حین جراحی استفاده می شود و موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه خواهد شد.

برای آگاهی بیشتر از هزینه ها و در کلینیک زیبایی آراد اصفهان می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه کلینیک تماس داشته باشید. در این کلینیک تخصصی،  جراحی توسط متخصصین مجرب انجام می شود و شما عوارض خاصی پس از جراحی را تجربه نخواهید کرد.

مراقبت های قبل از جراحی پلک

  • با گفت و گو در جلسه مشاوره پزشک از انتظارات و اهداف شما مطلع می شود و بر اساس شرایط شما بهترین نوع جراحی را ارائه خواهد داد.
  • دو هفته قبل از جراحی باید مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی را کاهش دهید زیرا گردش خون را دچار مشکل خواهد کرد و در حین جراحی دچار خونریزی می شود .
  • از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید. مصرف این مواد روند بهبودی را کاهش می‌ دهد.
  • در جلسه مشاوره پزشک نمونه کار های عمل را به شما نشان می دهد و با ارائه توضیحاتی سعی می‌ کند شما درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج عمل داشته باشید.
  • ممکن است پس از جراحی دچار تاری دید شوید پس باید هنگام رفتن به کلینیک با انجام جراحی یک نفر را به همراه داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه از شما مراقبت کند.
  • از آرایش کردن چشم ها خودداری کنید.
  • از لنز چشمی استفاده نکنید.
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – جراحی پلک

مراقبت های پس از جراحی پلک

  • پس از مرخص شدن از کلینیک تا چند روز استراحت کافی داشته باشید.
  • در هنگام استراحت زیر سرتان را بلندتر از بدن قرار دهید تا به چشم ها فشار وارد نشود همچنین میزان تورم و کبودی کاهش یابد.
  • از نگاه کردن به صفحه مانیتور، تلویزیون،  صفحه موبایل و مطالعه کردن بپرهیزید.
  • تا چند روز حتی الامکان از منزل خارج نشوید و در صورت ضرورت استفاده از عینک و کلاه را فراموش نکنید.
  • ممکن است پس از جراحی دچار تیرگی رنگ پوست اطراف چشم شوید ، البته این عارضه در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.
  • بهتر است در این دوران در معرض نور خورشید قرار نگیرید .
  • از کمپرس سرد استفاده کنید تا تورم و کبودی را کاهش دهید. با استفاده از کمپرس گرم سه روز بعد از جراحی روند جریان خون رسانی افزایش می یابد تا عوارض در مدت زمان کوتاهی بر طرف شود.
  • تا سه هفته از خم شدن و انجام فعالیت های سنگین بپرهیزید .
  • در صورت طولانی شدن عوارض ذکر شده حتماً به پزشک مراجعه کنید .

اثرات و نتایج

برای کسب نتایج مطلوب و کاهش عوارض بهتر است قبل از جلسه درمانی در مورد مراحل درمان،  عوارض،  مراقبت ها و هزینه ها اطلاعات کافی کسب کنید تا بتوانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

شما بلافاصله پس از جراحی نمی توانید نتایج جراحی‌ پلک را مشاهده کنید زیرا تورم و کبودی در نواحی اطراف چشم تا مدتی با شما همراه خواهد بود .

پس از ده روز کبودی و تورم از بین می رود و شما شاهد تاثیرات جراحی بر چشمان خود خواهید بود. نتایج قطعی پس از سه تا شش ماه بعد قابل مشاهده می باشد.

اگر در طی دوران زندگی از پوست اطراف چشم به خوبی مراقبت کنید و در معرض نور خورشید قرار نگیرید همچنین تغذیه مناسب داشته باشید می توانید برای همیشه از نتایج عمل لذت ببرید.

در غیر این صورت پس از مدتی نیاز به جراحی اصلاحی خواهید داشت .

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – جراحی پلک

دوره نقاهت پس از جراحی پلک چقدر است ؟

پس از جراحی ۱ تا ۲ هفته استراحت برای شما توصیه می شود البته روند بهبودی در همه افراد متفاوت است و به شرایط جسمانی و اعمال مراقبت ها بستگی دارد.  بهتر است پس از جراحی یک هفته استراحت داشته باشید.

تورم یک هفته برطرف می شود اما کبودی تا دو هفته ادامه دار خواهد بود و تا پیشانی و سطح گونه ها گسترش می یابد‌ و روز به روز کاهش می یابد.

متخصصان برای درد پس از عمل مسکن های مناسب تجویز می کنند. برای رفع خشکی چشم اشک مصنوعی و پیشگیری از عفونت آنتی بیوتیک تجویز خواهد شد.  یکی از عواملی که روند بهبودی را سرعت می بخشد مصرف به موقع دارو ها می باشد.

اگر عوارض ذکر شده پس از دو هفته برطرف نشد حتماً به پزشک اطلاع دهید تا اقدامات لازم برای کسب بهبودی صورت گیرد .

تعداد جلسات جراحی پلک چقدر است؟

پس از انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر شما در جلسات مشاوره با پزشک گفت‌وگو خواهید کرد.  پزشک در طی جلسات نمونه کار های جراحی را به شما نشان می دهد و عکسبرداری از پلک ها برای بررسی نتایج پس از جراحی انجام می شود.

پس از بررسی آزمایش ها و معاینات چشمی جلسه جراحی مشخص می شود.  جراحی در یک جلسه ۱ تا ۲ ساعته انجام  می شود و پس از آن نیاز به بستری شدن ندارید و دوره نقاهت را در منزل سپری می کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%88%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c-canthoplasty-%d8%b9%d9%85%d9%84-%da%86%d8%b4%d9%85-%da%af%d8%b1%d8%a8%d9%87-%d8%a7%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%88-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a8%db%8c-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7-%d8%ac%d8%aa-%d9%be%d9%84%da%a9/

https://clinicarad.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%be%d9%84%da%a9-%db%8c%d8%a7-%d8%a8%d9%84%d9%81%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c_-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b5/

نتیجه گیری

با افزایش سن پلک‌ ها کشیده و عضله و ماهیچه های نگهدارنده پلک ها تضعیف می‌ شود. در نتیجه  کیسه های چربی اضافه در زیر پلک  بالا و پایین جمع می‌ شوند و با مشکل افتادگی پلک بالا و پف زیر چشم مواجه خواهید شد .

با شلی و افتادگی شدید پوست پیرامون چشم علاوه بر آن که چهره را پیر تر نشان می‌ دهد، میدان دید  را نیز کاهش می‌ دهد. جراحی پلک  با هدف محو کردن یا رفع این مشکلات، چهره  جوان تر و  چشم‌ ها هوشیار به نظر می رسند.

این جراحی باید توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام شود تا نتایجی عالی با حداقل عوارض حاصل کنید. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع عمل زیبایی به صورت جراحی و غیر جراحی با تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/r7ix

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش