عمل زیبایی درشت کردن چشم

امروزه درمان های زیبایی طرفداران زیادی دارند. که شما می توانید با انتخاب یکی از ایمن ترین روش ها و مشکلات صورت خود را برطرف کنید. یا در صورت خود تغییر ایجاد کنید یکی از این عمل ها عمل زیبایی درشت کردن چشم است.

علائم و دلایل انجام عمل زیبایی درشت کردن چشم:

بر اثر عواملی مانند افزایش سن و عوامل ژنتیکی چشم ها دچار مشکلاتی مانند افتادگی پلک میشوند که باعث ریز شدن چشم‌ها می‌شود و حالت طبیعی چشم را از دست می دهد شما می توانید با انجام عمل زیبایی درشت کردن‌چشم این مشکلات را برطرف کنید و چشمان شاداب و جوان داشته باشید.

انواع عمل زیبایی درشت کردن چشم:

یکی از بهترین و پرطرفدارترین عمل زیبایی درست کردن چشم روش بلفاروپلاستی است این روش یک نوع جراحی زیبایی چشم است که برای برطرف کردن پف چشم و افتادگی پلک ها مورد استفاده قرار می گیرد در این روش جراح با استفاده از تیغ جراحی یا لیزر برش هایی بر روی پلک و خطوط طبیعی ایجاد کرده و پوست اضافه و افتادگی پلک ها و مایعات تجمع یافته را از آن خارج کرده و پوست اضافه زیر چشم را برش می دهد و هیچ اثری از برش ها بر روی پوست باقی نمی ماند و ماندگاری بسیار طولانی دارد.

چه کسانی برای انجام عمل زیبای درشت کردن چشم به روش بلفاروپلاستی مناسب هستند:

عمل زیبایی درشت کردن چشم به روش بلفاروپلاستی برای افرادی که دوست دارند چشمانی درشت و بدون چروک و پف داشته باشند روش درمانی مناسبی است که ماندگاری دائمی دارد.

مزایا و کاربرد درمان بلفاروپلاستی:

از مزایای عمل زیبایی درشت کردن چشم به روش بلفاروپلاستی می توان به از بین بردن پف و چین و چروک و افتادگی پلک ها اشاره کرد که ماندگاری بسیار طولانی دارد و تا پایان عمر شما نیازی به ترمیم دوباره نخواهید داشت.

مراقبت های قبل از انجام درمان بلفاروپلاستی:

قبل از انجام عمل زیبایی درشت کردن چشم به روش بلفاروپلاستی پوست خود را تمیز کنیم و از لوازم آرایشی استفاده نکنید و از ۱۰ روز قبل مصرف مشروبات الکلی و دخانیات را کنار بگذارید چون باعث کم آبی و خشکی پوست میشود.

مراقبت های پس از انجام درمان بلفاروپلاستی:

پس از انجام عمل زیبایی و درشت کردن‌چشم به روش بلفاروپلاستی به توصیه های اجرا شده توسط پزشک به شما توجه کنید تا بتوانید از بروز عوارض جلوگیری کنید همچنین دوره نقاهت ۷ تا ۱۰ روزه خود را به طور کامل بگذرانید تا عوارضی برای شما به وجود نیاید.

هزینه:

هزینه انجام عمل زیبایی درشت کردن چشم به روش بلفاروپلاستی با توجه به مقدار افتادگی پلک و پف چشم ها و ساختمان پوستی بدن شما مشخص می شود که شما می توانید برای اطلاع از هزینه درمان به مراکز زیبایی مراجعه کنید.

نتیجه:

عمل های زیبایی امروزه طرفداران زیادی دارد که بیشتر این عمل‌ها بر روی چشم ها انجام می شود و شما می توانید با انجام عمل زیبایی درست کردن چشم به روش بلفاروپلاستی مشکلات چشم خود را برای همیشه برطرف کنید.
برای انجام عمل زیبایی درست کردن چشم به روش بلفاروپلاستی می توانید به کلینیک زیبایی بین المللی آراد مراجعه کنید این کلینیک یکی از معتبرترین و پیشرفته ترین کلینیک های زیبایی است که می توانید درمان ها را تحت نظر پزشک متخصص جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از تخفیفات روزانه و امکان مشاوره رایگان کلینیک نیز بهره مند شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/e77b

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

5 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش