عمل زیبایی بینی مردانه

عمل زیبایی بینی مردانه امروزه در بین بسیاری از مردم رواج یافته است.هرپسر و مردی دلایل خود رابرای جراحی زیبایی بینی داد.درصورتی که پسری در نوجوانی قصد انجام عمل جراحی را داشته باشد،پزشک باید تشخیص دهد که ایا بینی او رشد کرده است یا نه.
بینی مردان معمولا پهن تر از زنان است.همچنین دارای پل بلند تری نسبت به زنان هستند.معمولا استخوان و غضروفی که بینی مردان را تشکیل میدهد،ضخیم تر است.

عمل زیبایی بینی مردانه

علائم و دلایل عمل زیبایی بینی مردانه

جراحی زیبایی بینی برای مردان نیاز به دلیل خاصی ندارد.بعضی از افراد از فرم بینی خود راضی نیستند.این افراد میتوانند با استفاده از عملهای جراحی به فرم بینی ایده ال خود برسند.

انوع روش های درمانی برای عمل زیبایی بینی مردانه

روش های درمانی که باعث زیباتر شدن بینی مردان میشود،شامل عمل جراحی است.البته روش های دیگری نیز وجود دارند که موقتی است و شامل روش های غیرتهاجمی مثل لیفت با نخ و فیلر است.

عمل زیبایی بینی‌مردانه با جراحی

دراین روش که دائمی است با بیهوشی کامل انجام میگیرد و دوره ی نقاهت طولانی را دارد وعمل کردن توصیه های قبل و بعد از ان اهمیت زیادی را دارد.

چه افرادی برای جراحی بینی  مناسب اند؟

افرادی که سن انها بالای 18 سال است.همچنین نوجوانانی که قصد عمل را دارند باید پزشک تشخیص دهد که ایا رشد بینی متوقف شده است یا نه.

انجام دادن عمل زیبایی بینی مردانه  با جراحی چه کاربرد و مزیتی را دارد ؟

کاربردو مزیت های ان میتوان به دائمی بودن و زیباتر شدن چهره را بیان کرد. بینی در زیبایی صورت و چهره نقش مهمی را دارد.با انجام دادن ان میتوان بر اعتماد به نفس فرد نیز افزود.

مراقبت های قبل ازانجام  عمل زیبایی‌بینی مردانه

قبل از انجام عمل بینی ابتداباید با پزشک خود مشورت کنید. ازمایشاتی که پزشک برای شما مینویسد را انجام دهید.سپس پزشک زمان عمل را تایین میکند.شب قبل از عمل و همچنین صبح عمل نیز نباید چیزی بخورید.

مراقبت های بعد از انجام عمل زیبایی بینی مردانه

بعد از انجام عمل بینی تورم وکبودی را در صورت خود مشاهده میکنید.برای از بین رفتن این کبودی و تورم از کمپرس اب یخ استفاده کنید.در یک هفته ی اول از غذاهای نرم استفاده کنید.طاق باز بخوابید. صورت خود را تا روز هفتم نباید بشورید.میتوانید با پد خیس صورتتان را تمیز کنید.درروز هفتم به پزشک مربوطه مراجعه میکنید و گچ بینی را پزشک باز میکند و بینی شمارا چسب میزند. بعد از چسب زدن بینی میتوانید کارهای روزمره خود راانجام دهید.

هزینه ی انجام عمل زیبایی بینی مردانه چقدر است؟

هزینه ی عمل بستگی به جراح و و همچنین بینی فرد و کلینیک مربوطه دارد.در جلسه ی مشاوره درباره ی هزینه های عمل نیز به شما گفته میشود.

نتیجه

عمل زیبایی بینی مردانه در بین افراد زیادی باب شده است.برای انجام دادن این عمل باید در انتخاب پزشک دقت زیادی را داشته باشید.مراقبتهای بعد از عمل را باید به خوبی انجام دهید زیرا در نتیجه ی عمل شماتاثیر بسیاری را میگذارد.
کلینیک بین المللی اراد مراجعین بسیاری را در تهران و اصفهان و شهرهای مختلف ایران دارد.تمامی کارهای زیبایی این کلینیک تحت نظر دکتر علیزاده انجام میشود.علاوه بر این باید بگوییم که مشاوره در این کلینیک رایگان است.و نیازی به پرداخت هزینه نیست.همچنین این کلینک روزانه تخفیفات ویژه ای را در اختیار افراد قرار میدهد.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/3k1f

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/iyji

ashkan300

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش