عمل زیبایی بینی با لیزر

بینی یکی از اعضای صورت است که خوش فرم بودن و زیبایی آن ملاک سنجش زیبایی صورت است و اگر دچار مشکل شود فرد علاوه بر از دست دادن زیبایی صورت اعتماد به نفسش نیز کاهش می یابد پس باید به دنبال روشی مناسب برای درمان باشید عمل زیبایی بینی با لیزر یک روش ایمن برای دستیابی به زیبایی بینی است.

علائم و دلایل معمول عمل زیبایی بینی با لیزر:

امروزه افراد دنبال زیبایی و زیباتر شدن چهره خود هستند به همین دلیل همیشه به دنبال روشهایی برای جوان سازی میگردن یکی از این روش های زیبایی انجام عمل زیبایی بینی با لیزر است که بینی یکی از عناصر مهم زیبایی صورت است که خشک و بودن آن نقش بسزایی در ظاهر فرد دارد و شما می توانید با انجام این درمان به فرم دلخواه خود برسید.

انواع درمان برای رفع نواقص بینی:

درمان های زیادی برای رفع نواقص بینی وجود دارند از جمله:
°درمان زیبایی بینی با لیزر
°تزریق فیلر دائمی
°تزریق فیلر نیمه دائمی
°پلاسما جت
°تزریق ژل
°تزریق چربی
درمان زیبایی بینی بالیزر روش برای افرادی که بینی گوشتی و پوست ضخیمی دارند و کسانی که انحراف بینی کمی دارند می توانند از این روش استفاده کنند.

چه کسانی کاندید بهتری برای انجام عمل زیبایی بینی با لیزر هستند:

افرادی که دچار انحراف بینی هستند و افرادی که بینی گوشتی و پوست ضخیمی دارند گزینه‌های مناسبی برای انجام عمل زیبایی بینی بالیزر هستند که می‌توانند نتیجه فوق‌العاده‌ای از این درمان بگیرند.

عمل زیبایی بینی با لیزر چه کاربردی دارد:

روش درمانی عمل زیبایی بینی بالیزر روشی است که با آن می توانید به فرم و ظاهر بینی دلخواه خود برسید که بدون نیاز به عمل جراحی سنگین و بدون درد و خونریزی بوده و نیازی به گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت ندارد و هزینه مناسبی نسبت به عمل جراحی بینی دارد.

مراقبت های قبل از انجام عمل زیبایی بینی با لیزر:

از خوردن مشروبات الکلی بپرهیزید چون باعث کم آبی بدن میشود، از خوردن نمک زیاد پرهیز کنید چون باعث افزایش تورم در بدن می شود همچنین از مصرف قرص‌های منعقد کننده خون مانند آسپیرین و ایبوپروفن دوری کنید تا بتوانید عمل زیبایی بینی بالیزر را به بهترین شکل انجام دهید.

مراقبت های پس از انجام عمل زیبایی بینی با لیزر:

داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده طبق دستور مصرف کنید، از مصرف خودسرانه دارو پرهیز کنید، از نرم کننده های پوست و آبرسان استفاده کنید و آب فراوان بنوشید تا بدن دچار کم آبی نشود با رعایت این نکات و نکات ارائه شده توسط پزشک می توانید بهترین نتیجه را از عمل زیبایی بینی با لیزر به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام عمل زیبایی بینی بالیزر با توجه به مشخصات فردی تعیین می‌شود مانند فرم بینی شما، مدت زمان لازم برای رسیدن به فرم دلخواه بینی ، حق الزحمه پزشک و خدمات کلینیک و شما می توانید با مراجعه به مراکز زیبایی معتبر از هزینه این درمان زیبایی اطلاعات کافی را به دست آورید.

نتیجه:

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی از فرم بینی خود راضی نیستند و از آنجا که بین یکی از عناصر مهم زیبایی همیشه به دنبال راه حلی برای رفع مشکلات بینی هستند یکی از این روش ها انجام عمل زیبایی بینی با لیزر است که نیازی به انجام جراحی های سنگین و گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت ندارد و شما می توانید با این روش ایمن به فرم دلخواه بینی خود برسید.
شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی آراد از عمل زیبایی بینی با لیزر اطلاعات کافی را بدست آورید و از مشاوره رایگان کلینیک استفاده کنید همچنین می توانید این درمان را تحت نظر پزشک متخصص کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از تخفیفات روزانه کلینیک مطلع شوید و این درمان را با هزینه مناسب تری انجام دهید،این کلینیک از پیشرفته ترین تجهیزات برخوردار است که می توانید با خیالی آسوده زیبایی صورت خود را چند برابر کنید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/nkbc

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

5 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش