جراحی بینی

علت پف چشم بعد از عمل بینی چیست

علت پف چشم بعد از عمل بینی چیست

علت پف چشم بعد از عمل بینی : جراحی بینی یک عمل زیبایی تهاجمی است .که دارای دوره نقاهت حساس و عوارض جانبی نیز میباشد .بنابراین کاندیدهای این عمل زیبایی باید قبل از اقدام ازعوارض ان مطلع گردند. از جمله شایع‌ترین  این عوارض میتوان به ورم و پف چشم  و کبودی بعد از عمل بینی  اشاره کرد.

مقدار تورم و کبودی پس از جراحی بینی به چندین عامل بستگی دارد، ازجمله  این عوامل این که از کدام تکنیک جهت عمل بینی استفاده شده .و بافت نرم غضروف بینی چقدر تحت تأثیر قرارگرفته است ، و آیا به شکستن استخوان نیاز بوده و یا ازتکنیک‌های جراحی بسته یا باز برای جراحی بینی استفاده شده.

ورم بینی  و پف چشم بعد از عمل بینی تقریباً از پایان عمل شروع می‌شود. آسیب وارده به بافت‌ها باعث بروز تورم اولیه می‌شود. تورم ثانویه نیز ناشی از تجمع مایع بوده و می‌توانند چندین ماه دوام داشته باشد. بخش اعظم تورمی که بعد از دوره بهبودی اولیه باقی می‌ماند ناشی از تجمع مایع و تورم پوست است.چندین راه برای کاهش این تورم توصیه میشود که اولین راه ، بالا قرار دادن سرمیباشد .با این کار  گردش خون به ناحیه صورت بهبود می‌یابد  و  تا حد زیادی ورم کنار بینی و دور چشم‌ها را کاهش می یابد.

هنگامی که دراز می‌کشید می‌توانید با گذاشتن بالش زیر سرتان، آن را در سطحی بالاتر از قلبتان قرار دهید تا گردش خون افزایش بیابد. کمپرس سرد یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای کاهش و جلوگیری از تورم و همچنین کاهش احساس درد ناشی از عمل است که می‌توان آن را در خانه انجام داد .خیلی از افراد بعد از یک عمل جراحی با آب داغ حمام می‌کنند، زیرا گفته می‌شود که این کار باعث بهبود زودتر زخم‌ها می‌شود. البته، ما حمام آب داغ را توصیه نمی‌کنیم زیرا می‌تواند باعث تشدید تورم شود.

هنگامی که دچار هرگونه التهاب هستید، سدیم می‌تواند باعث بروز عوارض بسیاری شود. در چند هفته اول بعد از جراحی بینی هم دچار نوعی ورم می‌شوید و به همین دلیل باید در طول این دوره از خوردن نمک یا هرگونه غذایی که حاوی مقدار زیادی سدیم است خودداری نمایید، پس از جراحی بینی باید از انجام فعالیت‌هایی که باعث می‌شوند خون به نواحی مختلف صورت هجوم بیاورد اجتناب فرمایید. دست کم باید یک ماه از انجام فعالیت‌هایی مانند بلند کردن اجسام سنگین، خم شدن و غیره اجتناب نمایید، تا از بروز تورم و کاهش سرعت بهبود زخمتان جلوگیری کنید

مراحل انجام کار

سریعترین راه برای کاهش کبودی و بهبودی سریع پف چشم بعد از عمل بینی ، پیروی دقیق از برنامه ارائه‌شده توسط پزشک است .این برنامه همراه با درمان هومیوپاتی برای قبل و بعد از عمل است. مراقبت پس از عمل برای بیماران در خانه این که تا 48ساعت بعد از عمل، مقداری یخ خردشده را با یک دستکش در سراسر چشم و بینی خود بگذارید. بیماران در هنگام خواب و استراحت باید سر خود را در ارتفاع کمی بالاتر از بدن قرار داده و یا چند بالش زیر سر خود قرار دهند، این کار می‌تواند تورم و کبودی را به میزان قابل‌توجهی کم کند.

کاربردها یا مزایا

پف چشم بعد از عمل بینی طبیعی است  .و بیشتر افرادی که تحت این عمل زیبایی قرار میگیرند با این عارضه رو به رو میشوند . برای رفع یا کم شدن این عارضه باید به پزشک متخصص و ماهر مراجعه شود تا این عارضه به حداقل برسد . پس بهتر است که ،پزشک و مرکز درمانی مناسب جهت درمان انتخاب کنیم. چون علاوه بر این که چشم یکی از حساس ترین اعضای صورت است بر چهره وزیبایی فرد نیز تاثیر میگذارد. در  کلینیک تخصصی و بین المللی آراد   عمل هایی زیبایی توسط  پزشکان مجرب و ماهر انجام میشود . جهت دریافت اطلاعات در این زمینه میتوانید با مشاورین کلینیک تماس حاصل فرمایید.لازم به ذکر است که خدمات مشاوره در این مرکز زیبایی رایگان است

کاندیدای رفع پف چشم بعد از عمل بینی

افرادی که بعد از عمل بینی دچار این عارضه شده اند.

هزینه

اگر میخواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کیلینیک بین المللی پوست و مو آراد مطلع شوید، میتوانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و خدمات مربوطه در کیلنیک تخصصی کاملا رایگان میباشد.

 

رفع پف چشم بعد از عمل بینی – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

 

مراقبت قبل از عمل

مراجعه به جراح ومتخصص ماهر میتواند تا حد زیادی از عوارض عمل بکاهد

مصرف اب و مایعات قبل از عمل توصیه میشود.

از خوردن نمک و غذاهای شور اجتناب فرمایید.

از مصرف مواد رقیق کننده خون یک هفته قبل از عمل اجتناب فرمایید.

از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی قبل از عمل اجتناب فرمایید.

مراقبت های لازم جهت کاهش پف چشم بعد از عمل بینی و سایر عوارض

استفاده از کمپرس سرد ورم و کبودی را به حداقل می‌رساند. کمپرس سرد یا یخ را دست‌کم تا چند روز پس از جراحی هر نیم ساعت یک بار روی بینی قرار دهید.

آب آناناس به دلیل دربرداشتن بروملاین به عنوان ضدالتهاب عمل می‌کند، بنابراین نوشیدن آن پس از جراحی زیبایی بینی توصیه میشود.

از مصرف آسپرین، و مکمل‌های گیاهی به دلیل رقیق کردن خون و افزایش خطر خونریزی پس از جراحی بینی خود داری فرمایید.

مشاوره با پزشک پیش از مصرف هر فراورده دارویی الزامی است.

پف چشم در آب و هوای گرم بیشتر می شود زیرا بدن کمتر می تواند مایع موجود در بافت ها را دفع کندبعد از عمل  سعی کنید در معرض هوای گرم قرارنگیرید .

مصرف الکل و دخانیات نیز می تواند موجب بروز پف چشم شوند

قبل از خواب مقدار زیادی آب بنوشید و بعد از بیداری نیز همین کار را انجام دهید.

اثرات و نتایج و پف چشم بعد از عمل بینی

ورم و پف چشم بعد از عمل بینی اجتناب‌ناپذیر است، پس بهترین راه مقابله با این بخش از جراحی بینی داشتن صبرو حوصله فراوان است. اگر پیش از عمل متوجه این امر شوید که نتیجه نهایی عمل جراحی‌تان را بعد چندین ماه خواهید دید، بهتر می‌توانید دوره بهبودی را سپری کرده و انتظار دیدن نتیجه نهایی را تحمل کنید.

دوره نقاهت بعد از عمل بینی

از انجا که عمل بینی به عنوان یک عمل تهاجمی است یک هفته بیمار نیاز به استراحت دارد .و پف چشم در این مدت اگر بهتر نشد به پزشک خود مراجعه فرمایید . دوره نقاهت و رفع پف چشم بعد از عمل بینی بستگی به نوع درمان و نظر پزشک دارد .

جلسات انجام عمل بینی

تعداد جلسات مورد نیاز با توجه به میزان پف چشم و نوع تکنیک جراحی بینی مشخص می‌شود.

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد  رفع پف چشم توسط پزشک ماهر و با تجربه جناب دکتر علیزاده انجام خواهد شد. و مشاوره پوست و زیبایی به صورت کاملاً رایگان برای شما دوستان و همراهان عزیز در کلینیک بین‌المللی و تخصصی آراد صورت می پذیرد.

در کلینیک بین المللی آراد خدمات مربوط به بوتاکس و رفع عوارض آن نیز انجام می شود که جهت کسب اطلاعاتی در این زمینه مطالعه مقاله علت پف چشم بعد از بوتاکس چیست؟ پیشنهاد می  شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید  با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:

09120043630

شعبه اصفهان:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://www.instagram.com/clinic.arad

آدرس سایت:

https://Clinicarad.com

لینک کوتاه :

https://clinicarad.com/op7h

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر مجرب انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://Clinicelahieh.com

 

لینک آپارات :  http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب :    https://youtu.be/NuG3Ajgxcwo

 

 

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش