علت ریزش ناگهانی ابرو

یکی از فاکتورهای زیبایی صورت ابروها می باشند که هرچه پرپشت تر و زیباتر باشد جوانتر و زیباتر به نظر می رسد فعل های مختلف امکان دارد فرد دچار ریزش ناگهانی ابرو شود این باعث نگرانی و استرس غذایی رفتن اعتماد به نفس در فرد می شود و حتی در مواقع متعددی موجب ایجاد افسردگی در فرد می شود.

انواع ریزش ناگهانی ابرو:

ریزش سکه:

یک بیماری خود ایمنی است که سیستم بدن انسان به طور اشتباه بخشی از بدن را به عنوان عامل خطر شناخته و به آن حمله می کند ریزش موی سکه ای فولیکول های مو را مورد تاثیر قرار می‌دهد و بازریزش ناگهانی ابرو میشود.

انواع مختلف آلوپسی:

آلوپسی آره آتایا:
باعث ریزش مو به صورت سکه ای
آلوپسی یونیور سالیس:
باعث ریزش کل موهای بدن
آلوپسی فیروزه ای:
باعث زخم پوستی وریزش ناگهانی ابرو میشود.

علت ریزش ناگهانی ابرو:

اگر دچارریزش ناگهانی ابرو شده اید می تواند دلایلی چون:
اصلاح زیاد ابرو
عفونت
تغییرات هورمونی
بیماری های پوستی
کمبود مواد مغذی
اگزما
استرس و اضطراب
عوامل ژنتیکی و ارثی
افزایش سن
استفاده از مواد آرایشی بی‌کیفیت
از علتهای ریزش ناگهانی ابرو می باشد.

درمان ریزش ناگهانی ابرو:

اولین قدم برای ریزش ناگهانی ابرو مراجعه به پزشک متخصص در مورد پیدا کردن علت آن توسط متخصص است که با درمان مناسب جلوگیری از ریزش ناگهانی ابرو می شود یکی از این روش ها که امروزه طرفداران زیادی دارد کاشت مو یا میکروبیلدینگ میکروبیلدینگ موجب رشد ابرو نمی شود .

میکروبیلدینگ چیست و چه کاربردی دارد:

میکروبیلدینگ می‌شود اما روش درمان با میکروبیلدینگ باعث داشتن ابروهای پر تر و طبیعی تر و ظاهری جذابتر می شود میکروبیلدینگ روش مناسبی است که به صورت نیمه دائم می باشد و با توجه به فرم صورت و ابرو ها طراحی می‌شود و جاهای خالی ابرو را پر می‌کنند میکروبیلدینگ با قلم های مخصوص که سر ان حدود ۱۰ تا ۱۲ سوزن وجود دارد انجام می‌شود این سوزنها وارد پوست نمی شوند برگ خراش روی پوست به وجود می‌آورند و رنگ مخصوص را وارد پوست می کند و باعث ایجاد خط هایی باریک در جهت رویش ابرو می شوند تا شبیه تار ابرو شوند و می توان برای درمان ریزش ناگهانی ابرو از این روش استفاده کرد و نتیجه طبیعی به دست آورد چون باعث مصنوعی شدن صورت شما نمیشود.

ماندگاری میکروبیلدینگ چقدر است:

انجام میکروبلیدینگ برای ریزش ناگهانی ابرو ماندگاری بین ۱۲ تا ۱۸ ماه دارد چون یک روش نیمه دائمی است و ترمیم نیاز دارد و ماندگاری آن بستگی به پوست نیز دارد در افراد با پوست چرب ۱۲ ماه و افراد با پوست نرمال حدود ۱۸ ماه ماندگاری دارد.

نکات مهم قبل از میکروبلیدینگ:

نوشیدن مشروبات الکلی
پرهیز از مصرف دخانیات
قرار گرفتن در نور مستقیم آفتاب
نوشیدن زیاد آب
از رنگ کردن ابروها قبل از میکرو بیلدینگ خودداری کنید
با رعایت نکات قبل از میکروبیلدینگ می‌توانید ریزش ناگهانی ابرو را با این روش بهتر انجام دهید و نتیجه مطلوب تری به دست آورید.

مراقبت های بعد از انجام میکروبلیدینگ:

هر روز و شب به آرامی صورت خود را بشویید
از مواد شوینده حاوی اسید و لایه بردار استفاده نکنید
با روغنهای طبیعی ابروهای خود را ماساژ دهید
تا یک هفته بعد از انجام میکروبیلدینگ بوتاکس انجام ندهید
تا یک هفته از حمام رفتن طولانی و شستن صورت با آب داغ جلوگیری کنید
آب فراوان بنوشید تا پوست شما خشک نشود
میکروبیلدینگ می‌تواند درمان آسان و کارآمد برای زیباتر شدن و پرپشت شدن ابرو های شما باشد و ریزش ناگهانی ابرو را درمان کند و شما می توانید با مراجعه به پزشک متخصص درمان را با نتیجه مورد دلخواه انجام دهید.

هزینه:

هزینه انجام درمان میکروبیلدینگ برای ریزش ناگهانی ابرو با توجه به نکات مختلفی مشخص می شود مانند مدت زمان انجام درمان فرم انتخابی شما مقدار حجم ابرو باقی مانده مهارت پزشک که همه اینها در هزینه انجام میکروبیلدینگ به علت ریزش ناگهانی ابرو یا هر علت دیگری تاثیر گذار خواهند بود.

نتیجه:

در این مقاله به علت ریزش ناگهانی ابرو پرداختیم یکی از اینه علت ها ریزش سکه ای است همچنین دلایلی مانند اصلاح بیش از حد ابرو، عفونت و تغییرات هورمونی، بیماری های پوستی، کمبود مواد غذایی، استرس، اگزما، عوامل ژنتیکی و افزایش سن نیز باعث ریزش‌ناگهانی ابرو می شود اما می توانید با مراجعه به پزشک متخصص این مشکل را از بین ببرید که یکی از این روش‌ها انجام میکروبیلدینگ است این روش موجب رشد ابرو نمی شود اما میتواند باعث داشتن ابروهای پر تر و طبیعی تر و ظاهری جذاب برای شما شود و این روش با استفاده از قلم هایی انجام می شود که بین ۱۰ تا ۱۲ سوزن دارد و به صورت عمیق وارد پوست نمی‌شوند بلکه فقط خراشی بر روی پوست به وجود می آورد که حتی اگر شما از نتیجه کار راضی نبودند یا به هر علتی از زدن آن پشیمان شدی می توانید به راحتی آن را از سطح پوست خود حذف کنید.
پیشنهاد ما به شما کلینیک بین المللی آراد است که شما می توانید رفع ریزش ناگهانی را تحت نظر جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از نتیجه فوق‌العاده کار شگفت زده شوید چون این پزشک با مهارت و تجربه خود می‌تواند فرم دلخواه را به صورت و ابروهای شما بدهد همچنین می توانید از مشاوره رایگان حین کلینیک استفاده کنید و سوالات خود را با این مشاوران فوق‌العاده در میان بگذارید و بهترین نتیجه را دریافت کنید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/my8k

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش