علت ریزش مو در مردان چیست؟

ریزش مو همان طور که برای خانمها ناراحت کننده است . برای آقایان نیز این امر ناراحت کننده است. و به دنبال علت ریزش مو در مردان به دنبال راه حلی برای جلوگیری از ریزش مو هستند.

علت ریزش مو در مردان:

علت های زیادی باعث ریزش مو در مردان می شود. که می توان از جمله مشکلات هورمونی و همچنین افزایش سن و یا مشکلات ارثی باشد. که برای درمان علت ریزش مو در مردان می توان از روش های پزشکی و خانگی نیز بهره برد.

چه درمان هایی برای ریزش مو وجود دارد:

به دنبال علت ریزش مو در مردان می توان از درمان‌های پزشکی نظیره مزوتراپی پی آر پی و لیزر تراپی بهره برد. که استفاده از روش پی آر پی برای مردان که به صورت ارثی نیز از ریزش مو رنج می برند است. بهترین درمان می باشد که در این روش به پزشک متخصص با استفاده از خون خود شخص که پی آر پی هم مورد نظر را آماده می کند. به قسمت هایی که ریزش مو اتفاق افتاده است. این مواد پی ار پی را با استفاده از دستگاه‌های خاصی تزریق می کنند. که باعث جلوگیری از ریزش مو در قسمتهای مختلف سر و رشد مجدد موها می شود.

کاندیدای مناسب برای انجام این روش:

همه افراد با رده سنی های مختلف که از شرایط جسمی سالمی برخوردار هستند. با توجه به نظر پزشک متخصص کاندیدای مناسب برآی انجام این روش هستند.

مزیت استفاده از پی آر پی:

استفاده از پی آر پی برای جلوگیری از ریزش مو در مردان که یکی از مهمترین مزیت های استفاده از پی آر پی این است که خود شخص برای انجام این روش استفاده می شود که هیچ گونه آلرژی و حساسیت ای برای افراد به دنبال ندارد زیرا از خانه خود شخص می باشد.

مراقبت های قبل از انجام پی آر پی:

قبل از انجام prp مراقبت هایی را باید برای جلوگیری از ریزش‌مو در مردان رعایت کنید که می تواند شامل موارد زیر باشد سرکنی قبل از انجام این روش از مصرف مواد الکلی و دخانیات تا یک هفته قبل اجتناب کنید و همچنین داروهایی که باعث رقیق شدن خون مثل آسپرین و وارفارین می‌شود خودداری کنید.

مراقبت های بعد از انجام prp برای جلوگیری از ریزش مو در مردان :

بعد از انجام هر روش پی آر پی برای جلوگیری از ریزش مو در مردان باید تا یک هفته بعد از انجام این روش از ورزش‌های سخت و کارهای سنگین که باعث تعریق و بیش از اندازه شما می شود خودداری کنید.
و همچنین سعی کنیم بعد از انجام بی آرتی از شستن موهای خود تا ۸ ساعت خودداری کنید

هزینه:

هزینه های مربوط به مشخص کردن علت ریزش مو در مردان که با روش پی آر بی انجام می شود  بسته به تعداد جلساتی می باشد که پزشک معالج برای شما در نظر گرفته است شما می توانید با توجه به تعداد جلساتی که برای شما در نظر گرفته می شود هزینه های مربوط به انجام این روش را از کلینیک بین المللی آراد جویا شوید.

نتیجه:

برای جلوگیری از ریزش مو در مردان می توان از راههای پزشکی نظیره prp استفاده کرد. که برای رفع ریزش مو بهترین راه می باشد. که هم باعث جلوگیری از ریزش مو می شود و هم باعث رشد مجدد موها می‌شود. تمام خدمات مربوط به پی آر پی را می توانید توسط جناب دکتر علیزاده در کلینیک بین المللی آراد انجام دهید. و از خدمات فوق العاده این روش و رویه های سرتان نیز برخوردار باشید.
دوستان عزیز شماره های زیر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا علاوه بر مشاوره شده نسبت به رزرو نوبت نیز اقدام فرمایید
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/6leq

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش