علت ریزش موی سکه ای( آلوپسی آره تا)

کلمه آلوپسی یعنی ریزش مو می تواند به شکل های مختلفی برای افراد ظاهر شود. که یکی از این نوع بیماری ها ریزش مو سکه ای است. که باید به دنبال علت ریزش موی سکه ای به پزشک متخصص مراجعه کنید. و راه درمان مناسب برای جلوگیری از پیشروی این بیماری را برای خود انتخاب کنید. اگر زودتر اقدام به درمان بیماری آلوپسی آره تا کنید. می توانید باعث جلوگیری از ریزش موها در این نوع بیماری شوید.

علت های ریزش موی سکه ای:

یکی از علت های ریزش موی سکه ای حمله سیستم ایمنی بدن که به صورت ناشناخته است. به گلبول های سفید و فولیکول های مو است، که باعث ریزش موها در یک نقطه مشخص از سر می‌شود .
افرادی که به آلوپسی مبتلا هستند. تعداد زیادی از گلبول های سفید دور ریشه موها جمع میشود، که این کار باعث ملتهب شدن قسمت پوست سر شده و باعث ریزش موها در ناحیه مورد نظر می شود. و علت این که چرا فقط قسمت های خاصی از سر دچار این نوع عارضه می‌شود مشخص نیست.
در این بیماری فلوکول های مو به طور کامل از بین نمی‌رود فقط ضعیف می‌شوند. و این قابلیت را دارد که دوباره ریشه مو را تغذیه کند و باعث رشد مجدد موها شود. فقط باید سیستم ایمنی بدن به حالت عادی خود باز گردد. چون در شرایط خاصی به وجود بعضی از باکتریها در بدن باعث می‌شود. تا سیستم ایمنی بدن به صورت ناخواسته و اشتباهاً به فولیکول‌های مو حمله کرده. و باعث ضعیفی در سلول‌ها می‌شود برای همین باید یک روش برای مقابله با این بیماری با توجه به نظر پزشک متخصص پیدا کردن بیماری آلوپسی تقریباً یک بیماری ارثی می باشد. و بیشتر افرادی که نزدیکان آنها دچار این بیماری هستند امکان دارد که این بیماری را بگیرند

علائم بیماری آلوپسی :

از علائم بیماری آلوپسی که الگوی خاصی در ریزش موها به وجود می‌آورد. که معمولاً به شکل یک سکه بزرگ روی سر ایجاد می شود. بدون هیچ زخمی که به وجود آمدن این نواحی بر روی سر به صورت ناگهانی رخ می دهدو میتواند علت ریزش موی سکه ای متفاوت باشد. که آرایشگر یا یکی از افراد نزدیک تان می توانند این بیماری را ببیند. و متوجه شکل گیری ریزش موها به صورت سکه ای در سر شما شود. ریزش مو به صورت سکه ای بدون علائم به صورت ناگهانی از فقط در موارد خاصی با خارش و قرمزی و پوسته شدن سر و سوختگی های خفیف دیده می شود. و زمانی که تاثیری در بین افراد رخ می دهد خیلی کم می توان متوجه این رویداد شد. که در اغلب موارد طاسی به شکل های زیر گسترش پیدا می کند.
* در بسیاری از بیماری‌های آلوپسی علت ریزش موی سکه ای به دلیل اینکه این بیماری به صورت ناگهانی اتفاق می‌افتد. خیلی این که این بیماری آلوپسی میباشد برای افراد سخت است.
* در بعضی از مواقع که فرد دچار آلوپسی می شود. و موهای نواحی سرش می ریزد دوباره بعد از چند ماه شروع به رشد مجدد می کند. با این فرق که موهای نواحی کمی روشن تر از سایر نقاط است.
* گاهی اوقات شکل سکه های که بر اثر علت ریزش مو به وجود می‌آید. با هم ادغام می شوند و بخش بیشتری از سر را می گیرند. و منجر به طاسی و کچلی فرد می شود.
* در تعدادی از افراد محدود ریزش مو سکه ای به صورت کامل صورت و ریش و ابرو را در بر می‌گیرد. که به این بیماری آلوپسی یونیورسالیس گفته می شود

برای درمان ریزش مو به دنبال علت ریزش مو سکه ای

باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا اقدامات لازم جهت جلوگیری از این بیماری را برای شما تجویز کند که پزشک معالج با توجه به مشخصات شما برای ریزش موی سکه ای روش های متفاوتی را به شما پیشنهاد می دهد که یکی از این روش‌ها می‌تواند انجام مزوتراپی برای جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موها در مناطق خواست سر باشد.

انجام مزوتراپی برای از بین بردن بیماری الوپسی:

در روش انجام مزوتراپی به دنبال علت ریزش موی سکه ای پزشک‌متخصص شما با استفاده از سرنگ های خیلی ریز با توجه به نوع بیماری شما مواد قابل تزریق که از ویتامین ها آنزیم ها و مواد پروتئینی می باشد را به لایه‌های میانه پوست سر نزدیکه فولیکول مو برای رشد مجدد و تقویت ریشه مو تزریق می کند در این روش به علت استفاده از سوزن های ریز که درد کمی برای افراد دارند برای همه سنین مناسب می باشد دوره درمان در این روش بسته به درمان پزشک متخصص حداکثر ۱۰ جلسه می‌باشد که هر جلسه حدود ۷ روز فاصله دارد. و زمان انجام روش مزوتراپی برای هر فرد حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد.

از مزایای انجام روش مزوتراپی:

• انجام مزوتراپی می‌تواند برای یک قسمت از سر که دچار علت ریزش موی سکه ای شده استفاده شود و لازم نیست در تمام سرد تزریق شود
• مواد پروتئینی و معدنی به صورت مستقیم به لایه زیرین پوست نزدیک که فولیکول مو برای تغذیه تزریق میشود
• در انجام مزوتراپی باعث ضخیم تر شدن موها و براق شدن و پرپشت شدن موها و جلوگیری از ریزش موها می شود
• نسبت به روشهای دیگر کم هزینه و نتیجه بالا و همچنین کم بودن زمان هر جلسه از مزیت های این روش می باشد
• به علت استفاده کردن از سوزن های خیلی ریز تزریق فوق العاده کم درد می باشد

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام مزوتراپی به دنبال درمان علت ریزش موی سکه ای می تواند به انتخاب کلینیک و همچنین پزشک متخصص و تعداد جلسه هایی که برای انجام روش مزوتراپی باید بروید و همچنین تزریق مواد متفاوت است
شما می‌توانید برای گرفتن اطلاعات از هزینه‌های مربوط به مزوتراپی با کلینیک بین المللی و آرا تماس گرفته و از تخفیفات این کلینیک که به صورت روز برای شما در نظر گرفته شده است اطلاعات بگیرید تمامی خدمات مربوط به مشاوره در این کلینیک به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

نتیجه:

به دنبال علت ریزش موی سکه ای می توانید راه درمانی برای این مشکل با توجه به نظر پزشک متخصص پیدا کنید که از جمله روش‌هایی که پزشک متخصص به شما پیشنهاد می دهد انجام روش مزوتراپی برای جلوگیری از ریزش مو و پیش روی بیماری الوپسی یا همان ریزش موی سکه ای است.
شما می توانید برای مشاوره قبل از انجام هر روشی با کلینیک بین المللی آراد تماس بگیرید و به دنبال بهترین روش درمان برای کم پشتی مو های خود باشید.
اگر شما قصد انجام روشهای مزوتراپی را برای کاهش ریزش موهای خود را دارید می توانید این اقدامات را در کلینیک بین المللی آراد تحت درمان دکتری عالی و باتجربه جناب دکتر علیزاده انجام دهید، و از نتایج فوق‌العاده این روش توسط جناب دکتر بهره مند شوید
دوستان عزیزی که قصد انجام روش فوق را دارند می توانند برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایند
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/b9d5

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش