عوامل زیادی باعث ریزش مو میشود که میتوان از جمله افزایش سن و مشکلات ژنتیکی و مشکلات هورمونی باعث ایجاد کم پشتی و ریزش مو شود که به دنبال علت درمان ریزش مو باید علت های آن را دانست.

علت ریزش مو چیست

علت های زیادی باعث می شود. تا موهای ما شروع به ریزش کنه علتهایی نظیر افزایش سن مشکلات ژنتیکی و هورمونی اینها همه لذت هایی است. که باعث ریزش مو در افراد با رده سنی های مختلف می شود

چه درمان هایی برای جلوگیری از ریزش مو میتوان انجام داد

برای جلوگیری از ریزش مو می‌تواند درمان‌های پزشکی نظیره مزوتراپی prp و لیزر تراپی استفاده کرد. که لیزرتراپی مو به روشی گفته می‌شود که در آن با استفاده از املاح و ویتامین های مورد نیاز برای پل های مو پزشک متخصص با استفاده از سرنگ های خیلی ریز این مواد را به نزدیک پلیکل های مو تزریق می‌کند تا فولیکول مو با استفاده از این مواد به رشد مجدد موها و جلوگیری از ریزش مو به دنبال علت و درمان ریزش مو می باشد.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام این روش می باشد:

همه افرادی که از ریزش مو رنج می‌برند. و به دنبال علت درمان ریزش مو می تواند از این روش به عنوان یک روش برای جلوگیری از ریزش مو و رویش مجدد مو های خود بهره ببرند. می توانند از این روش استفاده کنند. که قبل از انجام این روش شستن باید با پزشک متخصص مشورت نمایید. تا برای شما مشخص کند که آیا شما کاندیدای مناسبی برای انجام این روش هستید یا خیر.

مزیت های استفاده از روش مزوتراپی برای مو:

مزوتراپی به عنوان یک علل و درمان برای ریزش مو میتوان از مزیت هایی برخوردار باشد که می توان گفت که پس از انجام مزوتراپی باعث ایجاد بهبود خونرسانی و همچنین غذا رسانی به فولیکول های مو می شود و باعث جلوگیری از فرآیند تحلیل رفتن فولیکول ها و بهبود بخشیدن به نتایج کاشت مو میتوان از مزایای استفاده از مزوتراپی باشد که بدون درد و عوارض جانبی کم و هزینه کمی در بر دارد.

چه مراقبت هایی باید قبل از انجام مزوتراپی انجام دهید:

به دنبال علت و درمان ریزش مو میتوان از مزوتراپی بهره برد که مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی می تواند شامل موارد زیر باشد قبل از انجام مزوتراپی موهای خود را بشویید و داروهایی نظیر آسپرین و رقیق کننده خون استفاده نکنیم و از حالت دهنده های مو قبل از انجام درمان استفاده نکنید و اگر زخم بازی روی منطقه که می خواهید در آن مزوتراپی انجام بدهید هیچ اشکالی ندارد با الکل ۷۰ درصد و بتادین این محل‌ها را ضد عفونی میکند

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی:

به دنباله علل و درمان ریزش مو می توانید از مزوتراپی استفاده کنید که مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی تا ۲۴ ساعت از حالت دهنده های مو و آرایشی بر روی موهای خود استفاده نکنید و سعی کنید تا ۸ ساعت پس از انجام ئی روش های خود را نشوید و همچنین سعی کنید تا دو روز بعد از انجام این روش از ورزش کردن که باعث تعریق بیش از اندازه پوست می‌شود خودداری کنید اگر در پوست شما برآمدگی ایجاد شده حتماً به پزشک متخصص مراجعه کنید زیرا امکان دارد که شما به محلول مزوتراپی حساسیت نشان داده باشید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام مزوتراپی و سوییت در جلسات می‌باشد که برای شما در نظر گرفته شده است که ما می‌توانیم برای اطلاعات کامل از هزینه‌ها با کلینیک بین المللی آرارات تماس گرفته و از هزینه‌های مربوط به انجام این روش به طور کامل اطلاع پیدا کنید.

نتیجه:

علت و درمان ریزش مو می‌تواند بسته به عوامل مختلفی از جمله بالا رفتن سن و عوامل ارثی باشد که برای جلوگیری از ریزش مو می توانید از روش های پزشکی نظیره مزوتراپی برای جلوگیری از ریزش موی خود استفاده کنید که تمام خدمات مربوط به انجام مزوتراپی را می توانید تحت درمان دنا به دکتر علیزاده در کلینیک بین المللی آراد انجام دهید.
دوستان عزیز و همراهان عزیز شما می توانید با شماره گیری شماره های زیر جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن توسط مشاوران حرفه‌ای این کلینیک تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/fd3u

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش