سوالات مربوط به مزوتراپی

یکی از عواملی که باعث ایجاد ریزش مو میشود می توان بالا رفتن سن باشد. که یکی از دغدغه های افراد جلوگیری از ریزش مو با است. فاده از روش های پزشکی می باشد .
که یکی از این روش‌ها می‌تواند استفاده از روشهای مزوتراپی باشد. در این روش پزشک متخصص با استفاده از ویتامین ها مواد پروتئینی و آنزیم ها که به شکل محلول در می آورد. آن را آماده می کند. برای تزریق به لایه های میانی پوست جهت تحریک فولیکول های مو که باعث جلوگیری از ریزش مو رشت مجدد موها میشود.
تعداد جلساتی که برای انجام مزوتراپی مشخص می‌شود. توسط پزشک متخصص می‌باشد که تقریباً حدود ۱۲ جلسه می باشد که هر جلسه حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کش.د و فاصله بین هر جلسه حدود هشت روز یا بیشتر میشود.

سوالات رایج در مورد مزوتراپی پرسیده می شود :

مزوتراپی چه کاربردهایی دارد؟

مزوتراپی کاربردهای مختلفی دارد از جمله درمان سلولیت درمان چربی برای برطرف کردن چین و چروک پوست برطرف کردن جای زخم برای جلوگیری از ریزش مو و بیماری نادر نظیر الوپسیا

کسانی می‌توانم روش مزوتراپی را انجام بدهند؟

کسانی که ریزش مو دارند می‌توانند از روش مزوتراپی برای درمان و جلوگیری از ریزش موی خود استفاده کنند. مگر افرادی که بیماری آلوپسی اندروید نمی شدید دارند کاندیدای مناسبی برای انجام این روش نیستند.

مزوتراپی طی چند جلسه انجام میگیرد؟

انجام روش مزوتراپی دستور پزشک متخصص برای شما انجام نداده. ولی تقریبا آنها دوره ۱۰ تا ۱۲ جلسه برای شما در نظر گرفته می‌شود. که هر جلسه حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

نتایج حاصل از مزوتراپی چه مدت طول میکشد تا پدیدار شود؟

بعد از انجام مزوتراپی در جلسه چهارم ریزش مو متوقف می‌شود. و بعد از جلسه سوم شاهد کاهش ترشح چربی در پوست می شوید. و بعد از سه ماه شاهد رشد دوباره موها می شوید .

آیا بعد از انجام روش مزوتراپی نیاز به مراقبت‌های خاصی داریم؟

بعد از انجام روش مزوتراپی باید مراقبت هایی نظیر این که ۲۴ ساعت بعد از انجام این روش از تقویت کننده ها برای موی خود استفاده نکنید و تا ۸ ساعت از شستن سر خود خودداری کنید تا چند روز بعد از درمان با استفاده ازمزوتراپی از ورزش های سنگین و کارهای سخت خوداری کنید. اگر بعد از انجام این روش مشاهده کردیم که پوستان برامدگی در آن وجود آمده است حتماً به پزشک متخصص مراجعه کنید زیرا ممکن است شما به محلوله مزوتراپی حساسیت داشته باشید.

تزریق مزو تراپی چگونه انجام میگیرد؟

در تزریق مزوتراپی هم به صورت دستی انجام می گیرد و هم با دستگاهی به نام مزوگان میتوان این روش را انجام داد که استفاده از دستگاه به دلیل اینکه تزریق به صورت مساوی در پوست تقسیم می شود کاربرد بیشتری دارد ولی هر دو روش تکنیک ها ی خوبی برای تزریق هستند.

چه موادی در مزوتراپی استفاده میشود؟

محلولی که برای‌مزوتراپی اماده تزریق آمی شود می‌تواند شامل ویتامین از جمله ویتامین آب ویتامین c و ویتامین b۵ باشد همچنین مواردی مثل لیدوکائین و پروکائین به خاطر اینکه این داروها موارد بی حس کننده و ضد التهابی دارند و باعث جلوگیری از ریزش مو می شوند و داروهای و همچنین داروهای گیاهی نظیره جنسینگ رزماری که باعث افزایش خون رسانی می‌شوند نیز در محلول مزوتراپی یافت می شود.

آیا آیا در مزوتراپی همه ویتامین ها و آنزیم ها برای تزریق وجود دارند؟

خیر درمزوتراپی محلولی که برای شما به علت ریزش مو تهیه می شود بسته به شرایط شما و جنسیت متقاضی متفاوت می باشد که درصد انتخاب هر کدام از محلول هایی که در مزوتراپی استفاده می‌شود را پزشک مشخص می‌کند.

مزوتراپی چه اثراتی برای مو دارد؟

از مزوتراپی می توان برای بهبود خونرسانی همچنین تغذیه فولیکول های مو جلوگیری از تحلیل رفتن فولیکول های مو و همچنین به بهبود استفاده از روش‌های دیگری که برای درمان ریزش مو استفاده کرده اید و کسانی که روش کاشت مو را انجام داده اند می توانند از روش مزوتراپی برای بهبود خونرسانی به پوست سر خودشان استفاده کنند.

مزوتراپی برای چه کسانی جوابگو نیست؟

افرادی که از بیماری‌های زمینه‌ای مثل سیفیلیس و بیماری هایی نظیر دیابت و هپاتیت و هموفیلی رنج می برند کاندیدای مناسبی برای انجام این روش نیستند همچنین کسانی که مشکلات ژنتیکی جنسیه موی خوبی ندارند و زنان باردار و خانم هایی که در حین شیردهی هستند سعی کنند که این روش را به تعویق بیندازند.

هزینه های مربوط به انجام روش مزوتراپی چقدر است؟

هزینه های مربوط به انجام روش مزوتراپی بسته به تعداد جلسات که پزشک متخصص برای شما در نظر می‌گیرد و همچنین مقدار تزریقی بر که برای شما در نظر گرفته می‌شود و انتخاب کلینیک و همچنین پزشک متخصص می تواند بر هزینه های مربوطه و این روش تاثیرگذار باشد
شما می توانید برای اطلاع گرفتن از هزینه ها با کادر درمانی کلینیک بین المللی و آراد که به صورت در اختیار شما قرار داده می شوند تماس گرفته و ضمن اینکه از مشاوره‌های تخصصی این کلینیک به صورت کامل رایگان بهره‌مند می‌شوید از هزینه‌های مربوط به انجام این روش نیز اطلاعات کامل را بدست آورید شماره های زیر برای شما عزیزان ای در نظر گرفته شده است که قصد انجام این روش را دارید شما می توانید با گرفتن این شماره ها جهت رزرو نوبت تماس حاصل فرمایید
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه : https://clinicarad.com/5sxg

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

5 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش