سوالات رایج در مورد عمل بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی یا همان عمل پلک بالا و یا پایین که به منظور جلوگیری از پف و چین و چروک دور چشم با برداشتن چربی اضافه و پوست اضافه انجام می گیرد می باشد. از این روش به عنوان یک روش برای جوانسازی و زیباتر شدن صورت استفاده می شود. که می تواند به عنوان یک جنبه زیبایی در بهبود دید که بر اثر افتادگی پلک ایجاد شده نیز موثر باشد. از جمله سوالاتی که در این خصوص می‌توان ذکر کرد می تواند این سوالات باشد.

محتوا پنهان

آیا برای انجام عمل بلفاروپلاستی برای زیبای پلک آمادگی خاصی نیاز دارید؟

باید این را در نظر داشته باشید که برای انجام عمل بلفاروپلاستی علی‌رغم اینکه این عمل در زمان خیلی کم انجام می گیرد. اما باید حتماً یک مرا با شما باشد تا شما را حداقل تا یک شب مراقبت کند.

انجام عمل بلفاروپلاستی برای چشم چقدر زمان لازم دارد؟

برای انجام عمل بلفاروپلاستی برای چشم با توجه به اینکه چه ناحیه او را میخواهی تحت درمان عمل بلفاروپلاستی قرار دهید. نیز متفاوت می باشد. برای پلک بالا حدود ۴۵ دقیقه زمان لازم است. و برای پلک پایین حدود یک ساعت زمان نیاز دارد که بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی نیم ساعت بعد می توانید به خانه بازگردید.

بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی آیا میتوان پلک را به طور کامل باز کرد؟

بله شما می توانید بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی به طور کامل پلک های خود را باز کنید. زیرا متخصص جوری این روش را برای شما انجام بدهد که مشکلی برای شما به وجود نیاید در باز و بسته کردن پلک هایتان.

آیا میتوان در حین انجام عمل بلفاروپلاستی از روش های دیگر برای زیبایی چشم استفاده کرد؟

با توجه به نظر پزشک متخصص شما می‌توانید انجام  بلفاروپلاستی را با روشهایی نظیر لیفت ابرو و همچنین لیفت صورت تزریق چربی و ایمپلنت چانه انجام دهید.

بهترین سن برای انجام روشهای بلفاروپلاستی چه سنی می باشد؟

از سن ۳۰ سالگی به علت افتادگی پلک می توان این روش را انجام داد. ولی بهترین زمان برای انجام این روش رده سنی چهل سال می باشد. که اوج انجام این روش در سن ۵۰ تا ۶۰ سالگی نیز رواج دارد. ولی به طور کلی برای انجام عمل فالوپلاستی سن زیاد اهمیتی ندارد. و اگر شرایط برای عمل بلفاروپلاستی ایجاد شده است را می توانید انجام دهید.

پس از انجام عمل بلفاروپلاستی آیا باید در خانه ماند و استراحت کرد؟

پس از انجام عمل بلفاروپلاستی سعی کنید برای چند روز در خانه استراحت کنید. دربرخی از افراد ممکن است خشکی چشم ایجاد شود. که با استفاده از داروهایی که پزشک متخصص به آنها می دهد می توان به درمان این مشکل کمک کرد.
که خشکی چشم ها بیش از دو هفته طول نمی کشد. و اگر بیشتر از این روزها طول کشید حتماً به پزشک متخصص خود مراجعه کنید.

بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی می توان از ورزش ها و خاص را انجام داد؟

برای انجام ورزش ها بعد ازعمل بلفاروپلاستی می توانید حداکثر دو هفته بعد از انجام بلفارو پلاستی از ورزشهای سبک برای ورزش کردن استفاده کنید و ورزش هایی چون شنا کردن را بعد از چهار هفته از بلفاروپلاستی می توانید انجام دهید.

آیا بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی میتوان به محل کار خود بازگردید؟

بعد از انجام عمل شما می توانید به منزل خود بازگردید و برای رفع کبودی و ورم های ایجاد شده می توانید از کمپرس ه یخ استفاده کنید شما می توانید بعد از انجام این روش حداکثر سه روز بعد به محل کار خودتان برگردید.

چه مدت بعد از انجام بلفاروپلاستی به پزشک مراجعه کنیم؟

یک هفته بعد از انجام بر پا و پلاستیک برای کشیدن بخیه های مربوط به این روش به پزشک متخصص خود مراجعه کنید.

آیا بعد از انجام بر پارو پلاستیکی می توان از گوشی و یا تبلت و کامپیوتر استفاده کرد؟

استفاده از کامپیوتر لپ تاپ و گوشی محدودیت خاصی نداره فقط به خاطر اینکه تورم پلک در هفته اول کمی زیاد است ممکن است اذیت بشوید وگرنه محدودیت خاصی برای استفاده از این وسایل بعد از انجام هر روش بلفاروپلاستی ندارد

در عمل بلفاروپلاستی برای چشمها آیا از نسخه‌های قابل جذب استفاده می‌شوند؟

نخ هایی که برای عمل جراحی بلفاروپلاستی استفاده می شوند نخاعی هستند که قابل جذب هستند

بعد از عمل بلفاروپلاستی پلک چقدر طول می کشد تا نتیجه نهایی از انجام این روش را ببینیم؟

انجام عمل بلفاروپلاستی برای پلک و افتادگی پلک یا حداکثر بین دو هفته تا دو ماه زمان می‌برد تا نتایج کامل از انجام این روش بر روی پلک های خود را ببینید.

آیا بعد از انجام هر روش بلفاروپلاستی نیاز به استراحت مطلق دارد؟ایا میتوانم در بیرون از خانه به فعالیت های روزانه خود بپردازند؟

در انجام روش بلفاروپلاستی برای چین و چروک و پف اطراف چشم دوره ریکاوری این روش حدود دو هفته میباشد که خط برشی که ایجاد شده برای از بین بردن افتادگی پلک ها حدود ۳ تا ۲ ماه طول میکشد تا محو شود و شما می توانید برای انجام فعالیت های روزانه خود حداکثر بعد از سه روز هیچ مانعی برای بیرون رفتن از خانه نداریم فقط باید مراقبت های بعد از انجام بلفاروپلاستی را رعایت کنید

برای افتادگی پلک حدوداً چقدر هزینه باید برای این کار در نظر گرفت ؟

تعیین هزینه بدون معاینه ممکن نیست شما اگر افتادگی پلک دارید و میخواهید با روش بلفاروپلاستی این مشکلات را حل کنید باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا طبق افتادگی پلک و برای شما هزینه ها را مشخص کند
شما می توانید خدمات مربوط به انجام عمل بلفاروپلاستی را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از خدمات مربوط به هزینه نیز با توجه به معاینه این پزشک برخوردار شوید شما می توانید جهت مشاوره قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/w5ou

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

5 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش