جوانسازی

سلول درمانی در جوانسازی پوست

سلول درمانی در جوانسازی پوست

سلول های فیبروبلاست یکی از مهم ترین سلول ها در حفظ بافت پیوندی می باشند که مهم ترین وظیفه آن ها تولید پروتئین کلاژن می باشد.امروزه جدید ترین تکنولوژی در جوانسازی پوست و صورت بهره گیری از سلول های بنیادی بدن خود فرد می باشد. که به عنوان پرکننده زنده می تواند تکثیر پیدا کند و  به تولید کلاژن که ماده اصلی قوام پوست می‌ باشد  بپردازد.  در این تکنیک زیبایی سلول ها به تدریج به تولید کلاژن خواهند پرداخت و در نتیجه نتایج آن به مرور زمان قابل مشاهده خواهد بود.

در این روش یک روش سلولی سازگار است که از سلول های متعلق به بدن خود فرد استفاده می‌ شود . بنابراین سیستم ایمنی بدن نسبت به سلول های تزریق شده تحریک نمی شوند به همین دلیل در حال حاضر این روش به عنوان یکی از روش های بهتر نسبت به روش های تزریق فیلر ها خواهد بود.  زیرا پایداری حاصل از این فرایند نسبت به فیلر های حاوی هیالورونیک اسید بیشتر است و احتمال خطر تحریک سیستم ایمنی و واکنش های آلرژیک وجود ندارد.

شما می توانید برای بهره گیری از این تکنیک جوان سازی به کلینیک زیبایی آراد اصفهان مراجعه کنید.  این فرایند زیبایی و بی نظیر در این کلینیک توسط پزشک  ماهر و حاذق جناب آقای دکتر محمد علیزاده انجام می شود.  به دلیل اهمیت این موضوع ما قصد داریم مطلب پیش رو را به این تکنیک زیبایی اختصاص دهیم پس پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

سلول های بنیادی چگونه سبب جوانسازی پوست می شوند ؟

سلول های بنیادی دارای پروتئین ها و فاکتور های رشد مهمی هستند که مهم ترین عامل در برابر فرایند ترمیم و بازسازی بافت ها می باشد . در واقع این سلول ها در محل آسیب دیده پوست فاکتور های رشد را فعال می‌ کنند تا مسیر ترمیم و بازسازی را سرعت ببخشند.

در این پروسه زایش سلولی، ترمیم و جوان سازی سلولها با سرعت بالایی انجام می شود و در سنین بالا باعث شادابی و طراوت پوست خواهد شد و حتی می تواند با تزریق در کنار فولیکول های مو سبب رویش مجدد آن ها شود.  این سلول ها سبب افزایش تولید کلاژن و الاستین و  ماده بین سلولی خواهد شد و در نهایت بافت های سلولی را در جهت از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ترمیم و بازسازی و پیشگیری از سایش پوست کمک می کند.

این تکنیک زیبایی به عنوان ایمن ترین روش درمانی در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد که از اجزای خون خود شخص تهیه می شود و پس از تزریق سبب تحریک و نوسازی بافت های آسیب دیده در بخش های مختلف صورت، گردن سر و سینه دست ها و خواهد شد.  این تکنیک پیشرفته و نوین با استفاده از فاکتور های رشد سلول های فیبروبلاست و سلول های بنیادی سبب تحریک کلاژن سازی پوست می شود .

کلاژن یکی از پروتئین های ضروری بدن است که نقش مهمی در حفظ طراوت و جوانی پوست خواهد داشت و با سنتز کلاژن جدید پوستی شاداب زیبا و جوان حاصل کرد.  نتایج حاصل از این تکنیک زیبایی به مرور زمان قابل مشاهده می باشد.

مراحل انجام جوانسازی پوست

پس از حضور شما در جلسه مشاوره پزشک میزان آمادگی بدن شما را برای انجام این تکنیک جوان سازی مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد.  برای انجام این تکنیک زیبایی ۳۰ تا ۴۵ دقیقه قبل  از انجام این فرایند ژل بی حسی استفاده می شود . سپس در حدود ۳۰ تا ۴۰ میلی لیتر خون از یکی از عضلات بدن استخراج می‌ شود تا در داخل کیت های مخصوصی ریخته شود تا با مواد مخصوص ضد انعقاد سیترات سدیم تزریق ترکیب شود.

ترکیب مورد نظر در دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار می گیرد با حرکت چرخشی این دستگاه سلول های مورد نظر در لایه سطحی ترکیبات خون قرار می گیرد و با استفاده از سر سوزن  به آرامی در داخل سرنگ کشیده می شود تا برای تزریق به ناحیه مورد نظر آماده شود. محلول حاصل شده در هر بار تزریق به صورت مماس در چین و چروک های بخش های مختلف پوست تزریق خواهد شد .

متخصصین برای کسب نتایج یکنواخت تزریق را در بخش های مختلف پوست انجام خواهند داد . حتی این تکنیک زیبایی برای درمان تیرگی و پف دور چشم نیز انجام می شود که متخصصین برای تزریق به این ناحیه در حدود یک سی سی برای هر چشم تزریق خواهد کرد.  به دلیل این که در محدوده تزریق شده از سلول های فیبروبلاست استفاده می شود قطعاً اثرات درمانی آن به مرور زمان پدیدار می شود و شما می توانید اولین تغییرات مثبت این فرآیند را پس از ۲ تا ۳ هفته پس از اولین جلسه تزریق مشاهده کنید.

البته نتایج قطعی و مد نظر خود را در پایانه ماه دوم و سوم مشاهده خواهید کرد.  باید این نکته را مد نظر قرار دهید که بازسازی گستره سلولی در ناحیه درمان آغاز می‌ شود و این بازسازی می تواند تا ماه هجدهم نیز ادامه داشته باشد.  البته تاثیرات این فرایند بر اساس شرایط سنی نیاز پوست به درمان مجدد در طی دو ماه تا یک سال خواهد بود زیرا همچنان و روند پیری پوست  و عوامل تجزیه کننده آن در پوست وجود دارد و یکی از فرایند های طبیعی بدن محسوب می شود.

متخصصین قبل از انجام این تکنیک زیبایی توضیحات کاملی در مورد باید ها و نباید ها قبل و پس از درمان برای شما ارائه می دهد مثلاً باید قبل از آغاز جلسه درمان مصرف دارو هایی که سیستم گردشی خود را دچار اختلال می کند را کنار بگذارید.  در صورت عدم توجه به محدودیت های تعیین شده قطعاً کیفیت درمان را کاهش خواهد داد.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-جوانسازی

کاربرد های جوانسازی پوست با سلول های بنیادی

در واقع این تکنیک زیبایی کاربرد های بی شماری در زمینه جوان سازی و درمان انواع مشکلات پوست خواهد داشت که شامل موارد زیر می باشد

  • جوان سازی صورت
  • جوان سازی دست ها
  • درمان تیرگی گودی و پف اطراف چشم
  • ارتقاء کیفیت پوست
  • به دست آوردن شادابی پوست
  • درمان چین و چروک های ناشی از افزایش سن
  • درمان انواع خطوط ایجاد شده در صورت مانند خط اخم، خط خنده، خطوط پنجه کلاغی
  • درمان استریا ها و ترک های پوستی
  • ترمیم و درمان مفاصل
  • درمان انواع اسکار ناشی از جراحی ، بریدگی ها و سوختگی
  • درمان جای جوش، جای آکنه و فرورفتگی های سطح پوست

این تکنیک درمان یکی از درمان های تکمیلی در کنار انواع روش های تخصصی و  زیبایی برای سرعت بخشیدن و تاثیر گذاری بهبود عملکرد آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایا

از آنجایی که این تکنیک زیبایی و درمانی با استفاده از سلول‌ های بنیادی بدن خود شخص استفاده می شود سازگاری زیادی با بدن دارد و می توان بهترین نتایج را حاصل کرد.

  این تکنیک زیبایی و درمانی روشی کم عارضه و غیر تهاجمی می باشد . نتایج حاصل از این فرایند طولانی مدت و ماندگار می باشد .

در طی انجام این عمل شاهد عوارضی مانند پس زدن،  عفونت،  احتمال بیماری های واگیردار وجود ندارد .

محلول تزریقی از بدن خود شخص تهیه می شود و مراحل این پروسه زیبایی و درمانی  کاملا استریل و بهداشتی می باشد و برای تهیه مواد تزریقی از کیت های مخصوص استفاده می شود.

 هزینه این روش نسبت به روش های لیفت با جراحی کمتر است.  در این روش جوان سازی محدودیت سنی و جنسی وجود ندارد پس برای همه افراد اعم از خانم ها و آقایان قابل انجام می باشد .

در این روش درد سر های عمل جراحی را تحمل نخواهید کرد.

این  روش درمانی و زیبایی را می توانید بدون محدودیت برای بخش های مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار دهید و نیاز به بستری شدن و دوره نقاهت طولانی مدت نخواهد داشت.

 در این روش محدودیتی برای کم یا زیاد بودن میزان تزریق وجود ندارد و خطری به همراه نخواهد داشت.  در این روش احتمال حساسیت و آلرژی وجود ندارد .

موادی که در این روش استفاده می شود طبیعی است در برخی مواقع حتی متخصصین به صورت موضعی از این محلول استفاده می کنند.  در این روش درگیر بیماری های واگیر دار نخواهید شد.

کاندیدای مناسب جوانسازی پوست با سلول های بنیادی چه کسانی هستند ؟

همان طور که در بخش قبلی بیان کردیم این تکنیک زیبایی و درمانی را می توان بدون محدودیت سنی و جنسی انجام داد و راه کار موثر برای درمان چین و چروک ها، خطوط سطح پوست، تیرگی ها و انواع اسکار های پوستی می باشد.  بنابراین بهتر است در این بخش کسانی که نباید از این تکنیک زیبایی استفاده کنند را به شما معرفی می کنیم.

  • افرادی که به عفونت های موضعی و عمومی مبتلا هستند .
  • خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند.
  • مبتلایان به بیماری های مزمن مانند دیابت، ایدز مبتلایان به بیماری های پوستی مانند پورفیری
  • افرادی که به بیماری های کم خونی و انعقادی خون مبتلا هستند.
  • کسانی که مستعد بافت های کلوئیدی می باشند.

همچنین استفاده از این فرآیند برای موارد زیر نتایج مثبتی به همراه نخواهد داشت.

  • ابتلا به تب و بیماری های حاد
  • وجود چین و چروک های عمیق بر سطح پوست
  • استعمال دخانیات و الکل
  • افراد دارای سوء تغذیه
  • وجود بیماری ها و مشکلات ژنتیکی پوست
  • حضور ضایعات مویرگی بر روی گونه ها یا بینی
  • وجود ضایعات پیشرفته ناشی از از نور آفتاب
  • وجود لکه های تیره هایپر پیگمانتاسیون پیشرفته
  • نیاز به مصرف آسپرین یا دارو های ضد انعقادی
  • ابتلا به بیماری های سرطانی مانند هماتولوژیک و انواع غیر هماتولوژیک که نیاز به شیمی درمانی دارد.

این تکنیک زیبایی و درمانی را نیز می توان در سنین مختلف انجام داد که در ادامه توضیحاتی در این زمینه ارائه خواهیم داد.

تعداد جلسات جوانسازی پوست در سنین مختلف

تزریق سلول های بنیادی قبل از سن ۳۰ سالگی به صورت سالیانه در جهت پیشگیری از پیری پوست پیشنهاد می شود شما با هر بار تزریق قبل از این سنین می توانید پیری پوست خود را به ۱۰  سال بعد به تعویق بیندازید.

در سنین ۳۰ تا ۴۰ سالگی با تزریق ۶ ماه  این سلول ها می توانید همراه با روش های جوان سازی نتایج مطلوبی حاصل کنید.

زیرا ، در این سنین اولین نشانه های پیری مانند چین و چروک ها و خطوط ظریف بر سطح پوست نمایان می شود و تزریق سلول های بنیادی می‌ تواند به طور جدی از ایجاد بخش پیشرفته آن ها جلوگیری کند.

در سنین ۴۰ تا ۵۰ سالگی شما می‌ توانید در طی سه جلسه به فاصله سه ماه به جوانسازی پوست خود دست یابید و پاسخ مطلوبی از این تکنیک در طی سه جلسه حاصل می کنید.  شما با تکرار جلسات به طور سالیانه می توانید نتایج آن را ثابت نگه دارید.

در سنین بالای ۵۰ سال سلول های بنیادی در جهت جوان سازی پوست کارایی چندان مطلوبی نخواهد داشت توصیه می‌ شود که در این سنین حتما با متخصصین مشورت داشته باشید تا سلامتی پلاکت ها و سلول های بدن شما مورد ارزیابی قرار گیرد .

حتی می توانید از این روش با روش های ترکیبی دیگر مانند بوتاکس،  تزریق ژل،  تزریق چربی، مزو تراپی و مراقبت های دیگر پوستی تاثیرات درمان را افزایش دهید.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه انواع خدمات زیبایی و جوان سازی همه شرایط بدنی زیبا جویان را مورد بررسی قرار می دهند.  بر اساس شرایط و انتظارات آن ها بهترین تکنیک جوان سازی را ارائه خواهند داد.

عوارض و معایب جوانسازی پوست با سلول های بنیادی

این تکنیک زیبایی و درمانی با توجه به مزایای بی نظیر که به همراه دارد با معایبی نیز پس از تزریق مواجه خواهد شد . با توجه به این که نتایج نهایی که پس از تزریق سلول های بنیادی حاصل می کنیم به واکنش شایع سلول ها مرتبط می شود در نتیجه کیفیت و کمیت حاصل از آن را نمی توان پیش بینی کرد.

برای دستیابی به نتایج این فرآیند باید زمان زیادی را در نظر بگیرید  و ممکن است  لازم باشد برای مشاهده نتایج چند ماه صبر  کنید .  حتی این تکنیک زیبایی و درمانی برای برخی افراد بدون نتایج و بی اثر باشد . احساس کمی درد در حین تزریق وجود دارد در صورت عدم مهارت و تخصص پزشک احتمال آسیب دیدگی اعصاب و عروق خونی نیز در حین تزریق وجود خواهد داشت .

از  عوارض رایج آن می‌ توان به کمی تورم مختصر بر سطح پوست اشاره کرد که البته کوتاه مدت می باشد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های زیبایی و جوانسازی پوست توسط پزشک ماهر و حاذق جناب آقای دکتر محمد علیزاده انجام می شود.

بنابراین شما پس از بهره گیری از این روش ها شاهد هیچ عارضه خاصی نخواهید بود زیرا همه مراحل روش های جوان سازی با تجربه و مهارت بالا و با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز دنیا انجام می شود و قطعاً زیبا جویان شاهد هیچ عارضه خاصی نخواهند بود.  رضایت زیبا جویان در این کلینیک تضمین کیفیت خدمات ما می باشد.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-جوانسازی

هزینه جوانسازی پوست با سلول های بنیادی چقدر است ؟

هزینه این تکنیک زیبایی و درمانی در کلینیک تخصصی زیبایی آراد زیر نظر پزشک ماهر و با تجربه جناب آقای محمد علیزاده بر اساس نوع کیت استفاده شده و ناحیه درمان محاسبه می شود.  مثلاً اگر بخواهید این تکنیک زیبایی را برای زیر چشم یا درمان اسکار مورد استفاده قرار دهید بر اساس نیاز به تعداد کیت بیشتر هزینه ها افزایش می یابد.

  البته،  برای جوانسازی پوست با استفاده از سلول های بنیادی متخصصین در جهت کسب نتایج مطلوب و یکدست شدن پوست تزریق را در تمام صورت انجام می دهند به استثنای پوست اطراف چشم که به طور مجزا انجام خواهد شد و به طور قطع هزینه ها را تغییر می دهد.

مراقبت های قبل از جوانسازی پوست با سلول های بنیادی

قبل از این که بخواهید این تکنیک جوان سازی را اعمال کنید باید توسط پزشک مورد معاینه قرار گیرید تا همه شرایط جسمانی شما مورد بررسی قرار گیرد.  پزشک در مورد نحوه انجام درمان،  تعداد جلسات و چگونگی مراقبت ها توضیحات کاملی در اختیار شما قرار می دهد . در این بخش از مطلب ما برخی از مراقبت های مهم را به شما معرفی می کنیم.

  • یک هفته قبل از این تکنیک زیبایی و درمانی لازم است مصرف انواع مسکن های ضد التهابی غیر استروئیدی مانند آسپرین، پرو فن ، پیروکسیکام و … که سبب اختلال در سیستم گردش خون می شود را متوقف کنید.
  • انواع مکمل ها مانند امگا ۳ و امگا ۶ ، زعفران،  دارو های گیاهی و سیر را یک هفته قبل از درمان مصرف نکنید زیرا باعث کاهش کیفیت درمان خواهد شد.
  • اگر به بیماری خاصی ابتلا دارید و یا این که مجبورید دارو مصرف کنید پزشک را در جریان قرار دهید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید .
  • استرس خود را کنترل کنید و به پزشک خود اعتماد کنید.

مراقبت های پس از جوانسازی پوست با سلول های بنیادی

  • متخصصین توصیه می‌ کنند پس از انجام این فرایند به هیچ وجه از کمپرس سرد استفاده کنید زیرا سلول های تزریقی نسبت به کاهش دما حساس هستند.
  • مصرف انواع دارو های ضد التهابی، غیر استروئیدی را تا ۳ روز پس از درمان را کنار بگذارید.
  • تا دو روز از رفتن به حمام بپرهیزید.
  • از عینک آفتابی در هنگام خارج شدن از خانه استفاده کنید.
  • تا دو هفته از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خود داری کنید و حتماً مصرف ضد آفتاب را جدی بگیرید.
  • متخصصین کرم های نگهدارنده روز و شب را پس از درمان برای شما تجویز می کنند.
  • تا سه روز بهتر است از انجام فعالیت هایی که میزان تعرق و گردش خون رسانی را افزایش می دهد متوقف کنید.
  • تغذیه مناسب داشته باشید و مایعات زیاد بنوشید .

اثرات و نتایج :

معمولاً مشاهده نتایج جوانسازی پوست با سلول های درمانی در طی یک ماه پس از جلسه درمان قابل مشاهده می باشد اما نتایج پس از آن به مرور زمان در حال پیشرفت و ادامه دار بودن خواهد بود.  همان طور که می دانید در این فرایند ترمیم بدن به طور طبیعی انجام می شود و زمان کافی نیاز دارد تا این تکنیک جوان سازی تحریک شود و نتایج آن قابل مشاهده باشد.

به غیر از برخی از مواردی که با مشکلات جدی مواجه می باشد که تاثیرات آن بر اساس نوع درمان تاثیر قابل مشاهده است اگر متقاضیان به نتایج قابل توجهی نیاز داشته باشند باید پس از یک جلسه شاهد تاثیرات درمان باشید اما در صورت وجود برخی از علائم متقاضیان می‌ توانند به نتایج صد درصد دست یابند که در طی جلسات بعدی شاهد نتایج خواهند بود.

بنابراین متخصصین تعداد جلسات را بر اساس مشکلات پوستی تعیین می کنند که این جلسات با فواصل سه ماهه برگزار می شود . مشاهده نتایج تاثیرات این فرایند به اعمال مراقبت ها، سبک زندگی و طبیعت پوست بستگی دارد.  معمولاً پاسخ دهی پوست به این راه کار درمانی در حدود ۱۸ تا ۳۶ ماه می باشد که توصیه می شود برای حفظ نتایج یک جلسه انجام شود.

پس تاثیرات این فرایند تا یکسال سبب بهبودی پوست خواهد شد و شما با اعمال مراقبت های مناسب سلامتی پوست خود را حفظ می کنید. پاکسازی پوست از انواع آلودگی ها اهمیت ویژه ای دارد و مرطوب نگه داشتن پوست و دور از نور خورشید کیفیت پوست را افزایش خواهد داد. بنابراین توصیه می شود که پوست خود را همیشه تمیز و هیدراته نگه دارید و از قرار گرفتن در مقابل اشعه مضر UV خودداری کنید زیرا ، یکی از مهم ترین عوامل پیری پوست خواهد بود.

پس هنگام بیرون رفتن از خانه زمانی که هوا ابری است از ضد آفتاب استفاده کنید شما با داشتن روتین مراقبتی مناسب برای پوست خود پیری پوست را به تعویق  خواهید انداخت.  شما پس از مدت کوتاهی می توانید شاهد درخشش نرمی و زیبایی پوست خود باشید و به مرور زمان تاثیرات آن افزایش می یابد . زیرا،  این فرایند به افزایش عملکرد طبیعی پوست کمک می کند.

دوره نقاهت پس از جوانسازی پوست با سلول های بنیادی چقدر است؟

این تکنیک زیبایی و درمانی با عوارض خاصی همراه نمی باشد . کمی تورم و التهاب در ناحیه تزریق کاملاً طبیعی است که در طی دو تا سه روز بر طرف می‌ شوند‌ .  زیبا جویان می توانند پس از پایان جلسه درمان به فعالیت های روزانه خود بپردازند البته توصیه می شود تا ۳ روز از مصرف انواع دارو هایی که سیستم گردش خون را دچار اختلال می کند خودداری کنند  و از انجام فعالیت هایی که سبب تعرق می شود بپرهیزید.

بهتر است پس از این فرایند زیبایی به مدت دو هفته در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از ضد آفتاب استفاده کنید.  مهم ترین مراقبت پس از انجام این فرایند پاک سازی پوست  از انواع آلودگی های محیطی می باشد.  شما می توانید به مرور زمان شاهد تاثیرات این فرایند زیبایی به پوست خود باشید .

در این روش به دلیل این که سلول های تزریق شده از بدن خود شخص تهیه می شوند احتمال بروز واکنش های آلرژیک و حساسیت وجود ندارد.  بنابراین شما می توانید با خیال راحت منتظر نتایج بی نظیر آن بر پوست خود باشید.

انواع روش های دیگر جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی آراد اصفهان

به دلیل قابلیت بی نظیر تکنیک زیبایی و درمانی جوان سازی با کمک سلول های بنیادی می توان همزمان با این تکنیک از روش‌ های دیگر جوان سازی نیز استفاده کرد.

  • لیزر

فرایند لیزر یکی از روش های موثر در جوان سازی، پاک سازی و لایه برداری پوست می باشد که در جهت درمان چین و چروک ها خطوط پوستی و انواع آسیب های پوستی از قبیل لک،  اسکار، جای زخم و درمان فرو رفتگی های سطح پوست مناسب می باشد.

در این تکنیک زیبایی از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود که با تحریک کلاژن سازی می تواند به ترمیم و بازسازی پوست بپردازد و نتایج عالی به همراه خواهد داشت. در این روش با حذف لایه سطحی پوست و سلول های تازه و جوان تر جایگزین آن ها می شوند و به مرور زمان پوستی شاداب و زیبا به چهره هدیه می دهد.

  • مزوتراپی

مزوتراپی یکی از روش های موثر در جوانسازی پوست و درمان ریزش مو می باشد.  در این روش متخصصین با استفاده از محلول ویژه ای مواد مغذی و مورد نیاز پوست و مو را در اختیار سلول ها قرار می دهند.  در نتیجه جریان خون رسانی در پوست بهبود می یابد و به مرور زمان شما شاهد تاثیرات بی نظیر این روند درمانی خواهید بود.

مزوتراپی جزء روش های ایمن و بی خطر برای جوان سازی و زیبایی پوست می باشد.  محلولی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد حاوی انواع ویتامین ها، پروتئین ها، آنتی اکسیدان ها، اسید های آمینه و هورمون های رشد می باشد که با استفاده از سرنگ های ظریفی در لایه میانی پوست تزریق می شود.

پس از تزریق محلول مزوتراپی ترکیبات آن بلافاصله فعال می‌ شوند و با بهبود جریان خون رسانی و تغذیه سلول های پوستی نتایج عالی به همراه خواهد داشت.  این تکنیک زیبایی در جهت جوان سازی، درمان تیرگی ها و شادابی پوست بسیار موثر می باشد.  متخصصین ترکیبات محلول مزوتراپی را بر اساس شرایط پوست  و میزان آسیب های پوستی تعیین می کنند.

  • سابسیژن

در این تکنیک متخصصین بافت های تخریب شده را ترمیم و بازسازی می کنند و در جهت تولید سلول های جدید کمک کننده خواهد بود و با تحریک ساختن رگ های ریز مدت ماندگاری درمان افزایش می یابد.

سابسیژن می‌ تواند عمیق ترین فرورفتگی های پوست ناشی از اسکار و آکنه ها را مورد درمان قرار دهد با این عمل روند طبیعی پوست باعث ترمیم و بازسازی آن خواهد شد و در مدت زمان کوتاهی می توان پوستی زیبا و یکدست حاصل کرد.

  • لیفت با نخ

لیفت با نخ یکی از روش های پر طرفدار و موثر در جوانسازی پوست می‌ باشد. در این روش متخصصین با استفاده از نخ های بخیه مخصوص افتادگی و چین و چروک های پوست را مورد درمان قرار می دهند.  نخ هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند با بدن سازگاری دارند و به مرور زمان تجزیه خواهند شد.  در اثر کشیدگی پوست توسط نخ ها میزان کلاژن سازی در پوست افزایش می‌ یابد .

در این روش از نخ های مخصوص بخیه استفاده می شود.  نخ ها پس از جایگذاری در زیر پوست به مرور زمان تجزیه می شوند.  نتایج حاصل از این عمل کاملا طبیعی می باشد و هیچ حالت مصنوعی در چهره ایجاد نمی کند.  لیفت با نخ برای بخش های مختلف صورت و بدن کاربرد دارد.  نخ ها پس از قرار گرفتن در زیر پوست با ایجاد حالت کششی پوست را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک خواهد کرد و جوان سازی در پوست اتفاق می افتد.

مدت ماندگاری این فرایند در حدود یک تا سه سال می باشد که البته دوام آن به تعداد نخ هایی جای گذاری شده، نوع نخ،  ناحیه درمان و متابولیسم بدن بستگی خواهد داشت. شما می توانید به نتایج عالی و بی نظیر دست یابید . شما می توانید لیفت با نخ را یک ماه پس از استفاده از سلول های بنیادی انجام دهید.

  • تزریق چربی

تزریق چربی نیز یکی از روش های طبیعی برای بازگرداندن جوانی و شادابی به پوست و حجم از دست رفته بخش های مختلف صورت و بدن می باشد. برای تزریق چربی نیاز به هیچ ماده مصنوعی و شیمیایی نمی باشد.

میزان واکنش بدن نسبت به چربی های تزریق شده بسیار خفیف خواهد بود به همین دلیل شاهد عوارضی مانند عفونت، واکنش های آلرژیک و حساسیت نخواهید بود . مهارت و تخصص پزشک در این تکنیک زیبایی اهمیت زیادی دارد زیرا تزریق چربی جزء روش های نیمه تهاجمی است . سلول های چربی با استفاده از دستگاه لیپوساکشن استخراج می شوند.

متخصصین با مهارت و تجربه بالا می توانند سلول های چربی را سالم استخراج کنند و آسیبی به ناحیه استخراج چربی وارد نشود. البته،  امروزه دستگاه هایی که برای استخراج چربی مورد استفاده قرار می گیرند بسیار پیشرفته می باشند و هدف آن ها فقط تخریب سلول های چربی خواهد بود و بر  دیگر بافت های بدن تاثیری نخواهد داشت.

در این روش سلول های چربی از بخش های دیگر بدن مانند شکم، پهلو یا ران استخراج می شوند و پس از پشت سر گذاشتن مراحل پردازش به ناحیه مورد نظر تزریق خواهند شد.  متخصصین در برخی مواقع سلول های چربی را با سلول های بنیادی مخلوط کرده و به محل درمان تزریق می کنند این روش سبب تحریک پوست و جوان سازی خواهد شد و زنده ماندن سلول های چربی را پس از تزریق تضمین می کنند.

با ترکیب این دو روش سلول های چربی راحت‌ تر می‌ توانند به بافت های بدن متصل شوند‌.  بنابراین با ترکیب این دو روش می توانید ماندگاری بالا و نتایج عالی حاصل کنید.

  • میکرونیدلینگ

در روش زیبایی میکرونیدلینگ  روزنه های بسیار ریزی در سطح پوست ایجاد می‌ شود که این روزنه ها باعث بهبود روند ترمیم و بازسازی پوست خواهد شد.  متخصصین با استفاده از سلول های بنیادی در محل ایجاد روزنه  ها می توانند نتایج عالی و بی نظیری حاصل کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

نتیجه گیری :

زمانی که در مورد روش های جوان سازی پوست گفت و گو می کنیم باید به این نکته توجه داشته باشید که هیچ راهی برای متوقف کردن روند پیری پوست وجود ندارد بنابراین هیچ فردی نمی تواند همیشه جوان بماند و به مرور زمان و همراه با افزایش سن اندام های مختلف بدن دچار تغییر خواهند شد و زیبایی و جوانی خود را از دست خواهند داد.

  پوست یکی از ارگان های حساس و وسیع بدن است که بیشتر از اندام های دیگر در معرض این تغییرات قرار می گیرد و با افزایش سن، تغییرات هورمونی، قرار گرفتن در برابر آلودگی های محیطی و موارد بی شمار دیگر به تدریج حالت کشسانی و انعطافی خود را از دست می دهد و این مسئله به نازک شدن و خشکی پوست نیز منجر خواهد شد و زیبایی آن از دست می رود.  بنابراین ما می توانیم با استفاده از راه کار های موثر جوان سازی روند پیری پوست را به تعویق بیندازیم.  در طی این مطلب شما را با چند روش موثر جوانسازی آشنا کردیم .

استفاده از سلول های بنیادی یکی از روش‌ های بی‌ نظیر و مدرن است که به دلیل استفاده از سلول های بدن خود شخص، مشکلاتی از قبیل واکنش های آلرژیک، تحریکات پوستی، عفونت و پس زدن وجود ندارد و نتایج عالی طبیعی و تقریب ماندگار به همراه خواهد داشت.  البته متخصصین زیبایی بر اساس شرایط متقاضیان انتظارات و اهداف آن ها راه کار های درمانی موثر جوان سازی را پیشنهاد خواهند کرد .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و جوان سازی توسط پزشک ماهر و با تجربه جناب آقای دکتر محمد علیزاده انجام می شود شما عزیزان می توانید با مراجعه به این کلینیک از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید.

همچنین اگر می خواهید در مورد انواع خدمات در این کلینیک اطلاعات بیشتر حاصل کنید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/2dke

لینک آپارات:https://aparat.com/v/dhDI2

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/aNFf1sTF

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش