لیفت بینی

زیبایی بینی با لیفت توسط بهترین دکتر بدون درد و جراحی :

زیبایی بینی با لیفت توسط بهترین دکتر بدون درد و جراحی :

امروز لیفت بینی سر و صدای زیادی به پا کرده است زیرا دیگر افراد بدون پشت سر گذاشتن عمل جراحی،  دوره نقاهت طولانی مدت و تجربه عوارض نا خوشایند می توانند فرم بینی خود را به بهترین نحو اصلاح کنند . در صورتی که شما قصد دارید لیفت بینی را انجام دهید و به دنبال بهترین دکتر برای زیبایی بینی خود هستید تا انتهای این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

لیفت بینی یا رینوپلاستی نوعی فرایند است که با کمک آن می توان عیب های ظاهری بینی را از بین برد تا فرم زیبایی به بینی بخشید. این تکنیک زیبایی معمولاً به صورت جراحی و غیر جراحی انجام می شود . برخی افراد به دلیل تغییرات زیاد در بینی خود ترجیح می دهند عمل جراحی را انتخاب کنند و برخی دیگر به دلیل ترس از بی هوشی و اتاق عمل به روش های آسان تر گرایش دارند.

به طور کلی برای لیفت بینی به صورت جراحی یا غیر جراحی باید بهترین پزشک را انتخاب کرد تا بتوان به نتایج مطلوب و مورد نظر دست یافت.  در ادامه مطلب شما را با چگونگی انتخاب بهترین دکتر آشنا خواهیم کرد و همچنین انواع تکنیک های لیفت بینی را به شما معرفی می کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

ویژگی های بهترین دکتر برای زیبایی بینی با لیفت چیست ؟

اگر شما نسبت به انتخاب پزشک حساس هستید  قطعاً کار درستی می‌ کنید زیرا می توانید با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه از عوارض پس از لیفت بینی  در امان بمانید و به نتایج مورد نظر خود دست یابید.  به همین دلیل ما در طی این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی های بهترین پزشک برای لیفت بینی آشنا کنیم.

  • داشتن تخصص دانش و مهارت بالا

یک پزشک ماهر و با تجربه اگر می خواهد در بین زیبا جویان محبوبیت بالایی داشته باشد باید از مدرک تخصصی در این زمینه برخوردار باشد.  پزشکانی که در زمینه زیبایی و اصلاح فرم بینی فعالیت می کنند باید دوره های تخصصی را در در این زمینه پشت سر بگذارند و در مورد تکنیک های مختلف و نکات اجرایی در حین انجام لیفت،  تجربه و سابقه کافی داشته باشند .

پس  زمانی که شما می خواهید پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید حتماً به دوره هایی که پزشک پشت سر گذاشته و مدرک تحصیلی ایشان دقت کامل داشته باشید.

  • دارای سوابق درخشان در زمینه های زیبایی

اگر پزشک انتخابی شما در زمینه زیبایی بینی با لیفت فعالیت زیادی داشته باشد قطعاً شما می توانید با خیال راحت از نتایج این فرایند لذت ببرید.  برای دستیابی و کسب اطلاع از سوابق کاری پزشک می توانید نمونه کار های پزشک را مشاهده کنید و مورد بررسی قرار دهید.  اگر نمونه کار هایی که مشاهده می کنید با نظرات و اهداف شما مطابقت داشته باشد شما می توانید با خیال راحت این عمل زیبایی را انجام دهید.

  • رضایت زیبا جویان از بهترین دکتر لیفت بینی

یکی دیگر از ویژگی هایی که بهترین پزشک را به شما معرفی می کند جلب رضایت زیبا جویان است که معمولاً این ویژگی به ندرت در بین متخصصین یافت می شود.  نیاز داشتن به این ویژگی کار دشواری است اما متخصصین می توانند با تلاش و ارائه بهترین خدمات در زمینه زیبایی و نتایج موفقیت آمیز رضایت زیبا جویان عزیز را جلب کنند و روز به روز به طرفداران آن ها افزوده شود.

  • اخلاق خوب

یک پزشک ماهر و با تجربه باید بتواند با بیمار خود ارتباطی خوب و دو طرفه برقرار کند تا متقاضیان بتوانند به خوبی به او اعتماد کنند.  متخصصین با تجربه به سلامتی بیمار،  توجه زیادی می کنند و بر اساس شرایط بدنی آن ها بهترین راه کار درمانی را ارائه خواهند داد.

متخصصین زیبایی در جلسات مشاوره توضیحات کاملی در مورد انواع تکنیک های لیفت و نتایج آن در اختیار افراد قرار می دهند تا متقاضیان بتوانند درک واقع‌ بینانه ای نسبت به روش های زیبایی بینی با لیفت پیدا کنند .

حال شما را با ویژگی های بهترین پزشک آشنا کردیم بهتر است توضیحاتی در مورد انواع روش های لیفت بینی در اختیار شما قرار دهیم.  شما با کسب اطلاعات در این زمینه می توانید انتخابی درست و آگاهانه داشته باشید.

لیفت بینی چیست ؟

لیفت بینی یکی از روش های موثر و شگفت انگیز برای بر طرف کردن نواقص و عیب های ظاهری بینی می باشد که حتی در جهت از بین بردن مشکلات پزشکی و اختلالات تنفسی و انحراف بینی انجام می‌ شود. با کمک این تکنیک ها می توان بخش های مختلف بینی را تغییر داد تا با زیبایی بینی ،  تناسب خاصی بین اجزاء صورت حاصل شود. نکته مهم در مورد این تکنیک  این است که  روش‌ های مختلف لیفت حتی می توان آسیب های ناشی از اختلالات مادرزادی و یا آسیب های ورزشی را مورد درمان قرار داد.

  امروزه روش های مختلفی برای لیفت بینی ابداع شده است که با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه می توان بهترین روش را انتخاب کرد تا به نتایج عالی و مد نظر دست یافت.  در برخی مواقع متخصصین برای کسب نتایج موفقیت آمیز و ارائه خدمات بر اساس انتظارات و اهداف متقاضیان لیفت با جراحی را پیشنهاد می کنند برای درک بهتر شما نسبت به این موضوع شما را با انواع روش های لیفت بینی آشنا خواهیم کرد.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-لیفت

انواع روش های لیفت و زیبایی بینی

برای تغییرات ظاهری بینی می توان لیفت بینی را به دو روش جراحی و غیر جراحی انجام داد.  با روش‌ های غیر جراحی پزشک بدون نیاز به بی هوش کردن افراد مراحل لیفت را طی می کنند و در زمان کوتاهی راه کار های درمانی ارائه خواهد شد.

در برخی از تکنیک ها ممکن است  جای زخم ظریفی بر سطح پوست بینی مشاهده شود که قطعاً این زخم با برش های عمل جراحی قابل مقایسه نمی باشد و در طی دو تا سه روز کامل برطرف می شود  زیبایی و  لیفت بینی می تواند جایگزین مناسبی برای عمل جراحی رینوپلاستی باشد.  این تکنیک ها معمولاً برای افرادی که از عوارض پس از جراحی می ترسند گزینه مناسبی خواهد بود.

  • زیبایی بینی با تزریق ژل

تزریق ژل یکی از راه کار های موثر و غیر جراحی برای لیفت بینی می باشد که معمولا برای کسانی پیشنهاد می شود که تصمیم دارند افتادگی نوک بینی خود را مورد درمان قرار دهند و یا این که بر سطح بینی خود با زخم و نا همواری مواجه شده اند.  این تکنیک زیبایی راه کار موثری برای درمان قوز بینی خواهد بود و بیرون زدگی های سطح بینی را از بین می برد تا سطح  بینی هموار و صاف شود.

همان طور که می دانید تزریق ژل یکی از از راه کار های موثر و زیبایی برای بخش های مختلف صورت می باشد و می تواند مشکلات ظاهری بینی را نیز بر طرف کند.  متخصصین بر اساس ایرادات ظاهری بینی تزریق ژل،  را در بخش‌ های مختلف آن انجام می دهند.  ماندگاری و دوام تزریق ژل  بر اساس شرایط سنی افراد،  بافت پوست و نوع ژل تعیین می شود که در حدود یک تا دو سال ماندگار می باشد.

باید به این نکته توجه کنید که تزریق ژل نمی تواند مشکلات اساسی بینی را مورد درمان قرار دهد بلکه می تواند نا هموار ی های سطحی بینی،  قوز های خفیف و متوسط و برخی از انحراف  را درمان کند . نکته دیگری که باید در مورد تزریق ژل به بینی ذکر کنیم این است که ژل هایی که برای ترمیم و اصلاح فرم بینی مورد استفاده قرار می گیرد حاوی ماده‌ ای به نام هیالورونیک اسید می باشد.  که حتی در کنار زیبا کردن بینی سبب جوان سازی و شادابی پوست این ناحیه خواهد شد .

هزینه لیفت بینی با تزریق ژل نسبت به تکنیک های زیبایی دیگر مقرون به صرفه تر خواهد بود و بر اساس برند و مارک ژل و میزان تزریق تعیین می شود.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق ژل به بینی ، لب  ها   گونه ها ، چانه و بخش های مختلف بدن توسط پزشک حاذق و ماهر جناب آقای دکتر علیزاده انجام می‌ شود و قطعاً زیبا جویان عزیز می توانند به نتایج مورد نظر خود دست یابند.

  • زیبایی بینی با نخ

لیفت بینی با نخ روش دیگری است که امروزه به عنوان بهترین روش لیفت در کلینیک های زیبایی انجام می شود.  نتایج حاصل از این تکنیک زیبایی در حدود یک تا سه سال می باشد و برای ماندگار کردن نتایج امکان تمدید مجدد آن وجود دارد.  در این تکنیک زیبایی متخصصین با استفاده از نخ های مخصوص بخیه فرم و بافت بینی را به شکل مطلوبی تغییر می دهند.

در هنگام جای گذاری نخ ها  در زیر بافت پوست بینی آسیبی  به پوست و لایه های دیگر وارد نخواهد شد.  نخ هایی که در این تکنیک زیبایی مورد استفاده قرار می‌ گیرد قابل تجزیه و سازگار با بدن می باشد .

در واقع متخصصین ماهر و با تجربه بر اساس مشکلات ظاهری بینی،  محل دقیق نخ ها را مشخص می‌ کنند و با ثابت کردن و کشیدگی نخ ها فرم بینی ترمیم و اصلاح خواهد شد.  نخ هایی که در این تکنیک زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد همانند نخ های بخیه است و ضخامت بسیار کمی در حدود ۱۲ /۰ میلی متر می باشد . این نخ ها می توانند به مرور زمان در پوست جذب شوند و کم کم تاثیرات آن از بین برود.

متخصصین  برای اصلاح و ترمیم فرم بینی از نخ های مختلفی از قبیل نخ های PDO،  کاگ ، پلیکولید و هوریکان استفاده می کنند که امروزه نخ pdo به عنوان با کیفیت ترین و مرغوب ترین نخ معرفی می شود. متخصصین بر اساس انتظارات و اهداف متقاضیان و محل درمان نوع نخ را تعیین می کنند . نتایج حاصل از این تکنیک زیبایی با عمل جراحی تفاوت چندانی ندارد و قطعاً زیبا جویان عزیز می توانند نتایجی طبیعی و زیبا حاصل کنند.

تکنیک زیبایی لیفت با نخ یکی از روش‌ های بدون درد معرفی می شود.  مراحل انجام این عمل نیاز به بی هوشی ندارد و متخصصین با بی حس کردن بینی نخ  ها را  در زیر بافت آن جای گذاری می کنند.  زمانی که پزشک برای جایگذاری نخ ها  در زیر پوست در نظر می گیرند در حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه می باشد که البته این مسئله به مشکلات ظاهری بینی و تعداد نخ های  جایگذاری شده مربوط می باشد .

پس از انجام فرایند زیبایی لیفت بینی با نخ متقاضیان می توانند بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.  عوارض ناشی از لیفت با نخ کمی  تورم و کبودی است که البته میزان  این عارضه در همه افراد متفاوت است.  برخی افراد می توانند پس از پایان لیفت به محل کار خود بازگردند و برخی دیگر بهتر است یک تا دو روز در منزل به استراحت بپردازند تا عوارض ناشی از لیفت از بین برود .

توصیه می شود پس از این تکنیک زیبایی مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال کنید از خم شدن و انجام فعالیت‌ های سنگین،  ورزشی و همچنین ماساژ دادن بینی خودداری کنید.

 نتایج حاصل از لیفت با نخ برای برطرف کردن مشکلات ظاهری بینی نتایج موفقیت‌ آمیزی به دنبال داشته است البته این موضوع به مهارت و تخصص پزشک بستگی دارد.  مشکلات ظاهری بینی که به دلیل آسیب های جدی،  شکستگی یا انحراف استخوان بینی اتفاق افتاده با تکنیک لیفت با نخ قابل درمان نخواهد بود.

در این شرایط متخصصین روش های جراحی را گزینه بهتری می دانند . نتایج اولیه حاصل از این تکنیک زیبایی بلافاصله قابل مشاهده است اما برای مشاهده نتایج قطعی یک هفته نیاز است تا تورم و کبودی ایجاد شده فروكش کند.  دوره نقاهت پس از لیفت با نخ قابل مقایسه با جراحی نمی باشد و هزینه آن نیز نسبت به عمل جراحی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

  • زیبایی بینی با پلاسما جت

پلاسما نوعی گاز یونیزه شده است که می‌ تواند با حرارت بالا در جهت زیبایی و اصلاح فرم بینی مورد استفاده قرار گیرد.  در این روش بدون نیاز به تیغ جراحی مشکلات ظاهری بینی مورد درمان قرار می گیرد که با استفاده از دستگاه مخصوصی انرژی  پلاسما به سطح بینی تابانده می‌ شود و نقاط بسیار ظریفی به فاصله ۰/۵ میلی متر بر سطح بینی ایجاد می کند.

انرژی پلاسما سبب جمع شدن فرم بینی خواهد شد این نقاط پس از انجام لیفت با پلاسما جت به وضوح قابل مشاهده است  و به لایه های زیرین کمک می‌ کند تا کلاژن سازی در پوست افزایش یابد.  همچنین با انقباض پوست سبب فرم دهی و زیبایی آن خواهد شد . در حین انجام پلاسما جت متقاضیان دردی احساس نمی کنند زیرا مراحل انجام آن با بی حسی موضعی خواهد بود . این تکنیک زیبایی در حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه طول می کشد اولین شرط انجام این عمل سلامتی عمومی متقاضیان می باشد.

کسانی که قصد دارند فرم بینی خود را با این روش تغییر دهند باید درگیر بیماری هایی از قبیل سرطان،  صرع  و یا بیماری های  خود ایمنی نباشند.

معمولاً این تکنیک زیبایی برای بینی های گوشتی، بینی های  نا متقارن،  بینی های پهن با نوک افتاده استفاده می شود و همچنین می تواند عیب های پس از عمل جراحی را مورد درمان قرار دهد.  مدت ماندگاری لیفت بینی با پلاسما جت در حدود ۵ سال خواهد بود حتی ممکن است برای برخی افراد تا سال‌ های طولانی نتایج آن ماندگار باشد.

برخی افراد پس از آشنایی با مراحل پلاسما جت نگران سوختگی پوست بینی خود هستند در صورتی که انرژی پلاسما با جرقه هایی به لایه های پوست نفوذ می کند و هیچ آسیبی به لایه ها و بافت های پوست وارد نمی کند.  نتایج حاصل از این تکنیک زیبایی موفقیت آمیز است و سبب خوش فرمی و ایجاد تناسب بین اجزاء صورت خواهد شد.

  • زیبایی بینی با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس برای اصلاح فرم بینی روشی است که چند سالی است توسط متخصصان زیبایی انجام می شود و تاثیرات آن در گذر زمان ثابت شده است.  مکانیسم این تکنیک در واقع مربوط به سم بوتاکس است که توسط باکتری به نام کلستیرید بوتولینوم حاصل می شود و توسط این سم قدرت انقباض عضلات از بین می رود.  در واقع با تزریق این ماده و متوقف شدن سیگنال های عصبی مشکلاتی از قبیل افتادگی نوک بینی را برطرف می کنند و با عدم انقباض عضلات،  نوک بینی به سمت بالا کشیده خواهد شد .

همچنین این تکنیک زیبایی سبب از بین رفتن چین و چروک های نا خوشایند بر سطح بینی در هنگام خندیدن می شود.  اگر چه تزریق بوتاکس روشی کار ساز برای همه افراد نمی باشد اما  متخصصین بر اساس شرایط افراد این تکنیک زیبایی را پیشنهاد می‌ دهند.  میزان عوارض احتمالی و جانبی پس از تزریق بوتاکس نسبت به عمل جراحی بسیار کمتر است و هزینه مناسبی دارد.

اما متاسفانه این تکنیک  نمی تواند همه مشکلات ظاهری بینی را برطرف کند.  تزریق بوتاکس در طی چند دقیقه انجام می شود و نیاز به بی هوشی و دوره نقاهت ندارد . نتایج قطعی تزریق بوتاکس  پس از یک هفته به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

  • زیبایی و لیفت بینی با جراحی

شاید شما فکر کنید که منظورمان از زیبایی بینی با جراحی همان عمل رینوپلاستی است که باید عت ها در اتاق عمل بمانید و یا  دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر بگذارید.  در صورتی که این تکنیک زیبایی نیاز به مراقبت های ویژه و بستری شدن در بیمارستان ندارد و مراحل انجام آن با بی حسی موضعی سپری می شود.‌ بنابراین شما با این تکنیک زیبایی می توانید مشکلات ظاهری بینی خود را با درد سر کمتر از بین ببرید.

حتی در برخی شرایط با صلاحدید پزشک،  لیفت بینی با جراحی را با بی هوشی انجام می دهند . در طی انجام این فرآیند متقاضیان دردی احساس نمی کنند و زمانی که برای این عمل در نظر گرفته می شود دو تا چهار ساعت می باشد.  پس از پایان لیفت با جراحی یک تا دو ساعت در حالت ریکاوری می مانید سپس با صلاحدید پزشک از کلینیک مرخص خواهید شد تا بتوانید دوره بهبودی را در منزل پشت سر بگذارید.

برش هایی که در این روش بر  سطح بینی ایجاد می‌ شود بسیار سطحی و ظریف خواهد بود و معمولاً بین دو سوراخ بینی ایجاد می شود.  پزشک این برش را در جهت بلند کردن پوست ناحیه بینی ایجاد می کند و بر اساس مشکلات و نواقص ظاهری بینی مراحل جراحی پیش می رود . پس از پایان لیفت با جراحی برش ها توسط بخیه بسته می شود در صورت آسیب های شدید و جدی متخصصین همچنین برشی در پایه بینی ایجاد خواهند کرد.

پس از پایان این جراحی اسپلینت برای ثابت نگه داشتن بینی در سطح بینی قرار می گیرد.  البته،  این تکنیک زیبایی با متد های مختلفی انجام می شود که در ادامه مطلب با آن ها آشنا خواهید شد.

  • لیفت بینی کاهشی

یکی از رایج ترین روش های لیفت با جراحی لیفت کاهشی است که برای کوچک کردن بینی انجام می شود.  در طی انجام این تکنیک زیبایی با برش ظریفی استخوان ها ، غضروف های  کناری و نوک بینی تغییر می کند.

  • لیفت بینی افزایشی

در این تکنیک نیز متخصصین اقداماتی برای بزرگ کردن بینی انجام می دهند. که با برداشتن بافت از یکی از بخش‌ ها و پیوند آن به بینی انجام می شود . در برخی مواقع  متخصصین از ایمپلنت‌ های طبیعی یا مصنوعی استفاده می کنند.

  • لیفت بینی آسیب دیده

اگر افراد به دلیل فعالیت های ورزشی و یا حوادث مختلف بینی آن ها دچار آسیب شود قطعاً فرم آن‌ ها تغییر می کند در این شرایط لیفت بینی آسیب دیده انجام می‌ شود.  در این تکنیک زیبایی متخصصین با درمان انحراف ایجاد شده بر سطح بینی به اصلاح فرم بینی و شکستگی آن می پردازند و نفس کشیدن برای افراد راحت تر انجام شود.

  • لیفت بینی ترمیمی

در این تکنیک متخصصین با استفاده از بافت های پیوندی بخش های از دست رفته بینی را اصلاح و ترمیم می کنند.  ممکن است برای آسیب های شدید تر چند عمل به طور همزمان انجام شود.

  • لیفت بینی اصلاحی

این تکنیک زیبایی برای اصلاح فرم نوک بینی انجام خواهد شد که مراحل آن با برداشتن چربی ها و یا پیوند بافت هایی مانند ایمپلنت مصنوعی بازسازی نوک بینی انجام می شود تا بتوان فرم آن را به شکل مطلوبی تغییر داد.

  • لیفت بینی نژادی

در این روش متخصصین  سعی  می کنند فرم اصلی بینی را حفظ کنند و بر اساس اجزاء دیگر چهره مشکلات ظاهری بینی را مورد درمان قرار  دهند.

  • لیفت بینی باز بینی

در طی انجام این فرایند مشکلاتی که پس از عمل رینوپلاستی با جراحی حاصل شده است مانند نا متقارن شدن بینی و یا احساس نا رضایتی متقاضیان و همچنین برطرف کردن مشکلات تنفسی انجام خواهد شد.

چه کسانی برای زیبایی بینی خود از روش های مختلف لیف استفاده می کنند ؟

انواع تکنیک های لیفت بینی معمولاً بدون محدودیت خاصی انجام می شود و هر فردی که  از فرم بینی خود رضایت ندارد و می خواهد فرم بینی خود را  اصلاح کند می تواند یکی از  روش ها ی لیفت بینی را نسبت به شرایط خود انتخاب کند.

 با هر کدام از روش های لیفت می توان نواحی مختلف بینی از قبیل

پره ها،  تیغه،  نوک بینی و پوست آن را تغییر داد.  همچنین می توان در جهت اصلاح و بهبود یافتن نتایج جراحی بینی از این تکنیک بهره مند شد.

  برای برخی افراد نیز لیفت با جراحی می تواند انحراف و آسیب دیدگی های شدید بینی را بر طرف کند.

با توجه به مشکلات ظاهری بینی نمی توان گفت که کدام روش برای چه کسی مناسب تر است  و این موضوع به نظر پزشک و شرایط شما بستگی دارد.  متخصصین قبل از این که هر کدام از روش های لیفت را انتخاب کنند در جلسه مشاوره به بررسی شرایط جسمانی، سنی و اهداف شما می پردازند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع تکنیک های لیفت بینی به صورت جراحی و غیر جراحی انجام می شود تا شما عزیزان بتوانید به نتایج مورد نظر خود برسید و زیبایی چهره خود را با از بین بردن مشکلات ظاهری بینی  افزایش دهید.

 معمولاً تکنیک های غیر جراحی برای کسانی مناسب است که از عمل جراحی، بی هوشی و دوره نقاهت طولانی مدت آن دوری می‌ کنند و می‌ خواهند در زمان کوتاهی نتایج لیفت بینی را مشاهده کنند.

 متخصصین برای ایراد های  جدی بینی  روش های مختلف لیفت با جراحی را پیشنهاد می دهند که نتایج عالی به همراه دارد و می توان تا سالیان طولانی از نتایج آن بهره مند شد.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-لیفت

کاربرد ها و مزایای لیفت بینی :

  • زیبایی بینی
  • اصلاح فرم بینی
  • اصلاح قوز بینی
  • درمان انحراف و کجی بینی
  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی
  • از بین بردن عیب های  نوک بینی
  • جمع کردن پره های باز بینی
  • درمان مشکلات تنفسی
  • کاهش فاصله بینی تا لب ها
  • ایجاد تناسب بین اجزای صورت
  • تغییر فرم بینی به شکل دلخواه
  • از بین بردن مشکلات ظاهری بینی پس از عدم رضایت  از نتایج جراحی

مزایا

انواع تکنیک های لیفت بینی بدون نیاز به بی هوشی  و تیغ جراحی و بخیه انجام می شود. این تکنیک ها برای افرادی مناسب است که نمی خواهند فرم بینی خود را با عمل جراحی درمان کنند. روش های غیر جراحی که برای لیفت بینی مورد استفاده قرار می گیرد اصولاً بدون بی هوشی و بدون نیاز به دوره نقاهت می باشد.

هزینه انواع تکنیک های لیفت  نسبت به عمل جراحی بینی مقرون به صرفه می باشد.  یکی از دلایل  گرایش افراد برای انجام روش‌ های غیر جراحی هزینه مناسب آن می باشد.  بنابراین می توان با هزینه کمتر  برای اصلاح فرم بینی اقدام کرد.

انواع تکنیک های لیفت بینی بدون محدودیت سنی انجام می شود.  همه ما می دانیم که برای عمل جراحی بینی افراد باید به سن ۱۸ سالگی رسیده باشد و افراد به رشد کامل دست یابند.  اگر قبل از این سن عمل جراحی بینی انجام شود فرم بینی  در مدت زمان کوتاه تغییر می کند و  زیبایی خود را مجدداً از دست می دهد.  البته،  قبل از انتخاب هر کدام از روش های دیگر نیز افراد باید مورد معاینه پزشک قرار گیرند.

پس حتما قبل از این که لیفت بینی را انجام دهید در جلسات مشاوره شرکت کنید و انتظارات خود را از انجام هر کدام از تکنیک های زیبایی بیان کنید.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از این که هر کدام از روش های لیفت بینی را پیشنهاد دهند به شرایط سنی افراد،  مشکلات ظاهری بینی و انتظارات متقاضیان دقت می کنند و یکی از روش های کار ساز و موثر را  پیشنهاد می دهند.

عوارض ناشی  از هر کدام از روش های لیفت بسیار نا چیز و خفیف است و قابل مقایسه با عمل جراحی نمی باشد. زیرا ، برای اصلاح فرم بینی در عمل جراحی برش های عمیقی بر سطح بینی ایجاد می شود و استخوان ها و غضروف ها تغییرات زیادی خواهند کرد.

همچنین مراحل جراحی با بی هوشی عمومی انجام می‌ شود و قطعاً  متقاضیان عوارض پس از آن را تجربه می کنند.  اما روش های غیر جراحی با کمی التهاب،  کبودی و  تورم  همراه است که در زمان کوتاهی برطرف می شوند.  همچنین مراحل لیفت بینی با بی حسی موضعی انجام می شود و عوارض پس از بی هوشی را تجربه نمی کنند.

زیبایی بینی با لیفت چه عوارض و معایبی به دنبال دارد ؟

اگر شما می خواهید که فرم بینی خود را بدون عوارض نا خوشایند و طولانی مدت اصلاح کنید  قطعاً لیفت بینی برای شما گزینه مناسبی خواهد بود.  میزان عوارض در لیفت بینی با روش های غیر جراحی نسبت به لیفت با جراحی بسیار کمتر است.  کبودی و تورمی که در اطراف چشم ها مشاهده می شود در طی دو تا سه روز کم کم کاهش خواهد یافت.

ممکن است پس از، از  بین رفتن اثرات بی هوشی و بی حسی شما در بینی خود احساس فشار و درد داشته باشید.  این امر کاملاً طبیعی است و به دلیل تغییراتی که در بینی شما رخ داده حاصل می شود.

حتی در برخی افراد ممکن است به مدت دو ماه تورمی جزئی در این ناحیه حاصل شود که البته به قدری کم است که   زیاد به چشم نمی آید اما ، عوارض ناشی از عمل جراحی ممکن است تا شش ماه با شما همراه باشد و حتی پس از دستیابی به نتایج از فرم بینی خود رضایت نداشته باشید . حتی در این شرایط متخصصين برای اصلاح نواقص پس از جراحی،  لیفت بینی را پیشنهاد می‌ دهند .

اگر می خواهید که میزان عوارض پس از لیفت بینی را تا ۹۵ درصد کاهش دهید بهتر است به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید.  در صورت عدم توجه به این مسئله عوارضی مانند

  • آسیب به بافت های بینی
  • تورم و کبودی گسترده و طولانی مدت
  • احساس درد شدید
  • باقی ماندن جای زخم بر سطح پوست
  • نا متقارن شدن بینی

 را تجربه خواهید کرد. متخصصین در این شرایط  جراحی ترمیمی  بینی را انجام می دهند و قطعاً دوره بهبودی شما و همچنین هزینه های درمان را افزایش می‌دهد. پس قبل از این که بخواهید هر کدام از روش های لیفت و زیبایی بینی را انتخاب کنید در مورد مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید.

شما با حضور در جلسات مشاوره و مشاهده نمونه کار های پزشک می توانید انتخابی درست و اصولی داشته باشید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان لیفت بینی به صورت جراحی و غیر جراحی توسط جناب آقای دکتر محمد علیزاده انجام می شود . همچنین در این کلینیک خدمات دیگری از قبیل

 لیفت بینی،  لیفت لب،  لیفت گونه ، لیفت چانه ، لیفت پیشانی و  شقیقه ،

جوان سازی پوست،  درمان ریزش مو،  درمان لاغری،  درمان چاقی و خدمات بی نظیر دیگر  ارائه می شود و قطعاً متقاضیان می توان به نتایج عالی و رضایت بخش دست یابند.

هزینه زیبایی بینی با لیفت چقدر است ؟

مهم ترین مسئله ای که باید در هنگام محاسبه هزینه ها مورد توجه قرار دهید کلینیکی است  که شما برای انجام لیفت بینی  به آن مراجعه می کنید . معمولاً در مراکز تخصصی و معتبر هزینه ها با تعرفه معقول و  استاندارد تعیین می شود و برای ارائه مشاوره هزینه بسیار کمی را دریافت می کنند .

البته ،  هزینه های انواع روش های لیفت بینی نسبت به عمل جراحی بسیار کمتر خواهد بود زیرا در این روش ها متقاضیان هزینه‌ ای برای بستری شدن در بیمارستان و مراقبت های ویژه پرداخت نخواهند کرد.  عوامل تاثیر گذار بر هزینه های لیفت بینی شامل

  • نوع لیفت
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • ابزار و وسایل مورد نظر
  • مدت زمان انجام لیفت بینی
  • هزینه عکسبرداری
  • انجام آزمایشات و معاینات لازم
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک می باشد.

همچنین برای برخی از روش هایی که برای اصلاح فرم بینی استفاده می شود از چسب های تثبیت کننده استفاده می‌ کنند که باید به لیست هزینه ها افزوده شود.  روش های لیفت غیر جراحی معمولاً برای کسانی که توانایی پرداخت هزینه های گزاف جراحی را ندارند مناسب می باشد.

 موقعیت جغرافیایی کلینیک نیز یکی از موضوعات مهمی است  که باید مد نظر قرار دهید . در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان هزینه های  بیشتری نسبت به شهرستان ها دریافت می شود . زیرا ، در این شهر ها دستگاه ها و تجهیزاتی که  مورد استفاده می گیرد  پیشرفته و مدرن  می باشند و  دستمزد بیشتری برای متخصصین  در نظر گرفته می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات در کلینیک زیبایی آراد  اصفهان با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از لیفت بینی  :

شما قبل از این که بخواهید هر کدام از روش های لیفت را برای زیبایی بینی خود انتخاب کنید باید به برخی نکات توجه بیشتری داشته باشید تا بتوانید برای هر کدام از روش های لیفت آمادگی داشته باشید و عوارض پس از آن را به کار آید با اعمال مراقبت های توصیه شده می توانید نتایج و تاثیرات درمان را افزایش دهید و از نتایج آن رضایت کامل حاصل کنید.

 پس از این که شما در جلسه مشاوره حضور پیدا کردید پزشک توصیه های لازم را برای شما شرح خواهد داد در این جلسه شما می توانید با نمونه کار های پزشک درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج پیدا کنید همچنین می توانید بهتر به پزشک خود اعتماد کنید.  اگر شما در مورد روش انتخابی سوالی در ذهن دارید از پزشک بپرسید تا شک و تردید های خود را از بین ببرید.

 دو هفته قبل از انجام هر یک از روش های لیفت بینی مصرف سیگار،  قلیان و مشروبات الکلی را کاهش دهید. زیرا ، با اختلال در سیستم گردش خون عوارض پس از لیفت را افزایش می دهند و باید دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر بگذارید .

مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی مانند آسپرین و پروفن دو هفته قبل از انجام تکنیک های لیفت توصیه نمی شود چون ممکن است در حین انجام لیفت با مشکلاتی مانند خونریزی همراه شود.

 اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا مجبور هستید دارو یی مصرف کنید پزشک خود را مطلع کنید تا در صورت نیاز به دارو ی دیگری جایگزین شود .

ممکن است پزشک قبل از این که خدمات درمانی را ارائه دهد دارو هایی برای شما تجویز کند که باید طبق تجویز پزشک مصرف کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک از محصولات مراقبتی پوست استفاده نکنید. همچنین از آرایش کردن خودداری کنید.

 بهتر است چند روز قبل از انجام هر یک از متد های لیفت مایعات زیاد بنوشید تا بدن خود را برای انجام این تکنیک زیبایی آماده کنید.

مراقبت های پس از لیفت بینی :

ممکن است پس از هر کدام از روش های  لیفت  بینی،  پزشک برای پایدار شدن و تثبیت نتایج اسپیلنت تا یک هفته بر روی بینی شما قرار دهند.

 توصیه می‌ شود برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید .

 استراحت کافی داشته باشید و هنگام خوابیدن زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید. تا کبودی و تورم اطراف چشم ها را بکاهید.

 مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون مانند آسپرین پس از انجام  لیفت بینی ممنوع می باشد.

 تا  بهبودی کامل از خم شدن،  انجام  فعالیت‌ های ورزشی،  جا به جایی اشیای سنگین و شنا کردن بپرهیزید .

اگر شما اهل ورزش هایی هستید که با توپ انجام می شود بهتر است تا مدتی این  فعالیت ورزشی را کنار بگذارید  چون ممکن است با برخورد توپ به بینی شما عوارض نا خوشایند ی به همراه داشته باشد .

تغذیه مناسب داشته باشید و با نوشیدن مایعات کافی پوست و بدن خود را هیدراته کنید.

 پس از انجام هر کدام از روش های لیفت از فین کردن،  دستکاری کردن بینی و  فشار دادن خودداری کنید ‌.

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی گرد و غبار و همچنین دود دخانیات خودداری کنید.

 اگر برای زیبایی بینی  شما لیفت با جراحی انجام شود باید یک هفته پس از انجام این تکنیک زیبایی برای بررسی نتایج و تجویز دارو های مورد نیاز به کلینیک مراجعه کنید .

تا چند روز لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا هنگام عوض کردن لباس به بینی شما فشاری وارد نشود.

اثرات و نتایج :

در طی این مطلب شما را با انواع روش ها برای دست یافتن به زیبایی بینی آشنا کردیم.  هر کدام از این روش ها تاثیرات متفاوتی بر بینی خواهند داشت و نتایج حاصل از آن در زمان مشخصی قابل مشاهده خواهد بود.  مدت ماندگاری آن ها نیز یکسان نمی باشد.

 تزریق ژل یکی از روش های غیر جراحی است که بلافاصله تاثیرات اولیه آن قابل مشاهده است و نتایج قطعی آن پس از ۷ تا ۱۰ روز نمایان خواهد شد.  در این فاصله زمانی ژل تزریق شده با بافت بینی یکی شده و شما می توانید فرم اصلی بینی خود را مشاهده کنید .مدت ماندگاری تزریق ژل به بینی در حدود ۹ تا ۱۸ ماه خواهد بود .

  لیفت بینی با نخ نتایجی موثر همانند جراحی خواهد داشت.  در این روش با استفاده از نخ های بخیه زیبایی بینی چندین برابر خواهد شد و  نخ ها  مانند داربستی محکم  در زیر بافت بینی قرار می گیرد و مشکلات بینی را برطرف می کنند.  نتایج این تکنیک زیبایی نیز پس  از دو هفته قابل مشاهده خواهد بود. ماندگاری لیفت با نخ یک تا سه سال می باشد و پس از پایان این دوره می توان برای ماندگاری نتایج این عمل را تکرار کرد.

 استفاده از دستگاه پلاسما جت برای زیبایی بینی روشی موثر و پرطرفدار است.  در این روش با سوزاندن لایه سطحی پوست و جمع کردن بینی به فرم مورد نظر بینی  خواهید رسید . پس از یک هفته زخم های ایجاد شده بر سطح بینی از بین می رود و شما کم کم می توانید شاهد نتایج این تکنیک زیبایی باشید.

مدت ماندگاری پلاسما جت برای بینی ۵ سال خواهد بود.‌  در بین انواع  روش‌ های غیر جراحی،  پلاسما جت  ماندگاری بیشتری نسبت به روش های دیگر خواهد داشت.

 تزریق بوتاکس جزء روش های موقتی است که نتایج حاصل از آن پس از دو هفته قابل مشاهده است . این تکنیک زیبایی در جهت درمان افتادگی بینی انجام می شود و تاثیرات آن ۴ تا ۶ ماه ماندگار می باشد.

 تزریق چربی یکی از روش های موثر در جوان سازی پوست  و زیبایی فرم بینی خواهد بود.  در این روش با استفاده از چربی های بخش های دیگر بدن مشکلات ظاهری بینی برطرف می شود.  نتایج حاصل از تزریق چربی پس از ۳ تا ۴ هفته به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.  مدت ماندگاری تزریق چربی برای همه افراد متفاوت است و  به عواملی از قبیل

  • سوخت و ساز بدن
  • محل برداشت چربی ها
  • مهارت پزشک

بستگی دارد .

روش های مختلف لیفت با جراحی با متد  های مختلفی انجام می شود که هر کدام از آن ها نتایج رضایت بخشی به دنبال دارد.  عوارض ناشی از این روش ها پس از یک تا دو هفته از بین می‌ رود و کم ‌کم نتایج حاصل از آن قابل مشاهده خواهد بود . ماندگاری روش های مختلف لیفت با جراحی تقریباً دائمی باشد و ممکن است شما پس از چند سال به ترمیم مجدد نیاز پیدا کنید.

اگر می خواهید پس از انجام هر کدام از روش های لیفت به نتایج مورد نظر خود دست یابید  باید در مورد مهارت و تخصص پزشکی خود اطمینان کامل حاصل کنید زیرا هر کدام از این تکنیک ها نیاز به مهارت،  سابقه و تجربه بالا خواهد داشت و قطعاً با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه نتایج درمان شگفت انگیز و رضایت بخش می باشد.

دوره نقاهت پس از انواع روش های  لیفت بینی چقدر است ؟

روش های  غیر جراحی که در جهت زیبایی بینی مورد استفاده قرار می گیرند تقریباً نیاز به دوره نقاهت ندارد و متقاضیان می توانند پس از آن فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند .

تزریق ژل،  تزریق بوتاکس،  لیفت با نخ و پلاسما جت جزئی روش های غیر جراحی هستند  و عوارض خاصی به دنبال ندارند.  ممکن است پس از انجام لیفت با نخ توصیه شود به مدت یک تا دو روز در منزل استراحت کنید . میزان تورم و کبودی در این روش برای همه افراد متفاوت است.  برخی افراد می توانند بلافاصله به محل کار خود بازگردند و برخی دیگر باید چند روزی در منزل استراحت کنند.

 پس از لیفت بینی با  پلاسما جت تا یک هفته زخم های ظریفی بر سطح بینی مشاهده می شود.  در دوره بهبودی از دستکاری کردن زخم ها خودداری کنید چون ممکن است با این عمل جای آن بر سطح  بینی باقی بماند و شما نتایج رضایت بخشی را حاصل نکنید.

 پس از تزریق بوتاکس بینی با کمی سوزش،  التهاب و قرمزی پوست مواجهه‌ خواهید  شد که می توانید با استفاده از کمپرس سرد میزان آن را کاهش دهید.

 روش های لیفت با جراحی شما نیاز به بستری شدن در بیمارستان نخواهید داشت زیرا مراحل این تکنیک ها به صورت سرپایی خواهد بود و  پس از یک تا دو ساعت از  کلینیک مرخص می شوید . پس از این تکنیک های زیبایی  باید ۳ تا ۵ روز در منزل استراحت کنید.  در این دوره پزشکان برای پیشگیری از عفونت  و  عوارض احتمالی  دارو های مناسبی را تجویز می کنند . دارو ها باید سر موقع و به اندازه کافی مصرف شود.

 هر کدام از روش های لیفت بر اساس انتظارات افراد و نواقص بینی انتخاب می شود . بنابراین دوره بهبودی در هر کدام متفاوت است.  با استراحت کافی،  نوشیدن مایعات زیاد،  تغذیه سالم  و اعمال مراقبت ها می توانید روند بهبودی را سرعت ببخشید..

تعداد جلسات لیفت بینی چقدر است ؟

قبل از این که شما بخواهید هر یک از روش های لیفت  بینی را انجام دهید باید در جلسه مشاوره شرکت کنید.  شما با گفت و گو در جلسه مشاوره می توانید ابهامات ،  شک و تردید های  خود را در مورد انواع تکنیک های لیفت و زیبایی بینی از بین ببرید و تصمیمی درست و عاقلانه بگیرید.

متخصصین بدون شک  روشی را انتخاب می‌ کنند که با شرایط شما مطابقت بیشتری داشته باشد همچنین شما در جلسه مشاوره می توانید با مشاهده نمونه کار های پزشک از مهارت پزشک اطمینان کامل حاصل کنید و درک واقع بینانه ای نسبت به هر کدام از روش ها پیدا کنید . انواع روش های لیفت در طی یک جلسه انجام می شود .

مدت زمان هر کدام متفاوت است و  تنها روش پلاسما جت در طی ۳ تا ۴ جلسه برای اصلاح فرم  بینی انجام خواهد شد.  فاصله بین جلسات پلاسما جت یک تا دو ماه است که البته توسط پزشک تعیین می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86/

نتیجه گیری :

لیفت بینی یکی از روش های موثر برای زیبایی بینی و همچنین جایگزین مناسبی برای عمل جراحی بینی (رینوپلاستی) می باشد.  امروزه می توان برای اصلاح فرم بینی از روش‌ های غیر جراحی و به صورت سرپایی بهره مند شد . در طی  این مطلب شما را با انواع تکنیک های لیفت بینی از قبیل تزریق ژل ، لیفت با نخ ، تزریق بوتاکس،  تزریق چربی،  پلاسما جت و متد های مختلف لیفت با جراحی آشنا کردیم.

هر کدام از این روش ها می تواند تاثیرات بی‌ نظیری بر بینی داشته باشد و عیب های خاص بینی را از بین می برد.  این تکنیک های خاص و بی نظیر باید توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام شود.  یک پزشک خوب و ماهر باید بتواند به راحتی با زیبا جویان عزیز ارتباط برقرار کند و با ارائه خدمات و مشاوره های لازم اعتماد او را نسبت به مهارت خود جلب کند . یکی از موضوعات مهم برای انجام هر کدام از روش های لیفت سلامتی بدن افراد است.

پزشکان قبل از این که بخواهند هر کدام از متد های لیفت بینی را انجام دهند ابتدا شرایط جسمانی و بدنی متقاضیان را بررسی خواهند کرد . پس از  حضور در  جلسات مشاوره زیبا جویان عزیز می توانند با مشاهده نمونه کار های پزشک تصمیم عاقلانه و درستی بگیرند و نسبت به نتایج هر کدام از روش های لیفت درک واقع بینانه ای پیدا کنند .

پزشکان با تجربه و حرفه‌ ای باید از دانش و مهارت کافی در زمینه زیبایی برخوردار باشند و دارای مدرک تحصیلی و بورد تخصصی باشد.  شما می توانید با مراجعه به کلینیک های زیبایی و گفت و گو با مراجعان دیگر در مورد معتبر بودن کلینیک و مهارت پزشک اطلاعات کافی حاصل کنید.

کلینیک زیبایی پوست و موی آراد اصفهان یکی از معتبر ترین کلینیک ها در ایران و خاورمیانه می باشد. که از تجهیزاتی بسیار پیشرفته و کادر مجرب و آموزش دیده برخوردار است به همین دلیل سرآمد کلینیک های زیبایی پوست و مو قرار گرفته است.  شما عزیزان می توانید برای  بهره مند شدن از انواع خدمات زیبایی از شهر های  سراسر کشور به این کلینیک مراجعه کنید و خاطره ای زیبا و به یادماندنی را تجربه کنید.

 تیم تشریفاتی کلینیک،  تیم فناوری و توسعه و مدیریت عالی این کلینیک باعث شده که بتوان انواع خدمات زیبایی را به بهترین نحو برای زیبا جویان عزیز ارائه کنند.  مدیریت این کلینیک بر عهده پزشک ماهر و حاذق جناب آقای دکتر علیزاده می باشد که در زمینه زیبایی پوست و مو مهارت و تخصص بالایی کسب کرده است و یکی  از محبوب ترین متخصصان زیبایی در سر تا سر کشور شناخته می شود .

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/aad7

لینک آپارات:https://aparat.com/v/X7BC3

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/SdGQOmPm

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش