ریزش ابرو و علت آن

ابروها به چهره ما زیبایی خاصی می‌دهند. که به علت ناگهانی ریزش ابرو از حجم ابروهای ما کاسته شود. باعث ایجاد استرس و همچنین کم شدن از زیبایی چهره ما می شود.

علت ناگهانی ریزش ابرو

چه عواملی باعث ایجاد ریزش ابرو میشود:

به دنبال علت ریزش ابرو باید به دنبال درمان ریزش ابرو باشیم.
علت هایی که باعث ریزش ابرو میشود. میتواند داشتن بیماری های زمینه ای همچنین استرس و نداشتن رژیم مناسب، داشتن بیماری های ژنتیکی و عوامل همچون ارث و بالا رفتن باشد. ریزش ابرو باعث می‌شود تا افراد از داشتن ظاهر خود ناراحت و خجالت زده باشند. و به دنبال راه درمانی برای این مشکلات می توان از روش کاشت ابرو که باید در یک کلینیک معتبر و زیر نظر یک پزشک متخصص انجام بگیرد بهره‌مند شد.

کاشت ابرو چیست و چه مزیت هایی دارد :

کاشت ابرو یک روش بدون خطر و راهی برای جلوگیری از ریزش ابرو و همچنین داشتن ابروهای زیبا که با استفاده از این روش که باید حتماً تحت نظر یک پزشک متخصص و یک کلینیک انجام بگیرد انجام می شود .در این روش پزشک متخصص ابتدا یک قسمت از بدن به عنوان مثال پشت گوش و یا کنار گوش را که موهای نازک و لطیفی دارد و همانند مو های ابرو می باشد را انتخاب کرده و در محله مناسب برای کاشت ابرو با توجه به زاویه و شکاف های ایجاد شده قرار می دهد.
از مزیت های این روش می توان گفت که باعث می‌شود تا ابرو هایی زیبا و پرپشت برای افراد داشته باشد و همچنین در این روش قرینگی بین ابروها حتماً رعایت می‌شود و ماندگاری این روش به دلیل طبیعی بودن آن طولانی می باشد.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش کاشت ابرو بسته به انتخاب پزشک متخصص و کلینیکی که می‌خواهید ای روش‌ها را در آن انجام بدهید متفاوت می باشد و بر هزینه‌های این روش تاثیرگذار می‌باشد .
که با در نظر گرفتن بهترین کلینیک معتبر میتوانید کلینیک بین المللی آراد را انتخاب کرده و از هزینه‌های مربوط به این روش با توجه به قیمت های روز و تخفیفات فوق العاده که این کلینیک برای شما در نظر می گیرد مطلع شوید.

نتیجه:

ریزش ابرو ممکن است در اثر عواملی همچون ژنتیک که داشتن بیماری‌های زمینه‌ای و ارث و علت های دیگری باشد که به دنبال علت ریزش مو باید راه درمان مناسبی را برای این مشکل در نظر بگیریم که بهترین راه از نظر پزشک متخصص می‌تواند کاشت ابرو باشد.
شما اگر قصد انجام روش کاشت ابرو را دارید می توانید این روش را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر علیزاده و پرسنل محترم ایشان انجام بدهید همچنین از خدمات مربوط به این کلینیک و همچنین تخفیفات فوق‌العاده‌ای که برای انجام این روش برای شما در نظر گرفته شده است نیز بهره مند شوید. شما میتوانید برای گرفتن مشاوره و همچنین رزرو نوبت با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/boy5

ashkan300

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش