روش درمان سیاهی زیر چشم

همه افراد در طول عمر خود ممکن است کبودی و سیاهی زیر چشم را تجربه کنند. اغلب به فکر روش درمان سیاهی زیر چشم می روند. تا بتوانند با رفع این مشکل زیبایی صورت خود را چند برابر کنند.

علائم و دلایل درمان سیاهی زیر چشم:

علت سیاهی زیر چشم عوامل ارثی یا کمبود خواب و افزایش سن این است که شما می توانید با انتخاب روش درمان‌سیاهی زیر چشم این مشکل را برای همیشه برطرف کنید و علامه بر رفع این مشکل چین و چروک و پف چشم ها را نیز از بین ببرید.

انواع روش درمان سیاهی زیر چشم:

استفاده از ویتامین ها و یا ماسک های خانگی می‌تواند فقط تا حد معمولی این مشکل را کنترل کنند اما برای درمان قطعی جوابدهی ندارد شما می توانید برای درمان قطعی از روش درمان سیاهی زیر چشم به روش بلفاروپلاستی استفاده کنید در این روش با استفاده از دستگاههای مخصوص به پوست اطراف چشم حرارتی وارد می‌شود و باعث از بین رفتن لایه سطحی پوست شده اما به لایه های عمیق پوست آسیبی نمی رساند و باعث افزایش تولید کلاژن که عامل اصلی جوانسازی پوست است نیز می شود چون با افزایش سن میزان کلاژن سازی پوست کاهش پیدا میکند.

چه کسانی برای انجام پلاسما جت کاندیدهای بهتری هستند:

روش درمان سیاهی‌زیر چشم با استفاده از پلاسما جت برای افرادی که می خواهند بدون عمل جراحی و با کمترین هزینه مشکلات چشم خود را برای همیشه برطرف کنند روش مناسبی است.

مزایای پلاسماجت چیست:

از مزایای این روش درمان سیاهی‌زیر چشم با پلاسما جت می‌توان به عدم نیاز به عمل جراحی سنگین و دوره نقاهت طولانی مدت و عوارض اشاره کرد چون این درمان به طور سرپایی و با استفاده از بی حسی های موضعی انجام شده و هزینه مناسب با نتیجه بالایی دارد.

مراقبت های قبل از انجام پلاسما جت:

قبل از انجام این روش درمان سیاهی زیر چشم با پلاسما جت حتما آزمایشهای مخصوص و مشاوره را انجام دهید تا اطلاعات کافی را از ساختمان پوستی خود و درمان به دست آورید و بتوانید درمان را به بهترین روش انجام دهید.

مراقبت های پس از انجام پلاسما جت:

پس از انجام روش درمان سیاهی زیر چشم با پلاسما جت برای جلوگیری از بروز عوارض از گرفتن دوش آب گرم و رفتن به سونا و استخر تا مدتی پرهیز کنید و داروها را به طور مرتب مصرف کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

هزینه:

هزینه روش درمان سیاهی زیر چشم با روش بلفاروپلاستی برای هر فرد متغیر است و شما باید برای اطلاع از مزایا و هزینه این درمان در کلینیک های زیبایی مورد مشاوره قرار گیرید.

نتیجه:

همه افراد در طول زندگی خود تیرگی و سیاهی زیر چشم را تجربه می کند که شما می توانید با انتخاب بهترین روش درمان‌سیاهی زیر چشم این مشکل را برای همیشه برطرف کنید که یکی از این روش آن انجام پلاسما جت است که این روش کاملا ایمن بوده و خطری برای شما در پی نخواهد داشت.
شما می توانید پلاسماجت را به عنوان بهترین روش درمان‌سیاهی زیر چشم تحت نظر جناب دکتر علیزاده و در کلینیک بین المللی آراد انجام دهید همچنین می توانید از امکانات و فرصت های فوق العاده کلینیک مانند مشاوره رایگان و تخفیفات ویژه بهره مند شوید و اطلاعات کافی از درمان به دست آورید و با هزینه مناسب و نتیجه فوق‌العاده این درمان را انجام دهید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/96so

ashkan300

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش