روش درمانی چین و چروک اطراف چشم

روش درمانی چین و چروک اطراف چشم متعدد است . از بین بردن چین و چروک به روش های مختلفی صورت میگیرد.یکی از این چروک ها خط اخم است. خط اخم را به چین و چروک هایی میگویند که در اطراف پیشانی و بین ابروها قرار دارد.این خطوط از نشانه های بارز پیری پوست شماست.میدانید که داشتن خط اخم چهره ی شمارا عبوس تر نشان میدهد.

دلایل ایجاد چین و چروک اطراف چشم

ایجاد چین و چروک های اطراف چشم به دلایل مختلفی همچو:افزایش سن،اخم کردن و جمع کردن چشم ها،نوع پوست مخصوصا پوست های خشک،افزایش سن.

انواع روش های درمانی چین و چروک اطراف چشم

روش های از بین بردن چروک ها متعدد اند.این روشها شامل:کرم و لوسیون ،لایه برداری و درم ابریژن،بوتاکس و تزریق پرکننده

بوتاکس یکی از روش های درمانی چین و چروک اطراف چشم

تزریق بوتاکس جز محبوب ترین روش های تزریق است.تاثیر گذاری این روش به اثبات رسیده است.تزریق بوتاکس و پرکننده ها اثری موقت را دارد.بعد از کم شدن اثر ان باید نزد پمتخصص رفته و مجدد تزریق انجام دهید.مدت زمان ریکاوری برای ان 10تا20دقیقه است.باتوجه به این که تا چه قد چروک های شما عمیق باشد یا نه پزشک مشخص میکند که چند واحد تزریق باید انجام گیرد.علاوه بر بوتاکس از پرکننده ها و ژل ها نیز استفاده میشود.این ژل ها بر پایه ی هیالورویک اسید است که باعث صاف شدن چروک میشود.

چه افرادی برای درمان با بوتاکس مناسب اند؟

زنانی که باردار اند،افرادی که در محل تزریق دچار عفونت میشوند، بیماری میاستنی گراو،اختلالات میانسنتی گراو،افرادی که از انتی بوتیک ها استفاده میکنند،کسانی که تحت درمان با سیکلوسپورین اند،مادرانی که شیر میدهند،کاندید های مناسبی برای این روش نیستند. البته اگر قبلا به این ماده حساسیت داشتید دوباره از تزریق ان منصرف شوید.

کاربرد ها و مزایای استفاده از بوتاکس

این ماده کاربردی زیادی را دارد.درمان کردن خطوط پیشایی که عرضی ایجاد شده اند،درمان خط اخم،درمان چین و چروک هایی که در اطراف چشم هستند،درمان چین و چروک های بینی،بالا رفتن گوشه ی خارجی ابروها،چروک های عرضی ناحیه ی گردن و چروک های اطراف دهان از کاربرد های ان است.

مراقبت های قبل ازانجام بوتاکس یکی از روش های درمانی چین و چروک اطراف چشم

قبل از تزریق بوتاکس از داروهایی مثل اسپرین و داروهای ضدالتهابی از دوهفته قبل مصرف نکنید.یک هفته قبل از بوتاکس الکل نخورید.درصورتی که از ویتامین ها و داروهای گیاهی استفاده میکنید حتما انرا با پزشک خود درمیان بگذارید.

مراقبت های بعد از انجام بوتاکس یکی از روش های درمانی چین و چروک اطراف چشم

بعد از انجام بوتاکس از دست زدن و ماساژ دادنمحل تزریق خودداری کنید.اگر دچار تورم و کبودی شدید از کمپرس یخ استفاده کنید.از داروهای رقیق کننده و مشروبات الکلی استفاده نکنید.

هزینه ی انجام بوتاکس یکی از روش های درمانی چین و چروک اطراف چشم

هزینه بستگی به برند بوتاکس و همچنین مقدار مصرفی دارد.در کلینیک بین المللی اراد همه روزه طرح های تخفیفاتی ویژه ی مراجعین اارئه میشود که افراد میتوانند با کمترین هزینه بهترین کیفیت را امتحان کنند. همچنین مشاوره در این کلینیک رایگان است.

نتیجه

یکی از روش های درمانی چین و چروک اطراف چشم تزریق بوتاکس است.بوتاکس یکی از روشهای درمانی برا یاز بین بردن چین و چروک های دور چشم است.این روش هیچگونه بخیه ودردی ندارد.هزینه ی ان بستگی به کلینیک و همچنین برند ان دارد.انجام دادن مرقبات های قبل و بعد ا زتزریق بوتاکس بر روی نتیجه ی نهایی بوتاکس تاثیر بسزایی را برجای میگذارد.
کلینیک بین المللی اراد با سالها تجربه که تمامی کارهای زیبایی تحت نظر دکتر علیزاده انجام میشود،دارای زیباجویان بسیاری در تهران و اصفهان و حتی در خارج کشور است.تمامی افرادی که کارهای زیبایی خود را بدست این کلینیک سپرده اند ، رضایت کامل را داشته اند.مشاوره دراین کلینیک رایگان است.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/svvv

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

5 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش