روش درمانی ریزش مو در مردان

بسیاری از آقایان نیز از ریزش مو رنج می برند. بیماری‌هایی نظیر آلوکسی یا می‌تواند باعث ریزش مو در آقایان شود. که برای رفع این مشکلات می‌توان از روش درمانی ریزش مو در مردان از روش‌های پزشکی استفاده کرد.

چه دلایلی باعث ریزش مو در مردان میشود:

دلایل زیادی باعث ریزش مو در مردان می شود. که می توان گفت دلایلی مثل افزایش سن و بیماری هایی نظیر هالوکس یا در آقایان و همچنین داشتن یک رژیم متعادل و استفاده از داروهای خاص و می‌تواند دلایل ریزش مو باشد که برای درمانی ریزش مو در مردان می توان از روشهای پزشکی بهره برد.

چه درمان هایی برای ریزش مو در مردان وجود دارد:

برای درمانی ریزش مو در مردان می توان از روش هایی نظیر کاشت مو استفاده از روش های مزوتراپی prp بهره برد . برای بیماری مردانی که آلوپسیا نیز رنج می‌برند استفاده از prp مهمترین درمانی ریزش مو در مردان می باشد. در این روش پزشک متخصص با استفاده از پلاسمای خونی که از خود فرد می گیرد و آن را به لایه‌های درونی پوست نزدیک فولیکول مو جه جلوگیری از ریزش و رشد مجدد موها تزریق میکند طی این روش یکی از موثرترین روش‌ها برای درمانی ریزش مو در مردان می باشد.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام این روش می باشند:

افرادی که از نظر سلامت جسمی هیچ مشکلی ندارند می توانند این روش را انجام دهند ولی افرادی که مصرف شدید سیگار و رقیق کننده های خون دارند و کسانی که پلاکت خون آنها کم است نباید از این روش برای درمانی ریزش مو در مردان استفاده
کنم و قبل از انجام حتماً با پزشک متخصص خود مشورت نمایند

کاربرد و مزیت استفاده از روش پی آر پی:

استفاده از روش prp به عنوان درمانی ریزش مو در مردان می تواند از مزیت هایی همچون اینکه از خون خودشخص برای انجام این کار استفاده می‌شود و هیچگونه عارضه و یا حساسیتی برای افراد به دنبال ندارد اشاره کرد و همچنین کسانی که به هر دلیلی نمی توانند انجام روش کاشت مو را روی سر خود انجام دهند می توانند از این روش به عنوان جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موها بهره ببرند.

مراقبت های قبل از انجام prp:

قبل از انجام روش prp به عنوان درمانی‌ریزش مو در مردان سعی کنید از رقیق کننده های خون نظیر آسپرین و وارفارین خودداری کنید و از مصرف دخانیات و مواد الکلی نیز اجتناب کنید و قبل از انجام این روش حتماً استحمام کرده باشید.

مراقبت های بعد از انجام پی آر پی:

بعد از انجام prp به عنوان درمانی برای ریزش مو در مردان اگر پزشک متخصص شما استفاده از کمپرس سرد را بلامانع دید می توانید از کمپرس یخ برای رفع التهابات ناشی از این روش استفاده کنید و برای تسکین دردها می توانید طبق نظر پزشک متخصص خودتان از مسکن استفاده کنید و همچنین سعی کنیم از ورزش های سنگین که باعث تعریق می شود نیز خودداری کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش prp که در اکثر مواقع بیمه درمانی آن را پوشش نمی دهد می تواند شامل تعداد جلسات و دوز مصرف دارو می تواند بر هزینه ها تاثیرگذار باشد ولی هزینه های زیادی نسبت به انجام هر روش های دیگر برای جلوگیری از ریزش مو ندارد.

نتیجه:

روش درمانی ریزش مو در مردان می توان از روش هایی نظیر ه بیار بی بهره بود که با استفاده از این روش می‌توانید باعث جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موها در مردان شد که شما اگر قصد انجام روشهای پی آرپی را دارید می توانید این کار را به دستان دکتری با تجربه و بق بالا جناب دکتر علیزاده که در کلینیک بین المللی آراد می‌باشد بسپارید و از نتایج فوق‌العاده انجام این روش نیز بهره مند شوید .
دوستان عزیز شماره های زیر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا علاوه بر مشاوره شدن در این کلینیک به صورت کاملاً رایگان برای شما در نظر گرفته شده است بتوانید جهت رزرو نوبت نیز اقدام فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/anwv

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش