روش برجسته کردن گونه با نخ

روش برجسته کردن گونه با نخ

در گذشته های نه چندان دور تنها راهی که برای برطرف کردن چین و چروک ها و افتادگی پوست گونه ها مورد استفاده قرار می گرفت لیفت صورت با جراحی بود که افراد زیادی به دلیل ترس از عمل و بیهوشی با مشکلات افتادگی گونه کنار می آمدند و لي تاثیر زیادی بر روحیه آنها ایجاد می شد اما امروزه از روش های غیر جراحی مانند برجسته کردن گونه با نخ ،تزریق ژل و چربی صورت می گیرد که در این مقاله قصد داريم در مورد لیفت گونه با نخ صحبت کنيم.

روش برجسته کردن گونه با نخ:

وقتی بر اثر افزایش سن، و گرفتن انواع رژیم ها و بیماری ها و استعمال دخانیات ژنتیک و… حجم زیادی از گونه ها را از دست می دهید  که چهره شما لاغرتر و گونه ها کوچک تر به نظر می رسد که باعث از بین رفتن طراوت و شادابی چهره اعتماد به نفس در افراد می‌شود به همین دلیل افراد زیادی از برجسته کردن گونه با نخ استفاده می کنند
.نخ هایی که در این روش استفاده میشود به مرور زمان در بدن جذب میشود و هیچ اثری از آنها بر روی پوست باقی نمی‌ماند با کشیده شدن نخ ها کلاژن سازی و خونرساني در پوست افزایش می یابد و سبب جوانسازي پوست میشود.

مراحل برجسته کردن گونه با نخ:

در این روش ابتدا گونه ها بی حس می شود سپس برش های کوچکی در محل رویش مو در کنار گوش ایجاد می شود در مرحله بعد نخ هادر زیر پوست گونه قرار می گیرند که باعث کشیده شدن و استحکام گونه ها مي‌شود.

برجسته کردن گونه با نخ چه کاربردی دارد:

این روش برجسته سازی گونه غیر جراحی و بی خطر است که هیچ گونه جای‌زخم و خونریزی و بخيه  بر روی پوست ایجاد نمی شود که نخها در بدن به راحتی جذب می شوند هیچ گونه عارضه و واکنشی در بدن ایجاد نمی‌کند با استفاده از برجسته کردن گونه  تقارن بین دو گونه ایجاد می‌شود همچنین افتادگی و شلی پوست گونه را از بین میبرد ، پف زیر چشم سیاهی و گودی زیر چشم نیز برطرف می شود.

روش برجسته کردن گونه با نخ برای چه کسانی مناسب است:

این روش درمانی برای کسانی که از سلامتی کامل برخوردار می باشند و در مقطع سنی ۳۰ تا ۵۰ سالگی قرار دارند که به دنبال راهی مناسب برای جایگزین کردن روشهای جراحی هستند مناسب است.

عوارض و معایب :

پس از برجسته سازی گونه با مقداری کبودی ، ورم ، التهاب و سوزش ایجاد می‌شود که در مدت ۱ تا ۳ روز برطرف خواهد شد اگر این روش زیبایی توست افراد کم تجربه صورت گیرد و عوارضی مانند حساسیت، جابجایی نخ ها، عفونت،تب شدید و ايجاد می‌شود، شود درانتخاب پزشک خود دقت کافی داشته باشید.

مراقبت های قبل از برجسته کردن گونه با نخ:

▪️ پوست صورت کاملاً تمیز باشد و هیچگونه آرایشی و روی پوست وجود نداشته باشد
▪️ از ده روز قبل از برجسته کردن گونه ها از مصرف سیگار و مشروبات الکلی پرهیز کنید
▪️ از دو هفته قبل از مصرف آسپرین پروفن و داروهایی از این قبیل بپرهیزید

مراقبت های بعد از برجسته کردن گونه:

▪️ از لباس های یقه گشاد و دکمه دار استفاده کنید
▪️ به پشت خوابیدن در فشار آوردن به گونه ها خودداری کنید
▪️ داروهایی که پزشک برای تان تجویز کرده است را مصرف کنید
▪️ اگر تغییری در چهره احساس کردید حتما به پزشک مراجعه کنید
در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد برجسته کردن گونه با نخ توسط کادر حرفه ای و با تجربه صورت می گیرد

قبل و بعد از روش برجسته کردن گونه با نخ – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

هزینه روش برجسته کردن گونه ها با نخ چقدر است:

هزینه در این روش برحسب تعداد نخهایی که برای هر فرد مورد استفاده قرار می گیرد همچنین دستمزد پزشک و تعرفه کلینیک محاسبه می شود
اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می باشد.

اثرات و نتایج :

نتایج برجسته سازی گونه با نخ بلافاصله قابل مشاهده میباشد عوارض آن پس از یک تا سه روز برطرف میشود. ماندگاری این روش زیبایی1تا3سال است و پس از پایان دوره ماندگاری میتوان مجددا تکرار کرد.

دوره نقاهت روش برجسته کردن گونه با نخ چقدر است؟

بعد از برجسته سازی گونه با نخ بهتر است یک روز در خانه بمانید تا از میزان کبودی و تورم کاسته شود این عوارض پس از سه روز به طور کامل از بین میرود و شما می توانید به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید.

تعداد جلسات مورد نیاز :

برجسته کردن گونه با نخ در یک جلسه انجام می شود که مدت زمان آن  به تعداد نخ ها بستگی دارد که معمولا 1تا2ساعت زمان نیاز دارد.

نتیجه:

برجسته کردن گونه با نخ یک روش غیر جراحي و بی خطر است که ماندگاری آن ۱ تا ۳ سال می باشد و به علت غیرجراحی بودن و همچنین مشاهده نتیجه در مدت زمان کم و عوارض خفیف و دوره نقاهت کوتاه مدت  طرفداران زیادی دارد. این روش زیبایی  را می‌توان  چندین بار تکرار کرد.
در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انواع روشهای زیبایی پوست و مو توسط پزشک ماهر و با تجربه جناب اقای دکتر علیزاده صورت می‌گیرد همچنین در این کلینیک تخصصی پیکر تراشی شکم نیز امکان پذیر است که توضیحات آن در مقاله بهترین راه پیکرتراشی شکم برای زیبایی قابل مشاهده میباشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09120043630
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
https://www.instagram.com/clinic.arad
آدرس سایت:
https://Clinicarad.com
لینک کوتاه:
https://clinicarad.com/vljk
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر حرفه ایی انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://Clinicelahieh.com
همچنین شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد روش برجسته کردن گونه با نخ در کلینیک بین المللی الهیه به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک اپارات : http://m.aparat.com/v/


یوتیوب: https://youtu.be/Xr5xj1ZO0VA
لینک تماشا :
لینک فیلمو :

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش