رفع چین و چروک و شلی پوست

داشتن پوستی زیبا و شاداب نشان دهند نشان دهنده. جوانی و سرحال نشان دهنده جوانی و سرحالی فرد اگر بود. دچار چین و چروک و شلی شود موجب بروز ناراحتی و نگرانی می‌شود. و باعث کاهش اعتماد به نفس در فرد می شود.

علائم و دلایل رفع چین و چروک و شلی پوست:

با افزایش سن پوست دچار چین و چروک و شلی می‌شود. چون میزان تولید کلاژن در پوست با افزایش سن کاهش یافته و کلاژن عامل اصلی جوانسازی و زیبایی پوست است. باعث بروز این مشکلات می شود اما اگر دچار این مشکلات هستید. می توانید از روش های جدید برای رفع چین و چروک صورت خود استفاده کنید. که یکی از این درمان‌ها لیفت صورت با نخ است که طرفداران زیادی دارد.

انواع درمان برای رفع چین و چروک و شلی پوست:

چین و چروک به خطوط ریزی گفته می شود که در پوست بر اثر افزایش سن و عوامل ژنتیکی به وجود می آید. یکی از روشهای درمان این مشکل انجام لیفت نخ برای جوانسازی است که پس از ضدعفونی کردن صورت و بی حسی آن توسط کرم های بی حسی موضعی انجام می شود. به این صورت که نخ ها به وسیله سوزن های مخصوص در مکان های از قبل معلوم شده وارد شده. و در زیر پوست در جای مشخص خود قرار می‌گیرد. و با چسبیدن به بافت پوست آن را کشیده و باعث صاف شدن و رفع شلی پوست می‌شود. که تعداد نخ های استفاده شده و نوع آن بستگی به مقدار چین و چروک و شلی پوست دارد.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام لیفت نخ هستند:

درمان لیفت نخ صورت درمانی است که برای رفع چین و چروک و شلی پوست مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران زیادی دارد چون برای از بین بردن چین و چروک، بالا کشیدن ابرو و خوش فرم کردن بینی میتوان استفاده کرد کسانی که به دنبال رفع این مشکلات هستند گزینه‌های مناسبی برای انجام این درمان هستند.

لیفت نخ چه کاربردی دارد و مزایای آن چیست:

لیفت نخ برای رفع چین و چروک و شلی پوست مورد استفاده قرار میگیرد که می توان برای بالا کشیدن ابرو و خوش فرم کردن بینی از این روش استفاده کنید که از مزایای آن می توان به هزینه مناسب و وقت کم اشاره کرد که بدون درد و خونریزی و بدون نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت می توانید این درمان را انجام دهید.

مراقبت های قبل از انجام لیفت نخ:

قبل از انجام لیفت نخ برای رفع چین و چروک و شلی پوست سطح صورت خود را از مواد آرایشی تمیز کنید و از خوردن داروهای منعقد کننده خون پرهیز کنید و از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی از یک هفته قبل از انجام درمان پرهیز کنید.

مراقبتهای پس از انجام لیفت نخ:

پس از انجام لیفت نخ برای رفع چین و چروک و شلی پوست تا ۴۸ ساعت از مواد آرایشی و روی پوست خود استفاده نکنید، از رفتن به سونا و استخر تا یک هفته پرهیز کنید چون باعث بروز عفونت می شود ،آب فراوان بنوشید تا پوست شما دچار کم آبی نشده و از آبرسان ها و نرم کننده ها استفاده کنید با رعایت این نکات و نکات توصیه شده توسط پزشک می توانید بهترین نتیجه را از این درمان به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام درمان لیفت نخ برای رفع چین و چروک و شلی پوست برای هر فرد متفاوت است چون با توجه به مقدار مشکلات پوست او و همچنین تعداد نخ های استفاده شده مشخص می شود و شما می توانید با مراجعه به مراکز زیبایی معتبر یا تماس با آنها از هزینه حدودی این درمان مطلع شوید.

نتیجه:

افزایش سن یکی از متداول ترین عوامل ایجاد چین و چروک در صورت است که باعث به هم خوردن زیبایی صورت فرد می شود شما می توانید با انجام درمانهای جدید این مشکلات را به طور کامل برطرف کنید که یکی از این درمان‌ها لیفت نخ است که می‌توانید برای رفع چین و چروک و شلی پوست از این روش استفاده کنید که کاملاً ایمن بوده و عوارضی برای شما در پی نخواهد داشت.
شما می‌توانید درمان لیفت نخ را برای رفع چین و چروک و شلی پوست در کلینیک بین المللی آراد با استفاده از تخفیفات روزانه با هزینه مناسب انجام دهید و از مشاوره رایگان کلینیک نیز بهره مند شوید این درمان تحت نظر پزشک متخصص کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام میشود و شما میتوانید با خیالی آسوده به نتیجه مطلوب خود برسید و باعث افزایش زیبایی صورت خود شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/lboc

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش