رفع چین و چروک صورت در دو دقیقه

رفع چین و چروک صورت در دو دقیقه

یکی از علائم ایجاد چین و چروک روی صورت می تواند بالا رفتن سن باشد، که چندان خوشایند نیست، و این را خوب می دانیم که نمی توان جلوی افزایش سن و پیر شدن را گرفت، ولی تا حدودی می توان برای رفع چین و چروک صورت جلوی علائم وجود چین و چروک را گرفت. و علائم پیری را به تأخیر انداخت، روش‌هایی را برای جوانسازی پوست انتخاب کنیم که به درمان رفع چین و چروک صورت بپردازند.

رفع چین و چروک صورت در دو دقیقه

علت هایی که باعث ایجاد شدن چین و چروک در صورت میشود:

پوست از دولایه اصلی تشکیل می شود، که لایه بیرونی اپیدرم و لایه میانی درم می باشند.
لایه میانی پوست زیر اپیدرم قرار دارند. که چین و چروک را روی لایه میانی درم تشکیل می شود، با بالا رفتن سن پوست دیگر نمی تواند کلاژن و الاستین مورد نیاز برای قابلیت ارتجاعی و کشسانی را تولید کند. و کلاژن کمتری تولید می کند در نتیجه زمانی که کلاژن کمتر تولید بشود. پوست آویزان و شل شده و چین و چروک به وجود می آید.
که علت های زیادی می‌تواند باعث سرعت در چین و چروک شود. که از جمله می توان گفت اشعه نور خورشید ،سیگار کشیدن آب نخوردن به اندازه، تغذیه غیر صحیح، و عادات ماننده خندیدن شدید، خوابیدن روی صورت، می تواند باعث افزایش چین و چروک شود. که به دنباله رفع چین و چروک صورت، میتوانید از ماسکهای خانگی و درمان های دائمی پزشکی برای رفع این مشکلات استفاده کنید.

روش بوتاکس برای رفع چین و چروک صورت:

امروزه برای رفع چین و چروک صورت از روشهای جدید پزشکی استفاده می کنند. که یکی از این روش هایی که در کلینیک های معتبر و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. تزریق بوتاکس است. در واقع بوتاکس سم بوتولیسم است. که با کاهش حرکت عضلات سطح پوست را صاف و بدون ایجاد چین و چروک می کند. بوتاکس ماده‌ای است که سم باکتری به نام بوتولینوم گرفته می شود. این ماده قابلیت فلج کردن عضلات را دارد و برای رفع چین و چروک صورت استفاده می شود.
حداقل سن مجاز برای انجام روش بوتاکس ۱۸ سال می باشند. جچون استفاده از بوتاکس زیر ۱۸ سال به دلیل اینکه چین و چروک روی صورت ایجاد نشده نیازی نیست. و اگر فردی در سن کمتر از ۱۸ سال خواهانه انجام این روش باشد. مشکلی ندارد اما به دلیل اینکه بوتاکس را باید هر چهار ماه تا ۶ ماه یکبار انجام دهید باید دوز مصرف دارو در فواصل طولانی در این افراد افزایش می‌یابد و تاثیر چندانی در آینده بر روی ان ها نخواهد داشت. پس بهترین سن را پزشکان ۲۳ سال در نظر میگیرند.

هزینه :

هزینه های مربوط به روش بوتاکس بستگی دارد به انتخاب نوع کلینیک و همچنین حق الزحمه پزشک متخصص و تعداد جلسه هایی که برای این روش در نظر گرفته می‌شود متفاوت میباشد. هزینه ها مربوط به روش بوتاکس در کلینیک بین المللی و آراد با تخفیفات فوق‌العاده و روز برای کسانی که خواهان انجام این روش هستند در نظر گرفته میشود . همچنین مشاوره در اختیار افرادی که قصد انجام روش هایی برای رفع چین و چروک صورت هستند به صورت کاملا رایگان قرار گرفته می شود.

نتیجه:

رفع چین و چروک صورت می تواند باعث به تاخیر افتادن دوره پیری از بین بردن چین و چروک های صورت شود که برای این روش میتوان از بوتاکس استفاده کرد که باید حتماً در یک کلینیک معتبر و زیر نظر یک پزشک متخصص و با تجربه این روش را انجام داد.
شما می توانید تمام خدمات مربوط به تزریق بوتاکس را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر علیزاده پزشک با سابقه و تجربه بالا انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده این روش بر روی صورت خود بهره مند شوید.
شماره های زیر برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته شده است تا از خدمات کلینیک بین المللی آراد بهره مند شوید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/b159

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش