رفع چین و چروک صورت با لیزر

یکی از علائم بالا رفتن سن وجود چین و چروک صورت و خطوط دور چشم میباشد، که این علائم نشانهای از پخته شدن فرد هستند، اما افراد به دلیل اینکه این علائم سن آنها را آشکار می‌کند. از وجود آنها رضایت ندارند، و برای حل این مشکل می توان از لیزر نیز بهره برد، که برای رفع چین و چروک صورت با لیزر حتماً باید پیش یک پزشک متخصص در یک کلینیک معتبر مراجعه کنید.

رفع چین و چروک صورت با لیزر

علت ایجاد چین و چروک و روش‌های درمانی برای این مشکل:

از علت‌های مختلفی که باعث چین و چروک در صورت میشود. بالا رفتن سن، در معرض نور خورشید قرار گرفتن،سیگار کشیدن، حرکات عضلات صورت، و بالا رفتن سن، علت هایی همچون ژنتیک، پیری زودرس، اینها عواملی هستند. که می‌توانند باعث ایجاد چین و چروک و استفاده از روشهای درمانی نظیره لیزر میشود، که لیزر یکی از پیشرفته ترین تکنیک هایه مورد استفاده برای از بین بردن خطوط چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست می باشد .
که برای رفع چین و چروک صورت با لیزر می توانید انواع لیزر هایی که برای رفع این مشکلات به کار می رود را بشناسید.

انواع لیزرها:

لیزر انواع مختلفی دارد که برای رفع چین و چروک صورت با لیزر می توان به شرح زیر باشند.
1. لیزر اربیم: از این لیزر برای رفع چین و چروک های سطحی پوست استفاده می شود. در این بهتر می‌تواند طی چند روز پوسته بیمار را صاف کند.
2. لیزر دی اکسید کربن از این لیزر برای رفع چین و چروک های قویتر پوست به کار گرفته می شود. که با تجزیه کردن، پوست را صاف تر و جوان تر می کند.

استفاده از لیزر برای رفع ضایعات عمیق پوست:

لیزرها تقریباً دو دسته هستند. که یکی بدون ایجاد زخم برای برداشتن لایه سطحی پوست استفاده میشود. و غیر تهاجمی هستند .و لیزر دیگری که برای از بین بردن چین چروک ایجاد زخم میکند. که برای استفاده از لیزر تهاجمی برای خانم‌ها و دختران جوانی هستند. که چروک های عمیقی دارند و یا برای از بین بردن جای جوش مجبور از این لیزر ها باید استفاده کنند. که در چنین شرایطی جای زخم ایجاد شده به مدت ۲۴ ساعت پانسمان میشود و تا یک هفته به مراقبت ها نیاز دارد. و باید دور از نور خورشید و در منزل از پوست خود مواظبت کنید، تا دوره ریکاوری این درمان سپری شود .
در روش دیگر برای رفع چین و چروک صورت با لیزر، استفاده از لیزرهای غیر تهاجمی است. که هیچ آثاری زیادی از خود به جا نمی گذارند و طی ۳ تا ۴ روز از بین می‌رود. که در میان افراد شاغل مقبولیت بیشتری دارد.

هزینه:

هزینه های مربوط به رفع چین و چروک صورت با لیزر بسته به نوع لیزر و تعداد جلسه هایی که برای پاکسازی صورت برای شما به کار می‌رود بستگی دارد.
شما اگر قصه اطلاعات کامل از هزینه‌های مربوط به لیزر را دارید. می توانید با کلیک بین المللی آرا تماس گرفته و از تمامی هزینه های مربوط به لیزر توسط مشاوران این کلینیک اطلاع پیدا کنید.

نتیجه:

برای رفع چین و چروک صورت با لیزر می توانید از از لیزر هایی که در کلینیک های معتبر است. استفاده کنید که به دنبال درمان جای جوش و چین و چروک صورت بهترین گزینه استفاده از لیزر می باشد.
شما می توانید تمام خدمات مربوط به انجام لیزر را در کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جناب دکتر علیزاده و پرسنل محترم ایشان انجام دهید. و از خدمات فوق العاده این کلینیک نیز برخوردار شوید .
همچنین شما می توانید قبل از انجام عمل لیزر برای رفع چین و چروک صورت با لیزر با مشاوران حرفه ای این کلینیک مشورت کرده. و بهترین گزینه را برای رفع چین و چروک خود استفاده کنید.
دوستان عزیز شماره های زیر برای شما در نظر گرفته شده تا ضمن رزرو‌نوبت از مشاوران حرفه‌ای این کلینیک نیز برخوردار شوید
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/6s8g

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش